«Τι είναι ρε παιδιά;»
«Λάστιχο;»
«Πάλι πρόκα;»
«Ωχ.»
«Έχεις Αφρό Βουλκανισμού Γιάννη;»
«Μάρκα; WURTH, χμ, επώνυμος.»
«Τζάμπα τον έφερες, ας τον δοκιμάσουμε αλλά προσωπικά δεν έχω δει ΠΟΤΕ αφρό να δουλεύει.»
Πάμε να δούμε λοιπόν τη διαδικασία:
1) Πρώτ’ απ’ όλα, αφαιρούμε την πρόκα που έχει καρφωθεί στο λάστιχο.
2) Ζεσταίνουμε (αν κάνει κρύο) τον αφρό με τα χέρια ή όποιον άλλο τρόπο μπορούμε…
3) Κουνάμε τον αφρό έντονα. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, μην το λυπηθείτε, οι άντρες τουλάχιστον έχετε τη μυϊκή δύναμη για να το κάνετε σωστά.
Ήρθε η ώρα της εφαρμογής. Βιδώστε το καπάκι του σωλήνα του αφρού στο λάστιχο και ψεκάστε. Καλό είναι να σηκώσετε τη μηχανή, να μην ακουμπάει κάτω ο τροχός και πιέζετε το λάστιχο. Το κουτί του αφρού κρατήστε το όσο μπορείτε κάθετα.
Όταν δείτε πλέον ότι το λάστιχο έχει γεμίσει (πιο πολύ πετάει έξω πλέον), ξεσυνδέετετη φιάλη, βάζετε μπρος τη μηχανή και με πρώτη, το πολύ δευτέρα στο κιβώτιο, αφήνετε τον τροχό να κυλήσει ελεύθερα. Είναι σημαντικό βήμα και αυτό γιατί επιτρέπει να πάει ο αφρός (που είναι ακόμα σε ημι-υγρή μορφή) σε όλο το λάστιχο και να κλείσει τις όποιες (μικρές) τρύπες.
Η διαδικασία αυτή άντε να κρατήσει 2 λεπτά. Ο αναβάτης πάντως πρέπει να είναι έτοιμος να φύγει αμέσως μετά και να οδηγήσει χωρίς στάση για 10+ λεπτά με μέτριες ταχύτητες. Η οδήγηση αυτή θα ανεβάσει θερμοκρασία στο λάστιχο και στον αφρό με αποτέλεσμα να ξεράνει το υλικό και να στεγανοποιήσει οριστικά τις όποιες τρύπες. Στην περίπτωσή μας, κανείς δε περίμενε πως το πράμα θα δουλέψει. Ο Γιώργος λοιπόν μας χαιρετάει τώρα και αρχίζει το δρόμο της επιστροφής με την υπόσχεση να μας πάρει τηλέφωνο μόλις υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα.
Τελικά, για πρώτη φορά, αφρός βουλκανισμού δούλεψε τέλεια! (μάρκας Wurth). Έφτασε άσφαλτο, έφτασε Ηράκλειο, την άλλη μέρα κατέβηκε για δουλειές, το λάστιχο πέτρα, δεν είχε χάσει τίποτα από αέρα. (Έπειτα βέβαια πήγε στον λαστιχά να του αλλάξει σαμπρέλα αλλά μην πάμε μακριά την ιστορία).