Δεν το ανελυσε αλλά αν καταλαβα καλα λόγω βάρους νομιζω το TA κερδίζει το Africa Twin. Αναλογα το εδαφος και τις ταχύτητες που θες να πηγαινεις μπορεί το ΤΑ να ειναι καλύτερο. Εννοώντας ότι για αυτούς που δε θα πανε σε μονοπάτια και σε πολυ τεχνικα κομματια και με μεγαλες ταχυτητες τοτε το Transalp και λόγω τιμής κερδίζει. Εδω στην ελλάδα δεν ειναι πιο φτηνό από το Tenere αλλά στο Αμερικα και στην Αγγλία το Transalp είναι πιο φτηνό και από το Yamaha και από τα υπόλοιπα. Είναι το πιο ασφαλτινο από όλα. Οπότε για καποιον που θελει μηχανακι πασπαρτου με περισσότερη ασφαλτο ή ταξίδι στην ασφαλτο είναι καλύτερο. Για καποιον που θελει πιο πολυ χωμα τότε είναι το χειρότερο...
Για το ποιο να επιλέξεις υπάρχουν πολλοι δρόμοι. Ο ένας λεει κάνω τεστ ενα απο ολα και αν μου κάνει, το αγοράζω χωρίς να οδηγήσω τα υπολοιπα...Υπαρχει και ο αλλος δρομος...τα οδηγαω ολα, ανοιγω σχετικό θέμα και μετά από 50 σελίδες αγοράζω...
Το τεστ της μισής ώρας δεν λέει πολλά. Θα πάρεις ένα μηχανάκι πες από το κέντρο της Αθήνας, θα πας που; Μέχρι να βγεις σε μια λεωφόρο να το δεις στα 80, πρέπει να γυρίσεις πίσω. Ακόμα και στα orange days ας πούμε που είναι εξαιρετική ιδέα και υλοποίηση, πετυχαίνεις στο γκρουπ τον κάθε τυχαίο που δεν ξέρει να οδηγεί και πάει με 30, ξεκινώντας το γκρουπ με πτώση στο πάρκινγκ (Τρου στορι) οπότε πάλι μπορεί να μην καταλάβεις τίποτα. Καλύτερα από το να ψωνίσεις στα τυφλά εντελώς θα μου πεις.
Οι 50 σελίδες έχουν γέλιο, αλλά θα με εκπλήξει αν κάποιος "πειστεί" από το κοινό η τα βίντεο και μόνο.
Μονοπάτια/τεχνικά δεν θα πάει κανείς με μεγάλο. (Το κανείς woke speaker warning είναι φραστική υπερβολή, έχουμε όλοι δει βίντεο κάποιων που το κάνουν). Ο άνθρωπος που άνοιξε το νήμα δεν ζήτησε αυτό έτσι και αλλιώς. Για το ΤΑ έχετε όλοι μαζί φαγωθεί ότι είναι "το πιο ασφάλτινο" γιατί έχει πιο απλές αναρτήσεις. Ε newsflash, δεν είναι ακριβώς έτσι, γίνεται λιγότερο έτσι όσο πιο βαρύ αναβάτη βάλεις επάνω. Θα συμφωνήσω με την ντίβα σχετικά με το ότι το σωστό ασφάλτινο μηχανάκι πρέπει αρχικά να προσφέρει ήσυχη ροή αέρα και cruise control για την εθνική. Δεν θυμάμαι πια σε ποιο βίντεο είπε ότι το Τουαρέγκ με ένα φρυδακι προσφέρει την συνθήκη για άνετο ταξίδι, ενώ πχ με το Norden δεν βρήκε ποτέ τρόπο να μην έχει βουητό. Αυτά όμως επειδή αλλάζουν με κάθε αναβάτη και κράνος, το τεστ σε αληθινές συνθήκες είναι χρήσιμο, που να το βρεις...
Ο Ίαν είναι 178 κατά τον ίδιο, που σημαίνει ότι το ΤΑ το πατάει καλύτερα, έχουμε δει ότι δεν πρόκειται για κανένα τρομερό ταλέντο στο χώμα, δεν φαίνεται να είναι και πολύ "ντουκι", η άποψη του είναι πολύ λογική για τον εαυτό του.
Όλα τα βίντεο και όλοι οι reviewers έχουν κάτι να πουν, αλλά το πώς θα απομονωθεί το κομμάτι που ταιριάζει στην χρήση που θα κάνει ο κάθε ένας από εμάς είναι προσωπικό ζήτημα, όπως και το ποιος reviewer ταιριάζει σαν σωματότυπος με τον κάθε έναν που βλέπει/διαβάζει για να έχει λίγο παραπάνω αξία ο λόγος του σε θέματα εργονομίας κλπ.
εδιτ τώρα που το θυμήθηκα και αυτό γιατί στην προσωπική λίστα το ΤΑ δεν μπήκε ποτέ. 2024 και στην συζήτηση προτείνεται το "πιο ασφάλτινο" μηχανάκι με σαμπρέλες. Παίδες καλή φάση τα βίντεο, αλλά να βάζουμε λίγο φίλτρο, όχι αυτό του ibar στις σέλφι που τα κάνει όλα σαν να είναι 30 χρόνια πίσω. Τις βλακείες του μάρκετινγκ να τις πληρώσει ο μαρκετίστας μόνος του, εμείς δεν φταίμε.