Αλλαγή λαδιών

commander

Μέλος
Περιοχή
Β.Π
Όνομα
θεολογος
Μοτό
1150adv desierto 3
AFRICA TWIN 650 88 Paris Dakar
Ρε παλικάρια γιατί παραμυθιαζομαστε με την "καλή την έννοια" όταν ένας έμπορος κάνει παραγγελία για να πάρει καλύτερη τιμή κάνει 1και 2 μην πω κοντεινερς, αυτό τη σημαίνει ότι μπορεί και να κράτηση βαρέλια/16κιλα/ 20κιλα κτλ κτλ πάνω από χρόνο ......εεε τη γίνεται χαλάει το λάδι. ..???? Όχι φυσικά. Με λίγα λόγια ολα είναι στο" μνμ" που μας περνάνε οι εκάστοτε αντιπροσωπιες. Αλλάζω λάδια από τότε που γεννήθηκα να το πω έτσι, και οι αλλαγές είναι πάνω από 100 λίτρα τη φορά. Κάτι γνωρίζω.

Μην ανησυχείς αδερφέ κρατα τα και 2/και 3000 άμα δεν σου βγαίνει (όπως είπε και ο Χάρης πιο πανω) το μόνο που δεν πρέπει να κάνεις είναι να ανακατεψεις τις εταιρείες αν ποτέ χρειαστείς να κάνεις συμπλήρωμα.

1150GSA
 

commander

Μέλος
Περιοχή
Β.Π
Όνομα
θεολογος
Μοτό
1150adv desierto 3
AFRICA TWIN 650 88 Paris Dakar
Και κάτι ακόμα .Αυτό που λένε ότι έχουν τόσα χιλιόμετρα κανονικά δεν είναι σωστό. ...όλες η μηχανές έχουν ώρες λειτουργίας ΚΑΝΟΝΙΚΆ..

1150GSA
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Και κάτι ακόμα .Αυτό που λένε ότι έχουν τόσα χιλιόμετρα κανονικά δεν είναι σωστό. ...όλες η μηχανές έχουν ώρες λειτουργίας ΚΑΝΟΝΙΚΆ..

1150GSA
Ασφαλώς!
Ειδικά οι αγωνιστικές κατασκευές (που πολλές φορές δε διαθέτουν οδόμετρο), οι γεννήτριες, τα μηχανήματα γενικώς, οι μηχανές θαλάσσης στο σύνολό τους κλπ. Για τα αυτοκίνητα και τις μοτό που έχουν καθημερινή χρήση και οδόμετρα, οι κατασκευαστές μετατρέπουν τις ωρες, σε διανυθείσες αποστάσεις. εκεί πάνω έρχονται όλοι οι τεχνικοί στην Ελλάδα και βάζουν "τις ελληνικές συνθήκες" και κάνουν τα διαστήματα αλλαγής λαδιών υποδιπλάσια! Και έρχομαι εγώ και λέω: -Έχουμε πιο πολύ σκόνη από την Ινδία, ή την Αφρική?
-Έχουμε πθιο πολύ μποτιλιάρισμα από το Παρίσι, ή τη Ρώμη???

Το άλλο όμως με το χρονικό διάστημα που λες πιο πάνω Τεό, δε θα συμφωνήσω.
Το διάστημα ενός έτους, μετράει από την ώρα που μπαίνει το λιπαντικό στον κινητήρα και τίθεται αυτός σε λειτουργία. Κανείς δε μιλάει για την αποθήκευση!!!!
Επίσης, και το λέω προς όλους, το διάστημα ενός έτους χρήσης του λιπαντικού (ακόμα και σε ακηνισία) προβλέπεται από όλους τους στρατούς του κόσμου για κάθε είδους όχημα - μηχάνημα. Είτε μιλάμε για Ρώσσους (BMP-4), είτε για αμερικάνους (Abrams M1, M48, τζιπάκια κλπ), είτε για Γερμανούς με τα Leo και πάει λέγοντας.....
Από την άλλη, αν κάποιος αφήσει το λιπαντικό για 15 μ'ήνες, δεν έγινε και κάτι! Το ίδιο αν αλλάξει στις 11000χλμ αντί για 10000χλμ.... Αν γίνεται συνεχώς, τότε θα υπάρξει πρόβλημα. Αν γίνει κάποτε, δεν τρέχει μία!
Σαν το βούρτσισμα των δοντιών ένα πράγμα. Αν δεν τα βουρτσίσεις μια μέρα, δε θα χαλάσουν την επόμενη. Αν δεν τα βορτσίσεις ποτέ, ή το κάνεις άπαξ εβδομαδιαίως, ε! θα χαλάσουν!!!!:D
 

commander

Μέλος
Περιοχή
Β.Π
Όνομα
θεολογος
Μοτό
1150adv desierto 3
AFRICA TWIN 650 88 Paris Dakar
Θοδωρή δεν αντιλέγω αλλά το να κρατήσει 2000 3000 παραπάνω γιατί δεν του βγαίνει δεν χάθηκε ο κόσμος γι αυτό έφερα παράδειγμα το χρόνο παράνομης του λαδιού. ....Τέλος πάντων το παλικάρι έχει το μαχαίρι και την πίτα ..

1150GSA
 

commander

Μέλος
Περιοχή
Β.Π
Όνομα
θεολογος
Μοτό
1150adv desierto 3
AFRICA TWIN 650 88 Paris Dakar
Και κάτι ακόμα ντοντο τα βαρέλια με το λάδι που βάζεις εσύ εγώ και όλα τα παλικάρια από δω είναι εκτεθειμένα έξω στις καιρικές συνθήκες βάλε και αυτό πως τα άνω λεγόμενα μου.....για αυτό λέω κρατάτε μικρό πανέρι με το θέμα λάδι. ...

1150GSA
 

kostas r1150gs

Μέλος
Περιοχή
Ν ΜΟΥΔΑΝΙΆ
Όνομα
konstantinos
Μοτό
Bmw r1150gs
Να πω κι εγώ τη γνώμη μου χωρίς να σημαίνει ότι είναι και σωστή. Βάζω καλά λάδια και τα κρατάω 10000 χλμ. Και δύο και τρεις μήνες να περάσουν δεν τα αλλάζω με τίποτα. Και πάντα φίλτρο.

Κώστας R1150GS
 
Top Bottom