Ανανεωση σχεσης οδηγου-κινητηρα R 1200 GS

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Μάλλον δε ρώτησα καλά.
Βγαίνουν άφτερ μαρκέτ ή είναι βγαλμένοι από άλλο GS ;
Συγγνωμη για την καθιυστερημενη απαντηση,μου ξεφυγε το ποστ αυτο,οι πειροι ειναι απο αλλη μοτοσκυκλετα σε κατασταση καινουριου.

Κεφαλες κ εδρες εχουν ηδη δεχθει περιποιηση οι δε αυλοι μια σχετικη βελτιωση ροης με απλο γυαλισμα κινηση δοκιμασμενη κ πληρως επιτυχημενη σε κανα δυο ξαδελφακια εντος της παρεας.
Το κοστολογιο για τα ανταλλακτικα,κουζινετα ,ελατηρια τσιμουχακια βαλβιδων κ φλαντζες φτανει τα 580 ευρω στον τιμοκαταλογο αλλα σε ολους τους dealers θα βρειτε καλη διψηφια εκπτωση.Οι πειροι αγνωστο μεχρι στιγμης αλλα σιγουρα λογικο κοστος ενω την εργασια την υπολογισαμε κοντα στα 200 ευρω συν το ΦΠΑ.

adv phone
Update τιμων,συνολο για τα καινουρια ανταλλακτικα 430 ευρω προ εκπτωσης συν την αξια των μτχ πειρων..
Κατι δεν καταλαβα οταν τις πηρα τηλεφωνικα...αλλα δεν πειραζει, τα ρεστα θα πανε στο service των wilbers.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Διπλη χαρα για μενα και δικαιωση για το προγραμμα συντηρησης αλλα και το γενικοτερο οδηγικο προφιλ
μακρια απο υπερθερμανση στην πολη ανουσια τελικιασματα και γενικοτερα υψηλοστροφη λειτουργια.

adv phone
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Το κάλο είναι ότι μέσα από τις εμπειρίες όλων σχηματίζεται ένας οδηγός καλής χρήσης και στοχευμένων παρεμβάσεων, ώστε αυτό το μέσω απόλαυσης να
δίνει σε πολύ μεγάλο ποσοστό στιγμές απόλαυσης και πολύ μικρό ποσοστό στιγμές προβληματισμού και προβλημάτων.
Το "κακό" είναι ότι βγαίνει ένα καινούριο μοντέλο με χίλια νέα μαρέφετια και φτου πάλι από την αρχή να γράφεις νέο οδηγό.

Φίλε Πασχάλη νομίζω ότι μετά και από αυτή την επιβεβαίωση της υγεία και ευρωστίας του κίτρινου αλόγου ήρθε η ώρα να κοιτάξεις προς την ανατολή και τις μεγάλες στέπες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Ζητησα απο τον μηχανικο εικονα για τα κουζινετα πειρων εμβολου κι αφου με ρωτησε ποιος ρωταει:rolleyes::rolleyes: μου ειπε
''ισα ισα που αλλαξαν λιγο χρωμα'' στα επομενα 200000 θα τα ξαναδουμε

Το κάλο είναι ότι μέσα από τις εμπειρίες όλων σχηματίζεται ένας οδηγός καλής χρήσεις και στοχευμένων παρεμβάσεων, ώστε αυτό το μέσω απόλαυσης να
δίνει σε πολύ μεγάλο ποσοστό στιγμές απόλαυσης και πολύ μικρό ποσοστό στιγμές προβληματισμού και προβλημάτων.
Το "κακό" είναι ότι βγαίνει ένα καινούριο μοντέλο με χίλια νέα μαρέφετια και φτου πάλι από την αρχή να γράφεις νέο οδηγό.

Φίλε Πασχάλη νομίζω ότι μετά και από αυτή την επιβεβαίωση της υγεία και ευρωστίας του κίτρινου αλόγου ήρθε η ώρα να κοιτάξεις προς την ανατολή και τις μεγάλες στέπες.
Αυτος ακριβως ειναι ο λογος που αποφασισα να ''τρεξω'' δημοσια την επεμβαση,
η πληροφορηση ολων για τη σχεση ενος καλοσυντηρημενου κινητηρα -boxer στην περιπτωση μας- με το κοντερ της μοτοσυκλετας.
Κι οταν λεω ολους συμπεριλαμβανω και τους το αφιερωνω -τους πωλητες νεων μοτοσυκλετων που κλεινουν την πορτα της εκτιμησης αξιας
και παραλαβης σε ανταλλαγη ολων των μοτοσυκλετων που οι ιδιοκτητες τους τολμησαν να τις χρησιμοποιησουν οπως πρεπει
και οχι να τις ''αποθηκευσουν'' μπροστα σε μια καφετερια ή σε ενα parking.
Το δευτερο σκελος με τις μεγαλες στεπες το μεταφερω αυτουσιο στον υπουργο Εργασιας για αριθμο πρωτοκολλου και στην υπουργο Παιδειας για εγκριση:)
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Έτσι ακριβώς είναι Πασχάλη. Ότι δίνεις παίρνεις. Ένας καλοδουλεμένος και καλοσυντηρημένος κινητήρας μόνο αυτά τα αποτελέσματα θα σου δείξει. Έτσι όπως το έχεις. ......να 'σαι καλά να το δούμε πάλι στις.......400000!!

AFRICAFON
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Πάντως αυτό που κατάλαβα και τπτ να μην έκανες μια 100.000 χλμ τα είχε άνετα..... )
Το διλημμα ηταν το αν μετα απο 100.000 ακομα θα επικρατουσε η σημερινη συννενοηση μεταξυ των πειρων κ των κουζινετων τους
ή αν η μικρη πατουρα των πρωτων προκαλουσε ζημια κ πηγαιναμε για μπιελες κομπλε δλδ αλλο μοτερ.

adv phone
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Διπλη χαρα για μενα και δικαιωση για
(1) το προγραμμα συντηρησης
(2) αλλα και το γενικοτερο οδηγικο προφιλ
(3) μακρια απο υπερθερμανση στην πολη
(4) ανουσια τελικιασματα
(5) και γενικοτερα υψηλοστροφη λειτουργια.

adv phone
Του (3) είμαι υπέρμαχος ,και καταλαβαίνω επίσης τις ευεργετικές επιπτώσεις στην μακροζωία ενός μοτέρ.
Ποτέ δεν χρησιμοποίησα (ούτε και πρόκειται) ,ένα μοτό 1000+cc για καθημερινή εντός πόλης χρήση.
Οχι για να μήν χαλάσει ,αλλά γιατί δεν βολεύει κ δεν φτιάχτηκε για τέτοια χρήση.

Με το (1) εννοείς το τυπικό/προτεινόμενο κ πάντα σε εξουσ/να; -ή- κάτι άλλο;

Θα ήθελα (αν δεν είναι κόπος) λίγες περισσότερες λεπτομέρειες για το κάθ'ένα ξεχωριστά.

Ειδικά τα (4)(5) δεν τα καταλαβαίνω. Καθόλου όμως.
Πληρώνω κ παίρνω μια τεχνολογικά ικανή μοτοσυκλέτα 1200cc ,και δεν θα βγάλω τελικιάσματα σε απέραντες ΕΟ ,ούτε θα την δουλέψω ποτέ σε υψηλές στροφές για να γουστάρω...;;;
Εκτός κι αν κάτι κατάλαβα λάθος...;
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Του (3) είμαι υπέρμαχος ,και καταλαβαίνω επίσης τις ευεργετικές επιπτώσεις στην μακροζωία ενός μοτέρ.
Ποτέ δεν χρησιμοποίησα (ούτε και πρόκειται) ,ένα μοτό 1000+cc για καθημερινή εντός πόλης χρήση.
Οχι για να μήν χαλάσει ,αλλά γιατί δεν βολεύει κ δεν φτιάχτηκε για τέτοια χρήση.

Με το (1) εννοείς το τυπικό/προτεινόμενο κ πάντα σε εξουσ/να; -ή- κάτι άλλο;

Θα ήθελα (αν δεν είναι κόπος) λίγες περισσότερες λεπτομέρειες για το κάθ'ένα ξεχωριστά.

Ειδικά τα (4)(5) δεν τα καταλαβαίνω. Καθόλου όμως.
Πληρώνω κ παίρνω μια τεχνολογικά ικανή μοτοσυκλέτα 1200cc ,και δεν θα βγάλω τελικιάσματα σε απέραντες ΕΟ ,ούτε θα την δουλέψω ποτέ σε υψηλές στροφές για να γουστάρω...;;;
Εκτός κι αν κάτι κατάλαβα λάθος...;
Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει κοντά ωστήρια και πιανόλα στις κεφαλές.
600 cc κύλινδρο, κάπως μεγάλες μάζες πάνε και έρχονται χωρίς να είναι πρόβλημα για άλλες μηχανές, αλλά για τον αεροελαιόψυχτό boxer μάλλον είναι,
δεν του αρέσουν τα κόκκινα.
Όλα αυτά έχοντας στο νου μας ότι μιλάμε για μοτέρ με πολλά χιλιόμετρα.
Τώρα μπορεί και να μην πάθει τίποτα έστω και αν δουλεύει πολύ ψηλά.
Αλλά πάλι τα λόγια του Γερμανού μηχανικού με βάζουν σε σκέψεις.


μεγαλη απογοητευση ...οχι στο θεμα εγγυησης που φυσιολογικα δεν τιθεται σε μια μηχανη που ειναι 6 χρονων αλλα στη απαθεια του μαστορα που σε ερωτηση μου περι φυσιολογικου τέτοιας βλαβης μου αποκριθηκε γνωριζοντας φυσικα και απο παλιοτερες συζητησεις μας οτι το δουλευα εκτος της πρωτης συνεχεια μεσα στα κοκκινα ...οτι αυτη η μηχανη δεν κατασκευαστηκε για εχτρεμ σπορ οδηγηση ...αλλα για τουριστικη on-off χρηση! ... τα λογια του κατα λεξη ηταν "große leistung grosse wersleist mein Freund" που σημαινει οτι κατα την δειαρκια που τραβας απ τη μηχανη την μεγαλυτερη της δυναμη ..τοτε εχεις και τις μεγαλυτερες απωλειες!...που σε απλα ελληνικα εννουσε οτι μπορει να χουμε ηλεκτρονικο φραγμο στο στροφομετρο σχεδον στις 9 χιλιαδες αλλα αν θελεις να την κρατησεις για καιρο να την ανοιγεις μεχρι τις 6!
Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Του (3) είμαι υπέρμαχος ,και καταλαβαίνω επίσης τις ευεργετικές επιπτώσεις στην μακροζωία ενός μοτέρ.
Ποτέ δεν χρησιμοποίησα (ούτε και πρόκειται) ,ένα μοτό 1000+cc για καθημερινή εντός πόλης χρήση.
Οχι για να μήν χαλάσει ,αλλά γιατί δεν βολεύει κ δεν φτιάχτηκε για τέτοια χρήση.

Με το (1) εννοείς το τυπικό/προτεινόμενο κ πάντα σε εξουσ/να; -ή- κάτι άλλο;

Θα ήθελα (αν δεν είναι κόπος) λίγες περισσότερες λεπτομέρειες για το κάθ'ένα ξεχωριστά.

Ειδικά τα (4)(5) δεν τα καταλαβαίνω. Καθόλου όμως.
Πληρώνω κ παίρνω μια τεχνολογικά ικανή μοτοσυκλέτα 1200cc ,και δεν θα βγάλω τελικιάσματα σε απέραντες ΕΟ ,ούτε θα την δουλέψω ποτέ σε υψηλές στροφές για να γουστάρω...;;;
Εκτός κι αν κάτι κατάλαβα λάθος...;
Ο Πασκουάλ θα απαντήσει, έτσι κι αλλιώς και θα είναι η απάντηση που περιμένεις, μιας και σ' αυτόν απευθύνεσαι.
Εγώ γενικά θα πω -ειδικά για τα μοτέρ 2004-2010 - η λειτουργία πάνω από τις 6500-7000σαλ είναι άσκοπη. Φαντάσου ότι στις 8000 έχουν κόφτη....Στο "λένε" και μόνα τους όταν τα σκίζεις.... Πας "μια πάνω" εκμεταλλευόμενος τη ροπάκλα και όλα καλά. Στην ουσία αυτό λέει κι ο Πασχάλης, οδήγηση στην οφέλιμη περιοχή του κινητήρα.
Τα μοτέρ μετά το 2010, με 2 επι κεφαλής εκκεντροφόρους έχουν διευρυμένο φάσμα απόδοσης και κόφτη στις 8600, οπότε το λίγο παραπάνω στροφάρισμα έρχεται μόνο του. Και πάλι ισχύουν όσα γράφω πιο πάνω, αλλά σε λίγο ευρύτερα όρια περιστροφής.
Τα μοτεράκια αυτά είναι αργόστροφα , με τα στάνταρ των μοτοσυκλετών μιλώντας! Ακόμα και η αρχαία Άφρικα έφτανε τις 9000 σαλ ;)


Και κάτι άλλο σε σχέση με τα τελικιάσματα: 'Εχουμε αερόψυκτα μοτέρ. Όταν τα δουλεύεις για κανά μισάωρο στις 7800-8000 (το δικό μου εκεί έχει max ιπποδύναμη), είναι τραγικό να κόψεις και να σταματήσεις στο φανάρι ας πούμε.... Αμα το πας τελικές για καμιά κατοστή χλμ (το έχω κάνει, Αθηνα - Τρίπολη το γκάζι κολημμένο στο στοπ και συνεχώς 4η-5η-6η, να μην πέφτω ποτέ από τα 180) θα το πας και 10'-15' χαλαρά πριν σταματήσεις και σβήσεις. Λογικό δεν είναι? Δεν υπάρχει υδρόψυξη, υπενθυμίζω!!!
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Το διλημμα ηταν το αν μετα απο 100.000 ακομα θα επικρατουσε η σημερινη συννενοηση μεταξυ των πειρων κ των κουζινετων τους
ή αν η μικρη πατουρα των πρωτων προκαλουσε ζημια κ πηγαιναμε για μπιελες κομπλε δλδ αλλο μοτερ.

adv phone
800 ευρουλάκια είχε ένα μοτέρ προχθές κ με λίγα χλμ...
Με 1000- 1200 βρίσκεται - είναι on demand αυτά τα μοτέρ ακριβώς γιατί δεν σπάνε...

Το ότι το άνοιξες θετικά το βλέπω, υπάρχει μια ικανοποίηση στην όλη φάση, απλά υπάρχει κ η άλλη σκέψη, αυτό θέλω να περάσω!!!
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Ο Πασκουάλ θα απαντήσει, έτσι κι αλλιώς και θα είναι η απάντηση που περιμένεις, μιας και σ' αυτόν απευθύνεσαι.
Εγώ γενικά θα πω -ειδικά για τα μοτέρ 2004-2010 - η λειτουργία πάνω από τις 6500-7000σαλ είναι άσκοπη. Φαντάσου ότι στις 8000 έχουν κόφτη....Στο "λένε" και μόνα τους όταν τα σκίζεις.... Πας "μια πάνω" εκμεταλλευόμενος τη ροπάκλα και όλα καλά. Στην ουσία αυτό λέει κι ο Πασχάλης, οδήγηση στην οφέλιμη περιοχή του κινητήρα.
Τα μοτέρ μετά το 2010, με 2 επι κεφαλής εκκεντροφόρους έχουν διευρυμένο φάσμα απόδοσης και κόφτη στις 8600, οπότε το λίγο παραπάνω στροφάρισμα έρχεται μόνο του. Και πάλι ισχύουν όσα γράφω πιο πάνω, αλλά σε λίγο ευρύτερα όρια περιστροφής.
Τα μοτεράκια αυτά είναι αργόστροφα , με τα στάνταρ των μοτοσυκλετών μιλώντας! Ακόμα και η αρχαία Άφρικα έφτανε τις 9000 σαλ ;)


Και κάτι άλλο σε σχέση με τα τελικιάσματα: 'Εχουμε αερόψυκτα μοτέρ. Όταν τα δουλεύεις για κανά μισάωρο στις 7800-8000 (το δικό μου εκεί έχει max ιπποδύναμη), είναι τραγικό να κόψεις και να σταματήσεις στο φανάρι ας πούμε.... Αμα το πας τελικές για καμιά κατοστή χλμ (το έχω κάνει, Αθηνα - Τρίπολη το γκάζι κολημμένο στο στοπ και συνεχώς 4η-5η-6η, να μην πέφτω ποτέ από τα 180) θα το πας και 10'-15' χαλαρά πριν σταματήσεις και σβήσεις. Λογικό δεν είναι? Δεν υπάρχει υδρόψυξη, υπενθυμίζω!!!
Ακριβώς αυτά.... Και βασικά ποτέ δεν άκουσα να κολλάει πιστονι στον κυλινδρο,
πολλές φορές άκουσα να κτυπά η βαλβίδα στο πιστονι, πολλοί χρησιμοποιούν κ τον όρο "βαλβίδιασμα"(ανύπαρκτος τεχνικά-μηχανολογικά όρος) ώστε να περιγράψουν την αστοχία του συστήματος στην περιοχή αυτή... Κυλινδροκεφαλή - πιανόλα - αλυσίδα εκκεντροφόρους βαλβίδες κλπ...
Στροφαλοφόρος μπιελες πιστονια κύλινδρα.... άστο, αυτά πάνε 500.000 εύκολα, σε ένα μοτέρ που η συντήρηση είναι κανονική

Καλές επιταχύνσεις στη κανάρα))))
 

xntinou

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS 07
Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις αυτό το μοτέρ στις 200k χλμ σε τέτοια κατάσταση έτοιμο να καταπιει άλλα τόσα, κόντρα στην τάση της ανικανοποίητης συνεχούς εναλλαγής μοτοσυκλετών. Όπως και οι εξωτερικές παρεμβάσεις αποπνέουν μια φρεσκάδα που συμβαδίζει με τα νεαρά .. σωθικά της!

Και η δική μου μόλις μεγαλώσει έτσι μου πε ότι θέλει να γίνει :p:D
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Χρωσταω απαντησεις αλλα φευγω αγκαλια με το διχρονο για περιπετειες πολλων χιλιαδων στροφων!
Με το ποιο;
Για λέγε...

_________________
Ντακάρετε-φον
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Χρωσταω απαντησεις αλλα φευγω αγκαλια με το διχρονο για περιπετειες πολλων χιλιαδων στροφων!
Πάς για κλάδεμα ?:waiting:
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις αυτό το μοτέρ στις 200k χλμ σε τέτοια κατάσταση έτοιμο να καταπιει άλλα τόσα, κόντρα στην τάση της ανικανοποίητης συνεχούς εναλλαγής μοτοσυκλετών. Όπως και οι εξωτερικές παρεμβάσεις αποπνέουν μια φρεσκάδα που συμβαδίζει με τα νεαρά .. σωθικά της!

Και η δική μου μόλις μεγαλώσει έτσι μου πε ότι θέλει να γίνει :p:D
Βρηκα ανθρωπο να βαψει στο χρωμα που πρεπει τα αθλια:D ασημι στεφανια σου!
Η κιτρινη ευχαριστει απο την ραμπα για τα κοπλιμεντα, μιλαμε απο Δευτερα.

Με το ποιο;
Για λέγε...

_________________
Ντακάρετε-φον
Με το husky που ειδες παραπαν...:(

Πάς για κλάδεμα ?:waiting:
Αυτο δεν ηταν κλαδεμα, ηταν το motocross στους δρομους της ελιας...:wacky::arghh::wacky:
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Του (3) είμαι υπέρμαχος ,και καταλαβαίνω επίσης τις ευεργετικές επιπτώσεις στην μακροζωία ενός μοτέρ.
Ποτέ δεν χρησιμοποίησα (ούτε και πρόκειται) ,ένα μοτό 1000+cc για καθημερινή εντός πόλης χρήση.
Οχι για να μήν χαλάσει ,αλλά γιατί δεν βολεύει κ δεν φτιάχτηκε για τέτοια χρήση.

Με το (1) εννοείς το τυπικό/προτεινόμενο κ πάντα σε εξουσ/να; -ή- κάτι άλλο;

Θα ήθελα (αν δεν είναι κόπος) λίγες περισσότερες λεπτομέρειες για το κάθ'ένα ξεχωριστά.

Ειδικά τα (4)(5) δεν τα καταλαβαίνω. Καθόλου όμως.
Πληρώνω κ παίρνω μια τεχνολογικά ικανή μοτοσυκλέτα 1200cc ,και δεν θα βγάλω τελικιάσματα σε απέραντες ΕΟ ,ούτε θα την δουλέψω ποτέ σε υψηλές στροφές για να γουστάρω...;;;
Εκτός κι αν κάτι κατάλαβα λάθος...;
(1) το προγραμμα συντηρησης
5000 λαδια, 10000 λαδια φιλτρο λαδιου, μπουζι, ρυθμιση βαλβιδων, πλυσιμο φιλτρο αερα Κ & Ν.

(2) αλλα και το γενικοτερο οδηγικο προφιλ
(3) μακρια απο υπερθερμανση στην πολη
Εχουμε την ιδια αποψη ασε που δεν χρειαστηκε να την αποφυγω διοτι δεν ηταν ποτέ στο προγραμμα μου καλοκαιρι με το GS στην πολη.
Τις λιγες φορες που ετυχε σε εκτος δρομου διαδρομες δεν διαμαρτυρηθηκε με ηχους κλπ περιεργα.

(4) ανουσια τελικιασματα
Μια χαρα την εχω ταξιδεψει με τελικες αλλα ποτέ χωρις λογο.
Εχω κανει και το Αθηνα Θεσσαλονικη σε 3.30 ωρες με αρκετα 220αρια στις ευθειες
την εχω φερει κι απο Ανδριτσαινα Θεσσαλονικη σε ενα πρωινο μεσω Πατρας Ιωαννινων κι αλλα λιγα ακομα express.
Ποτέ δεν ετυχε να ειναι καλοκαιρι κι αυτο ισως να βοηθησε καπως.
Κυριως ομως αυτη η μοτοσυκλετα ειχε την τυχη -κι εγω μαζι- να γραψει παρα μα παρα πολλα απο τα χλμ της
σε ωραιους επαρχιακους εντος Βαλκανιων γενικοτερα με ωραιες παρεες και πραγματικα σβελτους ρυθμους διχως να ταλαιπωρειται.

(5) και γενικοτερα υψηλοστροφη λειτουργια.
Εδω σε καθοδηγουν τα χαρακτηριστικα της.Σπανια θα χρειαστει να σκασεις μια 2α ή 3η σε ενα ωραιο επαορχιακο στροφιλικι
η αποδοση αλλωστε μετα τις 6000 σαλ δεν ειναι το φορτε της και το εντυπωσιακο της χαρακτηριστικο.
Ισως αν ειχα στο οδηγικο μενου τις ασφαλταρες τις ανοιχτες καμπες και κυριως την joe bar παρεα του Ιωαννη που ειδατε παραπανω στο λινκ
με την καρφωμενη βαλβιδα ισως να τα καταφερνα λιγο καλυτερα στις φθορες, ποιος ξερει...

Κλεινω με την αναφορα σε 2 γεγονοτα που συνεπεσαν με τον ερχομο της 1200 στα χερια μου
και μου αλλαξαν οδηγικες συνηθειες και προσεγγιση στη χρηση της μοτο γενικοτερα.
Το ενα ειναι πως οταν την παρελαβα η μικρη μου ηταν 6 μηνων και ειχα κολλησει στην φραση ενος ομοιοπαθους 1200αρη φιλου
που οποτε τα ανοιγαμε μου φωναζε ''αναβοσβηνει η μπεμπα στο ταμπλο Πασχαληηη''
...με αποτελεσμα να αρχισω κι εγω μετα απο λιγο να βλεπω και την δικια μου!
Το αλλο ειναι φυσικα η οικονομικη υφεση στην Ελλαδα η παραλληλη τεραστια αυξηση της τιμης της βενζινης
η ξαφνικη εκτιμηση πως με οτι βρεθηκε στο γκαραζ μας θα τη βγαλουμε για αγνωστο και μαλλον πολυ καιρο ακομα,
κι ας μου πει ενας οτι αυτο δεν το ενιωσε,και θα τον πιστεψω, και θα τον χαρω!

p.s.
Καπου πρεπει να χωσω και την ιστορια της μοτο πριν ερθει στα χερια μου..
Ο αδερφικος φιλος @MICHALIS GS που ειναι και το πρωτο αμορε της ειχε κανει ενα απο τα ιδανικοτερα στρωσιματα στην κοπελια
μιας και την παρελαβε φθινοπωρο του 2004 και της αφιερωσε την προσοχη του στα πρωτα 5000 χλμ αποφευγοντας πολεις φορτωμα κινητηρα θερμοκρασιες
αλλα και ακολουθωντας το ανεκτιμητης αξιας ανοιγμα που ακουει στον κωδικο 500 στροφες επανω ανα 500 χλμ. χρησης.
Ενα αλλο ενδεικτικο στοιχειο του πώς περασε τα πρωτα της 61000 χλμ στα χερια του ειναι πως τα μαμά εμπρος τακακια τα αλλαξα στις 78000 χλμ.
Φτανει με το σεντονι και οπου αυτα που εγραψα φαινονται αλλα αντι αλλων ξαναρωτατε!!
 
Top Bottom