Ανανεωση σχεσης οδηγου-κινητηρα R 1200 GS

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Σημερα ρυθμιζουμε βαλβιδες προληπτικα.

Να μην ξαναβαζω ομως τις γνωστες εικονες του gs μιας κ βρηκα στη διπλανη ραμπα κατι πιο ενδιαφερον!



adv phone
Θέλει και σφίξιμο κεφαλών στα χίλια για να μαζέψεις ανοχές από τις φλάντζες
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Θέλει και σφίξιμο κεφαλών στα χίλια για να μαζέψεις ανοχές από τις φλάντζες
Ναι το εκανε κι αυτο οσο χαζευα το suzuki και τα περιφερειακα του.
Δημητρη μου κανει εντυπωση πως δυσκολευεται ακομα να ανεβασει πανω απο τις 7000 στροφες.Τα διανυθεντα ειναι 1350 μεχρι τωρα κ προσωπικα πιστευω πως θελει κι αλλο στρωσιμο.Εσυ τι λες?
.

adv phone
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Ναι το εκανε κι αυτο οσο χαζευα το suzuki και τα περιφερειακα του.
Δημητρη μου κανει εντυπωση πως δυσκολευεται ακομα να ανεβασει πανω απο τις 7000 στροφες.Τα διανυθεντα ειναι 1350 μεχρι τωρα κ προσωπικα πιστευω πως θελει κι αλλο στρωσιμο.Εσυ τι λες?
.

adv phone

H BMW λέει για στρώσιμο 1000 χιλ αρά λογικά με 1350 θα έχει στρώσει.
Η λεπτομέρεια που πρέπει να έχουμε υπόψιν είναι ότι ο κινητήρας έχει λάδια ρονταρίσματος όταν το παίρνεις καινούριος.
Εγώ όταν ήταν φρέσκος πήγα μέχρι 1000 χιλ. 4000 στροφ. και ανέβαζα κάθε 1000 χιλ 1000 στροφ στα 3500 χιλ τον άνοιξα στα 7600 μετά τον άνοιγμα τέρμα
όταν ήταν καλά ζεσταμένος και δεν είχε ανηφόριτσα η κόντρα άνεμο.
Αρά δεν έχω εμπειρία 1350χιλ και 7000 στρ.

Τώρα θα μου πεις ελατήρια και λαδί που κολλάει αφού τα σκουπίζει η σκούπα, όμως είναι και τα κουζινέτα.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
H BMW λέει για στρώσιμο 1000 χιλ αρά λογικά με 1350 θα έχει στρώσει.
Η λεπτομέρεια που πρέπει να έχουμε υπόψιν είναι ότι ο κινητήρας έχει λάδια ρονταρίσματος όταν το παίρνεις καινούριος.
Εγώ όταν ήταν φρέσκος πήγα μέχρι 1000 χιλ. 4000 στροφ. και ανέβαζα κάθε 1000 χιλ 1000 στροφ στα 3500 χιλ τον άνοιξα στα 7600 μετά τον άνοιγμα τέρμα
όταν ήταν καλά ζεσταμένος και δεν είχε ανηφόριτσα η κόντρα άνεμο.
Αρά δεν έχω εμπειρία 1350χιλ και 7000 στρ.

Τώρα θα μου πεις ελατήρια και λαδί που κολλάει αφού τα σκουπίζει η σκούπα, όμως είναι και τα κουζινέτα.
Κι εγω εκανα τα πρωτα 800 με 4000 στροφες και μετα ανεβασα το οριο στις 5000 μεχρι και τα 1300 οπου εκανα την πρωτη διερευνητικη σε ελαφρια κατηφορα.
Επεστρεψα σε νεο οριο τις 5500 και σταδιακα θα παω ξανα προς τις 7000 κλπ οταν ο κινητηρας μου το ψιθυρισει.
Ειναι μεγαλη τυχη που ειχα χαμηλες θερμοκρασιες λογω του Μαρτη γδαρτη
και επισης πολυ εντυπωσιακη η απιστευτη ροπη και ευστροφια που εχει ξανα στις χαμηλες στροφες.
Ειχαι χαρακτηριστικο οτι μου συμβαινει ξανα το γνωστο φαινομενο του να μπερδευω την 3η με την 4η σχεση
και να πρεπει να παιρνω επιβεβαιωση απο την ενδειξη στα οργανα:)
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Κι εγω εκανα τα πρωτα 800 με 4000 στροφες και μετα ανεβασα το οριο στις 5000 μεχρι και τα 1300 οπου εκανα την πρωτη διερευνητικη σε ελαφρια κατηφορα.
Επεστρεψα σε νεο οριο τις 5500 και σταδιακα θα παω ξανα προς τις 7000 κλπ οταν ο κινητηρας μου το ψιθυρισει.
Ειναι μεγαλη τυχη που ειχα χαμηλες θερμοκρασιες λογω του Μαρτη γδαρτη
και επισης πολυ εντυπωσιακη η απιστευτη ροπη και ευστροφια που εχει ξανα στις χαμηλες στροφες.
Ειχαι χαρακτηριστικο οτι μου συμβαινει ξανα το γνωστο φαινομενο του να μπερδευω την 3η με την 4η σχεση
και να πρεπει να παιρνω επιβεβαιωση απο την ενδειξη στα οργανα:)
Μερικές φορές όταν έχει μπει στο μυαλό η διαδικασία στρωσίματος δεν παρατηρείτε σφίξιμο μόνο στο κινητήρα αλλά και στον καρπό του δεξιού χεριού.
 
Top Bottom