Και κάτι ακόμα .Αυτό που λένε ότι έχουν τόσα χιλιόμετρα κανονικά δεν είναι σωστό. ...όλες η μηχανές έχουν ώρες λειτουργίας ΚΑΝΟΝΙΚΆ..
1150GSA
Ασφαλώς!
Ειδικά οι αγωνιστικές κατασκευές (που πολλές φορές δε διαθέτουν οδόμετρο), οι γεννήτριες, τα μηχανήματα γενικώς, οι μηχανές θαλάσσης στο σύνολό τους κλπ. Για τα αυτοκίνητα και τις μοτό που έχουν καθημερινή χρήση και οδόμετρα, οι κατασκευαστές μετατρέπουν τις ωρες, σε διανυθείσες αποστάσεις. εκεί πάνω έρχονται όλοι οι τεχνικοί στην Ελλάδα και βάζουν "τις ελληνικές συνθήκες" και κάνουν τα διαστήματα αλλαγής λαδιών υποδιπλάσια! Και έρχομαι εγώ και λέω: -Έχουμε πιο πολύ σκόνη από την Ινδία, ή την Αφρική?
-Έχουμε πθιο πολύ μποτιλιάρισμα από το Παρίσι, ή τη Ρώμη???
Το άλλο όμως με το χρονικό διάστημα που λες πιο πάνω Τεό, δε θα συμφωνήσω.
Το διάστημα ενός έτους, μετράει από την ώρα που μπαίνει το λιπαντικό στον κινητήρα και τίθεται αυτός σε λειτουργία. Κανείς δε μιλάει για την αποθήκευση!!!!
Επίσης, και το λέω προς όλους, το διάστημα ενός έτους χρήσης του λιπαντικού (ακόμα και σε ακηνισία) προβλέπεται από όλους τους στρατούς του κόσμου για κάθε είδους όχημα - μηχάνημα. Είτε μιλάμε για Ρώσσους (BMP-4), είτε για αμερικάνους (Abrams M1, M48, τζιπάκια κλπ), είτε για Γερμανούς με τα Leo και πάει λέγοντας.....
Από την άλλη, αν κάποιος αφήσει το λιπαντικό για 15 μ'ήνες, δεν έγινε και κάτι! Το ίδιο αν αλλάξει στις 11000χλμ αντί για 10000χλμ.... Αν γίνεται συνεχώς, τότε θα υπάρξει πρόβλημα. Αν γίνει κάποτε, δεν τρέχει μία!
Σαν το βούρτσισμα των δοντιών ένα πράγμα. Αν δεν τα βουρτσίσεις μια μέρα, δε θα χαλάσουν την επόμενη. Αν δεν τα βορτσίσεις ποτέ, ή το κάνεις άπαξ εβδομαδιαίως, ε! θα χαλάσουν!!!!