Ακόμη ένα Ντομινάτορας...

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ορέστη τι παραπάνω να πω?

Τ θέματα είναι 2: To μέγεθος του φιλτροκουτιού και η ροή του αέρα που μπαίνει μέσα. Το RD02 είναι OFF και στα 2.

Η ίδια η Honda, βελτίωσε το πρώτο στο RD08. To δεύτερο θέμα θέλει επανασχεδίαση ολόκληρης της μοτό. Για παράδειγμα και μιας και έχεις ΑΤ, δες που έχει το RD04 το φιλτροκούτι και που το έχει το δικό σου...

Τέλος πάντων, το θέμα προς το παρόν θα λυθεί με επεμβάσεις στο φιλτροκούτι με:

1)Βγάλσιμο εντελώς της εισαγωγής του αέρα, όπως είχε κάνει νομίζω και ο Λευκάδιος και όπως πολύ σωστά λες προφύλαξη με μια σίτα.

2)Εντουράδικο φίλτρο αέρα, όπως της Twin Air


3) Κολπάκια επιτάχυνσης και εξομάλυνσης της ροής εου εισερχομένου αέρα, όπως είχα κάνει παλιότερα με το XRV650 όπου είχα αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα...



Τα υπόλοιπα, όταν δουλέψει το μοτόρι...


:D
Άρα αφού χωράει το aftermarket φίλτρο δε σε απασχολεί πλέον το μέγεθος του φιλτροκουτιού αλλά η εισαγωγή / ροή του αέρα. Αν μπορέσεις να το ανοίξεις εκέι κάπως ή με επιπλέον τρύπες και σίτα, ελπίζω πως θα σε καλύψει.
Στο δικό μου ευτυχώς που είναι πάνω από το ρεζερβουάρ και μπόρεσα και το έκοψα εκεί που ήθελα χωρις πολλά πολλά.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Στα drz400 και πολλά άλλα ψηλόφτερα, το ανοίγεις/κόβεις όλο το πάνω μέρος αλλά και το πλαϊνό μέρος από το φιλτροκούτι είναι κάτι σύνηθες.
Κι εγώ είμαι υπέρμαχος του μεγάλου φιλτροκουτίου αλλά τώρα μου ακούγεται τρελό μπλέξιμο να πάρεις άλλο σκελετό κοκ..
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Dominator 650
Κλειστο οπως ειναι, με το μαμα καρμπυρατερ αναρτησεις κτλ,κρατα μονο οτι ειναι χρησιμο για το επομενο- αν ειναι RD08 φυσικα- και προχωρα στο επομενο. Δυσκολο αυτο που λεω μα ρεαλιστικο οταν το χομπυ ,η ευχαριστηση του αποτελεσματος και της ολοκληρωσης δεν ειναι εφικτα.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Από την άλλη στο δικό μου rd02 το μικουνι.... ραβει.
Εγώ θα το μονταρα να Πάρει μπροστά και μετά θα εβλεπα
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Από την άλλη στο δικό μου rd02 το μικουνι.... ραβει.
Εγώ θα το μονταρα να Πάρει μπροστά και μετά θα εβλεπα
Εσύ δεν έγραψες ότι κέρδισες 1(ένα) ίππο με το Mikuni?
Μήπως θα γινόταν περισσότεροι αν του έδινες περισσότερο αέρα?
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Εσύ δεν έγραψες ότι κέρδισες 1(ένα) ίππο με το Mikuni?
Μήπως θα γινόταν περισσότεροι αν του έδινες περισσότερο αέρα?
Ίσως.... Αλλα εχει ήδη πολλά άλογα τα το μουλαρ!!
:fun
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Να ευχαριστήσω τον φίλο Κώστα, ειδήμονα των μονοκύλινδρων ΚΤΜ για την πανέμορφη και διακριτική σχάρα από 640 Adv. :thanx:

Δεν φαίνεται να υπάρχουν ιδιαίτερα προβλήματα στη προσαρμογή της...


 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
δεν κερδισε γιατι αντιθετα με την κοινη ''αντιληψη'', το να αλλαξεις καρμπ απλα δε δινει κατι παραπανω στον κινητηρα...πρεπει να εχει απλα υπερβολικα μικρο καρμπ απο το εργοστασιο για να εχεις καποιο ουσιαστικο οφελος...αν το ανοιγμα του κουτιου ειναι αρκετο για τον κινητηρα, τοτε δε θα εχεις απωλεια ισχυος για κανενα λογο...

ενα καλα σχεδιασμενο κουτι δουλευει σαν ακουστικος θαλαμος και σε καποιο σημειο συντονιζει με την εισαγωγη και στην ουσια ''βαζει'' αερα με το ζορι στον κινητηρα (κατι σαν υπερτροφοδοτιση στην ουσια), ενα κακο φιλτροκουτι απλα δε κανει αυτο το πραγμα, και μπορει φυσικα να δημιουργησει καποιες επιπλοκες στη ρυθμιση...χοντρικα ενα οκ φιλτροκουτι πρεπει να εχει χωρητικοτητα περιπου 10 φορες τον ογκο του κυλιδρου...φυσιολογικα το κουτι που εχεις ειναι πανω απο 6λτ....
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
ενα καλα σχεδιασμενο κουτι δουλευει σαν ακουστικος θαλαμος και σε καποιο σημειο συντονιζει με την εισαγωγη και στην ουσια ''βαζει'' αερα με το ζορι στον κινητηρα (κατι σαν υπερτροφοδοτιση στην ουσια), ενα κακο φιλτροκουτι απλα δε κανει αυτο το πραγμα, και μπορει φυσικα να δημιουργησει καποιες επιπλοκες στη ρυθμιση...χοντρικα ενα οκ φιλτροκουτι πρεπει να εχει χωρητικοτητα περιπου 10 φορες τον ογκο του κυλιδρου...φυσιολογικα το κουτι που εχεις ειναι πανω απο 6λτ....
Αυτά ακριβώς προσπαθώ να εφαρμόσω στη πράξη...

...οπότε προτιμώ να σταματήσω το πρότζεκτ, παρά να ψάχνομαι μετά μπας και βγάλω κανένα ίππο παραπάνω και μισοψόφιο κι αυτόν.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
το να βαλεις το φιλτροκουτι με το αλλο πλαισιο, 90% δε θα σου δωσει ΚΑΝΕΝΑ οφελος...για να γινει αυτο που ειπαμε πανω πρεπει να εχει γινει μια σοβαρη μελετη στο κουτι, κατι που αποκλειεται να εκανε η χοντα για το αλλο πλαισιο...το πιθανοτερο ειναι απλα να εκανε αλλαγες στο πλαισιο για καποιους αλλους λογους και το φιλτροκουτι απλα ακολουθησε...δε θα σταματουσα το προτζεκτ για εναν τετοιο λογο σε καμμια περιπτωση...οπως ηδη ειπαν παραπανω, μερικες τρυπες η απλα αφαιρεση του καπακιου θα ακυρωσει οποιαδηποτε περιπτωση προβληματος απο το κουτι που ηδη εχεις οποτε μην ανησυχεις...ειναι πραγματικα κριμα να μην ολοκληρωθει το μηχανακι για εναν τετοιο λογο
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
δεν κερδισε γιατι αντιθετα με την κοινη ''αντιληψη'', το να αλλαξεις καρμπ απλα δε δινει κατι παραπανω στον κινητηρα...πρεπει να εχει απλα υπερβολικα μικρο καρμπ απο το εργοστασιο για να εχεις καποιο ουσιαστικο οφελος...αν το ανοιγμα του κουτιου ειναι αρκετο για τον κινητηρα, τοτε δε θα εχεις απωλεια ισχυος για κανενα λογο...

ενα καλα σχεδιασμενο κουτι δουλευει σαν ακουστικος θαλαμος και σε καποιο σημειο συντονιζει με την εισαγωγη και στην ουσια ''βαζει'' αερα με το ζορι στον κινητηρα (κατι σαν υπερτροφοδοτιση στην ουσια), ενα κακο φιλτροκουτι απλα δε κανει αυτο το πραγμα, και μπορει φυσικα να δημιουργησει καποιες επιπλοκες στη ρυθμιση...χοντρικα ενα οκ φιλτροκουτι πρεπει να εχει χωρητικοτητα περιπου 10 φορες τον ογκο του κυλιδρου...φυσιολογικα το κουτι που εχεις ειναι πανω απο 6λτ....

...και μιας και έχω ξαναρχίσει να διαβάζω, μήπως ξέρεις κανένα πιό εξιδεικευμένο εγχειρίδιο για τα θέματα εισαγωγής-εξαγωγής των κινητήρων απότι το Book το Ιερό της φωτό που τόσο πολύ με έχει βοηθήσει στο παρελθόν?




:thinking:
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
δεν κερδισε γιατι αντιθετα με την κοινη ''αντιληψη'', το να αλλαξεις καρμπ απλα δε δινει κατι παραπανω στον κινητηρα...πρεπει να εχει απλα υπερβολικα μικρο καρμπ απο το εργοστασιο για να εχεις καποιο ουσιαστικο οφελος...αν το ανοιγμα του κουτιου ειναι αρκετο για τον κινητηρα, τοτε δε θα εχεις απωλεια ισχυος για κανενα λογο...

ενα καλα σχεδιασμενο κουτι δουλευει σαν ακουστικος θαλαμος και σε καποιο σημειο συντονιζει με την εισαγωγη και στην ουσια ''βαζει'' αερα με το ζορι στον κινητηρα (κατι σαν υπερτροφοδοτιση στην ουσια), ενα κακο φιλτροκουτι απλα δε κανει αυτο το πραγμα, και μπορει φυσικα να δημιουργησει καποιες επιπλοκες στη ρυθμιση...χοντρικα ενα οκ φιλτροκουτι πρεπει να εχει χωρητικοτητα περιπου 10 φορες τον ογκο του κυλιδρου...φυσιολογικα το κουτι που εχεις ειναι πανω απο 6λτ....
Αυτά ακριβώς προσπαθώ να εφαρμόσω στη πράξη...

...οπότε προτιμώ να σταματήσω το πρότζεκτ, παρά να ψάχνομαι μετά μπας και βγάλω κανένα ίππο παραπάνω και μισοψόφιο κι αυτόν.
Σε ένα όχι καλοσχεδιασμένο φιλτροκούτι και άσχετα από το πόσο μεγάλο είναι το άνοιγμα που το τροφοδοτεί, υπάρχει πρακτικά κάποια "απλή" μετατροπή η οποία να μπορεί να βελτιώσει τη ροή και πίεση του αέρα προς το φίλτρο?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
...και μιας και έχω ξαναρχίσει να διαβάζω, μήπως ξέρεις κανένα πιό εξιδεικευμένο εγχειρίδιο για τα θέματα εισαγωγής-εξαγωγής των κινητήρων απότι το Book το Ιερό της φωτό που τόσο πολύ με έχει βοηθήσει στο παρελθόν?




:thinking:


αυτο το βιβλιο εχει μεσα οτι χρειαζεται σχεδον για να κανεις αρκετα καλη δουλεια με το μοτερ σου...δυστυχως το θεμα εξατμιση και ακομα ειδικοτερα φιλτροκουτι, απαιτει αρκετες βαριες προσομοιωσεις αλλα και ακομα περισσοτερο πολλες δοκιμες σε δυναμομετρα...δεν υπαρχει δηλαδη ευκολος τροπος να σχεδιασεις ενα καλο φιλτροκουτι, στις περισσοτερες μοτο δε, σχεδιαζεται απλα αναλογα με τον διαθεσιμο χωρο (ο οποιος ειναι παντα περιορισμενος)...αυτος ειναι και ο λογος που πραγατικα καλα συστηματα εξατμισεων κοστιζουν τοσα λεφτα ενω στην ουσια μιλαμε απλα για κσωληνες...

στην περιπτωση του κουτιου τωρα μιλαμε για μικρα ποσοστα κερδους της ταξης του 5% ειδικα αν μιλας για ενα πραγματικα τελειο κουτι., και αυτο σε ενα ευρος στροφων μονο...στο δικο σου μηχανακι πιο σημαντικο ρολο θα παιξει η εξατμιση απο τους λαιμους μεχρι το τελικο, παρα το κουτι. Θα μπορουσες να εχεις επισης σημαντικο οφελος απο μια ηλεκτρονικη αγραφη.

Αν θες απο μηχανικης αποψης να κανεις κατι, ειναι τοσο χαλια η κεφαλες αυτες που πραγματικα τα περιθώρια βελτιωσης απο εκει μονο ειναι τεραστια. Το βιβλιο που ποσταρες εχει αρκετες πληροφοριες για το πως θα προσεγγισεις ενα αρκετα καλυτερο σχημα εισαγωγης, εξαγωγης αλλα και θαλαμου καυσης...μονο αυτο αν κανεις το οφελος σου θα ειναι τεραστιο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
Σε ένα όχι καλοσχεδιασμένο φιλτροκούτι και άσχετα από το πόσο μεγάλο είναι το άνοιγμα που το τροφοδοτεί, υπάρχει πρακτικά κάποια "απλή" μετατροπή η οποία να μπορεί να βελτιώσει τη ροή και πίεση του αέρα προς το φίλτρο?

Δε θα το ελεγα, καποια καρμπς υποπιεσης κυριως μπορει να γινουν πιο βολικα στο ρυθμισμα με πιο ανοιχτη εισαγωγη, και αυτο υπο συνθηκες. Αν δε σκοπευεις ομως να ασχοληθεις με τζετινγκ δεν εχει νοημα να πειραξεις κατι στο κουτι σου
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Στις παρακάτω φωτογραφίες λοιπόν, φαίνονται οι διαφορές του πλαισίου μεταξύ των μοντέλων RD02 και RD08 οι οποίες αποτελούν και τις ουσιαστικές αναβαθμίσεις που έκανε η Honda στο νέο μοντέλο.


https%3A//i.imgur.com/tKAVEhs.jpg[/img]']https%3A//i.imgur.com/tKAVEhs.jpg[/img]']https%3A//i.imgur.com/9WD2P0O.jpg[/img]']


Με το πρώτο βέλος δείχνω την αλλαγή στους σωλήνες του υποπλαισίου που επιτρέπουν τη τοποθέτηση διπλάσιου σε χωρητικότητα φιλτροκουτιού.

Με το δεύτερο βέλος φαίνεται η τοποθέτηση λίγο πιό ψηλά της βάσης του αμορτισέρ, κάτι που επέτρεψε τη τοποθέτηση μεγαλύτερης και καλύτερης ανάρτησης, ένα σημείο που επίσης μας έχει ταλαιπωρήσει αρκετά.

Αξίζει λοιπόν να ψαχτούμε για σκελετό από RD08.

Οπότε, το project διακόπτεται εδώ μέχρι την ανεύρεση σκελετού RD08.

Ωστόσο θα έχει φτιαχτεί και ότι άλλο λείπει, οπότε η μεταφορά από το ένα πλαίσιο στο άλλο είναι δουλειά ενός ΣΚ και μερικών μπυρών...

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους συμμετέχετε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στη διαδικασία, κάτι που με έχει βοηθήσει ουσιαστικά σε κάποια προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν.

Πιστεύω σε 1-2 μήνες να είμαι σε θέση να ολοκληρώσω το ποστάρισμα στο forum...


:friendship: :thanx:
 
Τελευταία επεξεργασία:

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Εμείς όλοι ευχαριστούμε για τις πληροφορίες και η δημιουργία τέτοιων θεμάτων είναι και η πεμπτουσία ενός φόρουμ σαν το advride.


P. S...... Θα χάσεις άλογα από τον σκελετό, γιατί είναι γνωστό ότι το γληγορο είναι το rd02
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Δε θα το ελεγα, καποια καρμπς υποπιεσης κυριως μπορει να γινουν πιο βολικα στο ρυθμισμα με πιο ανοιχτη εισαγωγη, και αυτο υπο συνθηκες. Αν δε σκοπευεις ομως να ασχοληθεις με τζετινγκ δεν εχει νοημα να πειραξεις κατι στο κουτι σου
Άλλαξα βελόνες / ζιγκλέρ, εξάτμηση, φίλτρο και έκανα τρύπες στην εισαγωγή στο φιλτροκούτι διότι δεν ανέπνεε καλά. Πειραματίστηκα με πόσο παραπάνω αέρα θέλει ανοιγοντας και κλείνοντας τις τρύπες με ταινία. Αυτό θα έπρεπε να γίνει ιδανικά σε δυναμόμετρο αλλά δυστυχώς δεν είχα πρόσβαση. Θα ήθελα να δω τυχόν διαφορές δημιουργόντας μεγλύτερη πίεση / ροή αέρα προς το φίλτρο με κάποιο τρόπο, μιας και τώρα φοβάμαι το ενδεχόμενο να δημιουργείται υποπίεση στην περιοχή της εισαγωγής στο φιλτροκούτι, κάτω από κάποιες οδηγικές συνθήκες (το άνοιγμα βρίσκεται κάτω από το τιμόνι). Το πολύ θετικό είναι πως δουλεύει υποδειγματικά παντού και έχει επίσης ξυπνήσει πάρα πολύ σε όλο το φάσμα σε σχέση με το στοκ.

Στις παρακάτω φωτογραφίες λοιπόν, φαίνονται οι διαφορές του πλαισίου μεταξύ των μοντέλων RD02 και RD08 οι οποίες αποτελούν και τις ουσιαστικές αναβαθμίσεις που έκανε η Honda στο νέο μοντέλο.


https%3A//i.imgur.com/tKAVEhs.jpg[/img]']https%3A//i.imgur.com/tKAVEhs.jpg[/img]']https%3A//i.imgur.com/tKAVEhs.jpg[/img]']https%3A//i.imgur.com/9WD2P0O.jpg[/img]']


Με το πρώτο βέλος δείχνω την αλλαγή στους σωλήνες του υποπλαισίου που επιτρέπουν τη τοποθέτηση διπλάσιου σε χωρητικότητα φιλτροκουτιού.

Με το δεύτερο βέλος φαίνεται η τοποθέτηση λίγο πιό ψηλά της βάσης του αμορτισέρ, κάτι που επέτρεψε τη τοποθέτηση μεγαλύτερης και καλύτερης ανάρτησης, ένα σημείο που επίσης μας έχει ταλαιπωρήσει αρκετά.

Αξίζει λοιπόν να ψαχτούμε για σκελετό από RD08.

Οπότε, το project διακόπτεται εδώ μέχρι την ανεύρεση σκελετού RD08.

Ωστόσο θα έχει φτιαχτεί και ότι άλλο λείπει, οπότε η μεταφορά από το ένα πλαίσιο στο άλλο είναι δουλειά ενός ΣΚ και μερικών μπυρών...

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους συμμετέχετε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στη διαδικασία, κάτι που με έχει βοηθήσει ουσιαστικά σε κάποια προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν.

Πιστεύω σε 1-2 μήνες να είμαι σε θέση να ολοκληρώσω το ποστάρισμα στο forum...


:friendship: :thanx:
Έυχομαι με το καλό και σύντομα! Χαρά στο μεράκι σου και γεια στα χέρια σου!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
δεν δουλευει το πραγμα ακριβως ετσι....αυτο που αλλαζει οταν αλλαζει η πιεση μεσα στο φιλτροκουτι ειναι ο τροπος με τον οποιο το καρμπυρατερ τραβαει καυσιμο...

στην περιπτωση σου μαλλον αυτο που εγινει ειναι οτι στοκ δουλευε μαλλον αρκετα πλουσια, και ανοιγοντας τις τρυπες αρχισε να δουλευει πιο φτωχα/πιο κοντα στο ιδανικο, εξου και η βελτιωση που παρατηρησες

για τι μηχανακι μιλαμε?
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
δεν δουλευει το πραγμα ακριβως ετσι....αυτο που αλλαζει οταν αλλαζει η πιεση μεσα στο φιλτροκουτι ειναι ο τροπος με τον οποιο το καρμπυρατερ τραβαει καυσιμο...

στην περιπτωση σου μαλλον αυτο που εγινει ειναι οτι στοκ δουλευε μαλλον αρκετα πλουσια, και ανοιγοντας τις τρυπες αρχισε να δουλευει πιο φτωχα/πιο κοντα στο ιδανικο, εξου και η βελτιωση που παρατηρησες

για τι μηχανακι μιλαμε?
Για το άφρικα rd07.
Βασικά προτείνω να μη χαλάμε το νήμα του Μανώλη για άσχετες μοτοσυκλέτες και πληροφορίες αλλά αν συνεχίσουμε τη συζήτηση να πάμε Εδώ
Σε ευχαριστώ πολύ!
 
Top Bottom