5200 και θες να τις ριξεις και παλι καλα να λες που εισαι λεπτο αγορι... Τι να πω και γωωω χαχα... Λοιπον kodrix ανεβασε ενα κατεβατο που ειχα διαβασει απο μοτοπαρεα νομιζω πριν πολλα χρονια να το εχουνε και δω αρχιακι με ολες τις πιθανες επιλογες
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νομίζω πως δεν χρειάζεται, αυτά που έγραψα παραπάνω φτάνουν και περισσεύουν.
Επί της ουσίας τώρα, έδωσα το Άφρικα 750 και πήρα gs 1150 για να ταξιδεύω πιο άνετα και πιο γρήγορα σε εθνικές.
Τελικά και με το gs σπάνια μπαίνω σε εθνικούς δρόμους γιατί τους βαριέμαι αφάνταστα. Σε πρόσφατο ταξίδι προς Σλοβενία και λίγο Αυστρία, ανεβήκαμε από Αθήνα από επαρχιακούς ως τη μέση των Σκοπίων. Και στα περισσότερα ταξίδια έτσι εναλλακτικά ανεβαίνουμε...
Στο κατέβα στα περισσότερα ταξίδια όταν καμμιά φορά μπαίνουμε εθνική πάμε το πολύ με 140 κοντεράτα που στο gs είναι 130 πραγματικά. Πολύ λίγες φορές ταξιδεύω φορτωμενος με 150 κοντεράτα (140 πραγματικά). Να σημειώσω πως στην παρέα έχουν όλοι μεγάλα σύγχρονα ον/οφ.
Με το Άφρικα και με το 16/43 ταξίδευα άνετα με 140 (135 πραγματικά) στις 6.000 στροφές. Στην πραγματική ζωή με ένα 16/43 το αφρικανάκι μπορεί να γυρίσει όλη την Ευρώπη με 130-140 κοντεράτα.
Το GS έχει βέβαια πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με το Άφρικα και ένα σημαντικό μειονέκτημα που όλοι ξέρουμε πιο είναι.
Αλλά δεν είναι του παρόντος...