Ακόμη ένα Ντομινάτορας...

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
H Acewell.
Ήθελα να βάλω στο crf και ήμουν ανάμεσα σε αυτό και την Trailtech αλλά τελικά δεν πήρα κανένα
Μιά χαρά τα βλέπω!
Και heavy duty, όχι όπως τα Koso που είναι μη μου άπτου...

:thanx:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βάλε από κάποιο μοταρντ,δεν κοσκινίζει και (για μένα τουλάχιστον) είναι πιο ωραίο.
Υπάρχουν και ψηλά φτερά που δεν κοσκινίζουν αλλά ΟΚ όποιος θέλει θα του πω με pm γιατί θα με γιουχάρει -πάλι- ο Λευκάδιος , δε ξέρετε τι παλιόπαιδο είναι.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Υπάρχουν και ψηλά φτερά που δεν κοσκινίζουν αλλά ΟΚ όποιος θέλει θα του πω με pm γιατί θα με γιουχάρει -πάλι- ο Λευκάδιος , δε ξέρετε τι παλιόπαιδο είναι.
Συμφωνω.....αυτο που ειχες στο 660 κ εχω στο κουλουρι....ειναι βραχος μεχρι τα 140....κ παντα με 42αρα μπαγκζιερα πανω !!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συμφωνω.....αυτο που ειχες στο 660 κ εχω στο κουλουρι....ειναι βραχος μεχρι τα 140....κ παντα με 42αρα μπαγκζιερα πανω !!!!!
Βάλτε μια φώτο... Γιατί με το μαμά ο Γκάντι χορεύει σαν το μπαλέτο της σακιρα του Gakis
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Υπάρχουν και ψηλά φτερά που δεν κοσκινίζουν αλλά ΟΚ όποιος θέλει θα του πω με pm γιατί θα με γιουχάρει -πάλι- ο Λευκάδιος , δε ξέρετε τι παλιόπαιδο είναι.
Κοίτα Στέφανε, με όλο τον σεβασμό..

Το συγκεκριμένο φτερό είναι ο ορισμός της πρακτικοτητας αντί της ομορφιάς.. Ο Λευκάδιος έχει τα δικια του όμως γιατί είναι κακασχημο χαχαχαχαχχα

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βάλτε μια φώτο... Γιατί με το μαμά ο Γκάντι χορεύει σαν το μπαλέτο της σακιρα του Gakis
Έχει έντονα "νεύρα" κατά μήκος του φτερού το οποίου ενισχύει την ακαμψία του. Φορεμένο στη μηχανή μπορείς να κάτσεις άνω του.

Φωτό από το άσχημο/πρακτικό φτερό: :p:p:p

 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Έχει έντονα "νεύρα" κατά μήκος του φτερού το οποίου ενισχύει την ακαμψία του. Φορεμένο στη μηχανή μπορείς να κάτσεις άνω του.

Φωτό από το άσχημο/πρακτικό φτερό: :p:p:p

:pointu:
 
Reactions: STF

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Ψαξίματος και πειραματισμών συνέχεια...


Η προσπάθεια να μπεί φίλτρο αέρα από RD08 στο σκελετό του RD02, δυστυχώς απέτυχε :UH:


Στη φωτό φαίνεται ο λόγος της προσπάθειας αυτής, η υπερδιπλάσια χωρητικότητα σε αέρα κοπανιστό του φίλτρου του RD08 έναντι του RD02.





κι εδώ τα καπάκια των κουτιών που δείχνουν καθαρά και την επανασχεδίαση του κουτιού αλλά και του υποπλαισίου γενικά για να το χωράει...




Άντε να δούμε τώρα πως θα βρεθεί ο αέρας που απαιτείται για να λειτουργήσει σωστά το μηχανάκι...:thinking:


Δυστυχώς, τις ουσιαστικές διαφορές που με κόπο και χρήμα έχω ανακαλύψει μεταξύ RD08 και RD02 δεν τις είχα διαβάσει κάπου, αλλά και αν τις είχα προφανώς δεν τις σπουδαιλόγησα, διαφορετικά θα είχα αγοράσει εξαρχής ένα RD08, να τελειώνει η ιστορία.

Τώρα έχω μείνει με την ηθική ικανοποίηση ότι το μηχανάκι μου( ή ότι απέμεινε από αυτό για την ακρίβεια), είναι Made in Japan.

Το σίγουρο είναι ότι βρήκα δουλειά και για του χρόνου, καθότι με βλέπω να βρίσκω σκελετό RD08, να τα ρίξω όλα πάνω του και να ησυχάσω...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
πετα το φιλτροκουτι τελειως :eek:

νομιζω πολυς κοπος να μπλεξεις με υποπλαισια μονο και μονο για το φιλτροκουτι, και δε νομιζω πως εχουν μελετησει και ιδιαιτερα το θεμα στη χοντα για το συγκεκριμενο μηχανακι ωστε να εχεις οφελος απο το οποιοδηποτε κουτι χρησιμοποιησεις...

κρατα το εργοστασιακο σου, και στη χειροτερη περιπτωση αν εχεις περιορισμο απο την επιφανεια της εισαγωγης (που αμφιβαλω), απλα ανοιξε το λιγο παραπανω
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
πετα το φιλτροκουτι τελειως :eek:

νομιζω πολυς κοπος να μπλεξεις με υποπλαισια μονο και μονο για το φιλτροκουτι, και δε νομιζω πως εχουν μελετησει και ιδιαιτερα το θεμα στη χοντα για το συγκεκριμενο μηχανακι ωστε να εχεις οφελος απο το οποιοδηποτε κουτι χρησιμοποιησεις...

κρατα το εργοστασιακο σου, και στη χειροτερη περιπτωση αν εχεις περιορισμο απο την επιφανεια της εισαγωγης (που αμφιβαλω), απλα ανοιξε το λιγο παραπανω
Αν έφτιαζα cafe racer, scrambler κλπ, θα είχα ήδη πετάξει αυτό το φιλτροκούτι που ούτε για παπί δε κάνει, αλλά σε εντούρο-ραλλυ κατασκευή που ευελπιστεί να πατήσει και τα χώματα της Αφρικής όταν φτιαχτεί, τι να βάλεις? Φιλτροχοάνη?

Από την άλλη δεν είναι κόστος να πάρω ένα σκελετό RD08 και να κάνω τα πάντα copy-paste. Αυτοί που κόβουνε μηχανάκια για ανταλλακτικά, τους πετάνε τους σκελετούς...Του χρόνου βέβαια αυτό γιατί τώρα βαριέμαι...


Για την ώρα, κρατάμε το υπάρχον φιλτροκούτι-σπιρτοκούτι του οποίου ήδη έχω ανοίξει την εισαγωγή και βλέπουμε...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τι ακριβώς πρόβλημα υπάρχει?
Δεν δουλεύει το mikuni?
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Τι ακριβώς πρόβλημα υπάρχει?
Δεν δουλεύει το mikuni?
To Mikuni για να δουλέψει όπως πρέπει θέλει αέρα Κώστα.
Είναι κρίμα να πάει στράφι τόση δουλειά και τόσα χρήματα επειδή δεν έχουμε αρκετό αέρα για να τροφοδοτήσουμε τη καύση.

Το RD02 δυστυχώς έχει και μικρό φιλτροκούτι και σε σημείο που πλέον θεωρείται απαράδεκτο.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Θα σου ελεγα να μην αγχωνεσαι με το κουτι, δε προκειται να σε κοψει πουθενα... Πιο πολυ προβλημα θα εχεις με τηβ εξατμιση παρα με οτιδηποτε αλλο.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Θα σου ελεγα να μην αγχωνεσαι με το κουτι, δε προκειται να σε κοψει πουθενα... Πιο πολυ προβλημα θα εχεις με τηβ εξατμιση παρα με οτιδηποτε αλλο.
Αγχώνομαι γιατί έχω τραβήξει πολλά με μηχανάκια με παρόμοια ξεπερασμένη σχεδίαση στο φιλτροκούτι.

Δεν νοείται βελτίωση κινητήρα εσωτερικής καύσης χωρίς χορήγηση του απαραίτητου αέρα...
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Αγχώνομαι γιατί έχω τραβήξει πολλά με μηχανάκια με παρόμοια ξεπερασμένη σχεδίαση στο φιλτροκούτι.

Δεν νοείται βελτίωση κινητήρα εσωτερικής καύσης χωρίς χορήγηση του απαραίτητου αέρα...
Καλησπέρα Μανώλη,
Δε γίνεται να τροποποιήσεις αυτό που έχεις με κόψιμο/τρύπημα? Υπάρχουν και υδρόφοβες σίτες (κάποια μm μέγεθος οπής) που μπορείς να τοποθετήσεις στα ανοίγματα που θα κάνεις ωστε να μην τραβάνε νερό και μεγάλα σωματίδια. Αυτό το είχα κάνει στο crf όταν χρειάστηκα περισσότερο αέρα και δούλεψε άψογα.
Από ποιο σημείο της μοτοσυκλέτας γίνεται η εισαγωγή αέρα στο φιλτροκούτι? Δεν καταλαβαίνω την ανησυχία σου εξαρχής είναι η αλήθεια. Αν θέλεις πές μας 2 λεπτομέρειες για το πρόβλημα.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Καλησπέρα Μανώλη,
Δε γίνεται να τροποποιήσεις αυτό που έχεις με κόψιμο/τρύπημα? Υπάρχουν και υδρόφοβες σίτες (κάποια μm μέγεθος οπής) που μπορείς να τοποθετήσεις στα ανοίγματα που θα κάνεις ωστε να μην τραβάνε νερό και μεγάλα σωματίδια. Αυτό το είχα κάνει στο crf όταν χρειάστηκα περισσότερο αέρα και δούλεψε άψογα.
Από ποιο σημείο της μοτοσυκλέτας γίνεται η εισαγωγή αέρα στο φιλτροκούτι? Δεν καταλαβαίνω την ανησυχία σου εξαρχής είναι η αλήθεια. Αν θέλεις πές μας 2 λεπτομέρειες για το πρόβλημα.
Ορέστη τι παραπάνω να πω?

Τ θέματα είναι 2: To μέγεθος του φιλτροκουτιού και η ροή του αέρα που μπαίνει μέσα. Το RD02 είναι OFF και στα 2.

Η ίδια η Honda, βελτίωσε το πρώτο στο RD08. To δεύτερο θέμα θέλει επανασχεδίαση ολόκληρης της μοτό. Για παράδειγμα και μιας και έχεις ΑΤ, δες που έχει το RD04 το φιλτροκούτι και που το έχει το δικό σου...

Τέλος πάντων, το θέμα προς το παρόν θα λυθεί με επεμβάσεις στο φιλτροκούτι με:

1)Βγάλσιμο εντελώς της εισαγωγής του αέρα, όπως είχε κάνει νομίζω και ο Λευκάδιος και όπως πολύ σωστά λες προφύλαξη με μια σίτα.

2)Εντουράδικο φίλτρο αέρα, όπως της Twin Air


3) Κολπάκια επιτάχυνσης και εξομάλυνσης της ροής εου εισερχομένου αέρα, όπως είχα κάνει παλιότερα με το XRV650 όπου είχα αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα...



Τα υπόλοιπα, όταν δουλέψει το μοτόρι...


:D
 
Top Bottom