110/90-18 και 120/90-18 μαλλον εννοεις Κωνσταντινε.
Ακριβώς.
Μόνο σε αυτές τις διαστάσεις υπάρχει για πίσω.
Και μόνο σε
80/100-21 για εμπρός.
Το
120/90-18 ,είναι σαφώς ψηλότερο από ένα συμβατικό 120/80-18 ,κ λόγω του 90% διάστασης προφίλ ,κ λόγω τεράστιων τακουνιών.
Επίσης ,επειδή τα ΜΧ ελαστικά έχουν μεγάλα τακούνια τα οποία εκτείνονται κ στο πλάϊ (για άμμο-λάσπη-κλπ) ,ενδέχεται να βρίσκει-"γλύφει" σε προστατευτικά αλυσίδας.
Στο TTR συμβαίνει αυτό ,κ αναγκαστικά έβγαλα το προστατευτικό αλυσίδας μόλις φόρεσα τον τροχό κ το διαπίστωσα.
Θα μπορούσα να κόψω μέρος του πλαστικού στο σημείο που βρίσκει ,αλλά δεν ήθελα να το κουτσουρέψω.
Αν βρώ ένα 2ο προστατευτικό ,θα μοντιφάρω το 1 με κοπτοραπτική.
Το ίδιο ακριβώς συνέβη κ με το πίσω AC10 που είχα φορέσει παλιότερα ,το οποίο -αν κ ίδιο Νο- ήταν σε πραγματικές διαστάσεις ακόμα φαρδύτερο από το D952.
Προσωπικά ,έβαλα 120/90-18 ,επειδή δεν είχε την στιγμή που πήγα 110/90-18 στο ράφι.
Αν είχε ,θα έβαζα το 110 ,του οποίου οι πραγματικές διαστάσεις είναι σαφώς κοντύτερα στα 120/80-18 συμβατικά.
Μιλώντας βέβαια για ένα 20ετίας κ χαμηλής ιπποδύναμης 250άρι μοτοσυκλετάκι.
Σ'ένα σύγχρονο enduro 250 ,ή σ'ένα παλιό αλλά δυνατότερο 400άρι ,θα έβαζα κανονικά το 120.