Για πες...συμφερει;Γιατι με τις αλλαγες που κανουμε καθε χρονο...Παρατηρήσεις:
Ενας ξεμονταδόρος κοστίζει ελάχιστα πια ...
Επειδή σε βλέπω ζεστόΓια πες...συμφερει;Γιατι με τις αλλαγες που κανουμε καθε χρονο...
Για λάστιχα με σαμπρέλα ο ξεμονταδόρος είναι περιττή πολυτέλεια (ειδικά στα 243 ευρώ).Ουσιαστικά αυτό που κάνει και μόνο είναι να 'αποκολληθεί' το ελαστικό απ'την ζάντα (brake the bend) κάτι το οποίο γίνεται πανεύκολα και με λεβιέδες των 10 ευρώ.
Μα γιαυτο ρωταω...συν οτι σε καθε αλλαγη κανω κ μια ζυγοσταθμιση...οπότε μαλλον δεν παιζει φθηνη λυση...θα συνεχισω να δινω το 10αρικακι κ να γινεται δουλεια χωρις κοπο...απλα εχω περιορισει τις αλλαγες του "Σαββατοκυριακου"και βαζω ενα λαστιχο για παραπανω...Για λάστιχα με σαμπρέλα ο ξεμονταδόρος είναι περιττή πολυτέλεια (ειδικά στα 243 ευρώ).Ουσιαστικά αυτό που κάνει και μόνο είναι να 'αποκολληθεί' το ελαστικό απ'την ζάντα (brake the bend) κάτι το οποίο γίνεται πανεύκολα και με λεβιέδες των 10 ευρώ.
Έχω να κάνω ζυγοσταθμιση στις ζάντες μου απ'τον καιρό του Νώε χωρίς κανένα θέμα συμπεριφοράς μέχρι και την τελική(σίγουρα πολύ μικρότερη απ'του 800).Πάντως οι απόψεις για ζυγοσταθμιση σε 'εντούρο' τροχούς διίστανται.Μα γιαυτο ρωταω...συν οτι σε καθε αλλαγη κανω κ μια ζυγοσταθμιση..."
Ο καλύτερος συνδυασμός αν και το παραπάνω πιάνει μπόλικο χώρο.Με ένα τέτοιο κ μία ειδική μπάρα, κάτι γίνεται...
Μια απο τα ιδια για την ζυγοσταθμιση Για πανω απο 15 χρονια που εχω μονιμα τακουνατα λαστιχα δεν εχω κανει ποτε ζυγοσταθμιση Κανενα προβλημα πουθενα ουτε και σε μεγαλες ταχυτητεςΈχω να κάνω ζυγοσταθμιση στις ζάντες μου απ'τον καιρό του Νώε χωρίς κανένα θέμα συμπεριφοράς μέχρι και την τελική(σίγουρα πολύ μικρότερη απ'του 800).Πάντως οι απόψεις για ζυγοσταθμιση σε 'εντούρο' τροχούς διίστανται.
Για φτηνούς λεβιέδες
Δεν ξέρω την ποιότητα,εμφανισιακά είναι ακριβώς σαν τους δικούς μου http://www.nakamotoparts.gr/accessories/ergaleia/lebie-e3agwghs-elastikwn-240mm
Σετ τριών της γνωστής Ιταλικής Buzzetti στα 11 ευρώ
http://giassaris.gr/leviedes-elastikwn
Ζυγοσταθμιση σε τροχο με τακουνατα λαστιχα (ΜΤ21, Τ63, TKC80 κλπ) απλα ΔΕΝ γινεται. Οταν βαζω ντεμι λαστιχο (Σαχαρα, Trailmax, κλπ), κανω ενιοτε ζυγοσταθμιση το μπροστινο αλλα δεν εχω δει διαφορα απ'οταν το βαζω πανω χωρις, οποτε δεν ειμαι σιγουρος οτι χρειαζεται. Στα στρητ λαστιχα που βαζω στο VFR, επιβαλεταιΈχω να κάνω ζυγοσταθμιση στις ζάντες μου απ'τον καιρό του Νώε χωρίς κανένα θέμα συμπεριφοράς μέχρι και την τελική(σίγουρα πολύ μικρότερη απ'του 800).Πάντως οι απόψεις για ζυγοσταθμιση σε 'εντούρο' τροχούς διίστανται.