Αναζητηση ελαστικων για XR

vaelsod

Μέλος
Όνομα
Ελένη
Μοτό
XR 250 Baja & Pegaso 660
Μια ονοφαδα πηγα κ με παρθενικο τρειλερ μλστα κ βγηκα προγραμμα.Πραγματικα συγγνωμη στους ειδικους που εξεφρασα την ταπεινη μου αποψη για 2 λαστιχα που εχω ηδη φορεσει στην μηχανη μου.Το πληκτρολογιο θελει χρονο κ εχω δεν εχω κακως εγραψα...

Μην παιρνεις κατι απο αυτα που γραφτηκε στραβα. Οπως δεν πηρα κι εγω. Εξαλλου αν ηξερα σιγουρα οτι τα MT θα μου κρατησουν οντως 5 χρονια μαλλον θα εβαζα αυτα. Δε φανταζεσαι τι χαρα θα εκανε η τσεπη μου!!
:friendship:
 

vaelsod

Μέλος
Όνομα
Ελένη
Μοτό
XR 250 Baja & Pegaso 660
Σαφώς κ ψήλωσε.
Τα "μέτρα" των αμιγώς χωμάτινων ελαστικών είναι μεγαλύτερα κ σε φάρδος κ σε ύψος ,για την ίδια ονομαστική διάσταση.

Ελπίζω ο λαστιχάς να σε συμβούλεψε να βάλεις 110 πίσω κ όχι 120.
(Εξηγώ: το 110 σε D952 είναι φαρδύτερο κ με μεγαλύτερη διάμετρο ,σε σχέση με το 120/Τ63 που φόραγες)
Οχι... δε μου ειπε τπτ. Τα 120 πρεπει να μου βαλε. Κ τωρα; τι σημαινει το πιο φαρδυ;

Παντως ασφαλτο πλεον με xr για τα καθημερινα δεν. Επισης κρατησα κ τα T63 σε περιπτωση που το χρησιμοποιησω για καλοκαιρινες διακοπες να τα ξανααλλαξω για να μη χαλασω τα χωματινα.

Σε κανα μηνα θα ανεβασω κ θεμα αντιστοιχο για τον Πηγασο.

Σας ευχαριστω ολους για τη βοηθεια!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Οχι... δε μου ειπε τπτ. Τα 120 πρεπει να μου βαλε. Κ τωρα; τι σημαινει το πιο φαρδυ;

Παντως ασφαλτο πλεον με xr για τα καθημερινα δεν. Επισης κρατησα κ τα T63 σε περιπτωση που το χρησιμοποιησω για καλοκαιρινες διακοπες να τα ξανααλλαξω για να μη χαλασω τα χωματινα.

Σε κανα μηνα θα ανεβασω κ θεμα αντιστοιχο για τον Πηγασο.

Σας ευχαριστω ολους για τη βοηθεια!
Μια απ τις διαφορες του 110/90-18 απο το 120/90-18 (στο ιδιο λαστιχο) ειναι οτι το 120 ειναι 9mm πιο ψηλο. (120-110=10 * 90%)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μια ονοφαδα πηγα κ με παρθενικο τρειλερ μλστα κ βγηκα προγραμμα.Πραγματικα συγγνωμη στους ειδικους που εξεφρασα την ταπεινη μου αποψη για 2 λαστιχα που εχω ηδη φορεσει στην μηχανη μου.Το πληκτρολογιο θελει χρονο κ εχω δεν εχω κακως εγραψα...
Φίλε Πάνο...μια πλάκα έκανα ρε συ...για το χαβαλέ...όπως κάνω συνήθως...αφού -καλώς ή κακώς- αυτός είμαι.
Εντελώς φιλικά κ με καμία διάθεση ειρωνίας.
Και βασικά ,ούτε καν εσένα "φωτογράφισα" ,ούτε είχα σκοπό να σε "πειράξω".
Δεν σε ξέρω αρκετά ,γι'αυτό.
Για τον Λευτέρη πήγαινε η πλάκα ,ο οποίος πολύ σωστά το πήρε στην πλάκα κ την συνέχισε.
Λυπάμαι ρε Πάνο που το πήρες "στραβά" κ στεναχωρήθηκες.

Επίσης ,πολύ καλά έκανες κι έγραψες τη γνώμη σου για τα λάστιχα ,με την οποία (αν διαβάσεις το κείμενό μου) συμφωνώ.
...Tα D952 είναι καταπληκτικά χωμάτινα ελαστικά ,κ θα τα λατρέψεις στο χώμα ,αφού θα σου δίνουν μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας (γκριπ) παντού ,οπότε θα ευχαριστιέσαι καλύτερα το μηχανάκι σου...στο χώμα.
Στο ίδιο κείμενο επίσης θα διαβάσεις ότι
Ο μοναδικός λόγος που σου πρότεινα τα ΜΤ21 ,είναι επειδή ξέρω ότι χρησιμοποιείς το XR κ σαν μέσο μεταφοράς ,και επίσης συνηθίζεις να το ταξιδεύεις ασφάλτινα πρός κ από τις χωματάδες ,ανεξαρτήτως χλμτρων απόστασης.

Αυτό είναι το σοβαρό μέρος της τοποθέτησής μου ,αλλά εσύ το παρέβλεψες ,κ "κόλλησες" σε μιά ατάκα χαβαλέ.

Αντε στην υγειά μας λοιπόν :friendship: κι ελπίζω να έληξε η παρεξήγηση.

 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μια απ τις διαφορες του 110/90-18 απο το 120/90-18 (στο ιδιο λαστιχο) ειναι οτι το 120 ειναι 9mm πιο ψηλο. (120-110=10 * 90%)
Σωστά τα λές ,ως πρός το "πρωτόκολλο".
Αλλά...
Στα MotoCross ελαστικά ,ειδικά όταν είναι καινούργια ,οι πραγματικές διαστάσεις (διάμετρος & φάρδος) είναι μεγαλύτερες ,σε σχέση με ένα συμβατικό ελαστικό ,λόγω μεγάλου ύψους τακουνιών κ πολύ σκληρότερου σκελετού.
Ειδικά στο πίσω.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αφού κι ο Πάνος κι ο Λευτέρης, δίνουν πολυ καλό feedback στα D952 ,αποφάσισα να τα δοκιμάσω κι εγω. :D





ή αλλέως....Απόφαση Τελευταίας Στιγμής για Νάξο ;)...με το αγαπημένο μου ΤουΤούRι.:)
 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Αφού κι ο Πάνος κι ο Λευτέρης, δίνουν πολυ καλό feedback στα D952 ,αποφάσισα να τα δοκιμάσω κι εγω. :D





ή αλλέως....Απόφαση Τελευταίας Στιγμής για Νάξο ;)...με το αγαπημένο μου ΤουΤούRι.:)
Καλοάμμοτα Κωστη.
Να τα ευχαριστηθεις.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το 952 δεν βγαίνει σε 110//100/18 και το 120/80/18 είναι σε διαστάσεις συμβατικού ελαστικού κοινώς, δεν υπάρχει σε πιο στενό.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Το 952 δεν βγαίνει σε 110//100/18 και το 120/80/18 είναι σε διαστάσεις συμβατικού ελαστικού κοινώς, δεν υπάρχει σε πιο στενό.
110/90-18 και 120/90-18 μαλλον εννοεις Κωνσταντινε.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Για την ιστορια, τα λαστιχα που προτεινε ο Πανος (Michellin Starcross 5 medium) πιστευω οτι ειναι τα καλυτερα που ειπωθηκαν απο κρατηματα γενικα για εντουρο. Και με soft μπροστα θα ελεγα εγω.
Αλλα .....η ερωτηση ηταν για πιο χωματινα on-off και πιο οικονομικα (εχουν +35ευρω).
Τα D952 ειναι 10% ασφαλτινα ή αποδεκτα στην ασφαλτο αν θυμαμαι καλα.
Σκοπος ειναι με καποιες υποχωρησεις να πας στο μερος που θα κανεις χωμα και μετα να το ευχαριστηθεις και οχι το αναποδο.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
110/90-18 και 120/90-18 μαλλον εννοεις Κωνσταντινε.
Ακριβώς.
Μόνο σε αυτές τις διαστάσεις υπάρχει για πίσω.
Και μόνο σε 80/100-21 για εμπρός.

Το 120/90-18 ,είναι σαφώς ψηλότερο από ένα συμβατικό 120/80-18 ,κ λόγω του 90% διάστασης προφίλ ,κ λόγω τεράστιων τακουνιών.
Επίσης ,επειδή τα ΜΧ ελαστικά έχουν μεγάλα τακούνια τα οποία εκτείνονται κ στο πλάϊ (για άμμο-λάσπη-κλπ) ,ενδέχεται να βρίσκει-"γλύφει" σε προστατευτικά αλυσίδας.
Στο TTR συμβαίνει αυτό ,κ αναγκαστικά έβγαλα το προστατευτικό αλυσίδας μόλις φόρεσα τον τροχό κ το διαπίστωσα.
Θα μπορούσα να κόψω μέρος του πλαστικού στο σημείο που βρίσκει ,αλλά δεν ήθελα να το κουτσουρέψω.
Αν βρώ ένα 2ο προστατευτικό ,θα μοντιφάρω το 1 με κοπτοραπτική.

Το ίδιο ακριβώς συνέβη κ με το πίσω AC10 που είχα φορέσει παλιότερα ,το οποίο -αν κ ίδιο Νο- ήταν σε πραγματικές διαστάσεις ακόμα φαρδύτερο από το D952.

Προσωπικά ,έβαλα 120/90-18 ,επειδή δεν είχε την στιγμή που πήγα 110/90-18 στο ράφι.
Αν είχε ,θα έβαζα το 110 ,του οποίου οι πραγματικές διαστάσεις είναι σαφώς κοντύτερα στα 120/80-18 συμβατικά.
Μιλώντας βέβαια για ένα 20ετίας κ χαμηλής ιπποδύναμης 250άρι μοτοσυκλετάκι.
Σ'ένα σύγχρονο enduro 250 ,ή σ'ένα παλιό αλλά δυνατότερο 400άρι ,θα έβαζα κανονικά το 120.
 
Τελευταία επεξεργασία:

vaelsod

Μέλος
Όνομα
Ελένη
Μοτό
XR 250 Baja & Pegaso 660
Αφού κι ο Πάνος κι ο Λευτέρης, δίνουν πολυ καλό feedback στα D952 ,αποφάσισα να τα δοκιμάσω κι εγω. :D
ή αλλέως....Απόφαση Τελευταίας Στιγμής για Νάξο ;)...με το αγαπημένο μου ΤουΤούRι.:)
Ζουλιάρη!!!:cool:
Ωραία θα κάνουμε μαζί το πρώτο τεστ των νέων ελαστικών μας!!!:woot:


Ακριβώς.

Το 120/90-18 ,είναι σαφώς ψηλότερο από ένα συμβατικό 120/80-18 ,κ λόγω του 90% διάστασης προφίλ ,κ λόγω τεράστιων τακουνιών.
Επίσης ,επειδή τα ΜΧ ελαστικά έχουν μεγάλα τακούνια τα οποία εκτείνονται κ στο πλάϊ (για άμμο-λάσπη-κλπ) ,ενδέχεται να βρίσκει-"γλύφει" σε προστατευτικά αλυσίδας.
Στο TTR συμβαίνει αυτό ,κ αναγκαστικά έβγαλα το προστατευτικό αλυσίδας μόλις φόρεσα τον τροχό κ το διαπίστωσα.

Είναι ΠΟΛΥ ψηλότερο!!! δυσκολεύομαι πλέον να ανέβω... να δω στο χώμα αν χρειαστεί να ανέβω σε κανα κεκλιμένο έδαφος τι θα κάνω...

Γιατί φοράς προστετευτικό αλυσίδας? Εμένα μου είχαν πει να το βγάλω στο χώμα κι ετσι το χω βγάλει μόνιμα!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έχω το σετάκι D606 πίσω (120/90-18) και D952 εμπρός (80/100-21) και νομίζω πως σε αυτόν τον συνδυασμό θα μείνω μόνιμα για τους Φθινοπωρο-Χειμερινο-Ανοιξιάτικους μήνες και το καλοκαιράκι θα επιστρέφω στα TW301/302.

Θεωρώ τον συνδυασμό D606 με D952 πολύ ωραίο γιατί στην άσφαλτο χρησιμοποιείς το πλεονέκτημα που σου δίνει το D606 (με πολύ μικρές υποχωρήσεις στο χώμα) και στο χώμα αντίστοιχα χρησιμοποιείς το πλεονέκτημα που δίνει το D952 (το οποίο όμως με έχει εκπλήξει θετικά για μοτοκροσάδικο μπροστινό στη στεγνή άσφαλτο).



 
Top Bottom