Αντάπτορας φορτιστή / συντηρητή μπαταρίας BMW σε διάμετρο Auto?

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Το να κόψω ράψω τον φορτιστή για να βγάλω παράλληλη παροχή τύπου αναπτήρα αντί για την παροχή της μοτο αρχίζει και μου αρέσει σαν ιδέα.

Όπως και να χει ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις, βοήθησαν αρκετά να πάρω μια ιδέα για το τι επιλογές υπάρχουν.
 
Reactions: Gus

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Συγνώμη που ενώ δεν θέλεις κοπτοραπτική … αλλά με φαίνεται η πιο εύκολη λύση η οποία είναι 2 σε 1

Εφόσον δεν έχει εμφανιστεί κάποιο ανταπτοράκι, η απλούστερη κατ’ εμέ λύση είναι η παράλληλη σύνδεση αρσενικού φις τύπου auto, έτσι ώστε να κρατήσεις και το μαμά φις. Κάποια εκατοστά πριν το μαμά φις ξεγυμνώνεις καλώδια και συνδέεις και το 2ο φις τύπου auto , τελικό αποτέλεσμα εχεις 2 παροχές α) φις μαμά, β) φις τύπου auto, και είσαι παντός καιρού , αλλοιώς αντικαθιστάς το τύπου bmw φις με universal τύπου auto. Εάν δεν θέλεις να το κανείς εσυ πας σ’ ένα ηλεκτρολόγο και το κάνει με ελάχιστο κόστος σε χρόνο και χρήμα μιας και είναι εύκολο
Έτσι έχω κάνει το κομπεσεράκι μου, το μαμά φις του και πρόσθεσα φισάκι από opimate που έχω παροχή στο μηχανάκι για «βαριά « ρεύματα …
Θ’ αγγαρέψω φίλο να μ’ανεβασει φωτό όταν μπορέσει, μιας και εγώ ντεεεν

edit, βλέποντας ξανά το κομπρεσερακι (airman) θυμήθηκα ότι το μαμα φις του είναι διπλής χρήσης, και τύπου bmw, και auto, εάν βρεις στην αγορά τέτοιο φισακι, αλλάζεις μόνο το φισακι και είσαι πάλι 2 σε 1 παντός καιρού
Οι φωτογραφίες του Κύρου Γρανάζη...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Για την ιστορία :
Ο μαύρος κονέκτορας στην φωτό απο πάνω είναι γνωστός σαν SAE. Παρόλο που δεν υπάρχει πρότυπο της SAE που να τον περιγράφει τα χαρακτηριστικά του είναι μια μίξη των SAE J1239 και SAE J928. Είναι φτιαγμένος για να μεταφέρει μεγάλα ρεύματα.

Ένα βασικό χαρακτηριστικό του είναι η εναλλαγή πολικότητας μεταξύ του εκτεθειμένου ακροδέκτη όταν συνδέονται δυο ακροδέκτες. Και εκεί είναι και το σημείο που χρήζει προσοχής. Από την πλευρά του οχήματος ο θετικός πόλος πρέπει να είναι στον θηλυκό ακροδέκτη και η γη στον αρσενικό. Από την πλευρά της συσκευής η πολικότητα είναι ανάποδα. Θετικός πόλος είναι στον αρσενικό ακροδέκτη και η γη στον θηλυκό.
Αυτό ισχύει για όλες τις έτοιμες λύσεις με αυτό τον τύπο κονεκτορα. Παράδειγμα :
Απευθείας σύνδεση στην μπαταρία





Προσοχή στις επεκτάσεις και ποια πλευρά συνδέεις που. Παράδειγμα 1:



Υπάρχουν μερικοί που πουλάνε τέτοια...Τουλάχιστον βλέπεις το χρώμα στο καλώδιο.



Και πάμε στο quiz... Ποιός πόλος είναι που στην πλευρά του SAE στην παρακάτω έτοιμη λύση?



Και εδώ?



Νομίζω μπήκες στο πνεύμα.
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
Οι φωτογραφίες του Κύρου Γρανάζη...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
:inlove::inlove::inlove::inlove::inlove: ευχαριστώ φιλαράκι,

Νικόλα το μαυρομπορντοροδοτρανταφυλλί :wacky: είναι το μαμά αρσενικό φυσάκι του airman, όπως βλέπεις δουλεύει μπαλαντέρ με 2 λειτουργίες είτε για υποδοχή τύπου auto είτε για τύπου bmw συρταρώνοντας το μπορντοροδοτριανταφυλλί, εάν θελήσεις να κρατήσεις και την επιλογή για τύπου bmw, ψάξε μπάς και βρείς κάτι τέτοιο στην αγορά.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Συγνώμη...
Ανάμεσα σε αυτά τα δύο μαυρομπορντοροδοτρανταφυλλί και μπορντοροδοτριανταφυλλί τι διαφορές έχουμε...?:thumbsdown:
















Συγνώμη Γιώργη δεν κρατήθηκα...:roflmao::roflmao::roflmao::ha:ha:ha
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
Συγνώμη...
Ανάμεσα σε αυτά τα δύο μαυρομπορντοροδοτρανταφυλλί και μπορντοροδοτριανταφυλλί τι διαφορές έχουμε...?:thumbsdown:













Συγνώμη Γιώργη δεν κρατήθηκα...:roflmao::roflmao::roflmao::ha:ha:ha
απλόν απλούστατο
το μαυρομπορντοροδοτρανταφυλλί είναι ολόκληρο το γκαυλιτζέκι, :ha ενώ το μπορντοροδοτριανταφυλλί είναι το κομμάτι που συρταρώνει για να έχουμε 2 σε 1 αμ σαμπού αμ κοντισιονέρ :ha:ha
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
Για την ιστορία :
Ο μαύρος κονέκτορας στην φωτό απο πάνω είναι γνωστός σαν SAE. Παρόλο που δεν υπάρχει πρότυπο της SAE που να τον περιγράφει τα χαρακτηριστικά του είναι μια μίξη των SAE J1239 και SAE J928. Είναι φτιαγμένος για να μεταφέρει μεγάλα ρεύματα.

Ένα βασικό χαρακτηριστικό του είναι η εναλλαγή πολικότητας μεταξύ του εκτεθειμένου ακροδέκτη όταν συνδέονται δυο ακροδέκτες. Και εκεί είναι και το σημείο που χρήζει προσοχής. Από την πλευρά του οχήματος ο θετικός πόλος πρέπει να είναι στον θηλυκό ακροδέκτη και η γη στον αρσενικό. Από την πλευρά της συσκευής η πολικότητα είναι ανάποδα. Θετικός πόλος είναι στον αρσενικό ακροδέκτη και η γη στον θηλυκό.
Αυτό ισχύει για όλες τις έτοιμες λύσεις με αυτό τον τύπο κονεκτορα. Παράδειγμα :
Απευθείας σύνδεση στην μπαταρία





Προσοχή στις επεκτάσεις και ποια πλευρά συνδέεις που. Παράδειγμα 1:



Υπάρχουν μερικοί που πουλάνε τέτοια...Τουλάχιστον βλέπεις το χρώμα στο καλώδιο.



Και πάμε στο quiz... Ποιός πόλος είναι που στην πλευρά του SAE στην παρακάτω έτοιμη λύση?



Και εδώ?



Νομίζω μπήκες στο πνεύμα.
Σωστός και αναλυτικός, :ok:

Στην περίπτωση του Νικόλα βέβαια δεν εννοούσα να βάλει κάτι τέτοιο, απλά το χρησιμοποίησα ώς παράδειγμα από δική μου παράλληλη σύνδεση, εννοούσα να προσθέσει 2 αρσενική παροχή universal,

Ας αναφέρω την δική μου περίπτωση μπάς και έχει και κανένας άλλος τις ίδιες αδιάβροχες ανησυχίες..... :hungover: :roflmao:
Κατέληξα στο παρακάτω concept, επειδή οι μπρίζες τύπου αναπτήρα οταν είναι κλειστές με το λαστιχένιο καπάκι τους είναι στεγανές αλλά δέν είναι στεγανές όταν έχουν φισάκι συνδεμένο, επίσης δεσμεύουν - περιορίζουν τον χώρο τοποθέτησης.
Θέλοντας λοιπόν κατα κύριο λόγο αδιάβροχη σύνδεση με φις (και εν κινήσει), με μικρό και βολικό μέγεθος που την βάζω όπου θέλω κατέληξα στο παρακάτω concept.....

Προσωπικά ήθελα βαριά ρεύματα για να δουλεύω τον χειμώνα θερμαινόμενο γιλέκο(το οποίο έχει καλώδιο με βύσμα για αναπτήρα), και εάν χρειαστεί το κομπρεσεράκι μου, ήθελα λοιπόν μια παροχή που να είναι σε βολικό εύκολα προσβάσιμο μέρος και να είναι αδιάβροχη ακόμα και όταν έχω συνδεμένο το θερμαινόμενο γιλέκο εν πορεία....
Κατέληξα ώς παροχή σε αυτή OptiMate CABLE O-11 $14.95 , για την σύνδεση του γιλέκου και του κομπρεσέρ, και πήρα αυτό Optimate O-33 | Προέκταση Καλωδίου SAE (1m) το οποίο έκοψα στην μέση και προσάρμοσα τους κονέκτορες 1 στο γιλέκο και 1 στο κομπρεσέρ στο οποίο επειδή δέν ήθελα ν'ακυρώσω το universal φισάκι ''αναπτήρα'' σύνδεσα παράλληλα το SAE φισάκι :rolleyes: :cry: :roflmao: :hungover: :happy:
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Για την ιστορία :
Ο μαύρος κονέκτορας στην φωτό απο πάνω είναι γνωστός σαν SAE. Παρόλο που δεν υπάρχει πρότυπο της SAE που να τον περιγράφει τα χαρακτηριστικά του είναι μια μίξη των SAE J1239 και SAE J928. Είναι φτιαγμένος για να μεταφέρει μεγάλα ρεύματα.

Ένα βασικό χαρακτηριστικό του είναι η εναλλαγή πολικότητας μεταξύ του εκτεθειμένου ακροδέκτη όταν συνδέονται δυο ακροδέκτες. Και εκεί είναι και το σημείο που χρήζει προσοχής. Από την πλευρά του οχήματος ο θετικός πόλος πρέπει να είναι στον θηλυκό ακροδέκτη και η γη στον αρσενικό. Από την πλευρά της συσκευής η πολικότητα είναι ανάποδα. Θετικός πόλος είναι στον αρσενικό ακροδέκτη και η γη στον θηλυκό.
Αυτό ισχύει για όλες τις έτοιμες λύσεις με αυτό τον τύπο κονεκτορα. Παράδειγμα :
Απευθείας σύνδεση στην μπαταρία





Προσοχή στις επεκτάσεις και ποια πλευρά συνδέεις που. Παράδειγμα 1:



Υπάρχουν μερικοί που πουλάνε τέτοια...Τουλάχιστον βλέπεις το χρώμα στο καλώδιο.



Και πάμε στο quiz... Ποιός πόλος είναι που στην πλευρά του SAE στην παρακάτω έτοιμη λύση?



Και εδώ?



Νομίζω μπήκες στο πνεύμα.
Τώρα βραχυκύκλωσα τελείως:hh: ναι κατάλαβα ότι θα πάω σίγουρα σε ηλεκτρονικό για τη μόντα! :ha

Σωστός και αναλυτικός, :ok:

Στην περίπτωση του Νικόλα βέβαια δεν εννοούσα να βάλει κάτι τέτοιο, απλά το χρησιμοποίησα ώς παράδειγμα από δική μου παράλληλη σύνδεση, εννοούσα να προσθέσει 2 αρσενική παροχή universal,

Ας αναφέρω την δική μου περίπτωση μπάς και έχει και κανένας άλλος τις ίδιες αδιάβροχες ανησυχίες..... :hungover::roflmao:
Κατέληξα στο παρακάτω concept, επειδή οι μπρίζες τύπου αναπτήρα οταν είναι κλειστές με το λαστιχένιο καπάκι τους είναι στεγανές αλλά δέν είναι στεγανές όταν έχουν φισάκι συνδεμένο, επίσης δεσμεύουν - περιορίζουν τον χώρο τοποθέτησης.
Θέλοντας λοιπόν κατα κύριο λόγο αδιάβροχη σύνδεση με φις (και εν κινήσει), με μικρό και βολικό μέγεθος που την βάζω όπου θέλω κατέληξα στο παρακάτω concept.....

Προσωπικά ήθελα βαριά ρεύματα για να δουλεύω τον χειμώνα θερμαινόμενο γιλέκο(το οποίο έχει καλώδιο με βύσμα για αναπτήρα), και εάν χρειαστεί το κομπρεσεράκι μου, ήθελα λοιπόν μια παροχή που να είναι σε βολικό εύκολα προσβάσιμο μέρος και να είναι αδιάβροχη ακόμα και όταν έχω συνδεμένο το θερμαινόμενο γιλέκο εν πορεία....
Κατέληξα ώς παροχή σε αυτή OptiMate CABLE O-11 $14.95 , για την σύνδεση του γιλέκου και του κομπρεσέρ, και πήρα αυτό Optimate O-33 | Προέκταση Καλωδίου SAE (1m) το οποίο έκοψα στην μέση και προσάρμοσα τους κονέκτορες 1 στο γιλέκο και 1 στο κομπρεσέρ στο οποίο επειδή δέν ήθελα ν'ακυρώσω το universal φισάκι ''αναπτήρα'' σύνδεσα παράλληλα το SAE φισάκι :rolleyes::cry::roflmao::hungover::happy:
Κατάλαβα το concept της πρότασης σου. Είτε θα αντικαταστήσω το μαμά φισ με αυτοκινήτου που να δίνει μαζί και αντάπτορα για bmw, είτε θα βγάλω παράλληλο φις αυτοκινήτου και θα γίνει σύστημα χταπόδι. Θα πάω από ηλεκτρονικό το απόγευμα να το δούμε και από κοντά
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Πρόταση για ανταλλαγή,

MXS 5.0 UK

μαζι με το


και είσαι κομπλέ βαζεις το eylet και είναι με κλιπ. τσακ μπαμ (με την καλή έννοια )
Ηλία τώρα το είδα το post σου. Θα δω τι μπορώ να κάνω με το υπάρχον και το κόστος μετατροπής και θα σε ενημερώσω!
 
Top Bottom