Αναζήτηση adventure μεσαίας κατηγορίας

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θα διαφωνήσω μόνο ως προς αυτό το σκέλος.
Υπάρχουν πάρα πολλοί αναβάτες, που ζητάνε ακριβώς αυτό, "να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο", και αυτό ακριβώς τους δίνει η εταιρεία!!!
Δεν είναι καθόλου εκμετάλλευση λοιπόν. Έτσι το βλέπω εγώ!
Θα μπορούσαν να είχαν το κεφάλι τους ήσυχο με ένα καλύτερο σύνολο.

Από εκεί και έπειτα αυτό αφορά μόνο όσους βγάζουν λεφτά και το αγοράζουν. Δική τους επιλογή,δικό τους το χρήμα. Στη τελική οι περισσότεροι μάλλον δεν καταλαβαίνουν μια καλή ανάρτηση η ένα σετ καλά φρένα η ένα σωστό ζύγισμα οπότε δεν ξέρουν καν ποιο είναι το δίλημμα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Θα μπορούσαν να είχαν το κεφάλι τους ήσυχο με ένα καλύτερο σύνολο.

Από εκεί και έπειτα αυτό αφορά μόνο όσους βγάζουν λεφτά και το αγοράζουν. Δική τους επιλογή,δικό τους το χρήμα. Στη τελική οι περισσότεροι μάλλον δεν καταλαβαίνουν μια καλή ανάρτηση η ένα σετ καλά φρένα η ένα σωστό ζύγισμα οπότε δεν ξέρουν καν ποιο είναι το δίλημμα.
Σαφώς, και αν μπορούσαν να "έχουν το κεφάλι τους ήσυχο" με ένα καλύτερο σύνολο, θα το ήθελαν!
Εφόσον δεν τους το "δίνει" η εταιρεία, αρκούνται σε αυτό!
Επιλογές, "δοξασίες", και γούστα είναι αυτά!
 

g1ann1s

Μέλος
Περιοχή
Αιγάλεω-Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Προσεχώς ..
Θα διαφωνήσω μόνο ως προς αυτό το σκέλος.
Υπάρχουν πάρα πολλοί αναβάτες, που ζητάνε ακριβώς αυτό, "να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο", και αυτό ακριβώς τους δίνει η εταιρεία!!!
Δεν είναι καθόλου εκμετάλλευση λοιπόν. Έτσι το βλέπω εγώ!
Μην ξεγελιόμαστε ειναι μεγαλο ατού να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο όσον αφορα σοβαρές βλάβες. Θεωρω πως θα μπορούσε απλα να βάζει πιο ποιοτικές αναρτήσεις ή έστω ελατηρια. Απο εκει κ περα αλλάζει το κόστος. Δεν μπορεις να τα εχεις ολα. Θα έφτανε σε κόστος βασικού αφρικα αν ειχε και κάποιον εξοπλισμο παραπάνω και άρα δεν θα είχε λογο ύπαρξης. 90 άλογα το ενα λίγα παραπάνω το αλλο συν την ροπαρα θα έχανε κατα κράτος.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Θα διαφωνήσω μόνο ως προς αυτό το σκέλος.
Υπάρχουν πάρα πολλοί αναβάτες, που ζητάνε ακριβώς αυτό, "να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο", και αυτό ακριβώς τους δίνει η εταιρεία!!!
Δεν είναι καθόλου εκμετάλλευση λοιπόν. Έτσι το βλέπω εγώ!
Συμφωνώ.
Χάλια μαύρα ήταν και τα παλιά ΤΑ από αναρτήσεις ,αλλά οι ιδιοκτήτες χαρούμενοι, απροβλημάτιστοι και με κεφάλι ήσυχο.


Ντάξει το παράκανα στο ''χαρούμενοι'' ,απλά ικανοποιημένοι θα πω.
 

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
Τελικά το πρόβλημα με το ΤΑ βλέπω ότι έχει να κάνει με την τιμή του σε σχέση με το τι προσφέρει. Αν είχε Αμερικανική τιμή στην Ελλάδα θα λέγαμε τι γαμάτο μηχανάκι που είναι για τα λεφτά του. Οι αναρτήσεις της μάνας του δεν είναι άχρηστες όπως πολλοί διατείνονται, τουναντίον είναι εξαιρετικά άνετες και εμπνέουν αίσθηση ασφάλειας για τη χρήση που προορίζονται. Το μηχανάκι δεν κάνει για enduro ούτε για να μπαίνεις με τα γόνατα στις στροφές αλλά αν κάνεις καθημερινά μεγάλη μετακίνηση για δουλειά και θες άνεση κι ευκολοδήγητο μέσο, και που και που κανά χωματόδρομο με μια ποδιά είσαι έτοιμος. Μπόνους το γκάζι που δεν του υπολείπεται καθόλου όμως. Εγώ έπαθα love at first sight και επειδή τη γουστάρω της ξηγιέμαι και ανάλογα με τα δωράκια της. Believe it or not έχω ξεπεράσει κατα πολύ το κόστος βασικού Africa αλλά δεν ήθελα ούτε το παραπάνω μέγεθος, ούτε το παραπάνω γκάζι και καλώς ή κακώς στη δεδομένη μου φάση χ€στηκα. Υπάρχει κι αυτό το καταναλωτικό κοινό. Το ‘19 που πήρα το 310 και δεν ήμουν καθόλου μα καθόλου χ€στηκα κοιτούσα versys 300, zontes και άλλα και κατέληξα στην bmw γιατί είχε το καλύτερο χρηματοδοτικό και το χαμηλότερο επιτόκιο πρωτίστως και δευτερευόντως το έβρισκα πιο όμορφο. Με το σύνολο που έδωσα έπαιρνα πολύ καλύτερο μεταχειρισμένο αλλά δεν είχα τα λ7, ούτε περιθώριο να τζογάρω ζημιά, τα ζύγισα και προτίμησα την ασφάλεια της εγγύησης. Όταν στα 10.000 χλμ τίναξα το κιβώτιο θα είχα βάλει τα κλάματα αν έπρεπε να το πληρώσω απ´την τσέπη μου και δικαίωσα την επιλογή μου. Είναι πολλαπλές παράμετροι που επηρεάζουν αυτές τις αποφάσεις και τελικά δε βοηθάμε πολύ με τις προσωπικές μας απόψεις.
 

Giwrgosv

Μέλος
Όνομα
Giwrgos
Μοτό
Tiger 800 xc
Έχω οδηγήσει μόνο το Τουαρέγκ από τα 3 και αρκετές φορές σε όλα τα τερέν εκτός από χώμα. Πιστεύω είναι πολύ ανώτερο από τα άλλα δύο. Η μηχανή είναι σε ποιότητα διαλεγμενη από το πάνω ράφι των μεσαίων κυβικών. Πολύ καλές αναρτήσεις, παιχνιδάκι στο δρόμο πανευκολη αλλάζει πορεία με το κλείσιμο του ματιού. Φρένα πολύ καλα. Από εξοπλισμό έχει τα πάντα σχεδόν που υστερούν οι άλλες δύο και εγώ προσωπικά τα θέλω. Εθνική μόνο με ένα φρυδακι είχε πάρα πολύ καλή άνεμο κάλυψη έπαθα σοκ στο 1.83 που είμαι και τρομερά σταθερή. Η σέλα του η comfort αρκετά καλή θα έλεγα αφού και ο φίλος ο Thanpen έβγαλε σε ταξίδι μας περίπου 1κ χλμ σε μια μέρα χωρίς παράπονο.
Γενικά δεν θυμίζει τίποτα σε μια 600 μοτοσυκλέτα εκτός από το βάρος της κ τα άλογα. Κάθε φορά που την καβαλαγα εμένα εκπλεικτος. Χρήστης tiger 900 rally btw
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Το σετ καλύτερον αναρτήσεων ως προς τι όμως , υπάρχει ανάρτηση που να τα κάνει όλα καλά ; Και άνετη και σπορ και στρίψιμο και χώμα και απόσταση από το έδαφος ; Αν υπάρχει σίγουρα θα είναι πανάκριβη .
Το αφρικα 1000 που όπως ολοι λένε πως είχε σουμιεδες αναρτήσεις . Οκ όμως τις αποσβέσεις που είχε στο δρόμο δεν τις έχει το 1100 , το 1100 είναι πιο ετοιμοπόλεμο και για πιο άγρια οδήγηση σε χώμα η δρόμο , στις λακούβες την ακούς περισσότερο όμως Στο 1000 τις σημάδευες να τις πατήσεις να κανείς πλάκα , όποτε πιθανόν το 1000 ταξιδεύει πιο άνετα .
Ίσως αυτόν τον προσανατολισμό έχει το τρανσαλπ

Από κει και πέρα το θετικό του πράγματος είναι από όσο βλέπω ότι οι περισσότερες τον εταιριών έχουν προσωπικότητα και προσανατολισμό στις μηχανές τους . Όλες είναι ίδιες αλλά και συνάμα διαφορετικές σε προσανατολισμό , άλλες πιο ταξιδιάρικες άλλες πιο σπορ άλλες με ηλεκτρονικά άλλες με αξιοπιστία με επιδόσεις άλλες σπαρτιάτικες , όποτε αν δεν σου αρέσει κάτι πας άλλου , κάθε εταιρία είναι σαν δίκη της σχολή , επιλέγεις και παίρνεις .
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τελικά το πρόβλημα με το ΤΑ βλέπω ότι έχει να κάνει με την τιμή του σε σχέση με το τι προσφέρει. Αν είχε Αμερικανική τιμή στην Ελλάδα θα λέγαμε τι γαμάτο μηχανάκι που είναι για τα λεφτά του. Οι αναρτήσεις της μάνας του δεν είναι άχρηστες όπως πολλοί διατείνονται, τουναντίον είναι εξαιρετικά άνετες και εμπνέουν αίσθηση ασφάλειας για τη χρήση που προορίζονται. Το μηχανάκι δεν κάνει για enduro ούτε για να μπαίνεις με τα γόνατα στις στροφές αλλά αν κάνεις καθημερινά μεγάλη μετακίνηση για δουλειά και θες άνεση κι ευκολοδήγητο μέσο, και που και που κανά χωματόδρομο με μια ποδιά είσαι έτοιμος. Μπόνους το γκάζι που δεν του υπολείπεται καθόλου όμως. Εγώ έπαθα love at first sight και επειδή τη γουστάρω της ξηγιέμαι και ανάλογα με τα δωράκια της. Believe it or not έχω ξεπεράσει κατα πολύ το κόστος βασικού Africa αλλά δεν ήθελα ούτε το παραπάνω μέγεθος, ούτε το παραπάνω γκάζι και καλώς ή κακώς στη δεδομένη μου φάση χ€στηκα. Υπάρχει κι αυτό το καταναλωτικό κοινό. Το ‘19 που πήρα το 310 και δεν ήμουν καθόλου μα καθόλου χ€στηκα κοιτούσα versys 300, zontes και άλλα και κατέληξα στην bmw γιατί είχε το καλύτερο χρηματοδοτικό και το χαμηλότερο επιτόκιο πρωτίστως και δευτερευόντως το έβρισκα πιο όμορφο. Με το σύνολο που έδωσα έπαιρνα πολύ καλύτερο μεταχειρισμένο αλλά δεν είχα τα λ7, ούτε περιθώριο να τζογάρω ζημιά, τα ζύγισα και προτίμησα την ασφάλεια της εγγύησης. Όταν στα 10.000 χλμ τίναξα το κιβώτιο θα είχα βάλει τα κλάματα αν έπρεπε να το πληρώσω απ´την τσέπη μου και δικαίωσα την επιλογή μου. Είναι πολλαπλές παράμετροι που επηρεάζουν αυτές τις αποφάσεις και τελικά δε βοηθάμε πολύ με τις προσωπικές μας απόψεις.
Ας κρατήσουμε για την ιστορία πως σου ανατινάχτηκε το κιβώτιο σε 10.000χλμ στο bmw. Σε bmw.
 

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
Δε χρεώνω τη bmw. Την tvs και την ασχετοσύνη μου. Ένα αδύναμο μηχανάκι σου επιτρέπει και να το σκίζεις ψιλοαλύπητα. Βάλε που είμαι και χοντρούλης.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ας κρατήσουμε για την ιστορία πως σου ανατινάχτηκε το κιβώτιο σε 10.000χλμ στο bmw. Σε bmw.
Όταν διαλύεται το goldwing είναι Δευτέρα... Και μιλάμε για καθολικό πρόβλημα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
είμαι και χοντρούλης.
Fat shaming δεν είναι αποδεκτό. Οριακά χειρότερο από gay bashing και πατριαρχική συμπεριφορά.
 
Top Bottom