Αλλαγή μπροστινών δισκόπλακων σε R1200GS Adv 2008

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
Καλησπέρα παιδιά,θα ήθελα να υποβάλω ένα ερώτημα γιατι είμαι σε φάση αναζήτησης και αλλαγής δισκόπλακων.
Έχει αλλάξει κανείς μπροστινές δισκόπλακες σε μοντέλο από 2008 και μετά; Διευκρινίζω το μοντέλο γιατί διαφέρουν με τα προηγούμενα μοντέλα.Από το 2008 και μετά οι μπροστινοί δίσκοι έχουν πάνω τις ροδέλες για να είναι πλευστοί



Ενώ στους αντίστοιχους after market της Brembo οι ροδέλες και όλα τα παρελκόμενα είναι ξεχωριστά.


Η ερώτηση μου είναι έχει κανείς δοκιμάσει της after market της Brembo;Αν ναι με αυτό το σύστημα των ξεχωριστών ροδέλων οι δίσκοι είναι πλευστοί;Αντέχουν πολλά χιλιόμετρα;Είστε ικανοποιημένοι με τα φρένα;Γιατί η διαφορά στην τιμή είναι ακριβώς τα μισά λεφτά.
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Έχω αλλάξει σε 08...
Δεν έβρισκα τότε aftermarket..
Η bmw δεν έδινε μόνο της ροδέλες..
Απλά ήταν λίγο μανούρα να βγάλουμε προσεκτικα της ροδελιτσες κτλ από τους παλιούς δίσκους και να τα τοποθετησουμε στους καινούργιους....

Έχουν περάσει κάνα 2 χρόνια και είναι μια χαρά...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
To σετ ροδέλες που έβαλες πάνω Θόδωρα, είναι της Brebo?
 

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
Έχω αλλάξει σε 08...
Δεν έβρισκα τότε aftermarket..
Η bmw δεν έδινε μόνο της ροδέλες..
Απλά ήταν λίγο μανούρα να βγάλουμε προσεκτικα της ροδελιτσες κτλ από τους παλιούς δίσκους και να τα τοποθετησουμε στους καινούργιους....
brembo δίσκους έβαλα και γω..
Έχουν περάσει κάνα 2 χρόνια και είναι μια χαρά...
Επομένως στο θεύμα πλευστότητας Χρήστο εσύ είσαι και πάλι εργοστασιακός.Όσον αφορά το φρενάρισμα δεν είδες τη μηχανή σου να στερεί σε σχέση με της μαμά δισκόπλακες;Έχεις κάνει πολλά χιλιόμετρα με τις after market;Έχουν φθαρεί - λεπτύνει;

To σετ ροδέλες που έβαλες πάνω Θόδωρα, είναι της Brebo?
Θοδωρή δεν έχω αλλάξει,είμαι με τις μαμά δισκόπλακες .Είμαι σε αναζήτηση γι αυτό και ο προβληματισμός μου, απλά έβαλα αναλυτικά τις φωτό για να ειμαι πιο κατατοπιστικός όσον αφορά στην ιδιαιτερότητα που έχουν τα μοντέλα από το 08 και μετά.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οποτε η χρηση των ροδελων απο τις παλιες , ειναι μονος τροπος;;
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Οι ροδελες που στελνει η Brembo ειναι για αυτην ακριβως τη δουλεια.
Απλα ειναι χωρια απο τους δισκους γιατι αυτοι στην Brembo δεν εχουν σκοπο
να ''εγκλωβισουν'' τον πελατη τους οπως η ''μαμα'' (τι μαμα δηλαδη, μητρια του κερατα ειναι).
Εχω βαλει τους δισκους της Brembo στο δικο μου,
και μαλιστα χρησιμοποιωντας τις ροδελες και τους αποστατες που ειχαν μεσα στο κουτι τους.
Οι παλιοι δισκοι μαζι με τις δικες τους ροδελες και αποστατες μπηκαν στο δευτερο σετ με τα χωματινα.
Ολα λειτουργουν τελεια,διανυθεντα χιλιομετρα 30000 διχως ιχνος φθορας.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αυτό ρώτησα Πασχάλη, βλέποντας τη φώτο του Θοδωρή.
Απάντησες:);)
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Επομένως στο θεύμα πλευστότητας Χρήστο εσύ είσαι και πάλι εργοστασιακός.Όσον αφορά το φρενάρισμα δεν είδες τη μηχανή σου να στερεί σε σχέση με της μαμά δισκόπλακες;Έχεις κάνει πολακlll.
Με τις μαργαρίτες που έβαλα..
Αισθάνομαι και καλύτερο φρενάρισμα από πριν μπορώ να πω..
Και μετά από καμιά 30με 40000 που έχουν κάνει έχουν πολύ ελαφριά φθορά..
Εδώ πέρα από την χρήση του φρένου την ποιότητα του ίδιου του δίσκου παίζουν νομίζω και σημαντικό ρόλο τα τακάκια που θα φορέσεις..

Πιστεύω να βάλεις τις aftermarket χωρίς φόβο και πάθος :)
 

kostas

Μέλος
Περιοχή
Orestiáda, Evros, Greece
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1200GS ADV
Vespa lxv 50
Ειχα ρωτήσει παλαιότερα στο brake shop για μαργαριτες της galfer.
Η τιμή ηταν πολύ λογική και είχε δώρο τα τακακια, μαλακά για να πατήσουν.

Ενημερωτικά τι τιμές παίζουν οι BREMBO?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Θοδωρη αλλαξε μαρκα τακακια.
Η φθορα που ειδα στο δικο σου δεν δικαιολογειται σε τοσο ταξιδεμενη εκτος πολεων μοτο.
(Οι δικοι μου μαμα εμπρος εφτασαν τις 150.000 εχοντας κατεβει μολις στα 3,8 χιλιοστα).
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Καλησπέρα παιδιά,θα ήθελα να υποβάλω ένα ερώτημα γιατι είμαι σε φάση αναζήτησης και αλλαγής δισκόπλακων.
Έχει αλλάξει κανείς μπροστινές δισκόπλακες σε μοντέλο από 2008 και μετά; Διευκρινίζω το μοντέλο γιατί διαφέρουν με τα προηγούμενα μοντέλα.Από το 2008 και μετά οι μπροστινοί δίσκοι έχουν πάνω τις ροδέλες για να είναι πλευστοί



Ενώ στους αντίστοιχους after market της Brembo οι ροδέλες και όλα τα παρελκόμενα είναι ξεχωριστά.


Η ερώτηση μου είναι έχει κανείς δοκιμάσει της after market της Brembo;Αν ναι με αυτό το σύστημα των ξεχωριστών ροδέλων οι δίσκοι είναι πλευστοί;Αντέχουν πολλά χιλιόμετρα;Είστε ικανοποιημένοι με τα φρένα;Γιατί η διαφορά στην τιμή είναι ακριβώς τα μισά λεφτά.
Μπορείς να βάλεις aftermarket αρκεί να εχεις τα rivets, (η αποστάτες η ροδελες...) πλευστότητας.
Αφού γραψανε οτι τα δίνει η brembo,παλι καλά...
Είδα σε μηχανή γνωστού μας να έχει βάλει δισκοπλακες χωρίς rivets.
Ποιος το εκανε? Το γνωστό φρενομαγαζο...
Τα υπολοιπα πμ...
Απλα ανατριαχιασα.... ενστικτωδικα πιστεύω οτι χάνεις τα Μισα φρένα... ΑΣΕ τις φθορές...
Χασάπης ο μάστορας
 

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
Μπορείς να βάλεις aftermarket αρκεί να εχεις τα rivets, (η αποστάτες η ροδελες...) πλευστότητας.
Αφού γραψανε οτι τα δίνει η brembo,παλι καλά...
Είδα σε μηχανή γνωστού μας να έχει βάλει δισκοπλακες χωρίς rivets.
Ποιος το εκανε? Το γνωστό φρενομαγαζο...
Τα υπολοιπα πμ...
Απλα ανατριαχιασα.... ενστικτωδικα πιστεύω οτι χάνεις τα Μισα φρένα... ΑΣΕ τις φθορές...
Χασάπης ο μάστορας
Χάρη δυστυχώς αυτά τα εγκλήματα γίνονται σε πολλά συνεργεία και αυτό φίλε γιατί πολλοί το παίζουν γνώστες της μοτοσυκλέτας αλλά ελάχιστοι είναι μοτοσυκλετιστές.Εγώ τον τελευταίο καιρό ψάχνω αρκετά στο διαδίκτυο και βρήκα ότι η Brembo έχει και σελίδα οδηγό εύρεσης Brembo Motorcycle Brakes Configurator και βάζοντας τα στοιχεία της μοτό σου σου βγάζει ακριβώς τους κωδικούς προϊόντων που θες.Η παραγγελία λοιπόν θα γίνει δίνοντας τους κωδικούς που προτείνει η Brembo και η αντικατάσταση των δίσκων θα γίνει από μένα ακολουθώντας κατα γράμμα το Service Manual με χρήση δυναμόκλειδου και ότι άλλο προβλέπεται.

O κωδικός λοιπόν της δισκόπλακας με τις ροδέλες για την πλευστότητα είναι 168.B407.D6

 

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
Θοδωρη αλλαξε μαρκα τακακια.
Η φθορα που ειδα στο δικο σου δεν δικαιολογειται σε τοσο ταξιδεμενη εκτος πολεων μοτο.
(Οι δικοι μου μαμα εμπρος εφτασαν τις 150.000 εχοντας κατεβει μολις στα 3,8 χιλιοστα).
Πασχάλη τα Brembo τα κόκκινα φοράω.Τα έβαζα για καλύτερα τώρα δε ξέρω ίσως έχουν σκλήρη πάστα έχουν όμως καλό φρενάρισμα.Δε ξέρω με τα EBC είσαι ικανοποιημένος;
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Πασχάλη τα Brembo τα κόκκινα φοράω.Τα έβαζα για καλύτερα τώρα δε ξέρω ίσως έχουν σκλήρη πάστα έχουν όμως καλό φρενάρισμα.Δε ξέρω με τα EBC είσαι ικανοποιημένος;
Το καταλαβα πριν το πεις καν..
Θυμαμαι στην πρωτη σουπα στη Σαρτη που με ρωτουσε ο Σταυρος(The Doctor)
γιατι οι δισκοι του ειναι μαυροι και οι δικοι μου ασημι..
Koκκινα αυτος, EBC HH εγω.
Βαλτα με κλειστα ματια (και το πορτοφολι να παραμενει γεματο)..
Ειμαστε πολλοι οι ευχαριστημενοι!
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Εγώ τον τελευταίο καιρό ψάχνω αρκετά στο διαδίκτυο και βρήκα ότι η Brembo έχει και σελίδα οδηγό εύρεσης Brembo Motorcycle Brakes Configurator και βάζοντας τα στοιχεία της μοτό σου σου βγάζει ακριβώς τους κωδικούς προϊόντων που θες.Η παραγγελία λοιπόν θα γίνει δίνοντας τους κωδικούς που προτείνει η Brembo και η αντικατάσταση των δίσκων θα γίνει από μένα ακολουθώντας κατα γράμμα το Service Manual με χρήση δυναμόκλειδου και ότι άλλο προβλέπεται.

O κωδικός λοιπόν της δισκόπλακας με τις ροδέλες για την πλευστότητα είναι 168.B407.D6

χε χε χε ....
68.B407.D6,ενας ασσος λιγοτερος στην αρχη του κωδικου.
Αυτος ειναι ο κωδικος για τα μοντελα 2004-2007,
κι ερχεται χωρις τις ροδελες και τους αποστατες μιας και η Brembo
γνωριζει οτι στα μοντελα αυτα οι ροδελες και οι αποστατες
ΔΕΝ ειναι φιξαρισμενοι πανω στους δισκους οπως στα μεταγενεστερα.
(Πως το γνωριζει??Μηπως επειδη τα κατασκευαζει αυτη ''κατ εντολην''...υποθετω τωρα...)

Εγω παρηγγειλα ομως τους δισκους για τα 2008 και μετα
ωστε να μου ερθουν μαζι με τις ροδελες και τους αποστατες.
Το μονο extra που χρειαστηκα ηταν γνησιες βιδες για τους δισκους των 08
διοτι οι δικες μου που εχουν κωνικο κεφαλι εβρισκαν λιγο στα καλαμια.
Πολλα μυστικα κρυμμενα με τεχνη απο τη μητρια....

 

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
χε χε χε ........

Πολλα μυστικα κρυμμενα με τεχνη απο τη μητρια....
Υπάρχει όμως η δύναμη του να μοιράζεσαι τη γνώση διαδικτυακά φίλε και καλυτερεύει - απλοποιείται η ζωή όλων μας....:p
 

kostas r1150gs

Μέλος
Περιοχή
Ν ΜΟΥΔΑΝΙΆ
Όνομα
konstantinos
Μοτό
Bmw r1150gs
Παιδιά έχω πρόβλημα με τις δίσκο πλάκες. Όταν πατάω φρένο ακούγεται ένα τακ τακ τακ. Έπιασα και τις δύο πλάκες και είδα ότι έχουν ένα μικρό τζόγο εμπρός πίσω. Όχι μέσα έξω που έχει τις ροδέλες. Μπορώ να κάνω κάτι η δεν υπάρχει πρόβλημα? Το έκανα μία βόλτα και ζορισα τα φρένα και σταμάτησε.

Κώστας R1150GS
 

kostas r1150gs

Μέλος
Περιοχή
Ν ΜΟΥΔΑΝΙΆ
Όνομα
konstantinos
Μοτό
Bmw r1150gs
Το πρόβλημα συνεχίζει. Υπάρχει κάποιο κόλπο για ρεγουλαρισμα η πάω για καινούργιες ροδέλες?

Κώστας R1150GS
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Παιδιά έχω πρόβλημα με τις δίσκο πλάκες. Όταν πατάω φρένο ακούγεται ένα τακ τακ τακ. Έπιασα και τις δύο πλάκες και είδα ότι έχουν ένα μικρό τζόγο εμπρός πίσω. Όχι μέσα έξω που έχει τις ροδέλες. Μπορώ να κάνω κάτι η δεν υπάρχει πρόβλημα? Το έκανα μία βόλτα και ζορισα τα φρένα και σταμάτησε.

Κώστας R1150GS
Το πρόβλημα συνεχίζει. Υπάρχει κάποιο κόλπο για ρεγουλαρισμα η πάω για καινούργιες ροδέλες?

Κώστας R1150GS
Αυτό που σε απασχολεί περισσότερο είναι το πάχος της δισκόπλακας εάν είναι με μέσα στα πλαίσια φθοράς. Οι πλευστές πρέπει να έχουν τζόγο μεταξύ της πλάκας και τις ροδέλες με τις βίδες συγκράτησης περίπου 1-2 χιλιοστά. Κάπου ο κατασκευαστής αναφέρει τιμές πλεύσης. Τώρα, εάν έχει μεγάλα κενά και κουδουνίζει έχει επέλθει φθορά στις ροδέλες και στο σώμα της πλάκας χωρίς όμως να έχεις πρόβλημα φρένου.
Γνώμη μου ... το αφήνω ως έχει μέχρι να φαγωθεί και η πλάκα στο επιτρεπτό σημείο από τα τακάκια και τα αλλάζω σετ.
 
Top Bottom