Ανανεωση σχεσης οδηγου-κινητηρα R 1200 GS

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
για τα υγρα οκ το ξεχασα
για τα ωστηρια κλπ εχει να κανει πως του συμπεριφερεσαι δηλαδη το οτι αναφερα της 6000στροφες δεν ειναι τυχαιο !!!
επι της ουσιας ειναι ενας αργοστροφος κινητηρας που οταν τον πιεζεις ψηλα υπαρχει θεμα με την λιπανση στις κεφαλες και ετσι αρχινανε τα προβληματα με τους τεντωτηρες ,ωστηρια κλπ
Τοτε γιατι ανεφερες οτι αγαπαει γυρω στις 6000 στροφες..?
Δηλαδη καλο για το μοτερ ειναι να το φτανουμε το πολυ 6500 ας πουμε?
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τοτε γιατι ανεφερες οτι αγαπαει γυρω στις 6000 στροφες..?
Δηλαδη καλο για το μοτερ ειναι να το φτανουμε το πολυ 6500 ας πουμε?
ακριβως εκει παιζει καλα
περιπου 150 με 160 χλμ και βολταρεις μεχρι να γερασεις
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Aυτό με τον σταυρό μΕ άρεσε!:D

Εγώ εννοώ, πέρα από την τακτική συντήρηση, τις εργασίες που πρέπει να γίνουν ξεχωριστά. Π.χ. κάθε χρόνο άλλαγμα υγρών μονάδας του ABS, Κάθε 150.000 χλμ αλλαγή ωστηρίων κλπ.
Τόσοι έχουν ξεπεράσει τις 200.000 χλμ, κάτι θα ξέρουν!
Όσα δεν αναφέρονται στο Maintenance manual π.χ. ωστήρια, το service manual αναφέρει συγκεκριμένες μετρήσεις που πρέπει να γίνουν καθώς επίσης αναφέρει όρια αντικατάστασης.

Επίσης όταν αλλάζεις βαλβολίνες "διαφορικού" θα πρέπει να σπάει το διαφορικό και να γίνεται έλεγχος ρουλεμάν πηνίου και έλεγχος σταυρού.
Για τα μοντέλα 2008 και μετά λέω τα πριν γίνεται θέλοντας και μη.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Όσα δεν αναφέρονται στο Maintenance manual π.χ. ωστήρια, το service manual αναφέρει συγκεκριμένες μετρήσεις που πρέπει να γίνουν καθώς επίσης αναφέρει όρια αντικατάστασης.

Επίσης όταν αλλάζεις βαλβολίνες "διαφορικού" θα πρέπει να σπάει το διαφορικό και να γίνεται έλεγχος ρουλεμάν πηνίου και έλεγχος σταυρού.
Για τα μοντέλα 2008 και μετά λέω τα πριν γίνεται θέλοντας και μη.
για πες
ορια αντικαταστασεις???
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καραlike στον απο πάνου λέμεεεε!!!!!!!
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Ρε σεις παλιομπεμβεδάκηδες χιλιομετροφάγοι...
για να μην τα έχουμε αποσπασματικά και διασκορπισμένα...
δεν ενημερώνετε κι εμάς τους φιλόδοξους μελλοντικούς χιλιομετροφάγους alá GS, με κάποιον τρόπο, τις εργασίες που πρέπει να γίνονται και σε ποιες χιλιάδες χιλιομέτρων, ώστε να κρατάμε τον μπόξερ ή και το εργαλείο γενικότερα, ζωντανό και ζουμπουρλούδικο;
Διαφωτήστε μας!
Αυτο ειναι για τον μποξερ...
το προγραμμα συντηρησης
5000
λαδια.
10000
λαδια φιλτρο λαδιου, μπουζι, ρυθμιση βαλβιδων, πλυσιμο φιλτρο αερα Κ & Ν.

Το μονο που θα συμπληρωσω ειναι πως εχουμε το νου μας στην λειτουργια του κι αν ακουμε
π.χ. εναν κυλινδρο να ζοριζεται ή το μοτερ να μπερδευει πηγαινουμε αμεσα για ελεγχο στους πολλαπλασιαστες-πιπες.
Κανενα κυλινδροπιστονο στον κοσμο δε γουσταρει να λουζεται με καυσιμο μειγμα διχως σπινθηρα
και κανενα ταιρι του δεν τρελλαινεται να κουβαλαει ξαφνικα το φορτιο και των δυο!
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Αυτο ειναι για τον μποξερ...
το προγραμμα συντηρησης
5000
λαδια.
10000
λαδια φιλτρο λαδιου, μπουζι, ρυθμιση βαλβιδων, πλυσιμο φιλτρο αερα Κ & Ν.

Το μονο που θα συμπληρωσω ειναι πως εχουμε το νου μας στην λειτουργια του κι αν ακουμε
π.χ. εναν κυλινδρο να ζοριζεται ή το μοτερ να μπερδευει πηγαινουμε αμεσα για ελεγχο στους πολλαπλασιαστες-πιπες.
Κανενα κυλινδροπιστονο στον κοσμο δε γουσταρει να λουζεται με καυσιμο μειγμα διχως σπινθηρα
και κανενα ταιρι του δεν τρελλαινεται να κουβαλαει ξαφνικα το φορτιο και των δυο!
Αυτό το να το ακούμε είναι όλα τα λεφτά.
Τα μηχανήματα μιλάνε εμείς πρέπει να μάθουμε να ακούμε.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Βρηκα ανθρωπο να βαψει στο χρωμα που πρεπει τα αθλια:D ασημι στεφανια σου!
Περα απο την πλακα, αυτο ποσο κοστιζει ανα στεφανι (μονο το βαψιμο)? Και υποθετω το στεφανι θελει ξεπλεξιμο, βαψιμο και πλεξιμο/ακτινολογηση, σωστα? Σορυ που ειναι ψιλο-ασχετο με το θεμα αλλα δεν ειναι το μονο ποστ εδω :p
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Προσοχή !
Μέχρι το 2007
Μετά το 2007 οι τιμές σε κάποια αλλάζουν.
Αλλά για άλλα μοντέλα μπορείτε να το βρείτε στο Reprom.

Μπορείτε να βρείτε επίσης προχωρώντας παρακάτω επιλέγοντας Gear Box ας πούμε, Technical Data για σασμάν
π.χ.όριο φθοράς φουρκέτας.
Αυτό φίλε όσο κι αν έψαξα δεν το βρήκα.
Είναι CD? Αν ναι, πού/πώς το πήρες?
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Αυτό φίλε όσο κι αν έψαξα δεν το βρήκα.
Είναι CD? Αν ναι, πού/πώς το πήρες?
Είναι DVD με part number και το πουλά η BMW.
Αυτό που έχω είναι η 5η έκδοση και πάει μέχρι και το 2007.
Το ψώνισα από την λαϊκή ελπίζω να καταλαβαίνεις.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Περα απο την πλακα, αυτο ποσο κοστιζει ανα στεφανι (μονο το βαψιμο)? Και υποθετω το στεφανι θελει ξεπλεξιμο, βαψιμο και πλεξιμο/ακτινολογηση, σωστα? Σορυ που ειναι ψιλο-ασχετο με το θεμα αλλα δεν ειναι το μονο ποστ εδω :p
Τα ποστ με τους γρηγορους μετακομισαν κι εδω εμειναν οι μεθοδικοι.:cool:
Ειδα τις προαλλες ενα υπεροχο αποτελεσμα με ηλεκτροστατικη σε στεφανια 1150 απλου.
Λυσιμο βαψιμο και ξαναδεσιμο 140 ευρω και για τους δυο τροχους.Διευθυνση καπου στην Παπαφη,Θεσσαλονικη.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Σημερα κατοπιν τιμοληψιας καποιων ανταλλακτικων αποφασισα την αντικατασταση και των 2 κυλινδροκεφαλων
με αλλες κατασκευης 2007 οι οποιες ειναι προσφατα πληρως ανακατασκευασμενες.
Για οσους δεν γνωριζουν οι κεφαλες απο το 2007 και μετα εχουν καλυτερες διοδους λιπανσης διαφορετικες αυτοψυχομενες βαλβιδες εξαγωγης
ενω οι συγκεκριμενες εχουν πργματοποιησει και ταξιδι στο εξωτερικο για spa αλλα και τουρισμο στις Νορμανδικες ακτες.

:yew:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Στο τέλος ολοι θα εχουν ενα μικρο κομματι απο τον ζωντανό θρύλο ,τον φωνέα πασών gs ,την κιτρινη βυζαντινη λαίλαπα ,τον ενα και μοναδικό αδιευκρίνιστο πολεμιστή Φοινιξ
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Στο τέλος ολοι θα εχουν ενα μικρο κομματι απο τον ζωντανό θρύλο ,τον φωνέα πασών gs ,την κιτρινη βυζαντινη λαίλαπα ,τον ενα και μοναδικό αδιευκρίνιστο πολεμιστή Φοινιξ
@Phoenix o σκοτεινος φονεας των μπουζονιων και αρχων των βαλβιδων εξαγωγης ,
τιμη μου και καμαρι μου να χρησιμοποιησω 2 απο τα πιο πετυχημενα σε βελτιωση κομματια
που φορουσε το ξαδερφακι πριν ενσωματωθει στον πυραυλο που ακουει στο ονομα R1200 S 07.

Στεργιο :friendship:
(στειλε το πμ )
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Καλά αφού φορέσατε ωστήρια στο 1200GS, βάλτε μια φωτογραφία να τα δούμε και εμείς οι αδαείς....

Αγόρια πολύ μπλα - μπλα και αισθάνομαι noobας με τόσες αναλυτικές οδηγίες που διαβάζω για την αγαπημένη μου...
Είσαστε πολύ ομπρός!!!))))
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Καλά αφού φορέσατε ωστήρια στο 1200GS, βάλτε μια φωτογραφία να τα δούμε και εμείς οι αδαείς....

Αγόρια πολύ μπλα - μπλα και αισθάνομαι noobας με τόσες αναλυτικές οδηγίες που διαβάζω για την αγαπημένη μου...
Είσαστε πολύ ομπρός!!!))))
Μην παει το μυαλο σου στα ωστηρια σιδεροβεργες των παλιων μποξερ.Το μαυρο κατω απο τον ελαφρα φθαρμενο στην βαφη εκκεντροφορο ειναι το ανω τμημα του κ θα το εψαχνα περισσοτερο αν δεν ηταν διαθεσιμες κ ετοιμες οι σπανιες 07 κεφαλες του Στεργιου

:


adv phone
 

MICHALIS GS

Μέλος
Όνομα
CAROLOS
Μοτό
GS 1200 ADV 2012
Πασχάλη αφού σ' ευχαριστήσω να συμπληρώσω πως:
όλα τα χιλιόμετρα ( περ. 61.000 που έκανα ) έβαζα πάντα 100 άρα βενζίνη.
Επίσης τα περισσότερα χιλιόμετρα ήταν ασφάλτινα, σπάνια μπήκα σε χώμα.
Δικάβαλα έκανα περίπου 5.000 χλμ.
Η συντήρηση γινόταν ανά 5.000 χλμ λάδια και ανά 10.000 χλμ το κανονικό service όπως ορίζει ο κατασκευαστής σ' επίσημο πάντα.

Με το καλό να κάνεις άλλα τόσα !
 
Top Bottom