Αντιμετώπιση κλαταρισματος ελαστικού.

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

AntonisD

Μέλος
Όνομα
Αντώνης Δαφνής
Μοτό
NC 750X
SH 150
Kaze R 110
Εγώ με ένα τύπου φαστ της Wurth έβγαλα 500+ χιλιόμετρα άσφαλτο και χώμα με το Crf
Δεν ξέρω τι τρύπα είχα (φαντάζομαι μικρή)
Είχα βέβαια μαζί μου εργαλεία και σαμπρέλα για κάθε ενδεχόμενο αλλά δε χρειάστηκαν
Στο παρελθόν που είχα χρησιμοποιήσει δυο φορές κανονικό φαστ δε δούλεψε και ήμουν επιφυλακτικός
Όλα καλά
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Θυμάσαι φαντάζομαι τι τραβήξαμε να βρούμε το καταφύγιο?
Αυτή η αναθεματισμενη φουρκέτα με την καταιγίδα...αφού δε φάγαμε κάνα κεραυνίδι τυχεροί ειμαστε
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Όταν έχεις μαζί σου σαμπρέλα για ώρα ανάγκης, χρειάζεται να έχεις δύο σαμπρέλες, μία για τον εμπρός τροχό και μία για τον πίσω, ή μπορεί να γίνει η δουλειά σου με μία σαμπρέλα και για τους δύο τροχούς, και ας είναι έξω από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή;

Αν βάλω την σαμπρέλα του μπροστινού τροχού 90-90/21 στον πίσω τροχό 120-90/17, θα δουλέψει;
 

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Όταν έχεις μαζί σου σαμπρέλα για ώρα ανάγκης, χρειάζεται να έχεις δύο σαμπρέλες, μία για τον εμπρός τροχό και μία για τον πίσω, ή μπορεί να γίνει η δουλειά σου με μία σαμπρέλα και για τους δύο τροχούς, και ας είναι έξω από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή;

Αν βάλω την σαμπρέλα του μπροστινού τροχού 90-90/21 στον πίσω τροχό 120-90/17, θα δουλέψει;
Ναι θα δουλέψει η σαμπρέλα "21 και για πίσω.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Όταν έχεις μαζί σου σαμπρέλα για ώρα ανάγκης, χρειάζεται να έχεις δύο σαμπρέλες, μία για τον εμπρός τροχό και μία για τον πίσω, ή μπορεί να γίνει η δουλειά σου με μία σαμπρέλα και για τους δύο τροχούς, και ας είναι έξω από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή;

Αν βάλω την σαμπρέλα του μπροστινού τροχού 90-90/21 στον πίσω τροχό 120-90/17, θα δουλέψει;
Δουλεύει αλλά καλύτερα να έχεις μία για κάθε τροχό. Ιδίως αν είσαι μακριά.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Εμένα το φαστ δεν δούλεψε ποτέ.
Και καλό φαστ..yamalube.
Εφαρμοσμένο by the book
Επίσης πολύ μεγάλο ρόλο παίζει και η ημερομηνία παραγωγής του.
Όταν παλιωσει δεν δουλεύει.
Το έμαθα κ αυτο όταν χρειάστηκε μια άλλη φορα
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Οι κόντρες που βάζουν στις ζάντες των MX, μήπως θα αντικαταστήσουν τα δεματικά στην περίπτωση που συνεχίζεις με σκασμένο λάστιχο;
Υπάρχει κάποιος λόγος που να μην βάζουμε σε όλα τα on-off κόντρες; Μήπως δυσκολεύουμε την ζυγοστάθμιση;
Βλέπω ότι η κόντρα μπαίνει εκεί που είναι η βαλβίδα. Όταν λένε ότι βάζουν δύο κόντρες, η άλλη πως μπαίνει, ανοίγουν τρύπα στην ζάντα;
Αξίζει σε ψευτοεντούρο σαν το ΧΤ να βάλεις από δύο κόντες σε κάθε τροχό για να μην χρειάζονται τα δεματικά;
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οι κόντρες που βάζουν στις ζάντες των MX, μήπως θα αντικαταστήσουν τα δεματικά στην περίπτωση που συνεχίζεις με σκασμένο λάστιχο;
Υπάρχει κάποιος λόγος που να μην βάζουμε σε όλα τα on-off κόντρες; Μήπως δυσκολεύουμε την ζυγοστάθμιση;
Βλέπω ότι η κόντρα μπαίνει εκεί που είναι η βαλβίδα. Όταν λένε ότι βάζουν δύο κόντρες, η άλλη πως μπαίνει, ανοίγουν τρύπα στην ζάντα;
Αξίζει σε ψευτοεντούρο σαν το ΧΤ να βάλεις από δύο κόντες σε κάθε τροχό για να μην χρειάζονται τα δεματικά;
Εγώ έχω κόντρες στον Γκάντι και αυτό που κάνει είναι να μην ξεζανταρει το λάστιχο σε περίπτωση κλαταρισματος.
Βάζεις και 4-6 δεματικα για ψυχολογικούς λόγους και πας βουλκανιζατέρ.
Στην τελευταία χαρτογράφηση τροφυ έκανα γύρω στα 20 χλμ έτσι χωρίς προβλημα
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εγώ έχω κόντρες στον Γκάντι και αυτό που κάνει είναι να μην ξεζανταρει το λάστιχο σε περίπτωση κλαταρισματος.
Βάζεις και 4-6 δεματικα για ψυχολογικούς λόγους και πας βουλκανιζατέρ.
Στην τελευταία χαρτογράφηση τροφυ έκανα γύρω στα 20 χλμ έτσι χωρίς προβλημα
Έτσι είναι αλλά εξαρτάται και απ' το λάστιχο. Με Τ63-ΜΤ21 και κάμποσα μοτοκρός έχω γυρίσει από το Λαύριο στην Γλυφάδα χωρίς πρόβλημα με ταχύτητα 40-50+.

Αλλά με fim πίσω λάστιχο soft για Xtreme Enduro με το ζόρι έκανα 10km γιατί δεν μπορούσε να πάει το μηχανάκι ευθεία και ήταν πολύ επικίνδυνο στην άσφαλτο.

(Mε λάστιχο 50-50 + κόντρα + μερικά δεματικα για ασφάλεια μια χαρά γίνεται.)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έτσι είναι αλλά εξαρτάται και απ' το λάστιχο. Με Τ63-ΜΤ21 και κάμποσα μοτοκρός έχω γυρίσει από το Λαύριο στην Γλυφάδα χωρίς πρόβλημα με ταχύτητα 40-50+.

Αλλά με fim πίσω λάστιχο soft για Xtreme Enduro με το ζόρι έκανα 10km γιατί δεν μπορούσε να πάει το μηχανάκι ευθεία και ήταν πολύ επικίνδυνο στην άσφαλτο.

(Mε λάστιχο 50-50 + κόντρα + μερικά δεματικα για ασφάλεια μια χαρά γίνεται.)
Με tracker το έκανα Κωστή...καλά πήγαινε και αυτό
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Έτσι είναι αλλά εξαρτάται και απ' το λάστιχο. Με Τ63-ΜΤ21 και κάμποσα μοτοκρός έχω γυρίσει από το Λαύριο στην Γλυφάδα χωρίς πρόβλημα με ταχύτητα 40-50+.

Αλλά με fim πίσω λάστιχο soft για Xtreme Enduro με το ζόρι έκανα 10km γιατί δεν μπορούσε να πάει το μηχανάκι ευθεία και ήταν πολύ επικίνδυνο στην άσφαλτο.

(Mε λάστιχο 50-50 + κόντρα + μερικά δεματικα για ασφάλεια μια χαρά γίνεται.)
Εγω απο Αναβυσσο στα Κατω Πατησια.....
:hh:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Έτσι είναι αλλά εξαρτάται και απ' το λάστιχο. Με Τ63-ΜΤ21 και κάμποσα μοτοκρός έχω γυρίσει από το Λαύριο στην Γλυφάδα χωρίς πρόβλημα με ταχύτητα 40-50+.
Εξαρταται Κωστα απο το λαστιχο αλλα ΚΑΙ απο το μηχανακι, δηλ το βαρος του.

Γιατι με Τ61 (που για οσους το θυμουνται ητανε ο προγονος του Τ63) σε XLR250, εκανα το Ραφηνα - Αθηνα για πλακα με μερικα δεματικα. Αλλα οταν καποτε με επιασε πισω λαστιχο σε Τ63 με το Τρανσαλπ στα διοδια των Αφιδνων γυρνωντας απο εντουραδα στην Ευβοια, το λαστιχο ξεζανταρε ακομη και με 6 μεγαλα δεματικα και αναγκαστηκα να φορτωσω το μηχανακι.

ΥΓ Απο την αλλη, καποτε εκανα το Σούγια-Χανιά στην Κρήτη με φλατ μπροστινο TKC70 και δεματικα στο CRF1000. Το λαστιχο ειναι μαλακο αλλα επειδη ειναι μπροστινο δε δεχεται μεγαλα φορτια και δεν ξεζανταρει.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Δεν μου λέτε όμως γιατί δεν βάζουν όλοι κόντρες στα on-off, αφού το έξοδο είναι μικρό.

Και οι εταιρίες γιατί δεν βάζουν στις μηχανές τους;
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Είναι υπολογίσιμο το βάρος της κόντρας.. θέλει αρκετό αντίβαρο για να ζυγοσταθμιστεί. Ίσως κι αυτός να είναι αποτρεπτικός παράγοντας.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Είναι υπολογίσιμο το βάρος της κόντρας.. θέλει αρκετό αντίβαρο για να ζυγοσταθμιστεί. Ίσως κι αυτός να είναι αποτρεπτικός παράγοντας.
Ειδικά για μεσαία on-off που μπορούν να ταξιδεύουν εύκολα με υψηλές ταχύτητες.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Είναι υπολογίσιμο το βάρος της κόντρας.. θέλει αρκετό αντίβαρο για να ζυγοσταθμιστεί. Ίσως κι αυτός να είναι αποτρεπτικός παράγοντας.
Να βάλουμε στην ζάντα δύο κόντες αντιδιαμετρικές.
 
Top Bottom