Αγορα καινουργιας μοτοσυκλετας

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Καλησπερα στα παιδια και καλως σας βρηκα,

Θα ηθελα τις συμβουλες σας σχετικα με την αγορα καινουργιας μοτοσυκλετας.Προκειται να αγορασω μηχανη και ειμαι σε ενα διλημμα σχετικα με το τι μηχανη αξιζει να αγορασω.Ο λογος αγορας της ειναι καθαρα για ταξιδια σε Ελλαδα και εξωτερικο(1 το χρονο βαλκανια και ευρωπη κατα βαση προς το παρων) σε ασφαλτο με 2 ατομα και αποσκευες και λιγοτερο off road(δεν το αποκλειω βεβαια σαν ενδεχομενο διοτι δεν το εχω δοκιμασει).Βρισκομαι αναμεσα σε καποια μοντελα και θα ηθελα τις συμβουλες/αποψεις σχετικα με αυτα. Αναγνωριζω οτι το μηχανακι που παει καποιος να αγορασει πρεπει να του αρεσει προφανως οπτικα και μετα να κοιταει τα χαρακτηριστικα του αν τον ικανοποιουν σε αυτα που ζηταει.Ετσι συμφωνα με τις δικες μου αναγκες και τα δικα μου κριτηρια(κοστος μηχανης,ομορφια,αξιοπιστεια,χαρακτηριστικα,ανταλλακτικα,service,κλπ) αυτα που ειδα και εκρινα οτι μου αρεσουν και αξιζουν ειναι:
:Suzuki v strom 1000 2019
Ktm 1090 ( αν υπαρχει ακομα στην αγορα)
Bmw Gs 850 2019
Africa Twin 1100 (Η σειρα τυχαια μπηκε και οχι βαση προτιμησης :cool: )
Αναγνωριζω οτι υπαρχει μεγαλη αποκλιση τιμων σε αυτα τα τεσσερα μηχανακια αλλα οπως ειπα πιο πανω αυτα μου αρεσουν και τα κριτηρια μου ειναι καθαρα λειτουργικα και οχι διαφορα χρηματων. Μιλαμε παντα για καινουργιο και οχι μεταχειρισμενο. Θα ηθελα να μου πειτε τις γνωμεις σας ποιο πιστευετε οτι πιο ιδανικο για ταξιδια. Να τονισω οτι ποτε δεν ξεπερναω τα 140km/h σε ταξιδια σε μεγαλους δρομους(οταν και αν βρεθω μιας και οι πιο ομορφες διαδρομες ειναι μεσω επαρχιακων δρομων :D) οποτε το κριτηριο ταχυτητας δεν με απασχολει ιδιαιτερα.Νεες προτασεις για μηχανακι ευπροσδεκτες παντα :secret:. Θα ηθελα και την γνωμη σας για τον 21 τροχο μπροστα για χρηση ταξιδιου
(BMW gs 1200 και KTM 1290 ειναι εκτος budget)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γειά σου φίλε..!

Το σχόλιο σου ΄΄δεν αποκλείω το offroad και μπλα μπλα μπλα΄΄ σημαίνει πως το μόνο χώμα που θα δει το μηχανάκι σου είναι για να βγεις σε καμιά παραλία ή άμα κάνουν τίποτα έργα στη Πειραιώς..

ΣΥΝΕΠΩΣ, πρέπει να διαλέξεις μια μοτοσυκλέτα γνήσια ταξιδιάρα και άνετη on-off Που άμα τύχει να διασχίσεις να κάνεις ένα χωματόδρομο θα το κάνει άνετα και εύκολα.

Και απο τις παραπάνω σου επιλογές αυτό που πληρεί πλήρως τα κριτήρια είναι μόνο το Suzuki V-strom 1000... Αν μάλιστα κοιτάς και το απερχόμενο μοντέλο τότε θα το βρεις σίγουρα και σε κάποια τιμή προσφοράς.

Το v-strom είναι απλά ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ταξιδιάρα μηχανή. Καταπίνει τα χιλιόμετρα με αρχοντιά και νιώθει εξίσου υπέροχα και στον επαρχιακό. Έχει άνετη σέλα, εξαιρετικά φρένα και ένα μοτέρ ποίημα.. Είναι επίσης το πιο value for money και για μένα η Suzuki είναι απλά εγγύηση σε αξιοπιστία.

Τα Africa 1000, 1090 και F850GS έχουν σχεδιαστεί για πιο ανήσυχους χωμάτινους αναβάτες που δεν θα διστάσουν να βάλουν ένα χωμάτινο λάστιχο επάνω και να πιάσουν τα βουνά.. ΟΜΩΣ αυτό σημαίνει εκπτώσεις στην άσφαλτο. Ο τροχός 21, ο σχεδιασμός της σέλας, της ανεμοκάλυψης, του όγκου της μηχανής, της γεωμετρίας, του πατήματος έιναι συνάρτηση αυτών των απαιτήσεων. Και εσύ δεν έχεις κανένα λόγο να κάνεις αυτές τις υποχωρήσεις σε σημαντικούς τομείς.

Να στο πω με παραδειγμα. Έχω οδηγήσει και το Africa και το V-strom. Είναι πολύ διαφορετικές μοτοσυκλέτες. Την αρχοντιά του Suzuki και την ευχαρίστηση στο ταξίδι δεν την έχει η Africa και την ελαφριά αίσθηση και τις δυνατότητες στο χώμα δεν τα πλησιάζει το Suzuki...

Αν δεν ήταν στη λίστα σου προσωπικά πάλι το V-strom θα σου πρότεινα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
(BMW gs 1200 και KTM 1290 ειναι εκτος budget)
Καλώς ήρθες!
Σχετ. με το budget ποιο είναι το ταβάνι σου;
Δε θα σε ενδιέφερε μεταχειρισμένο έως 3 ετών;
Ποια είναι η προηγούμενη σου εμπειρία με μοτοσυκλετες;
 
Τελευταία επεξεργασία:

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Καλώς ήρθες!
Σχετ. με το budjet ποιο είναι το ταβάνι σου;
Δε θα σε ενδιέφερε μεταχειρισμένο έως 3 ετών;
Ποια είναι η προηγούμενη σου εμπειρία με μοτοσυκλετες;
Καλησπερα και σε σενα Alderbaran
Μεχρι 16500 που κανει η καινουργια αφρικα.(Προφανως και δεν μιλαμε για ολο μετρητης αλλα και με καποιες διευκολυνσεις που κανουν οι αντιπροσωπειες σχετικα με ατοκες δοσεις)
Μεταχειρισμενο δεν θα επαιρνα διοτι το προτιμω καινουργιο αφου μπορω να το αγορασω παντα. Γι αυτο απεκλεισα 1200gs και 1290 KTM
Οσο για προηγουμενες εμπειριες μια μηχανη ειχα v strom 650 του 04:p
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Suzuki DL 1000 V-STROM ABS '18 - 11.695 € - Car.gr

11.675€ απλά τζάμπα και κούτα με 4 χρόνια εγγύηση και οδική βοήθεια...

Με τα ρέστα απο τα 16.500€ ρίξε πάνω ένα τριβάλιτσο, μια εξατμισάρα σπέσιαλ, ένα καγκελάκι, ένα σετ προβολάκια, ένα Tutoro, ένα σετ θερμαινόμενα γκρίπς και σου μένουν και λεφτά να κάνεις και ταξίδι τη μισή ευρώπη..
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Γειά σου φίλε..!

Το σχόλιο σου ΄΄δεν αποκλείω το offroad και μπλα μπλα μπλα΄΄ σημαίνει πως το μόνο χώμα που θα δει το μηχανάκι σου είναι για να βγεις σε καμιά παραλία ή άμα κάνουν τίποτα έργα στη Πειραιώς..

ΣΥΝΕΠΩΣ, πρέπει να διαλέξεις μια μοτοσυκλέτα γνήσια ταξιδιάρα και άνετη on-off Που άμα τύχει να διασχίσεις να κάνεις ένα χωματόδρομο θα το κάνει άνετα και εύκολα.

Και απο τις παραπάνω σου επιλογές αυτό που πληρεί πλήρως τα κριτήρια είναι μόνο το Suzuki V-strom 1000... Αν μάλιστα κοιτάς και το απερχόμενο μοντέλο τότε θα το βρεις σίγουρα και σε κάποια τιμή προσφοράς.

Το v-strom είναι απλά ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ταξιδιάρα μηχανή. Καταπίνει τα χιλιόμετρα με αρχοντιά και νιώθει εξίσου υπέροχα και στον επαρχιακό. Έχει άνετη σέλα, εξαιρετικά φρένα και ένα μοτέρ ποίημα.. Είναι επίσης το πιο value for money και για μένα η Suzuki είναι απλά εγγύηση σε αξιοπιστία.

Τα Africa 1000, 1090 και F850GS έχουν σχεδιαστεί για πιο ανήσυχους χωμάτινους αναβάτες που δεν θα διστάσουν να βάλουν ένα χωμάτινο λάστιχο επάνω και να πιάσουν τα βουνά.. ΟΜΩΣ αυτό σημαίνει εκπτώσεις στην άσφαλτο. Ο τροχός 21, ο σχεδιασμός της σέλας, της ανεμοκάλυψης, του όγκου της μηχανής, της γεωμετρίας, του πατήματος έιναι συνάρτηση αυτών των απαιτήσεων. Και εσύ δεν έχεις κανένα λόγο να κάνεις αυτές τις υποχωρήσεις σε σημαντικούς τομείς.

Να στο πω με παραδειγμα. Έχω οδηγήσει και το Africa και το V-strom. Είναι πολύ διαφορετικές μοτοσυκλέτες. Την αρχοντιά του Suzuki και την ευχαρίστηση στο ταξίδι δεν την έχει η Africa και την ελαφριά αίσθηση και τις δυνατότητες στο χώμα δεν τα πλησιάζει το Suzuki...

Αν δεν ήταν στη λίστα σου προσωπικά πάλι το V-strom θα σου πρότεινα.
Συμφωνω απολυτα σε αυτο που λες και εγω αυτης της αποψης ειμαι. Απλα αυτο που θελω να τονισω ειναι πως επειδη δεν το εχω δοκιμασει γι αυτο δεν το αποκλειω και στο λεω και αυτο γιατι οταν αγορασα πρωτη φορα μηχανη πηρα μια μεταχειρισμενη με σκοπο να δω αν θα μου αρεσει και μετα να προχωρησω σε κατι πιο καινουργιο.Απο την στιγμη που βεβαιωθηκα οτι το γουσταρω αποφασισα να προχωρησω στην αγορα καινουργιας. Για αυτο το λογο μπαινω και στο κομματι σκεψεων οσο αφορα το off road. Μπορει να το δοκιμασω και αυτο το κομματι και να δω οτι μου αρεσει και αυτο. Γι αυτο μου μπηκαν και σκεψεις για το κομματι της africa( εκτος του οτι ειναι το πιο ομορφο απο ολα τα αλλα :p).Τωρα αν με ρωτας ποσο ευκολα θα εβαζα μηχανακι 16 χιλιαδων σε κατσικοδρομους δεν το γνωριζω γι αυτο αλλωστε απευθυνθηκα σε εσας εδω.. Συμφωνω οτι το v strom ειναι πανεμορφο αξιοπιστο και τρομερο αλλα του 2019 μοντελο. Του 2020 δεν μου γεμισε ακομα το ματι.Θελω να το δω και απο κοντα για να σου πω σιγουρα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συμφωνω απολυτα σε αυτο που λες και εγω αυτης της αποψης ειμαι. Απλα αυτο που θελω να τονισω ειναι πως επειδη δεν το εχω δοκιμασει γι αυτο δεν το αποκλειω και στο λεω και αυτο γιατι οταν αγορασα πρωτη φορα μηχανη πηρα μια μεταχειρισμενη με σκοπο να δω αν θα μου αρεσει και μετα να προχωρησω σε κατι πιο καινουργιο.Απο την στιγμη που βεβαιωθηκα οτι το γουσταρω αποφασισα να προχωρησω στην αγορα καινουργιας. Για αυτο το λογο μπαινω και στο κομματι σκεψεων οσο αφορα το off road. Μπορει να το δοκιμασω και αυτο το κομματι και να δω οτι μου αρεσει και αυτο. Γι αυτο μου μπηκαν και σκεψεις για το κομματι της africa( εκτος του οτι ειναι το πιο ομορφο απο ολα τα αλλα :p).Τωρα αν με ρωτας ποσο ευκολα θα εβαζα μηχανακι 16 χιλιαδων σε κατσικοδρομους δεν το γνωριζω γι αυτο αλλωστε απευθυνθηκα σε εσας εδω.
Ας είμαστε ρεαλιστές.. Όχι δεν θα κάνεις offroad με μια Africa 1000 των 16 χιλιάδων και 250 κιλών βάρους. Πρώτον γιατί αυτοί που κάνουν έχουν πολλά και σκληρά χιλιόμετρα στη πλάτη τους χρόνια ολόκληρα και πολύ προπόνηση. Εσύ ρισκάρεις την σωματική σου ακεραιότητα και την μοτοσυκλέτα σου σε ακριβές ζημιές. Επειδή το κάνει ο Σπανός στο youtube δεν σημαίνει πώς είναι εύκολο!

Αν θες να μπεις στο χώρο του offroad στο στυλ π.χ. που το κάνουμε εδώ με χωμάτινο ταξίδι και απαιτητικές χωματοβόλτες τότε ιδού πεδίο δόξης λαμπρό! Μάθε απο τις εμπειρίες των άλλων και απο τα βιώματα τους. Δεν υπάρχει ένας με μεγάλο on-off Που να μην πήρε στο τέλος ή να μην ονειρεύεται να πάρει ένα μικρό ελαφρύ για το χώμα. Πρώτον γιατί κουράστηκε να παλεύει με το τέρας στο χώμα ή γιατί κουράστηκε να πληρώνει ζημιές.

με το budget Που έχεις παίρνεις άνετα ένα καινούργιο V-strom προσφοράς και σου μένουν 4 χιλιάρικα να παίξεις μπαλίτσα να βρεις με 2-3 χιλιάρικα ένα ελαφρύ χωμάτινο μονοκύλινδρο και να πάρεις και τον απαιτούμενο εξοπλισμό και να μπεις στο χώρο του χώματος με ασφάλεια και με προοπτικές διασκέδασης.. Και χωρίς άγχος που θα έχεις με το μεγάλο μην χτυπήσεις (έστω και θλαστικά εννοώ) ή μην κάνεις καμιά μεγάλη ζημιά..
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Ας είμαστε ρεαλιστές.. Όχι δεν θα κάνεις offroad με μια Africa 1000 των 16 χιλιάδων και 250 κιλών βάρους. Πρώτον γιατί αυτοί που κάνουν έχουν πολλά και σκληρά χιλιόμετρα στη πλάτη τους χρόνια ολόκληρα και πολύ προπόνηση. Εσύ ρισκάρεις την σωματική σου ακεραιότητα και την μοτοσυκλέτα σου σε ακριβές ζημιές. Επειδή το κάνει ο Σπανός στο youtube δεν σημαίνει πώς είναι εύκολο!

Αν θες να μπεις στο χώρο του offroad στο στυλ π.χ. που το κάνουμε εδώ με χωμάτινο ταξίδι και απαιτητικές χωματοβόλτες τότε ιδού πεδίο δόξης λαμπρό! Μάθε απο τις εμπειρίες των άλλων και απο τα βιώματα τους. Δεν υπάρχει ένας με μεγάλο on-off Που να μην πήρε στο τέλος ή να μην ονειρεύεται να πάρει ένα μικρό ελαφρύ για το χώμα. Πρώτον γιατί κουράστηκε να παλεύει με το τέρας στο χώμα ή γιατί κουράστηκε να πληρώνει ζημιές.

με το budget Που έχεις παίρνεις άνετα ένα καινούργιο V-strom προσφοράς και σου μένουν 4 χιλιάρικα να παίξεις μπαλίτσα να βρεις με 2-3 χιλιάρικα ένα ελαφρύ χωμάτινο μονοκύλινδρο και να πάρεις και τον απαιτούμενο εξοπλισμό και να μπεις στο χώρο του χώματος με ασφάλεια και με προοπτικές διασκέδασης.. Και χωρίς άγχος που θα έχεις με το μεγάλο μην χτυπήσεις (έστω και θλαστικά εννοώ) ή μην κάνεις καμιά μεγάλη ζημιά..
Συμφωνω σε αυτα που λες. Το κομματι του offroad ειναι αυτο που με απασχολει λιγοτερο προς το παρων γι αυτο δεν θα αγορασω μηχανη με το κριτηριο ''αν''. Αφου λοιπον το κριτηριο μου αυτην την στιγμη ειναι μονο το ασφαλτινο εσυ πιστευεις αφου τα εχεις καβαλησει και τα 2 οτι απο θεμα ανεσης τεχνολογιας και πιο καταλληλο γενικα για ταξιδια ειναι το v strom.Το αφρικα-1090-f850gs πιστευεις δεν ειναι τοσο ανετα για μεγαλα ταξιδια?
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Καλησπέρα και καλώς όρισες.
Από τη στιγμή που σκοπεύεις να διαθέσεις ένα σεβαστό ποσό για αγορά μοτοσυκλέτας, θεωρώ απαραίτητο να πάς να οδηγήσεις όλα τα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν, εγώ αυτό θα έκανα και για αυτό και στο προτείνω
Καλή επιλογή :)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συμφωνω σε αυτα που λες. Το κομματι του offroad ειναι αυτο που με απασχολει λιγοτερο προς το παρων γι αυτο δεν θα αγορασω μηχανη με το κριτηριο ''αν''. Αφου λοιπον το κριτηριο μου αυτην την στιγμη ειναι μονο το ασφαλτινο εσυ πιστευεις αφου τα εχεις καβαλησει και τα 2 οτι απο θεμα ανεσης τεχνολογιας και πιο καταλληλο γενικα για ταξιδια ειναι το v strom.Το αφρικα-1090-f850gs πιστευεις δεν ειναι τοσο ανετα για μεγαλα ταξιδια?
Δεν ξέρω απο άποψη τεχνολογίας που μπορώ να κατατάξω μια μοτοσυκλέτα και πόσο ρόλο παίζει η τεχνολογία ενδεχομένως στην απόλαυση που λαμβάνεις απο αυτήν. Για μένα προσωπικά είναι το τελευταίο κριτήριο αν η μοτοσυκλέτα θα έχει tablet οθόνη, σύνδεση android και 15 χάρτες ανάφλεξης.

Σίγουρα το V-strom τουλάχιστον του 2019 υστερεί σε κάποια σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε τέτοια μπλιμπλίκια. Ειδικά απο μια BMW (Που βέβαια θα φτάσει αισίως τα 17 χιλιάρικα για να βάζεις ΕΣΑ και άλλα τε΄τοια). Εγώ αυτό που εξέλαβα όμως απο αυτήν στο δρόμο είναι πώς είναι μια γνήσια ταξιδιάρα μηχανή. Δεν ξέρω αν μπορώ να το αποδόσω σωστά. Είναι οδοστρωτήρας, άνετη, ευρύχωρη, ροπάτη, γεμάτη, χορταστική στο δρόμο. Να σε τραβάει να ανέβεις επάνω και να γράφεις ώρες ατελείωτες χιλιόμετρα.

Το Africa απο την άλλη είχε άλλη αίσθηση, πιο επιθετική και παιχνιδιάρα ίσως κυρίως στο χώμα. Πιο ελαφριά αίσθηση, λίγο πιο κοφτερή γεωμετρία, λιγότερο ογκώδης και άνετη, κερδίζει σε άλλα σημεία.

Το 1090 δεν το έχω οδηγήσει δυστυχώς όπως και το F850GS. Έχω οδηγήσει βέβαια αρκετά το F800GS τον πρόγονο του και σαφώς δεν είναι γνήσια ταξιδιάρα μηχανή. Είναι ένα ικανό on-OFF με δυνατότητες ταξιδιού. Δεν νομίζω πως σου κάνει.

Τώρα αν το 1090 έχει καταφέρει να γεφυρώσει κόσμους ας το σχολιάσει όποιος το έχει οδηγήσει!

Υποθέτω πώς επειδή ειχες V-strom 650 παλιά λες να δοκιμάσεις μια άλλη συνταγή μήπως είναι καλύτερη.. Να είσαι σίγουρος πώς μπορεί να είναι χειρότερη η άλλη συνταγή..
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Καλησπέρα και καλώς όρισες.
Από τη στιγμή που σκοπεύεις να διαθέσεις ένα σεβαστό ποσό για αγορά μοτοσυκλέτας, θεωρώ απαραίτητο να πάς να οδηγήσεις όλα τα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν, εγώ αυτό θα έκανα και για αυτό και στο προτείνω
Καλή επιλογή :)
Καλησπέρα και σε σένα. Είναι εύκολο να κρίνεις από μια μικρή βόλτα μόνο πόσο σου ταιριάζει ένα μηχανάκι; σίγουρα θα πάρεις μια πρώτη εντύπωση βέβαια. Σίγουρα θα τα δοκιμάσω όλα αυτά για να δω πιο μου κάθεται καλύτερα.
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Δεν ξέρω απο άποψη τεχνολογίας που μπορώ να κατατάξω μια μοτοσυκλέτα και πόσο ρόλο παίζει η τεχνολογία ενδεχομένως στην απόλαυση που λαμβάνεις απο αυτήν. Για μένα προσωπικά είναι το τελευταίο κριτήριο αν η μοτοσυκλέτα θα έχει tablet οθόνη, σύνδεση android και 15 χάρτες ανάφλεξης.

Σίγουρα το V-strom τουλάχιστον του 2019 υστερεί σε κάποια σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε τέτοια μπλιμπλίκια. Ειδικά απο μια BMW (Που βέβαια θα φτάσει αισίως τα 17 χιλιάρικα για να βάζεις ΕΣΑ και άλλα τε΄τοια). Εγώ αυτό που εξέλαβα όμως απο αυτήν στο δρόμο είναι πώς είναι μια γνήσια ταξιδιάρα μηχανή. Δεν ξέρω αν μπορώ να το αποδόσω σωστά. Είναι οδοστρωτήρας, άνετη, ευρύχωρη, ροπάτη, γεμάτη, χορταστική στο δρόμο. Να σε τραβάει να ανέβεις επάνω και να γράφεις ώρες ατελείωτες χιλιόμετρα.

Το Africa απο την άλλη είχε άλλη αίσθηση, πιο επιθετική και παιχνιδιάρα ίσως κυρίως στο χώμα. Πιο ελαφριά αίσθηση, λίγο πιο κοφτερή γεωμετρία, λιγότερο ογκώδης και άνετη, κερδίζει σε άλλα σημεία.

Το 1090 δεν το έχω οδηγήσει δυστυχώς όπως και το F850GS. Έχω οδηγήσει βέβαια αρκετά το F800GS τον πρόγονο του και σαφώς δεν είναι γνήσια ταξιδιάρα μηχανή. Είναι ένα ικανό on-OFF με δυνατότητες ταξιδιού. Δεν νομίζω πως σου κάνει.

Τώρα αν το 1090 έχει καταφέρει να γεφυρώσει κόσμους ας το σχολιάσει όποιος το έχει οδηγήσει!

Υποθέτω πώς επειδή ειχες V-strom 650 παλιά λες να δοκιμάσεις μια άλλη συνταγή μήπως είναι καλύτερη.. Να είσαι σίγουρος πώς μπορεί να είναι χειρότερη η άλλη συνταγή..
Και εγώ προσωπικά από το δικό μου μηχανάκι είχα μείνει άπειρα ευχαριστημένος το ευχαριστιομουν απίστευτα.Το μόνο μικρό ελλατωμα που είχε για εμένα είναι ότι μετά από αρκετές ώρες άρχισαν να πονάνε τα γόνατα διότι νομίζω ότι μπορεί να μου πέφτει λίγο χαμηλό το μηχανάκι για το ύψος μου. Το λέω αυτό γιατί έβλεπα τα πόδια μου. Ήταν αρκετά μαζεμένα όταν πάταγα. Μπορεί και να έφταιγαν οι πολλές ωρεςΌταν λέω τεχνολογία δεν εννοώ οθόνες και ηλεκτρονικές αναρτήσεις αλλά συστήματα τύπου corner abs και άλλα τέτοια(δεν γνωρίζω και περισσότερα ) που βοηθάνε και είναι χρήσιμα σε ταξίδια αρκετών χιλιομέτρων.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και εγώ προσωπικά από το δικό μου μηχανάκι είχα μείνει άπειρα ευχαριστημένος το ευχαριστιομουν απίστευτα.Το μόνο μικρό ελλατωμα που είχε για εμένα είναι ότι μετά από αρκετές ώρες άρχισαν να πονάνε τα γόνατα διότι νομίζω ότι μπορεί να μου πέφτει λίγο χαμηλό το μηχανάκι για το ύψος μου. Το λέω αυτό γιατί έβλεπα τα πόδια μου. Ήταν αρκετά μαζεμένα όταν πάταγα. Μπορεί και να έφταιγαν οι πολλές ωρεςΌταν λέω τεχνολογία δεν εννοώ οθόνες και ηλεκτρονικές αναρτήσεις αλλά συστήματα τύπου corner abs και άλλα τέτοια(δεν γνωρίζω και περισσότερα ) που βοηθάνε και είναι χρήσιμα σε ταξίδια αρκετών χιλιομέτρων.
Εφόσον είχες το vstrom 650 μπορώ να πω πως το vstrom 1000 είναι η εξέλιξη του είδους.

Το vstrom το 650 το τελευταίο ήδη έφυγε μπροστά σε αίσθηση από το παλιό vstrom. Βελτιωμένο σε πολλά σημεία.

Αλλά το 1000 είναι εμφανές πως ειναι μια διαφορετική μηχανή, το νιωθεις στο δρόμο, δεν ειναι ένα 650 που του έβαλαν άλλο μοτέρ. Είναι κάτι τελείως άλλο.

Αλλο ειδικό βάρος, άλλη ποιότητα αναρτήσεων, άλλη γεωμετρία, άλλο πάτημα στο δρόμο, αλλά φρένα και φυσικά άλλο γκάζι!

Τα παραπάνω δεν τα λέω σνομπάροντας φυσικά το Africa η το 1090! Είναι κορυφαίες μοτοσυκλέτες αλλά εγώ προσωπικά καβαλωντας το vstrom 1000 και έχοντας καβαλήσει πολλές μηχανές είπα από μέσα μου.. Κοίτα να δεις τι μηχανή.. Αν έψαχνα μοτοσυκλέτα να κάνω ταξίδια Ελλάδα και Ευρώπη από άσφαλτο αυτή τη μηχανή θα επαιρνα χωρίς να σπάσω το ταμείο σε λεφτά!

Με το Africa έκανα άλλες σκέψεις. Λέω κοίτα τι ωραία ισορροπημένη μηχανή και πόσο ικανή στο χώμα και με ελαφριά αίσθηση! Στα ασφάλτινα στροφιλικι όμως ένιωθα τον 21 μπροστά με την ιδιαίτερη του αίσθηση και ένιωθα πως καβαλαω μια μοτοσυκλέτα που έγινε προσπάθεια να μην γίνει πολύ ογκώδης υστερωντας της κάποια ταξιδιωτικά προτερήματα εις όφελος άλλων.

Εσύ ρώτησε; γνώμη για μοτοσυκλέτα για να γυρίσεις την Ελλάδα και Ευρώπη συνεπώς πήγε στο μυαλό μου το σουζουκι επειδή ακριβώς αυτό ένιωσα μαζί της.
 

TopGun

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Honda VFR800X crossrunner MY2016
πάρε ένα vstrom1000 βάλε και μια ohlins και θα είσαι άρχοντας. Θα σου πρότεινα και ένα σαν το δικό μου αλλά είναι εκτός λίστας σου. Πολύ πιο ποιοτικό και ταξιδιάρικο. 82000χλμ σε 3 χρόνια και 3 μήνες, τελείως απροβλημάτιστο. Να το χαρείς ότι και αν πάρεις
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καλησπερα και καλως ηρθες!

Για το 1090 μιλας για το απλο φανταζομαι, με τροχους 19/17 . Ουτως ή αλλως 1090R δεν υπαρχουν αλλα καινουρια. Εαν λοιπον μιλας για το απλο τοτε ναι, κοιταει στα ματια το 1000αρι Στρομ σε ταξιδι και στροφιλικι, ειδικα με 20 αλογα παραπανω.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλησπερα και σε σενα Alderbaran
Μεχρι 16500 που κανει η καινουργια αφρικα.(Προφανως και δεν μιλαμε για ολο μετρητης αλλα και με καποιες διευκολυνσεις που κανουν οι αντιπροσωπειες σχετικα με ατοκες δοσεις)
Μεταχειρισμενο δεν θα επαιρνα διοτι το προτιμω καινουργιο αφου μπορω να το αγορασω παντα. Γι αυτο απεκλεισα 1200gs και 1290 KTM
Οσο για προηγουμενες εμπειριες μια μηχανη ειχα v strom 650 του 04:p
Θα συμφωνήσω και εγώ με τον Βαγγέλη tc-drift για το v-strom 1000.
Αν ήμουν στη θέση σου, θα προτιμούσα να διαθέσω μικρότερο ποσό για τη μοτοσυκλέτα, γιατί σκέψου ότι θα χρειαστείς εξοπλισμό για εσενα, τον συνεπιβάτη αλλά και τη μοτοσυκλέτα.
Σκέψου ότι ένα 2βαλιτσο με βασεις, κάγκελα προστασίας, σακοι ή topcase και tank bag για τη μοτοσυκλετα και στολές, γαντια, κρανη, αδιάβροχα, μπότες για εσένα και τον συνεπιβάτη, εύκολα θα ξεπεράσεις τις 2000 ευρώ.

Πέραν τούτου, το v-strom έχει αποσπάσει θυραμβικα σχόλια από σχεδόν όλον το τύπο, εγχώριο και ξένο και γενικά πιστεύω ότι είναι μια αρκετά αξιόλογη μοτοσυκλέτα.
Αν εχεις χωμάτινες προσδοκίες, μπορείς να επιλέξεις νομίζω την έκδοση XT με τις ακτινωτες ζάντες, και μετά με μια μεταλλική πόδια και ένα ζευγάρι χωμάτινα ελαστικά μπορείς να ακολουθείς στις περισσότερες βόλτες που κάνουμε εδώ μέσα, αλλά πρέπει να έχεις στο νου σου ότι θα το ταλαιπωρήσεις το μηχανάκι γιατί οι τούμπες καραδοκούν στο χώμα και είναι 100% σίγουρες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Θα συμφωνήσω και εγώ με τον Βαγγέλη tc-drift για το v-strom 1000.
Αν ήμουν στη θέση σου, θα προτιμούσα να διαθέσω μικρότερο ποσό για τη μοτοσυκλέτα, γιατί σκέψου ότι θα χρειαστείς εξοπλισμό για εσενα, τον συνεπιβάτη αλλά και τη μοτοσυκλέτα.
Σκέψου ότι ένα 2βαλιτσο με βασεις, κάγκελα προστασίας, σακοι ή topcase και tank bag για τη μοτοσυκλετα και στολές, γαντια, κρανη, αδιάβροχα, μπότες για εσένα και τον συνεπιβάτη, εύκολα θα ξεπεράσεις τις 2000 ευρώ.

Πέραν τούτου, το v-strom έχει αποσπάσει θυραμβικα σχόλια από σχεδόν όλον το τύπο, εγχώριο και ξένο και γενικά πιστεύω ότι είναι μια αρκετά αξιόλογη μοτοσυκλέτα.
Αν εχεις χωμάτινες προσδοκίες, μπορείς να επιλέξεις νομίζω την έκδοση XT με τις ακτινωτες ζάντες, και μετά με μια μεταλλική πόδια και ένα ζευγάρι χωμάτινα ελαστικά μπορείς να ακολουθείς στις περισσότερες βόλτες που κάνουμε εδώ μέσα, αλλά πρέπει να έχεις στο νου σου ότι θα το ταλαιπωρήσεις το μηχανάκι γιατί οι τούμπες καραδοκούν στο χώμα και είναι 100% σίγουρες.
Σε βρίσκω πολύ σωστό όσο αφορά το κομμάτι του εξοπλισμού αλλά είχα ήδη προνοησει όταν αγόρασα την μηχανή προτίμησα να πάρω κάτι πιο φθηνό και να τα σκάσω σε εξοπλισμό γιατί πάνω απ όλα η ασφάλεια μου και του συνεπιβατη μου γι αυτό και μου βγήκαν όλα στο περίπου 2000€(2 κρανοι shoei nxr μπουφάν Dainese παντελόνι γάντια Dainese βαλίτσες givi keyless ενδοεπικοινωνια interphone). Οπότε στο κομμάτι του εξοπλισμού πιστεύω ότι είμαι καλυμμένος ικανοποιητικα. Θα κανονίσω και ένα test drive μέ ΤΟ v strom γιατί βλέπω πολύ το προτείνουν. Δεν έχω να χάσω τίποτα ίσα ισα
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
πάρε ένα vstrom1000 βάλε και μια ohlins και θα είσαι άρχοντας. Θα σου πρότεινα και ένα σαν το δικό μου αλλά είναι εκτός λίστας σου. Πολύ πιο ποιοτικό και ταξιδιάρικο. 82000χλμ σε 3 χρόνια και 3 μήνες, τελείως απροβλημάτιστο. Να το χαρείς ότι και αν πάρεις
Αν βλέπω καλά έχεις το crosstourer. Όμορφο μηχανάκι αλλά δεν ξετρελάθηκα τόσο στο αισθητικό κομμάτι όταν το είδα από κοντά να σου πω την αλήθεια αν και πιστεύω καλύπτει ακριβώς όσα ζητάω
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Εφόσον είχες το vstrom 650 μπορώ να πω πως το vstrom 1000 είναι η εξέλιξη του είδους.

Το vstrom το 650 το τελευταίο ήδη έφυγε μπροστά σε αίσθηση από το παλιό vstrom. Βελτιωμένο σε πολλά σημεία.

Αλλά το 1000 είναι εμφανές πως ειναι μια διαφορετική μηχανή, το νιωθεις στο δρόμο, δεν ειναι ένα 650 που του έβαλαν άλλο μοτέρ. Είναι κάτι τελείως άλλο.

Αλλο ειδικό βάρος, άλλη ποιότητα αναρτήσεων, άλλη γεωμετρία, άλλο πάτημα στο δρόμο, αλλά φρένα και φυσικά άλλο γκάζι!

Τα παραπάνω δεν τα λέω σνομπάροντας φυσικά το Africa η το 1090! Είναι κορυφαίες μοτοσυκλέτες αλλά εγώ προσωπικά καβαλωντας το vstrom 1000 και έχοντας καβαλήσει πολλές μηχανές είπα από μέσα μου.. Κοίτα να δεις τι μηχανή.. Αν έψαχνα μοτοσυκλέτα να κάνω ταξίδια Ελλάδα και Ευρώπη από άσφαλτο αυτή τη μηχανή θα επαιρνα χωρίς να σπάσω το ταμείο σε λεφτά!

Με το Africa έκανα άλλες σκέψεις. Λέω κοίτα τι ωραία ισορροπημένη μηχανή και πόσο ικανή στο χώμα και με ελαφριά αίσθηση! Στα ασφάλτινα στροφιλικι όμως ένιωθα τον 21 μπροστά με την ιδιαίτερη του αίσθηση και ένιωθα πως καβαλαω μια μοτοσυκλέτα που έγινε προσπάθεια να μην γίνει πολύ ογκώδης υστερωντας της κάποια ταξιδιωτικά προτερήματα εις όφελος άλλων.

Εσύ ρώτησε; γνώμη για μοτοσυκλέτα για να γυρίσεις την Ελλάδα και Ευρώπη συνεπώς πήγε στο μυαλό μου το σουζουκι επειδή ακριβώς αυτό ένιωσα μαζί της.
Σε ευχαριστώ για τις αναλυτικές απαντήσεις σου. Μόλις γίνουν test drive ανάμεσα σε αυτά τα δύο μοντέλα και δω πιο μου κάθεται καλύτερα στον τρόπο οδήγησης πιστεύω θα καταλάβω. Σε ευχαριστώ πάντως για τις συμβουλές σου
 
Top Bottom