Αθήνα – Ορμένιο ... ένα παπί δρόμος ...

Vrasidas

Μέλος
Όνομα
Βρασίδας
Μοτό
CBR 1000RR
Κι όμως δεν θυμάμαι σχεδόν απολύτως τίποτα … και ας πέρασαν μόνο τρεις μέρες από την επιστροφή μου.

Ίσως φταίει το πολιτισμικό σοκ που υπέστη το σύνολο των εγκεφαλικών μου κυττάρων … και όλα αυτά από τη στιγμή που ξαναγύρισα στο γεωγραφικό σημείο που υπάρχουν μαζεμένοι οι πολλοί “άνθρωποι” … δηλαδή στο κράτος των Αθηνών.

Εάν τα πάρω από την αρχή, ίσως ξεκαθαρίσουν λίγο τα πράγματα …

Θες λίγο η ηλικία, θες το απόλυτο αστικό μάντρωμα, θες η κυρίως άχρηστη κάθε είδους συναλλαγή με άκρως επικίνδυνα για την ψυχική υγεία ανθρώπινα δίποδα, θες που τα στροφόμετρα της ψυχής και της καρδιάς έχουν μπει εδώ και καιρό λίγο πέρα από τα κόκκινα … πάντως κάτι έπρεπε να γίνει.

Είναι καιρός τώρα που τις βόλτες με τη μεγάλη μηχανή δεν τις απολαμβάνω. Ίσως η διάθεση που έχει προκύψει από την «οικονομική κρίση» (κρίση ηλιθιότητας κατά την ταπεινή μου άποψη), ίσως επειδή δε γίνονται πλέον με τον τρόπο που θα ήθελα, ίσως επειδή το «κράτος των Αθηνών» βρίσκεται μακριά από τους παράδεισους για μηχανές … ίσως γιατί η «δηθενιά» έχει μπει για τα καλά στο DNA μας …

Ίσως γιατί λόγω ηλικίας δεν τρώμε πλέον τόσο εύκολα τις διάφορες «παραμύθες» και τα «πρέπει» …. Πολλά «ίσως» μαζεμένα και αυτό δεν είναι καλό για τη λίμπιντο …

Πριν λίγους μήνες – παρά το γεγονός ότι είχα και έχω μεγάλου κυβισμού μηχανές με αρκετές συμμετοχές στο 36ωρο - σχεδόν ολοκλήρωσα το δύσκολο 19ο οδοιπορικό αντοχής της λέσχης Moto Guzzi με ένα Κινέζικο παπί πολύ κακής ποιότητας κατασκευής. Το εγχείρημα βέβαια δεν έγινε χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία του παπιού, που με φτηνές αλλά ουσιαστικές παρεμβάσεις από τον μηχανικό μου, αυξήσαμε την αξιοπιστία του στα σημεία που πονά σαν κατασκευή αλλά και σαν «προορισμός χρήσης» για αρκετούς, κατ’ εμέ, πυρηνικούς επιστήμονες ….

Είχα παθιαστεί με το όλο σκηνικό σε βαθμό που να προκαλώ στην αρχή πολλά χλευαστικά σχόλια και διάφορα άλλα που μάλιστα είχαν και άσχημη κατάληξη. Όμως το είχα πάρει τόσο στην πλάκα που πραγματικά είχε ένα ενδιαφέρον. Π.χ. για να αυξήσω την αυτονομία του και να μην έχω θέματα με το μικρό του ντεπόζιτο και τις καθυστερήσεις στους ανεφοδιασμούς, έφτιαξα πίσω μία γερή βάση στηρίζοντας επάνω της ένα τελάρο από ΕΒΓΑ … μέσα στο οποίο τοποθέτησα ένα ντεπόζιτο από FZR 400 TOY ’90 16 λίτρων, αυξάνοντας την αυτονομία του παπιού στα 700 χλμ …
Το σύνολο του καλλιτεχνικού σκηνικού καλύφθηκε και από δύο μεγάλες πράσινες πλαστικές σακούλες σκουπιδιών και ο πάπιος περνούσε απλά απαρατήρητος καθώς όλοι νόμιζαν ότι πίσω, είναι καλάθι μεταφοράς ζαρζαβατικών από το χωράφι … Για ντεκόρ είχα στηρίξει πίσω στο τελάρο και τις σαγιονάρες μου … αλλά και αυτό δεν το πρόσεξε κανείς …

Είχα ήδη αλλάξει δύο φορές τα ελατήρια της εμπρός ανάρτησης μέχρι να καταφέρω ουσιαστική οδική συμπεριφορά μπροστινού …. Από την πρώτη στιγμή μπήκε ένα ποιοτικό ψυγείο λαδιού και έγινε πλέον από αερόψυκτο ελαιόψυκτο … και για τον φόβο των κακών ματιών (δηλαδή της άθλιας κατασκευής του) έχει ήδη τοποθετημένα stand by διπλό ανορθωτή – διπλή ηλεκτρονική και διπλό πολλαπλασιαστή … Αν οπουδήποτε τα ηλεκτρικά του κινεζώσουν (δηλαδή μουλαρώσουν) μια απλή αλλαγή στην φύσα και φύγαμε …
Επίσης τοποθετήθηκε παράλληλα και μια δεύτερη μπαταρία από TDM 900 η οποία φορτίζεται κανονικά όπως και η μπαταρία εργοστασιακής τοποθέτησης … Το πρόβλημα απόδοσης των φανών θυέλλης (δεν νομίζω να πιστεύετε ότι το κινέζικο θα είχε φώτα) λύθηκε με έναν προβολέα LED 18W …

Αλλάχθηκαν ρουλεμάν τροχών – διάφορες τσιμούχες γιατί οι εργοστασιακές είναι μόνο για φιγούρα … και τοποθετήθηκαν εμπρός κανονικά τακάκια φρένου … Τα «μαμά» τακάκια χρησιμεύουν κυρίως για να παίζουμε «ομάδες» (αν θυμούνται τι εννοώ οι παλαιότεροι) …
Επίσης έγιναν πειραματισμοί με τα εμπρός και πίσω γρανάζια του οι οποίοι έδειξαν ότι οι σχέσεις του έπρεπε οπωσδήποτε να κοντύνουν.

Με λίγα λόγια το οδοιπορικό έγινε, η εμπειρία ήταν απίστευτη, η διασκέδαση απλά γαμάτη, η ικανοποίηση που πήρα πέραν του δέοντος καλή και από το όλο εγχείρημα βγήκαν πολλά και χρήσιμα συμπεράσματα.

Κάποια από αυτά αφορούσαν το ίδιο το παπί και ποιες ακόμα βελτιώσεις – παρεμβάσεις χρειαζόταν με βάση την χρήση του, τα κιλά μου, τον τρόπο που οδηγώ, πού πάσχει κατά την κίνησή του φορτωμένο, κτλ …

Κάποια άλλα συμπεράσματα αφορούν το γεγονός ότι … τελικά κάποια πράγματα υπάρχουν απλά για να καταρρίπτονται …
 
Τελευταία επεξεργασία:

Vrasidas

Μέλος
Όνομα
Βρασίδας
Μοτό
CBR 1000RR
Αφού έγινε ένα καλό crash test λόγω 36ωρου, για το μηχανάκι αλλά ΚΑΙ τον αναβάτη, πλέον άρχισαν οι ριζικές αναθεωρήσεις σε πολλά θέματα που αφορούν τόσο τις ίδιες τις μηχανές αλλά και τον τρόπο ζωής που σχετίζεται με αυτές … Πηγαίνοντάς το και λίγο παραπέρα, ευκαιρία για αναθεωρήσεις ολόκληρης ζωής …

Ευκαιρία λοιπόν KAI για λίγο περισσότερο ψάξιμο στην πάπια … Κόντυναν περισσότερο οι σχέσεις του … κατασκευάστηκε σιδερένιο ντεπόζιτο 12 λίτρων το οποίο ήρθε και κούμπωσε ακριβώς στο κενό ανάμεσα στο τιμόνι και στην σέλα, άρα μεταφορά βάρους εμπρός και χαμηλά το οποίο χρησιμεύει και σαν χώρος για να ακουμπήσεις tank bag, αυξάνοντας την αυτονομία στα 400 + 100 χιλιόμετρα από το εργοστασιακό ντεπόζιτο = 500 χλμ. Το μαμά ντεπόζιτο έγινε ρεζέρβα … Κατασκευάστηκαν επίσης νέα πιο σκληρά ελατήρια για εμπρός καθώς ό,τι έβρισκα στην αγορά δεν μου έκανε και το παπί, πλέον, όντως δεν έχει καμία σχέση στην συμπεριφορά του με πιο πριν.

Μέσα Ιουνίου αποφασίζω να κάνω ένα 10ήμερο – 12ήμερο ταξίδι Βαλκάνια και Άλπεις με επιστροφή από Νότια Ιταλία και Μπάρι. Ετοιμάζω χάρτες – βασικές διαδρομές – κάνω υπολογισμούς χρόνων και εξόδων. Συν – πλην 4.500 χιλιόμετρα … μια χαρά …

Όλα καλά … οικονομικό ταξίδι και εύκολο. Αναχώρηση 22-24 Ιουλίου και επιστροφή περίπου 5 Αυγούστου ….

Αλλαγή ελαστικών καθώς έπρεπε να είχαν αλλαχθεί 2.000 χλμ νωρίτερα … αλλαγή λαδιών με ένα πολύ καλό 50άρι λάδι … ρύθμιση βαλβίδων και άνοιγμα ένα νούμερο μεγαλύτερο λόγω των αρκετών χιλιομέτρων που θα γίνουν. Ο νόμος του Μέρφυ όμως είχε άλλα σχέδια … η ποιότητα κατασκευής του Κινέζου επίσης … Δύο μέρες πριν την αναχώρηση η τρόμπα μπροστινού φρένου μας αφήνει χρόνους. Υπ΄ όψιν ότι, πριν κλείσει 10.000 χλμ, είχε ήδη αποδημήσει εις τόπους χλοερούς και το «τσουτσούνι» που όταν πατάς την μανέτα του φρένου αυτό σεληνιάζεται και εξ’ αιτίας του ανάβει το πίσω φως φρένου …

Επειδή δεν το ‘χω με την διαπραγμάτευση, μετά από απίστευτα κακή επικοινωνία και συνεννόηση με την αντιπροσωπεία για το θέμα αυτό (την οποία ουδέποτε ενόχλησα για όλες τις ζημιές που μου έβγαλε εντός εγγύησης, εφ’ όσον από την πρώτη στιγμή μου δημιούργησαν απίστευτη ανασφάλεια ως προς τις υπηρεσίες τους) αποφασίζω να μην ασχοληθώ ποτέ ξανά μαζί τους και να βρω την άκρη μόνος μου.

Πέταμα το χρέπι που ονομάζεται «μαμά τρόμπα» και αντικατάστασή της με κανονική από Ιαπωνικό μοντέλο … καμία σχέση με το προηγούμενο. Κόψιμο των πλαστικών γιατί λόγω μεγέθους δεν χωρούσε, φινίρισμα και τέλος … Δυστυχώς όμως μέχρι να βρω την άκρη και να ολοκληρωθεί η επισκευή, το τραίνο για Βαλκάνια και λοιπούς προορισμούς έχει ήδη φύγει … Οι οικογενειακές υποχρεώσεις δεν ταυτίζονται με το νέο χρονοδιάγραμμα … Χρόνος ελεύθερος προκύπτει ξανά το τελευταίο 10ήμερο του Αυγούστου … Ψάχνομαι λίγο και βλέπω ότι στις Άλπεις η περίοδος αύξησης των βροχών έχει ήδη αρχίσει …

Σιγά μην κωλώσουμε … έχουμε ζήσει και επιβιώσει τόσες 10ετίες μέχρι τώρα με προοδευτικές και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις στον σβέρκο μας … Τα χιλιόμετρα θα γίνουν ό,τι και να λέει ο χαιρέκακος Μέρφυ … Πάμε πλαν μπι … υπάρχει και η Ελλάδα, που μου γλυτώνει και χρόνο από καραβίσιες μετακινήσεις και συναναστροφές με απίστευτους τύπους που δένουν τα μηχανάκια στα υπόγεια των καραβιών ανεβάζοντάς μου την πίεση και την λίμπιντο … Καλύτερα να τα καίω σε βενζίνη παρά σε καραβοεισιτήρια ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παραπάνω από ωραίος.......αν μας βάλεις καμμια φωτο από την παπια:waiting:
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
υπάρχει και η Ελλάδα που μου γλυτώνει και χρόνο από καραβίσιες μετακινήσεις και συναναστροφές με απίστευτους τύπους που δένουν τα μηχανάκια στα υπόγεια των καραβιών ανεβάζοντάς μου την πίεση και την λίμπιντο … Καλύτερα να τα καίω σε βενζίνη παρά σε καραβοεισητήρια ...
Να μην τα δένουν ; Να σκάσουν κάτω σας καρπούζια (που ειναι και επίκαιρα απο άλλο ποστ)

Επισεις τα νησιά μας (μικρα η μεγάλα )αξίζουν την επίσκεψη μας και την υποστήριξη μας

Αλλα δίκη σου ειναι η τσέπη και την διαχείριση την κανεις όπως εσύ θες , απλά εγώ ειμαι πολύ τουρίστας !

Μπράβο που με την αναποδιά δεν το έβαλες κάτω και έφτιαξες πλαν μπι


Connected with smiling people only !!!
 

Vrasidas

Μέλος
Όνομα
Βρασίδας
Μοτό
CBR 1000RR
Να μην τα δένουν ; Να σκάσουν κάτω σας καρπούζια (που ειναι και επίκαιρα απο άλλο ποστ)

Επισεις τα νησιά μας (μικρα η μεγάλα )αξίζουν την επίσκεψη μας και την υποστήριξη μας

Αλλα δίκη σου ειναι η τσέπη και την διαχείριση την κανεις όπως εσύ θες , απλά εγώ ειμαι πολύ τουρίστας !

Μπράβο που με την αναποδιά δεν το έβαλες κάτω και έφτιαξες πλαν μπι


Connected with smiling people only !!!

Χαχαχχα ... έλα τώρα ξέρεις τι λέω ... Αναφέρομαι στον τρόπο που τα δένουν ... βιασμός κανονικός ... Που να σχολιάσω και τα άθλια βρώμικα γρασωμένα σχοινιά ...
 

Vrasidas

Μέλος
Όνομα
Βρασίδας
Μοτό
CBR 1000RR
19-08-2016

Η διαδρομή
https://www.google.gr/maps/dir/Πόρτο Ράφτη, Ανατολική Αττική/Μάνδρα, Δυτική Αττική/Αθανάσιος Διάκος/Ράινα/@38.388642,21.260588,7.75z/data=!4m66!4m65!1m5!1m1!1s0x14a18efaddaea2f1:0x6628ccc3f65b7d67!2m2!1d24.0026867!2d37.8911713!1m25!1m1!1s0x14a1acbfbc3e26bb:0x400bd2ce2b97eb0!2m2!1d23.5008508!2d38.0750425!3m4!1m2!1d23.1470681!2d38.3110999!3s0x14a0f7ac176c6f1b:0xdd427a198b9bf4fd!3m4!1m2!1d22.6720838!2d38.4335896!3s0x14a08174ba85d7a9:0xa954a0613fb16986!3m4!1m2!1d22.5487002!2d38.5161703!3s0x135f7c5e2ca3a765:0x7d4b198ede7c1e57!3m4!1m2!1d22.533651!2d38.5772054!3s0x135f635cf4b7878d:0x4aedae71fd331baa!1m25!1m1!1s0x135f1390c5f10ff7:0xf78994e85d8c65b8!2m2!1d22.1778472!2d38.6972293!3m4!1m2!1d22.1635802!2d38.5535355!3s0x135f0bf5a97c7c51:0xb0278a6e41b5ce47!3m4!1m2!1d22.0555965!2d38.5542992!3s0x135f08a29d3498ab:0x45119714f18e7cbe!3m4!1m2!1d21.8093273!2d38.3862309!3s0x135e52806f1b5fc7:0xa71845eb6c4e9763!3m4!1m2!1d21.3705285!2d38.4500587!3s0x135e6f33f308e3f5:0x1bfb265c037a3ed3!1m5!1m1!1s0x135e8c675027b60d:0xdf7cdb8592e44a7a!2m2!1d21.4183275!2d38.722616!3e0?hl=el


Κωλύματα της τελευταίας στιγμής υποχρεώνουν αναχώρηση αντί για 07:00 το πρωί, τελικά στις 12:00 … Ξεκινώντας για πρώτη φορά φορτωμένος με αυτόν τον τρόπο διαπιστώνω ότι η συμπεριφορά του παπιού δεν έχει αλλάξει σε βαθμό που να ενοχλεί ή που να τρομάζει. Το ντεπόζιτο μπροστά χρησιμεύει ως σημείο απόθεσης μικρής τσάντας πλάτης η οποία έχει μέσα τα απαραίτητα συχνής χρήσης και είναι στο ιδανικό οπτικό ύψος που έχω τις σημειώσεις της διαδρομής. Ιδανικό ύψος εννοείται το ύψος που εκφράζεται με την λαϊκή ρήση “όποιος βλέπει με τα π@π@ρι@ … πηδ@ει με τα μάτια” …

Τα σαμάρια έχουν λίγα και απαραίτητα ρούχα τα οποία στη συνέχεια θα αποδειχθούν τα μισά άχρηστα … λίγες μπάρες δημητριακών … σαγιονάρες (κρυμμένες αυτήν τη φορά…), αδιάβροχα και ένα πολύ ψιλό μπουφανάκι … λίγα απαραίτητα φάρμακα έκτακτης ανάγκης … κάποια βασικά εργαλεία (κάποια από αυτά χρησίμευσαν)… δύο σαμπρέλες και μια καλής ποιότητας τρόμπα.

Το βάρος έχει μοιραστεί μια χαρά και ο πάπιος δεν δυσανασχετεί. Η Αττική οδός τελειώνει γρήγορα και ο ανήφορος προς Ερυθρές από Μάνδρα άρχισε … Την τρίτη την σηκώνει άνετα και πολλές η ανηφόρα βγαίνει με τετάρτη … Ωραία, το βλέπω το έργο ήδη να ξετυλίγεται … Ο δρόμος με μηδενική κίνηση, η ζέστη δεν ενοχλεί και το χαμόγελο μέχρι τα αυτιά …

Μπαίνοντας στην Οινόη επιτέλους θα σταματήσω σε αυτό το αρχαίο μνημείο που έχω σταμπάρει εδώ και χρόνια αλλά με την παρέα ποτέ δεν σταματήσαμε …. Και ουσιαστικά το ταξίδι άρχισε …

 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
19-08-2016

Η διαδρομή
https://www.google.gr/maps/dir/Πόρτο Ράφτη, Ανατολική Αττική/Μάνδρα, Δυτική Αττική/Αθανάσιος Διάκος/Ράινα/@38.388642,21.260588,7.75z/data=!4m66!4m65!1m5!1m1!1s0x14a18efaddaea2f1:0x6628ccc3f65b7d67!2m2!1d24.0026867!2d37.8911713!1m25!1m1!1s0x14a1acbfbc3e26bb:0x400bd2ce2b97eb0!2m2!1d23.5008508!2d38.0750425!3m4!1m2!1d23.1470681!2d38.3110999!3s0x14a0f7ac176c6f1b:0xdd427a198b9bf4fd!3m4!1m2!1d22.6720838!2d38.4335896!3s0x14a08174ba85d7a9:0xa954a0613fb16986!3m4!1m2!1d22.5487002!2d38.5161703!3s0x135f7c5e2ca3a765:0x7d4b198ede7c1e57!3m4!1m2!1d22.533651!2d38.5772054!3s0x135f635cf4b7878d:0x4aedae71fd331baa!1m25!1m1!1s0x135f1390c5f10ff7:0xf78994e85d8c65b8!2m2!1d22.1778472!2d38.6972293!3m4!1m2!1d22.1635802!2d38.5535355!3s0x135f0bf5a97c7c51:0xb0278a6e41b5ce47!3m4!1m2!1d22.0555965!2d38.5542992!3s0x135f08a29d3498ab:0x45119714f18e7cbe!3m4!1m2!1d21.8093273!2d38.3862309!3s0x135e52806f1b5fc7:0xa71845eb6c4e9763!3m4!1m2!1d21.3705285!2d38.4500587!3s0x135e6f33f308e3f5:0x1bfb265c037a3ed3!1m5!1m1!1s0x135e8c675027b60d:0xdf7cdb8592e44a7a!2m2!1d21.4183275!2d38.722616!3e0?hl=el


Κωλύματα της τελευταίας στιγμής υποχρεώνουν αναχώρηση αντί για 07:00 το πρωί, τελικά στις 12:00 … Ξεκινώντας για πρώτη φορά φορτωμένος με αυτόν τον τρόπο διαπιστώνω ότι η συμπεριφορά του παπιού δεν έχει αλλάξει σε βαθμό που να ενοχλεί ή που να τρομάζει. Το ντεπόζιτο μπροστά χρησιμεύει ως σημείο απόθεσης μικρής τσάντας πλάτης η οποία έχει μέσα τα απαραίτητα συχνής χρήσης και είναι στο ιδανικό οπτικό ύψος που έχω και τις σημειώσεις της διαδρομής. Ιδανικό ύψος εννοείται το ύψος που εκφράζεται με την λαϊκή ρήση “όποιος βλέπει με τα π@π@ρι@ … πηδ@ει με τα μάτια” …

Τα σαμάρια έχουν λίγα και απαραίτητα ρούχα τα οποία στην συνέχεια θα αποδειχθούν τα μισά άχρηστα … λίγες μπάρες δημητριακών … σαγιονάρες (κρυμμένες αυτήν την φορά) … αδιάβροχα και ένα πολύ ψιλό μπουφανάκι … λίγα απαραίτητα φάρμακα έκτακτης ανάγκης … κάποια βασικά εργαλεία (κάποια από αυτά χρησίμευσαν)… δύο σαμπρέλες και μια καλής ποιότητας τρόμπα.

Το βάρος έχει μοιραστεί μια χαρά και ο πάπιος δεν δυσανασχετεί. Η Αττική οδός τελειώνει γρήγορα και ο ανήφορος προς Ερυθρές από Μάνδρα άρχισε … Την τρίτη την σηκώνει άνετα και πολλές η ανηφόρα βγαίνει με Τετάρτη … Ωραία, το βλέπω το έργο ήδη να ξετυλίγεται … Ο δρόμος με μηδενική κίνηση, η ζέστη δεν ενοχλεί και το χαμόγελο μέχρι τα αυτιά …

Μπαίνοντας στην Οινόη επιτέλους θα σταματήσω σε αυτό το αρχαίο μνημείο που έχω σταμπάρει εδώ και χρόνια αλλά με την παρέα ποτέ δεν σταματήσαμε …. Και ουσιαστικά το ταξίδι άρχισε …

https://s17.postimg.org/7poy5abhr/IMG_20160819_125859.jpg




Σωραίοςλέμεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Vrasidas

Μέλος
Όνομα
Βρασίδας
Μοτό
CBR 1000RR
Μετά από λίγο φτάνω Λεύκτρα … Αυτή η μικρή γωνιά στο σταυροδρόμι έξω από το χωριό πάντα με ενθουσίαζε … Ήταν πάντα μια μικρή ευκαιρία για ανάσα δροσιάς – ένα τσιγάρο για όσους είχαν ντέρτια και μια φωτογραφία …



Είχα σκοπό να περάσω από Αγία Τριάδα και Ελικώνα – μια διαδρομή που με συναρπάζει και ευχαριστεί. Μέσα στο πράσινο με ωραία χάραξη δρόμου, γεμάτη στροφές και αρώματα. Μετά θα έπεφτα Λιβαδειά και απέναντι για Χαιρώνεια και επίσκεψη στο διάσιμο Λιοντάρι της, το μαρμάρινο "Λιοντάρι της Χαιρώνειας". Χτίστηκε κατά τον Παυσανία, από τους Θηβαίους στη μνήμη των πεσόντων ανδρών του Ιερού Λόχου που ετάφησαν στον χώρο αυτόν, μετά την νίκη του Φίλιππου το 338 π.Χ.

Η καθυστέρηση αναχώρησης όμως μου αλλάζει τα σχέδια. Θα φτάσω στο σημερινό μου στόχο πολύ αργά αν ακολουθήσω την προγραμματισμένη διαδρομή. Από Λεύκτρα μπαίνω Αλίαρτο και ακολουθώ την κλασσική διαδρομή προς Αράχωβα.

Βγαίνω από την διαδρομή και μπαίνω Δίστομο … τον καθρέπτη της ανθρώπινης φύσης. Δηλαδή της ωμής και άνευ λόγου βίας – κακίας – μοχθηρίας - έλλειψης οίκτου και ανθρωπιάς. Ανεβαίνω στο μνημείο και για ακόμη μια φορά ανατριχιάζω μπροστά στις πλάκες με τα θύματα της ανθρώπινης φυλής … από την “ανθρώπινη φυλή” … Αισθήματα αηδίας – θυμού – αγανάκτησης ??? δεν ξέρω ίσως όλα αυτά μαζί … ίσως και απλής πικρίας για την κατάντια του ανθρώπινου γένους … Διαβάζω μερικά ονόματα και ηλικίες … «Ανεστούλα ενός έτους – Λουκάς ετών δύο – Σταμούλα ετών 5 – Νικολία ετών 3» ….. και η πικρία δεν έχει τελειωμό …. Με το κεφάλι κάτω φεύγω … Πάντα τα ίδια συναισθήματα σε αυτό το μέρος … πάντα η ίδια επιβεβαίωση για τα όσα έγιναν τότε αλλά και για τα όσα ακόμα διαδραματίζονται σχετικά με αυτά τα γεγονότα …










Βγαίνω ξανά στο δρόμο για Αράχωβα … μοτοδιαδρομή πολυφορεμένη αλλά όχι ακόμα ξεφτισμένη …



Μπαίνοντας Αράχωβα και στη συνέχεια διασχίζοντας το λιβάδι (Καλύβια) διαπιστώνεις ότι τελικά κάποια άλλα πράγματα έχουν ξεφτίσει … Εικόνα εγκατάλειψης και πολλά ενοικιαστήρια – πωλητήρια … Ευτυχώς το λιβάδι τελειώνει γρήγορα. Αμέσως μετά αρχίζει ένα είδος οδηγικού πανηγυριού … Στροφές, πράσινο, ησυχία, χαμόγελα και απίστευτο οξυγόνο … Πού και τί να πρωτοθαυμάσεις … Ίταμος – Επτάλοφος – Λιλαία πάνω σε μια πράσινη γραμμή.

Ακολουθεί η Γραβιά και στάση έξω από το διάσημο Χάνι της. Δίπλα σταματημένο αυτοκίνητο με οικογένεια με χαρούμενα πιτσιρίκια που χοροπηδούσαν δεξιά και αριστερά με σαντουϊτσάκια στα χέρια. Τι ωραίος προορισμός και πόσο εποικοδομητικός. Η ώρα έχει πάει ήδη 16:20 … όχι και άσχημα για μέχρι εδώ.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Vrasidas

Μέλος
Όνομα
Βρασίδας
Μοτό
CBR 1000RR
Θα μου πει κάποιος πως διάλο κατεβάζω τις φωτο και να φαίνονται κανονικά ... ??? ... μόνο το ultrex δεν έχω δοκιμάσει ακόμα ...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θα μου πει κάποιος πως διάλο κατεβάζω τις φωτο και να φαίνονται κανονικά ... ??? ... μόνο το ultrex δεν έχω δοκιμάσει ακόμα ...
Δεξί κλικ στη φωτο σου , εκεί που την έχεις ανεβάσει. Αντιγραφή του συνδέσμου εικόνας (στο προτείνει το αναδυόμενο παράθυρο διαλόγου) κι έρχεσαι στο ποστ σου εδώ, κι επιλέγεις από τα εργαλεία αυτό με το εικονίδιο φωτο. Στο αναδυόμενο παράθυρο κάνεις επικόλληση αυτό που έχεις αντιγράψει και μετά πατάς insert.

vouala!!!
Η φώτο φαίνεται στο ποστ :)
 

Vrasidas

Μέλος
Όνομα
Βρασίδας
Μοτό
CBR 1000RR
Η διαδρομή από εκεί έως και τη διασταύρωση για Μουσουνίτσα και Αθανάσιο Διάκο ονειρική. Ελληνικές Άλπεις ? … Ίσως … Στη διαδρομή διάσπαρτες είσοδοι στοών των ορυχείων εξόρυξης του βωξίτη. Κοντά εκεί και το Μεταλλευτικό Πάρκο Φωκίδας – Vagonetto. Αξίζει για ημερήσια οικογενειακή εκδρομή και σίγουρα είναι ήδη στα υπ’ όψιν. http://www.vagonetto.gr/el/fokis-mining-park/
http://www.vagonetto.gr/el/fokis-mining-park/

Παρνασσός – Οίτη - Γκιώνα αγαπημένα βουνά που έχουν πολλά να δώσουν και να μην προδώσουν καμία προσδοκία. Μπορείς να γυρνάς όλη την ημέρα ανάμεσά τους και να μην βαριέσαι ποτέ … από άσφαλτο ή από χώμα …

Μετά το Μεταλλευτικό Πάρκο Φωκίδας – Vagonetto ο δρόμος ανηφορίζει προς Κουκουβίστα (Καλλοσκοπή). Διαδρομή όνειρο που όμως σε ξανά προσγειώνει στην ωμή πραγματικότητα. Χωριό που κάηκε 2 φορές το Πάσχα και τον Αύγουστο του 1944 από τους Γερμανούς κατακτητές, με πολλά αδικοχαμένα θύματα.

Εκεί ήταν και που τα μακρινά βαριά φορτωμένα σύννεφα έγιναν κοντινά … Ούτως ή άλλως, σκέφτομαι, έχει ζέστη … Ο αέρας μονομιάς έγινε ψυχρός και δυνάμωσε. Σιγά μη βάλω αδιάβροχα … Για μερικά χιλιόμετρα ο καιρός ξεσπά κανονικά. Η πάπια είναι στο υγρό στοιχείο της και δεν τρέχει μία … ο αναβάτης όμως θέλει μερικές χιλιάδες χρόνια για να μεταλλαχθεί σε αμφίβιο … και τόσος χρόνος δεν υπάρχει … Το μπουφάν απωθεί το μεγαλύτερο ποσό βροχής αλλά από τη μέση και κάτω μια ομορφιά … και μάλιστα βρεγμένη … Τελικά οι προβλέψεις του καιρού για καταιγίδες και βρόχινα όργια επαληθεύτηκαν. Πού είναι εκείνες οι καλές μέρες που η ΕΜΥ έπεφτε μέσα μία στις δέκα ?? Σκέφτομαι ότι εάν έφαγα τόση βρόχα από την πρώτη ημέρα, φαντάσου τι έχει να γίνει τις επόμενες … Ευτυχώς που δεν πήγα στις Άλπεις δηλαδή …


 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ωραίος αν και βρεγμένος πλέον:D
Έβαλες και φώτο κανονικά, οπότε ποιος σε πιάνει τώρα!!!!!






Δώσε λέμεεεε:biker::biker::biker::biker::biker::yew::yew::yew::yew::yew:
 

Vrasidas

Μέλος
Όνομα
Βρασίδας
Μοτό
CBR 1000RR
Είχα σκοπό να ανέβω από Καλλοσκοπή σε Οινοχώρι – Οίτη – Παύλιανη και να ξαναγυρίσω προς Στόρμη. Την έχω κάνει αυτήν τη διαδρομή κάποια χρόνια πριν … από αυτές που χαράζονται βαθιά στον χάρτη του μυαλού. Η καταραμένη όμως καθυστέρηση αναχώρησης μου τίναξε στον αέρα τα σχέδια. Δεν πειράζει όμως … σκέφτομαι ότι έτσι δημιουργείται μια καλή ευκαιρία για επάνοδο … ίσως και χωρίς βρόχα … και με άλλα εσώρουχα under through … όχι μεταξωτά …

Το ηθικό όμως ακμαιότατο, το κλίμα σχετικά ζεστό και μέχρι να το σκεφτείς μία ώρα μετά την Γραβιά είμαι ήδη Αθανάσιο Διάκο!

Όσοι δεν έχετε πάει, να πάτε ! … και να πάρετε ΚΑΝΟΝΙΚΟ παγωτό από το διάσημο μαγαζί της πλατείας ... Πριν λίγα χρόνια είχαμε πάει ημερήσια βόλτα και ήπιαμε καφέ με τον ηλικιωμένο ιδιοκτήτη του μαγαζιού. Το μυστικό για την γεύση ? … η γνήσια και καθαρή πρώτη ύλη … δηλαδή το αληθινό γάλα. Με αρκετές χιλιάδες αιγοπρόβατα, οι ποσότητες που παράγουν και η σωστή προφανώς χρήση τους δίνει καταπληκτικό αποτέλεσμα … Δυστυχώς η πλατεία ήταν κατειλημμένη από προετοιμασίες γλεντιού για γάμο, οπότε παγωτό χωνάκι στο χέρι και παγκάκι …









Μιλάμε ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ !!!

(Θανγκς Forester !!! ... με έσωσες !!)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Vrasidas

Μέλος
Όνομα
Βρασίδας
Μοτό
CBR 1000RR
Φεύγοντας από Αθ. Διάκο κατηφορίζω πλέον προς Λευκαδίτη … Ο ποταμός Μόρνος δεξιά μου κατηφορίζει και αυτός … Είμαι απορροφημένος από τις σκέψεις μου και το τοπίο, όταν μέσα στην ερημιά ακούω τον πάπιο «πα πα πα πα» ….
Πα πα πα πα ???!!! … Τί είν΄ τούτο πάλι ?? … Πιάνω δεξιά και στήνω … Σκύβω μπροστά στον καταπληκτικής κατασκευαστικής ποιότητας λαιμό της εξάτμισης και βλέπω ότι το δακτυλίδι του λαιμού έχει φύγει από την θέση του και τα δύο παξιμάδια του ίσα που στέκουν βιδωμένα στην άκρη χωρίς ευτυχώς να έχουν πέσει κάπου πίσω στον δρόμο.

Ξυπνάει ο μάστορας μέσα μου και αποφασιστικά ανοίγω το σαμάρι με τα εργαλεία … Με το δεκάρι στο χέρι ο λαιμός ξαναμπαίνει στην θέση του … Το ίδιο και οι φωνητικές χορδές του παπιού …

Ωραία αρχή σκέφτομαι για πρώτη ημέρα !! … Καθυστέρηση αναχώρησης – βρόχα μέχρι τα μεταξωτά μου βρακιά – χρήση εργαλειοθήκης ….. Βρασίδα το νου σου … οι Θεοί δεν είναι μαζί σου σήμερα …

Και εκεί που το ηθικό μου αρχίζει να καταρρέει, να ’σου ο από μηχανής αφισοκολλητής που τα πάντα εν σοφία κόλλησε …. Και πλησιάζω Λευκαδίτη !!!! … Α, ρε αθάνατη επαρχία !! … Με τα κλαρίνα σου … τα βιολιά σου … τις χάρες σου … Τι και αν ήταν λίγες μέρες πιο πριν … το ηθικό αναπτερώθηκε μονομιάς !



Η διαδρομή ονειρική μέχρι τώρα … οι αφίσες το ίδιο. Η τεχνητή λίμνη του Μόρνου είναι πλέον μπροστά μου. Ακολουθώ την βόρεια διαδρομή της διασχίζοντας το όρος Μακριά Ράχη … Το τοπίο σε αποζημιώνει κάθε στιγμή. Λίγη προσοχή θέλει μόνο στις διάσπαρτες ¨μπόμπες¨ από τα δεκάδες ελεύθερα μοσχάρια – αυτά με την απίστευτη καλοσυνάτη φατσούλα – που κυκλοφορούν πάνω στον δρόμο και συνήθως μετά ή μέσα στις στροφές. Η πλάκα είναι ότι κυκλοφορούσαν ελεύθερα και μέσα στην κοινότητα ή οικισμό Κάλλιο σαν να μην τρέχει τίποτα … Α, ρε Ελλαδάρα, σκέφτομαι … Ινδία γίναμε … και που ‘σαι ακόμα …

Ανεβαίνοντας την Μακριά Ράχη η θέα του Μόρνου ήταν καταπληκτική …







Μπαίνοντας Κροκύλειο, αριστερά υπάρχει μια ωραία γραφική πλατεία … από αυτές που σε προκαλούν να σταματήσεις … Στην άκρη του χωριού μια σειρά από πέτρινες βρύσες με τρεχούμενο φρέσκο παγωμένο νερό γεμίζουν το μπουκάλι μου … Μια άλλη φορά ίσως υπάρχει περισσότερος χρόνος. Μπαίνει και αυτό στα υπ’ όψιν. Αναρωτιέμαι σε πόσους της διαχρονικής γενιάς της «Μυκόνου» και του «ΚΛΙΚ» έχουν μπει ιδέες ότι ίσως αυτή η χώρα έχει και κάτι διαφορετικό … Πόσοι να γνωρίζουν ότι εκεί δίπλα γεννήθηκε ο Μακρυγιάννης (δεν είναι ποδοσφαιριστής ή τραγουδιστής …).

Έξω από το χωριό μια ωραίας αρχιτεκτονικής εκκλησία αγναντεύει μέχρι πέρα τον Μόρνο …



Η ώρα είναι περασμένη και το αρχικό σχέδιο για πέρασμα από Θέρμη εγκαταλείπεται εδώ και ώρα … Αποφασίζω να πάω βόρεια του Αγρινίου μέσω Ναυπάκτου – Αντιρρίου – Μεσολογγίου – Αιτωλικού νότια της Τριχωνίδας. Ο φίλος μου που θα με φιλοξενήσει την πρώτη βραδιά ήδη περιμένει …

Το κατηφορικό κομμάτι από Κροκύλειο μέχρι Ρέρεσι καταπληκτικό … Πάντα αριστερά ο Μόρνος ποταμός ο οποίος προφανώς είναι υπεύθυνος για την πυκνή βλάστηση του τοπίου. Ο δρόμος με ωραία χάραξη – μηδενική κίνηση - ωραίο πιστάκι για όργια και αυτόφωρο αλλά αυτά είναι άπιαστα παπιο-όνειρα θερινού βαθιού απογεύματος … Μεταξύ σοβαρού και αστείου μη νομίζετε ότι τα παπιά ΔΕΝ προσφέρουν τέτοιου είδους συγκινήσεις … Αρκετοί με μαστόδοντα ή σούπερ ντούπερ μοτοσακά που ήπιαν απρόσμενα τσάι σε κατηφορικά κλειστά κομμάτια, αφού έβαλαν στην άκρη το εγωισμό του μαλάκα νεοέλληνα, άλλαξαν οπτική γωνιά για το θέμα και γνώμη … Άσε που μετά πήραν και παπιά …

Από Ρέρεσι και έπειτα ο Μόρνος μας χαιρετά μέχρι και λίγο έξω από την Ναύπακτο … Μέχρι εκεί είναι μια φανταστική καταπράσινη διαδρομή με ωραίο οδόστρωμα και στροφιλίκι … Από Κροκύλειο μέχρι και Πευκάκι (λίγο έξω από Ναύπακτο) ζήτημα είναι να είδα 2 – 3 αυτοκίνητα … Έχει πια νυχτώσει και μπαίνω Ναύπακτο. Κάνω το λάθος και δεν πιάνω περιφερειακό … Θεέ μου πάλι άνθρωποι μαζεμένοι … Να φύγω γρήγορα …

Μέχρι Αγρίνιο έπεσαν κάνα δυό μηνύματα με τον φίλο μου καθώς ανησύχησε με την αργοπορία μου αλλά όλα καλά … Διασχίζω Αγρίνιο και ανηφορίζω τον επαρχιακό Ε952 … Διαδρομή που πρέπει να βάλετε στους προορισμούς σας.

Άφιξη στην Ράινα 22:30 και βουρ για πατσά από τράγο, κρασί και σουβλάκια (καλαμάκια για τους νότιους), ΟΛΑ ΝΤΟΠΙΑ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ … (ήδη μου άνοιξε η όρεξη για μια βόλτα προς εκείνα τα μέρη σύντομα …)

Καλή παρέα – “Κουτσομπολιό” – δύο κιλά απίθανο κρασί – ανάλυση της κατάστασης – προτεινόμενες διαδρομές για τη συνέχεια – περιγραφή της μέχρι τώρα … και η ώρα πέρασε…01:30 … Ύπνος από αυτούς που μου έχουν ΛΕΙΨΕΙ … Χωριό γνήσιο, με την αυτάρκειά του και τα καλά του … και το ωραιότερο, οι πολεμικές enduro στην αυλή έτοιμες οποιαδήποτε στιγμή για εντουράδα χωρίς όρια στα καταπληκτικά τριγύρω βουνά ... Να πω ότι δεν ζήλεψα, θα πω ψέματα ….



Πρώτη ημέρα και 520 χλμ έφυγαν εύκολα και ξεκούραστα ...
Αρχίζω να πιστεύω ότι τα μαλακά μόρια είναι άμεσα συνδεδεμένα με τα μάτια - την μύτη και τα αυτιά ... Όσο περισσότερο ευχαριστιέσαι με αυτά που βλέπεις - οσφραίνεσαι και ακούς γύρω σου, τόσο λιγότερο τα μαλακά μόρια διαμαρτύρονται ή δυσανασχετούν ... Τελικά όλα είναι δρόμος ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Vrasidas

Μέλος
Όνομα
Βρασίδας
Μοτό
CBR 1000RR
Μπορεί να τον μπανάρει κάποιος; Θα ήμουν υπόχρεως και θα κεράσω σουβλάκια


:pointu:

"Είχα σκοπό να ανέβω από Καλοσκοπή σε Οινοχώρι – Οίτη – Παύλιανη και να ξαναγυρίσω προς Στόρμη. Την έχω κάνει αυτήν διαδρομή κάποια χρόνια πριν … από αυτές που χαράζονται βαθιά στον χάρτη του μυαλού. Η καταραμένη όμως καθυστέρηση αναχώρησης μου τίναξε στον αέρα τα σχέδια. Δεν πειράζει όμως … σκέφτομαι ότι έτσι δημιουργείται μια καλή ευκαιρία για επάνοδο … ίσως και χωρίς βρόχα … και με άλλα εσώρουχα underthrough… όχι μεταξωτά …"

... εσύ το νού σου .... :secret: :yew:
 
Top Bottom