amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
όπως λέει το σχόλιο πάνω πάνω, proof that a life with ups and downs ends faster, cool.
όπως λέει το σχόλιο πάνω πάνω, proof that a life with ups and downs ends faster, cool.
Ευχαριστω για το σχόλιο σου! Ειναι πολυ βοηθητικό να ακους πως επιλέγει καποιος το μοντελο που επιλέγει και τους λογους που τον οδήγησαν εκει.Εγώ θα σας πω γιατί προτίμησα το Touareg από τα άλλα τρία της κατηγορίας
Πήρα και τα τέσσερα τεστ από 45 λεπτά περίπου το καθένα
Όλα τα μηχανάκια ήταν καλά
Για τις ικανότητες μου στο χώμα θα μπορούσα να παω με όλα (είμαι ένας μέσος οδηγός).
Το Transalp και το tenere τα απέρριψα λόγω σαμπρελας
Ίσως με πείτε κολλημένο αλλά δε δέχομαι το 2024 να δώσω λεφτά για μηχανάκι με σαμπρέλες που μπορεί να ταξιδεύει εθνικη με 150+
Διαφορετικά το tenere ίσως ήταν η πρώτη επιλογή μου γιατί είναι πανέμορφο
Το Transalp εντελώς αδιάφορο εμφανισιακά με σαμπρέλες και χωρίς ρυθμίσεις στις αναρτήσεις .Μη πει κάποιος ότι αντιπαθώ τη Honda γιατί πριν το Aprilia είχα συγχρόνως Nc 750 Crf 250 και Sh 150
Το 790 πολύ καλό αλλά πολύ άσχημο για τα γούστα μου
Το Touareg έχει αυτά που ήθελα
Πολύ όμορφο .γρήγορο, έχει όλα τα ηλεκτρονικά (ίσως να μην είναι και καλό αυτό αλλά εγώ τα ήθελα )ταξιδεύει καλά σε άσφαλτο και χώμα , ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, δεν έχει σαμπρέλες ,4 χρόνια εγγύηση και καλή τιμή για αυτά που προσφέρει.
Το μείον του είναι το κακό παρελθόν της Aprilia σε αξιοπιστία που με προβλημάτισε
Χρειάζεται ότι και τα υπόλοιπα από αξεσουάρ (κάγκελα-σχαρα-ποδιά-βάσεις για βαλίτσες η σαμάρια και χούφτες)εύκολα 1000+ για αυτό δεν ήταν κριτήριο για την αγορά της μηχανής
Ελπιζω να βοήθησα και θα πρότεινα να αρχίσεις να απορρίπτεις ότι σε σου κάνει για να αποφάσισεις τι τελικά θα αγοράσεις
Sent from my iPhone using Tapatalk
μετά το baby raindeer αυτή την υπογραφή θα έπρεπε να την κόψουν αυτόματαSent from my iPhone using Tapatalk
Η πλαστική χούφτα και στατικά να πέσει εσπασε , δεν χρειάζεται να μπεις χώμα .Τις χούφτες τις ανέφερα ως παράδειγμα του ποσο ξεβράκωτο φαινεται το μηχανάκι. Ενταξει ολα χρειάζονται καλυτερο εξοπλισμο απο αυτον που εχουν αν ειναι να μπουν στο χώμα αλλα έστω βάλε κατι εκει να φαινεται ρε χοντα για τα ματια του κόσμου. Δεν ειναι σιγουρα αποτρεπτικός παράγοντας αλλα ειναι ενα δειγμα λογικής της εταιρείας αλλα και της αντιπροσωπείας που για κατι που στοιχίζει τιποτα θα κοιτάξουν να στο χρεώσουν κανα 150αρι και θα ειναι για το Μπέο.
Ευχαριστω για το σχόλιο σου! Ειναι πολυ βοηθητικό να ακους πως επιλέγει καποιος το μοντελο που επιλέγει και τους λογους που τον οδήγησαν εκει.
Του τουαρεγκ δεν έπαθε τίποτα στο δοκιμαστικό.μην παραπληροφορεις το κοσμοΗ πλαστική χούφτα και στατικά να πέσει εσπασε , δεν χρειάζεται να μπεις χώμα .
Καλά Θάνο μην ορκίζεσαι. Τον πρώτο καιρό που πάλευα να ανεβάσω το ΚΤΜ στο διπλό είχα μια αποτυχημένη απόπειρα και την μοναδική του πτώση στα χέρια μου, σε πεζοδρόμιο σε κεντρική πλατεία. Η χούφτα δεν κατάλαβε τίποτα. Της Χόντα από την άλλη όλοι έχουμε δει ότι είναι φτιαγμένες για να διαλύονται και μόνο από τον αέρα προστατεύουν πρακτικά, δεν υπάρχει reviewer που να μην τις έδειξε "ξεκούμπωτες".Η πλαστική χούφτα και στατικά να πέσει εσπασε , δεν χρειάζεται να μπεις χώμα .
Απεταξαμιν τη χονδα τέκνον μου, απεταξαμινΕντάξει κ εγώ έπεσα μια φορά απτον 3ο αλλά δεν πέθανα . Αυτό που μιλαμε για χούφτες και το πάμε σε μάρκες .
Δεν είναι όλες φτιαγμένες ίδιες, τι τα θες τώρα.Εντάξει κ εγώ έπεσα μια φορά απτον 3ο αλλά δεν πέθανα . Αυτό που μιλαμε για χούφτες και το πάμε σε μάρκες .
Δεν διαφωνώ , ακόμα κ το αφρικα θέλει 2-3 αλλαγές για να γίνει μηχαμη , σέλα fairing χουφτες εάν θες ταξίδι .Δεν είναι όλες φτιαγμένες ίδιες, τι τα θες τώρα.
Στο τουαρεγκ δεν μπορείς να προσάψεις κάτι αρνητικόΤου τουαρεγκ δεν έπαθε τίποτα στο δοκιμαστικό.μην παραπληροφορεις το κοσμο
Για πήγαινε στο σωστό νήμα να τα πεις, τι έχεις εντοπίσει ότι "χρειάζεται" με βάση τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει.Δεν διαφωνώ , ακόμα κ το αφρικα θέλει 2-3 αλλαγές για να γίνει μηχαμη , σέλα fairing χουφτες εάν θες ταξίδι .
Αλλά κ άλλες εταιρίες τα θέλουν , δεν είναι θέμα χοντα Κτμ κτλ ,
Γιατί είναι και τα 3 πολύ πολύ καλά μηχανάκια. Όποιο και να πάρεις λάθος δεν θα κάνεις.Λοιπόν! Σημερα η μερα ειχε τριπλό τεστ ραιντ. Σκοπός μου ηταν εφόσον βρέθηκε ο χρόνος να κανω απανωτά τεστ ραιντ ώστε να εχω την άμεση σύγκριση των μηχανών που με ενδιαφέρουν.
Πρωτο τεστ ραιντ vstrom 800DE. Αρχικα να πω οτι η εικόνα του απο κοντα ειναι πιο καλη Αποτι στις φωτογραφιες κατι που ειχα παραδεχτεί και στην έκθεση. Ξενίζει λιγο το διπλό φανάρι αλλα δεν ειναι τελικά τοσο ασχημο ή το συνήθισα οσο το βλεπω κ το παρατηρώ. Παραφωνία η εξατμιση θερμοσίφωνας. Μου αρεσε παρα πολυ σαν σύνολο. Πολυ ωραιο μοτέρ δυνατό αρκετά. Η ανάρτηση του μου φάνηκε πολυ ποιοτική. Το βάρος του δν μου φάνηκε. Η ανεμοκάλυψη οκ δεν υπαρχει αλλα δεν με ενοχλει. Η θέση οδήγησης αρχοντική, τιμόνι με ωραιο μοχλό, Παπί στην κινηση μου φάνηκε. καμία δυσκολία. Τα ηλεκτρονικά του τοσο οσο κ χωρις πολλα μενου για να μπερδεύεσαι πολυ πολυ. Η οθόνη του πολυ καθαρή. Βεβαια είχε συννεφιά αλλα δεν νομίζω να εχει θεμα. Η σέλα του σελαρα. Δεν καταλαβα κατι στον χρονο που το ειχα. Αντίστοιχα με παλιότερες μηχανές στο μισάωρο πιανοταν λιγο ο πισινός. Ο χώρος του πισω σε σχέση με τα αλλα που κοιτάζω φαινεται πολυ καλος! Μια μικρη λεπτομέρεια που μου εκανε εντύπωση ηταν η αίσθηση που έπαιρνα απο το μπροστινό οταν πλάγιαζα σαν να “κλείδωνε” ελαφρώς. Σχεδον ανεπαίσθητο αλλα με ξένισε λιγο. Δεν ξερω αν το μεταφέρω σωστα σαν αίσθηση κ μπορει να παρεξηγηθεί αυτο που λεω. Δεν ηταν κατι σπουδαίο παντως. Το πιο ωραιο της υπόθεσης με το vstrom ειναι η τιμή που μου έδωσαν με καποια αξεσουάρ που ζήτησα που μου φάνηκε vfm. Γενικα ενθουσιάστηκα ενώ δεν το περίμενα.
Επόμενο τεστ ραιντ ηταν παλι με τενερε 700. Εκεί ηταν ξανά λες και το οδηγώ χρονια. Ανέβηκα έφυγα το ευχαριστήθηκα παρα πολυ ακομα και μετα το vstrom το λιγότερο γκάζι μου φάνηκε γνώριμο, αρκετό για τα θελω μου και ευκολα διαχειρίσιμο. Οι αναρτήσεις του απλού εμενα μου κάνουν. Για τις απαιτήσεις που έχω με καλύπτουν. Ο ανθρωπος μου ειπε οτι το ειχε “μαλακώσει” και λιγο απο θεμα αποσβέσεων και ηταν θα ελεγα ιδανικό. Κατέβηκα και απο εκει με χαμόγελο ξανα!
τριτο και τελευταιο για την ημέρα τεστ ραιντ παλι με τουαρεγκ ώστε να εχω την άμεση σύγκριση σε αλλο κατάστημα απο αυτο που ειχα παει την πρώτη φορα. Έπαιξα λιγο με το individual προγραμμα ώστε να εχει την μέγιστη δύναμη και το λιγότερο δυνατό τραξιον με μέσο φρένο κινητήρα. Η διαφορα ηταν εμφανής σε δύναμη σε σχέση με την πρώτη φορα που το οδήγησα. Τα φρένα του ηταν καλυτερα απο το προηγούμενο που ειχα οδηγήσει και τα χρειάστηκα δυστυχώς εξαιτίας ενός λαλακα αλλα λειτούργησαν άψογα. Ειχα μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα σε σχέση με την πρώτη φορα που το οδήγησα και έμεινα ακομα πιο ικανοποιημένος. πολυ ωραιο ζύγισμα το άτιμο και στρίψιμο με την σκέψη. Το πιο ελαφρύ σε αίσθηση απο τα τρια με διαφορα και ενας ήχος που σε πωρωνει να το εχεις τέρμα καθε φορα. Το δυσκολο κομμάτι του ειναι στην τιμη αν παίξεις με αξεσουάρ απριλια. Έφτασα τα 14.000 για πλακα.
Το ρεζουμε της ημερας ειναι οτι και τα τρια ειναι ιδανικα για εμενα με τόσες διάφορες μεταξυ τους. Πως γινεται αυτο; Καθε φορα κατι εχει το καθένα θετικότερο απο τα αρνητικά του. Για το καθένα τα θετικά και τα αρνητικά του ειναι διαφορετικα. Η επιλογή γινεται πιο δυσκολη. Μάλλον έπρεπε να παρω χωρις να οδηγησω.. χαχα! Μένουν μερικα ακομα τεστ για να εχω την πλήρη εικόνα και βλέπουμε..
Ισχύει. Και για τον μέσο χρήστη και τα τρία θα του κάνουν την δουλειά. Ο καθένας βέβαια επιλέγει πλέον με τα επιμέρους χαρακτηριστικά που θέλει να έχει στην διάθεση του. Δηλαδή :Γιατί είναι και τα 3 πολύ πολύ καλά μηχανάκια. Όποιο και να πάρεις λάθος δεν θα κάνεις.