Ανανεωση σχεσης οδηγου-κινητηρα R 1200 GS

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Ισως να φταιει οτι μικρος ανοιγα ολα τα παιχνιδια μου να δω τι εχουν μεσα...
με το γνωστο κυνηγητο και μπινελικια να ακολουθουν.
Ισως να φταιει πως μεγαλωνοντας ολα τα μικρα που ειχα τους εβγαζα τα ματια
και σε χρονους αντιστοιχους με των προπονητων του ΠΑΟΚ τα μοτερ εβλεπαν παγκο

Αυτο το τελευταιο παιχνιδι ομως,το απλο και ταπεινο πλεον 1200 gs του σωτηριου ετους 2004
ηρθε στην μοτοζωη μου και γυρισε τα πραγματα αλλιως.
Το κοντερ ανεβαινε χρονο με το χρονο κι ο κινητηρας του αντι γκρινιας
εκαιγε ολο και λιγοτερο λαδι και καυσιμο ετρεχε τη μηχανη ολο και περισσοτερο
επιταχυνε ολο και ανετοτερα.
Για το υπολοιπο μηχανακι τα ξερετε οι πιο πολλοι μαζευει μεγιες στα φαναρια ακομα και τωρα 11μιση χρονια μετα
και με ουκ ολιγα χωματινα και λοξα ταξιδια στο ημερολογιο του.
Το μοτερ ομως?Ειναι δυνατον?Κατι θα εχει παθει κατι θα εχει φθαρει!
Ισως τα κουζινετα τα ελατηρια κατι θα βρουμε βρε παιδι...
Ο Μακης παραλαμβανει χθες το πρωι διχως σχολια
εχει και πιο παραξενους απο εμενα στη λιστα με τους φανατικους του.
Ξαφνικα ομως γυρναει και μου λεει,γιατι το λυνουμε?
Ετσι απο περιεργεια ρε!!




Παμε λοιπον να δουμε απο -σχεδον-μεσα τον θρυλο που λεει
οτι τα BMW στρωνουν στις 100 και ανοιγουν στις 200!!
Stay tuned.
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Μην σκύβεις έτσι......σε είπα στην ηλικία που είσαι θα πάθει το "αυχενικό" σου !!
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
H προσβαση στο στροφαλοθαλαμο του 1200 a piece of cake που λενε και οι Αγγλοσαξωνες.




Εντος, δεν υπαρχει ουδεις λογος να ασχοληθουμε περισσοτερο



Η εικονα απο τις βαλβιδες και των 2 κυλινδρων





κυλινδρος ετοιμος για την -τυπικη- μετρηση



Θα περασω να κερασω εναν καφε τους 2 βενζιναδες που συχναζω,τον δικαιουνται.
Για τα πιστονια ενα σετ ελατηρια σαν δωρακι ειναι οτι πρεπει.



Τα κουζινετα του στροφαλου εχουν ιχνη χρησης και φυσικα θα αλλαχθουν με καινουρια



Την πιο εμφανη φθορα την εχουν οι πειροι των πιστονιων.
Η μικρη παγιδα κρυβεται στο οτι ο κατασκευαστης δεν τους πουλαει χωριστα
αλλα μαζι με τα πιστονια στην εξαιρετικη τιμη των 750 ευρω.(χωρια τα ελατηρια)
(Ειπαμε ερωτικη πολη αλλα οχι κι ετσι βρε κουμπαρε)
Εδω,επενεβη ο απο μηχανης θεος κατα κοσμον ''πετσακιας''
και σημερα 2 πειροι θα παρουν τον δρομο για τη Θεσσαλονικη



Αμαν...εσπασε η μπιελα?



με τη δευτερη ματια ομως..



Ανακαλυπτεις πως η διαδικασια κατασκευης της ειναι ειδικη διαδικασια.
Το εξαρτημα χυτευεται ως ενα κομματι και μετα χωριζεται στα δυο,αν γνωριζει καποιος κατι παραπανω για αυτην την τεχνικη μας το γραφει.
Ακολουθει προφανως ο σχηματισμος της θεσης του στροφαλου εσωτερικα
με τις βιδες στη θεση τους σφιγμενες.



Οπως ηδη εγραψα θα αλλαξουμε τα κουζινετα των μπιελων
τα ελατηρια και τους πειρους των εμβολων.
Θα λυσουμε τις κεφαλες για τον απαραιτητο καθαρισμο βαλβιδων και των αυλων εξαγωγης και θα αλλαξουμε τα τσιμουχακια τους.Ενα σετ φλαντζες βασης και εκρηξεως και ειμαστε ετοιμοι να ξαναβγουμε στο δρομο για αλλα τοσα χιλιομετρα.

:)
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Τελικά, ο πετσάκιας σώζει κόσμο...:ok:

Πες μας στο τέλος και το κοστολόγιο του φρεσκαρίσματος, να το έχουμε στα υπόψιν, αν κι εγώ για να πιάσω 200000 χλμ...θα έχει λυθεί το Κυπριακό μεχρι τότε!
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Ανακαλυπτεις πως η διαδικασια κατασκευης της ειναι ειδικη διαδικασια.
Το εξαρτημα χυτευεται ως ενα κομματι και μετα χωριζεται στα δυο,αν γνωριζει καποιος κατι παραπανω για αυτην την τεχνικη μας το γραφει.

:)
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
H προσβαση στο στροφαλοθαλαμο του 1200 a piece of cake που λενε και οι Αγγλοσαξωνες.




Εντος, δεν υπαρχει ουδεις λογος να ασχοληθουμε περισσοτερο



Η εικονα απο τις βαλβιδες και των 2 κυλινδρων





κυλινδρος ετοιμος για την -τυπικη- μετρηση



Θα περασω να κερασω εναν καφε τους 2 βενζιναδες που συχναζω,τον δικαιουνται.
Για τα πιστονια ενα σετ ελατηρια σαν δωρακι ειναι οτι πρεπει.



Τα κουζινετα του στροφαλου εχουν ιχνη χρησης και φυσικα θα αλλαχθουν με καινουρια



Την πιο εμφανη φθορα την εχουν οι πειροι των πιστονιων.
Η μικρη παγιδα κρυβεται στο οτι ο κατασκευαστης δεν τους πουλαει χωριστα
αλλα μαζι με τα πιστονια στην εξαιρετικη τιμη των 750 ευρω.(χωρια τα ελατηρια)
(Ειπαμε ερωτικη πολη αλλα οχι κι ετσι βρε κουμπαρε)
Εδω,επενεβη ο απο μηχανης θεος κατα κοσμον ''πετσακιας''
και σημερα 2 πειροι θα παρουν τον δρομο για τη Θεσσαλονικη



Αμαν...εσπασε η μπιελα?



με τη δευτερη ματια ομως..



Ανακαλυπτεις πως η διαδικασια κατασκευης της ειναι ειδικη διαδικασια.
Το εξαρτημα χυτευεται ως ενα κομματι και μετα χωριζεται στα δυο,αν γνωριζει καποιος κατι παραπανω για αυτην την τεχνικη μας το γραφει.
Ακολουθει προφανως ο σχηματισμος της θεσης του στροφαλου εσωτερικα
με τις βιδες στη θεση τους σφιγμενες.



Οπως ηδη εγραψα θα αλλαξουμε τα κουζινετα των μπιελων
τα ελατηρια και τους πειρους των εμβολων.
Θα λυσουμε τις κεφαλες για τον απαραιτητο καθαρισμο βαλβιδων και των αυλων εξαγωγης και θα αλλαξουμε τα τσιμουχακια τους.Ενα σετ φλαντζες βασης και εκρηξεως και ειμαστε ετοιμοι να ξαναβγουμε στο δρομο για αλλα τοσα χιλιομετρα.

:)
Οι κύλινδροι τι φθορές εμφανίζουν πόσο οβάλ είναι στα 200000km ;
Οι ποδιές των εμβόλων πως ήταν ;
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Οι κύλινδροι τι φθορές εμφανίζουν πόσο οβάλ είναι στα 200000km ;
Οι ποδιές των εμβόλων πως ήταν ;
Δημητρη σημερα θα ελεγχθουν κ θα ενημερωσω.Τα πιστονια παντως μοιαζουν καινουρια.

adv phone
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Και ο κύλινδρος κάλος φαίνεται όσο μπορεί να δει από φωτογραφία κανείς.
Πείρους καινούργιους βρήκες ;
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Αφου ρε κουμπαρε χαλανε τα ΜπιΕμΝταμπλουγιου... τι θε να μας πεις με το θρετ;...Κλοπυ πεϊστ ειναι απο Διδακτορικο των Γιαπωνεζων για τη νεα Αφρικα;Γραψε κ την πηγη ντε...:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Έχω να πω τα εξής:
1. Τα GS καίνε πολύ φτωχό μείγμα. Το ξέραμε βέβαια, αλλά φαίνεται κιόλας!
2. Καις καλή μπερζίνα κι άδικα γκρινιάζεις κάθε τόσο για τις μπερζίνες στην Ελλάδα.... :D
3. Το πας όπως πρέπει κι όχι σαν "παπί" και καλά κάνεις.
4. Οι πείροι πιστονιών και τα μεταλλάκια στις μπιέλες -κατά τη γνώμη μου πάντα- όφειλαν να είναι καλύτερης ποιότητας και να μη θέλουν αλλαγή. Αυτό από πείρα στα μοτέρ αυτοκινήτων κυρίως. Όσα Ευρωπαϊκά άνοιξα στις 200000 χλμ ήθελαν. Τα Τζαπανάκια μου ποτέ! Μοτερ μοτο, άνοιξα μόνο το Άφρικα στις 80000χλμ και δεν ήθελε, λογικό (για σαζμάν το είχα ανοίξει κι έφταιγα 100% εγώ). Άλλο μηχανάκι δε φτούρησε στα χέρια μου πάνω από χρόνο, οπότε δεν ασχολήθηκα. 2 Αφρικα και το GS μόνο. Τα DT δεν πιάνονται.... άνοιγαν κάθε βδομάδα:eek::D.
Επί του θέματος τώρα.... Δε γνωρίζω αν ανοίγεις το μοτέρ κρύο ή/και αν συνηθίζεις να ανοίγεις πολύ το γκάζι από χαμηλά, με υψηλή σχέση στο σαζμάν, βασιζόμενος στη θηριώδη ροπή. Αυτά τα 2 δικαιολογούν τέτοια φθορά. Εκεί τρώνε ζόρια τα κουζινέτα και οι πείροι! Θέλει λίγο προσοχή πάνω σ' αυτό.....
5. Οι κύλινδροι σου, ως nicasil, επόμενο να είναι ολοκαίνουριοι! έτσι πρέπει να είναι, έτσι σχεδιάστηκαν/κατασκευάστηκαν ;)
6. Μαζί με όσα είπες για αλλαγή/επισκευή, κάνε κι ένα καθαρισμό στα μπεκ. +30 γιούρα είναι και μόνο καλό κάνει.

Καλοτάξιδο και πάλι και με το καλό στα 500000 χλμ :)
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Ό,τι δεν πάει δε χαλάει... :p :D
Πασχαλάκο να το χαίρεσαι το κορίτσι για πολλές εκατοντάδες χιλιάδες απολαυστικά χιλιόμετρα ακόμα!

_________________
Ντακάρετε-φον
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Ενα σετ ελατηρια, 2 πειροι μιας και σου βρηκε ο πετσα man, γυαλισμα κεφαλες, φλαντζες...........και παμε ανετα για 400000 χλμ. Γι αυτο τρακτερ...εεεε bmw ηθελα να πω.....:p:D
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Και ο κύλινδρος κάλος φαίνεται όσο μπορεί να δει από φωτογραφία κανείς.
Πείρους καινούργιους βρήκες ;
H μαμα δεν τους δινει χωριστα οποτε θα βολευτω με αυτους που θα στειλει ο γνωστος πετσακιας κατα κοσμον boxergarage.

Έχω να πω τα εξής:
1. Τα GS καίνε πολύ φτωχό μείγμα. Το ξέραμε βέβαια, αλλά φαίνεται κιόλας!
2. Καις καλή μπερζίνα κι άδικα γκρινιάζεις κάθε τόσο για τις μπερζίνες στην Ελλάδα.... :D
3. Το πας όπως πρέπει κι όχι σαν "παπί" και καλά κάνεις.
4. Οι πείροι πιστονιών και τα μεταλλάκια στις μπιέλες -κατά τη γνώμη μου πάντα- όφειλαν να είναι καλύτερης ποιότητας και να μη θέλουν αλλαγή. Αυτό από πείρα στα μοτέρ αυτοκινήτων κυρίως. Όσα Ευρωπαϊκά άνοιξα στις 200000 χλμ ήθελαν. Τα Τζαπανάκια μου ποτέ! Μοτερ μοτο, άνοιξα μόνο το Άφρικα στις 80000χλμ και δεν ήθελε, λογικό (για σαζμάν το είχα ανοίξει κι έφταιγα 100% εγώ). Άλλο μηχανάκι δε φτούρησε στα χέρια μου πάνω από χρόνο, οπότε δεν ασχολήθηκα. 2 Αφρικα και το GS μόνο. Τα DT δεν πιάνονται.... άνοιγαν κάθε βδομάδα:eek::D.
Επί του θέματος τώρα.... Δε γνωρίζω αν ανοίγεις το μοτέρ κρύο ή/και αν συνηθίζεις να ανοίγεις πολύ το γκάζι από χαμηλά, με υψηλή σχέση στο σαζμάν, βασιζόμενος στη θηριώδη ροπή. Αυτά τα 2 δικαιολογούν τέτοια φθορά. Εκεί τρώνε ζόρια τα κουζινέτα και οι πείροι! Θέλει λίγο προσοχή πάνω σ' αυτό.....
5. Οι κύλινδροι σου, ως nicasil, επόμενο να είναι ολοκαίνουριοι! έτσι πρέπει να είναι, έτσι σχεδιάστηκαν/κατασκευάστηκαν ;)
6. Μαζί με όσα είπες για αλλαγή/επισκευή, κάνε κι ένα καθαρισμό στα μπεκ. +30 γιούρα είναι και μόνο καλό κάνει.

Καλοτάξιδο και πάλι και με το καλό στα 500000 χλμ :)
No no no δεν το κανω εγω αυτο,κι εχω και μαρτυρες!
Παντα γυρω απο τη μεγιστη ροπη αλλα και γυρω απο την τρυπα στις μεσαιες την οποια και συνηθισα πλεον.

Ενα σετ ελατηρια, 2 πειροι μιας και σου βρηκε ο πετσα man, γυαλισμα κεφαλες, φλαντζες...........και παμε ανετα για 400000 χλμ. Γι αυτο τρακτερ...εεεε bmw ηθελα να πω.....:p:D
Τα κουζινετα και τα τσιμουχακια βαλβιδων ξεχασες Κωστα.
κι οσον αφορα τις κεφαλες εχουν ηδη ετοιμαστει οπως και οι αυλοι εισαγωγης εξαγωγης.
Σημερα γινεται κολαση ...κολασμενων σκεψεων γιατι εκτος απο το 1200 που βγηκε παλληκαρι
ειχα την εμεπρια με το γιαπωνεζικο 1000 που ειναι τουλαχιστον εντυπωσιακο στο χωμα.
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
H μαμα δεν τους δινει χωριστα οποτε θα βολευτω με αυτους που θα στειλει ο γνωστος πετσακιας κατα κοσμον boxergarage.
Μάλλον δε ρώτησα καλά.
Βγαίνουν άφτερ μαρκέτ ή είναι βγαλμένοι από άλλο GS ;
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
H μαμα δεν τους δινει χωριστα οποτε θα βολευτω με αυτους που θα στειλει ο γνωστος πετσακιας κατα κοσμον boxergarage.



No no no δεν το κανω εγω αυτο,κι εχω και μαρτυρες!
Παντα γυρω απο τη μεγιστη ροπη αλλα και γυρω απο την τρυπα στις μεσαιες την οποια και συνηθισα πλεον.



Τα κουζινετα και τα τσιμουχακια βαλβιδων ξεχασες Κωστα.
κι οσον αφορα τις κεφαλες εχουν ηδη ετοιμαστει οπως και οι αυλοι εισαγωγης εξαγωγης.
Σημερα γινεται κολαση ...κολασμενων σκεψεων γιατι εκτος απο το 1200 που βγηκε παλληκαρι
ειχα την εμεπρια με το γιαπωνεζικο 1000 που ειναι τουλαχιστον εντυπωσιακο στο χωμα.
Ναι σωστα!!!!! πολυ σημαντικο!!!
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Όπως και να έχει, εύχομαι να πάνε όλα καλά και να έχεις γρήγορα την μηχανή σου!
Στις κεφαλές, βαλβιδες έδρες κλπ δώστε βάση, αλλά δεν ανησυχώ, ο Μάκης είναι αστέρι...
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Όπως και να έχει, εύχομαι να πάνε όλα καλά και να έχεις γρήγορα την μηχανή σου!
Στις κεφαλές, βαλβιδες έδρες κλπ δώστε βάση, αλλά δεν ανησυχώ, ο Μάκης είναι αστέρι...
Χαρη εκτος απο τα μπλοκα κ το μηδενικο εντος Ελλαδος στοκ εχουμε κ την πρωτιά στο λυσιμο 1200αρη στο χωριό.(Σιγα να μην τη χαναμε).Σαν πρωταρηδες λοιπον βλεπαμε ολοι 2 κωδικους κουζινετα μπιελων κ περιμεναμε να λυθει για να δουμε απο τα νουμερα που εχουν επανω ποια απο τα 2 φοραει.Τελικα φοραει 2 απο τον ενα κωδικο (επανω)και 2 απο τον αλλο (κατω)κ φυσικα τπν κομπο τον ελυσε παλι ο Παρασκευας με ενα τηλεφωνημα 30 δευτερολεπτων συνοδευομενο απο τα απαραιτητα γαλλικα για τον υπαιτιο...

adv phone
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Κεφαλες κ εδρες εχουν ηδη δεχθει περιποιηση οι δε αυλοι μια σχετικη βελτιωση ροης με απλο γυαλισμα κινηση δοκιμασμενη κ πληρως επιτυχημενη σε κανα δυο ξαδελφακια εντος της παρεας.
Το κοστολογιο για τα ανταλλακτικα,κουζινετα ,ελατηρια τσιμουχακια βαλβιδων κ φλαντζες φτανει τα 580 ευρω στον τιμοκαταλογο αλλα σε ολους τους dealers θα βρειτε καλη διψηφια εκπτωση.Οι πειροι αγνωστο μεχρι στιγμης αλλα σιγουρα λογικο κοστος ενω την εργασια την υπολογισαμε κοντα στα 200 ευρω συν το ΦΠΑ.

adv phone
 
Top Bottom