Αλλαγή Τροχών - Δυναμόκλειδα

Trelos166

Greco TheRider
Περιοχή
Planet Earth
Όνομα
Παν
Μοτό
R1200 GSA
Αγοράζοντας ένα δεύτερο σετ τροχών για το 1200 GS , ώστε να έχω πλέον ένα χωμάτινο και ένα ασφάλτινο ζευγάρι έτοιμο για χρήση , βρίσκομαι στο εξής δίλημμα και θα ήθελα μερικές γνώμες :
  • Χρειάζομαι δυναμόκλειδα για την ασφαλή αλλαγή τροχών ώστε να εφαρμόζω τις ροπές που αναφέρονται στο εγχειρίδιο?
  • Αν ναι έχει να προτείνει κανείς μάρκες καθώς και μαγαζί στην Αθήνα (με τιμές που να μην αγγίζουν τα επαγγελματικά δυναμόκλειδα) για αγορά?
  • Οι λαστιχάδες που πηγαίνουμε δεν έχω δει να χρησιμοποιούν δυναμόκλειδα στο βάλε- βγάλε των ζαντών.(μπορεί να κάνω και λάθος) Μήπως τελικά δεν χρειάζεται και ένα λογικό σφίξιμο και locktite αρκεί?
Παρακαλώ εκφραστείτε ελεύθερα. :sk:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Οι ροπες συσφιξεις για τους τροχους σε ολες τις μοτοσυκλετες συνηθως ειναι πολυ υψηλες Απο 60 n/m και πανω
Με αυτο κατα νου γνωμη μου ειναι οτι το κοστος αποκτησης ενος ροποκλειδου για αυτην και μονον την δουλεια ειναι πολυ υψηλο Βεβαια μπορεις να βρεις ροποκλειδα με μικρο κοστος (30-70 ευρω) με τα οποια θα κανεις την δουλεια σου ( ή θα νομιζεις οτι την κανεις!) Το προβλημα ομως σε αυτα τα φτηνα και παντα φτηνιαρικα ροποκλειδα, ακομα και αν εχουν πιστοποιητικο κλιμπραρισματος, ειναι οτι δεν μπορεις να εισαι ποτε σιγουρος ποτε και ποσο θα αποκλεινουν απο τις τιμες που αναφερει το χαρτι καλιμπραρισματος που τα συνοδευει Και φυσικα ποση δυναμη και ποσο καιρο θα αντεξει η καστανια τους Και καλα να αποκλεινουν μερικα n/m προς τα πανω δεν τρεχει και τιποτα σε παξιμαδια οπως αυτα των τροχων Τι δηλαδη για παραδειγμα να εφαρμοσεις δυναμη 100 n/m τι 110 τι 90 Παλι καλα θα εχει σφιχτειΧαμπαρι δεν θα παρει ο αξονας ή το παξιμαδι

Μεχρι τωρα σφιγγω τους τροχους χωρις ροποκλειδο και χωρις locktite, εκτος απο καποιες φορες μονο τον μπροστα αξονα στα 64n/m και αυτο μονο αν το ειχα το ροποκλειδο μπροστα μου Πισω παντως που θελει 88n/m δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε αλλα ετσι και αλλιως δεν ειχα το καταλληλο

Για τι ροπες μιλαμε στους τροχους του gs;
 

babisadve

Μέλος
Περιοχή
Νεοχωρούδα, Θεσσαλονίκη
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
BMW R 1200 GS
Στα επαγγελματικά αερόκλειδα, περιοδικά ελέγχονται με δυναμόκλειδο για την ροπή τους.
Σαφώς η χρήση του είναι ιδανικότερη, αλλά και ο χρόνος είναι χρήμα.
Κατά την διάρκεια αγώνων σε αλλαγές ζαντών - ελαστικών, χρησιμοποιούν . ?


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Trelos166

Greco TheRider
Περιοχή
Planet Earth
Όνομα
Παν
Μοτό
R1200 GSA
Οι ροπες συσφιξεις για τους τροχους σε ολες τις μοτοσυκλετες συνηθως ειναι πολυ υψηλες Απο 60 n/m και πανω
Με αυτο κατα νου γνωμη μου ειναι οτι το κοστος αποκτησης ενος ροποκλειδου για αυτην και μονον την δουλεια ειναι πολυ υψηλο Βεβαια μπορεις να βρεις ροποκλειδα με μικρο κοστος (30-70 ευρω) με τα οποια θα κανεις την δουλεια σου ( ή θα νομιζεις οτι την κανεις!) Το προβλημα ομως σε αυτα τα φτηνα και παντα φτηνιαρικα ροποκλειδα, ακομα και αν εχουν πιστοποιητικο κλιμπραρισματος, ειναι οτι δεν μπορεις να εισαι ποτε σιγουρος ποτε και ποσο θα αποκλεινουν απο τις τιμες που αναφερει το χαρτι καλιμπραρισματος που τα συνοδευει Και φυσικα ποση δυναμη και ποσο καιρο θα αντεξει η καστανια τους Και καλα να αποκλεινουν μερικα n/m προς τα πανω δεν τρεχει και τιποτα σε παξιμαδια οπως αυτα των τροχων Τι δηλαδη για παραδειγμα να εφαρμοσεις δυναμη 100 n/m τι 110 τι 90 Παλι καλα θα εχει σφιχτειΧαμπαρι δεν θα παρει ο αξονας ή το παξιμαδι

Μεχρι τωρα σφιγγω τους τροχους χωρις ροποκλειδο και χωρις locktite, εκτος απο καποιες φορες μονο τον μπροστα αξονα στα 64n/m και αυτο μονο αν το ειχα το ροποκλειδο μπροστα μου Πισω παντως που θελει 88n/m δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε αλλα ετσι και αλλιως δεν ειχα το καταλληλο

Για τι ροπες μιλαμε στους τροχους του gs;
Δεν είναι και τόσο μεγάλες όπως θα δεις..
 

Attachments

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεν είναι και τόσο μεγάλες όπως θα δεις..
Πραγματι δεν ειναι μεγαλες
Οποτε αυτος και μονο ειναι σημαντικος λογος να παρεις ενα επωνυμο ποιοτικο ροποκλειδο το οποιο θα το χρησιμοποιησεις γενικα και σε αλλες βιδες περαν απο αυτες των τροχων

Μεχρι να παρεις ομως ροπολειδο μια μπακαλιστικη λυση ειναι να σημαδεψεις με καποιο τροπο (μαρκαδορο, μπλανκο, κλπ) τις βιδες που θα ξεβιδωσεις ετσι ωστε κατα το βιδωμα να ασκησεις την ιδια δυναμη με το χερι που τους ειχε ασκηθει νωριτερα απο το εργοστασιο ή ισως απο καποιον μαστορα, βουλκανιζατερα, κλπ
Αν παντως στις βιδες εχει μπει χερι απο καποιον αλλον εκτος του εργοστασιου η ανωτερω λυση δεν ειναι μεν η καλυτερη γιατι δεν ξερεις με τι δυναμη εχει σφιξει αλλα παντως το σημαδι που θα κανεις ειναι ενας μπουσουλας
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ο λαστιχας που παω, παντα σφιγγει με ροποκλειδο.
Ειδικα πισω, τα μουαγιε των GS δεν ειναι για πειραματα.
Αφου θα κανεις την κινηση Πανο, παρε κατι που να ειναι εγγυημενο σ αυτα που δειχνει.
 

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
ο λογος που πηρα δυο ειναι οτι βιδες μεχρι τα 20 N ειναι μικρες αρα θελεις μικρο και 3\4 ενω πανω απο τα 25 θελεις 1\2 ΔΕΝ θα προτιμησω να παρω ενα απο 10 μεχρι 100 N και να ειναι 1\2
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
FORCE ενα απο 10 μεχρι 30 Ν και ενα 30 μεχρι 200 Ν εχω και τα δυο ειναι πολυ καλα
Μηπως εννοεις οτι to μικρο ειναι 6-30Nm και το μεγαλο 40-210?
Ημουν και εγω σε σκεψη να παρω αυτα τα δυο αλλα τελικα ειδικα για το μικρο αποφασισα πως σε τοσες μικρες ροπες ειδικα κοντα στα 10 Νm μου θα μου ειναι δυσκολο να το εμπιστευτω
Το μεγαλο ομως που ειναι για χοντροδουλιες ισως να το ξανακοιταξω καποτε


ο λογος που πηρα δυο ειναι οτι βιδες μεχρι τα 20 N ειναι μικρες αρα θελεις μικρο και 3\4 ενω πανω απο τα 25 θελεις 1\2 ΔΕΝ θα προτιμησω να παρω ενα απο 10 μεχρι 100 N και να ειναι 1\2
Προφανως οταν λες 3/4 εννοεις 3/8 που φυσικα ειναι μικροτερο απο το τεραστιο 3/4 καρε
Και ακομα μικροτερο απο τα 3/8 ειναι φυσικα το 1/4 που ισως ειναι και προτιμοτερο για μικρες ροπες μεχρι τα 20-με το ζορι 30 Nm ή και για σημεια οπου το 3/8 δεν χωραει Απο κει και περα μεχρι και τα100+-κατι λιγα Νm και με το 3/8 καρε κανεις την δουλεια σου -και με την χρηση ανταπτορα 1/2 για καριδακια πανω απο το 19- που ειναι και πιο μαζεμενο απο το 1/2
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Αν έχεις δει κάποιο ντοκυμαντέρ κατά καιρούς, που παρουσιάζουν εργοστάσια κατασκευής μοτοσυκλετών ή αυτοκινήτων,
θα προσέξεις πως δένουν διάφορα μέρη επάνω στα οχήματα, πχ ψαλίδια, ρόδες, δαγκάνες, μπροστινά ;)...
Το 'πιασες το υπονοούμενο έτσι; :) Από κει και πέρα πάρε ένα καλό και φθηνό ροπόκλειδο που θα σε βολεύει στις ροπές που χρειάζεσαι
και φχαριστήσου τη μηχανή σου.
 

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
την ωρα που εγραφα ηταν βραδυ και απο κινητο και οντως δεν κστεβηκα στο υπογειο να δω τα Ν παντως το ζουμι ειναι οτι οπιος θελει να ασχοληθει με το μηχανακι του θελει δυο μια φορα τα παιρνεις θα τα χρειαστεις και για κατι αλλο ας παει σε ενα μαγαζι και εκει θα δει και θα καταλαβει τις διαφορες
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
την ωρα που εγραφα ηταν βραδυ και απο κινητο και οντως δεν κστεβηκα στο υπογειο να δω τα Ν παντως το ζουμι ειναι οτι οπιος θελει να ασχοληθει με το μηχανακι του θελει δυο μια φορα τα παιρνεις θα τα χρειαστεις και για κατι αλλο ας παει σε ενα μαγαζι και εκει θα δει και θα καταλαβει τις διαφορες
Σαφως και για πολλες εργασιες στην μηχανη χρειαζονται δυο
Εχεις δικιο! Και αν καποιος ανοιξει και κινητηρα μπορει να χρειαστει και τριτο
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Προσωπικά έχω δύο, ένα μικρό και ένα μεγάλο και πάντα τα χρησιμοποιώ όχι μόνο στους τροχούς αλλά σχεδόν παντού.

Τελευταίο που πήρα για αντικατάσταση χαλασμένου και ωραίο δυναμόκλειδο το NORBAR από εδώ : http://eshop.pikounistools.gr/?gclid=CjwKEAiA2OzDBRCdqIyIqYaaqQoSJABeJZdiBWs25mD9ofDVhYjtaWUo2NeOkVeqPuBBZ340a_2AdhoCJyLw_wcB
Ποιο πηρες;
Το χαλασμενο ποιο ηταν; Πως χαλασε, τι επαθε; Για δωσε καμια πληροφορια
 

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
παντως αμα πας να σφιξεις με 3/8 145N που θελει το μπολ τζοιν μαλλον λογικο μου ακουγετε ενα φτηνο να τα παιξει δεν ξερω αλλα ειμαι καθετος πανω απο 50Ν θελει 1\2 αντρικο ροποκλειδο τωρα η αγορα παει αναλογα και με την τσεπη
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
παντως αμα πας να σφιξεις με 3/8 145N που θελει το μπολ τζοιν μαλλον λογικο μου ακουγετε ενα φτηνο να τα παιξει δεν ξερω αλλα ειμαι καθετος πανω απο 50Ν θελει 1\2 αντρικο ροποκλειδο τωρα η αγορα παει αναλογα και με την τσεπη
Εννοειται οτι μια-δυο-τρεις καποτε θα τα παιξει η καστανια του! Και δεν θα χαλασει μονο η καστανια του φτηνου δυναμοκλειδου, αλλα ακομα και αυτη του ακριβου θα ζοριστει και ισως καποια στιγμη να χαλασει και αυτη Τα 3/8 φυσικα και δεν ειναι για τοσο μεγαλες δυναμεις συσφιξης! Ασε που τα 3/8 δυναμοκλειδα δεν εχουν τοσο μεγαλο βραχιονα ωστε να επιτυγχανεται χωρις ιδιαιτερη μυικη δυναμη μια τετοια ροπη
 

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
τελος παντων φιλαρακια εγω μεχρι τα 30Ν εχω το 3\8 και πανω απο κει εχω το 1\2 φτηνα εχω οπως σας εγραψα πιο πανω FORCE παντα εχω το νου μου αν κατι δεν μου αρεσει την ωρα που σφιγγω η ακριβο η φτηνο να ειχα καλη αγορα σε ολους που θελουν να παρουν εγω προτεινω δυο
 
Top Bottom