Ανύψωση βαριάς μηχανής στο γκαράζ, οικονομικά και σίγουρα.

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Χαιρετώ τους σύντροχους με μια πρόταση για ανυψωτικό (τύπου ράμπας) για βαριές μηχανές, άνω 200 κιλών, με ένα σχετικά οικονομικό εργαλείο αλλά χωρίς να παύει να είναι ασφαλές.
Έψαξα αν υπάρχει ήδη καποιος που να έχει ανοίξει το θέμα, αλλά δε βρήκα κάτι, οπότε άνοιξα καινούριο .
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Αν το γκαράζ είναι ιδιόκτητο μία λύση θα ήταν να φτιαχτεί ένα ανυψωτικό που όταν είναι κλειστό να είναι στο ίδιο επίπεδο με το έδαφος!
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Η ράμπα ανύψωσης δεν είναι χαμένος χώρος όταν δεν χρησιμοποιείται για την μηχανή, γιατί είναι ένας στιβαρός ρυθμιζόμενος σε ύψος πάγκος εργασίας εάν ο χώρος είναι και εργαστήριο.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αν το γκαράζ είναι ιδιόκτητο μία λύση θα ήταν να φτιαχτεί ένα ανυψωτικό που όταν είναι κλειστό να είναι στο ίδιο επίπεδο με το έδαφος!
Δεν ενδείκνυται αυτή η λύση (κατά την γνώμη μου), εκτός και αν έχει "υπολογιστεί" αυτή η "κατασκευή" απ'την αρχή κτίσματος του κτιρίου.
Δηλαδή, δεν είναι το καλύτερο πράμα για τον σκελετό του κτιρίου, εάν πχ κατέβει κάποιος στο γκαράζ του, και "τρυπήσει/σπάσει" την πλάκα, για να τοποθετήσει μέσα στην "τρύπα" που άνοιξε, το οποίο ανυψωτικό!
Αυτό θεωρώ, θα μπορεί να γίνει χωρίς κανένα προβλημα, εάν το γκαράζ είναι "μόνο του", χωρίς ορόφους από επάνω του, ή αν έχει υπολογιστεί εξαρχής, όπως έγραψα πριν!
Έτσι πιστεύω εγώ.
Αν εννοείς "ιδιόκτητο" γκαράζ, αυτό που ανέφερα σαν "μόνο του", πιστεύω ότι ναι, είναι εφικτό και φυσικά χωρίς κινδύνους. Αν εννοείς ιδιόκτητο, αλλά μέσα σε πχ πολυκατοικία ή κάτι τέτοιο, πιστεύω πως δεν είναι εφικτό!
Ένας πολιτικός μηχανικός, ας μας δώσει τη γνώμη του, που τα έχει σπουδάσει αυτά και ξέρει και έχει κάνει και μελέτες σε κτίρια κτλ (για να μην λέμε και τυχόν μαλακίες βεβαίως βεβαίως)!!!!

Έχω έναν στο μυαλό μου..... :happy:!!!!!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Η ράμπα ανύψωσης δεν είναι χαμένος χώρος όταν δεν χρησιμοποιείται για την μηχανή, γιατί είναι ένας στιβαρός ρυθμιζόμενος σε ύψος πάγκος εργασίας εάν ο χώρος είναι και εργαστήριο.
Δεν βολεύει σαν πάγκος εργασίας, γιατί οι εβδομήντα με ογδόντα πόντοι, που είναι το μέγιστο ύψος τους από το πατωμα, δεν ενδείκνυται για εργασίες που παίρνουν χρόνο. Είσαι σκυφτός συνέχεια (λίγο η πολύ, εξαρτάται απ'το ύψος του καθενός)!!!

Σαν λύση ανάγκης ή λόγο έλλειψης κανονικού πάγκου εργασίας, είμαι μαζί σου!
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Στο κλειστό πάρκινγ που βάζω το αμάξι, έβαλα ένα κανονικό ψαλιδωτό ανυψωτικό-ραμπα μοτοσυκλέτας.

Και μετά εφτιαξα δύο μικρούς διαδρόμους-ράμπες με φαρδος όσο χρειαζεται για να πατάνε οι ρόδες
του αυτοκινήτου.

Αποτέλεσμα... το αυτοκίνητο παρκάρει ανεβαίνοντας στις δυο ράμπες και η ράμπα-μοτό μένει από κάτω
και όποτε θέλω εργασίες για τη μοτό σε ράμπα ... απλά βγάζω το αμάξι έξω...

Οι ράμπες είναι 8εκ ύψος Χ 45εκ πλάτος και είναι μια κατασκευή από λαμαρίνα και ξυλο (εσωτερικά) για να αντέχει το βάρος

Όσο για πάγκο εργασίας που αναφέρθηκε παραπάνω, είναι πάρα πολύ καλή λυση... δεν σκύβεις σχεδόν καθόλου...
μιας και τα 84εκ. του είναι μια χαρά... από το να σκυβω στο πάτωμα....
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Δεν ενδείκνυται αυτή η λύση (κατά την γνώμη μου), εκτός και αν έχει "υπολογιστεί" αυτή η "κατασκευή" απ'την αρχή κτίσματος του κτιρίου.
Δηλαδή, δεν είναι το καλύτερο πράμα για τον σκελετό του κτιρίου, εάν πχ κατέβει κάποιος στο γκαράζ του, και "τρυπήσει/σπάσει" την πλάκα, για να τοποθετήσει μέσα στην "τρύπα" που άνοιξε, το οποίο ανυψωτικό!
Αυτό θεωρώ, θα μπορεί να γίνει χωρίς κανένα προβλημα, εάν το γκαράζ είναι "μόνο του", χωρίς ορόφους από επάνω του, ή αν έχει υπολογιστεί εξαρχής, όπως έγραψα πριν!
Έτσι πιστεύω εγώ.
Αν εννοείς "ιδιόκτητο" γκαράζ, αυτό που ανέφερα σαν "μόνο του", πιστεύω ότι ναι, είναι εφικτό και φυσικά χωρίς κινδύνους. Αν εννοείς ιδιόκτητο, αλλά μέσα σε πχ πολυκατοικία ή κάτι τέτοιο, πιστεύω πως δεν είναι εφικτό!
Ένας πολιτικός μηχανικός, ας μας δώσει τη γνώμη του, που τα έχει σπουδάσει αυτά και ξέρει και έχει κάνει και μελέτες σε κτίρια κτλ (για να μην λέμε και τυχόν μαλακίες βεβαίως βεβαίως)!!!!

Έχω έναν στο μυαλό μου..... :happy:!!!!!
Σε όλα τα ισόγεια ρίχνουν πολύ τσιμεντοκονία.
Οπότε μια κατασκευή για την περίπτωσή μας καλύπτεται χωρίς να "πειράξεις" την κυρίως πλάκα του κτηρίου !
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Δεν βολεύει σαν πάγκος εργασίας, γιατί οι εβδομήντα με ογδόντα πόντοι, που είναι το μέγιστο ύψος τους από το πατωμα, δεν ενδείκνυται για εργασίες που παίρνουν χρόνο. Είσαι σκυφτός συνέχεια (λίγο η πολύ, εξαρτάται απ'το ύψος του καθενός)!!!

Σαν λύση ανάγκης ή λόγο έλλειψης κανονικού πάγκου εργασίας, είμαι μαζί σου!
Τα τραπέζια έχουν όλα ύψος 72 με 75 εκατοστά και οι πάγκοι στην κουζίνα είναι όλοι 85 cm.
Μία χαρά κάνεις δουλειά με τα 80 εκατοστά που σηκώνεται η ράμπα. Μερικές φορές χρειάζεται να βάλεις πάνω ογκώδη αντικείμενα και την θέλεις ακόμα χαμηλότερη από τα 80 εκατοστά.
Καλό είναι βέβαια ο κύριος πάγκος σου να είναι ψηλότερος ανάλογα με το ύψος σου. Εγώ τον έχω κάνει 95 εκατοστά.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Σε όλα τα ισόγεια ρίχνουν πολύ τσιμεντοκονία.
Οπότε μια κατασκευή για την περίπτωσή μας καλύπτεται χωρίς να "πειράξεις" την κυρίως πλάκα του κτηρίου !
Το συνηθέστερο η τσιμεντοκονία μαζί με τα πλακάκια να είναι 10 cm.
Αλλά σε αυτή την τσιμεντοκονία μπορεί να περνάνε σωλήνες ύδρευσης, σωλήνες θέρμανσης και σωλήνες με καλώδια ηλεκτρικού.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Το συνηθέστερο η τσιμεντοκονία μαζί με τα πλακάκια να είναι 10 cm.
Αλλά σε αυτή την τσιμεντοκονία μπορεί να περνάνε σωλήνες ύδρευσης, σωλήνες θέρμανσης και σωλήνες με καλώδια ηλεκτρικού.
Μια διόρθωση χωρίς παρεξήγηση, δεν συνηθίζεται να περνανε καλωδια απο το δαπεδο, η εγκατάσταση καλωδιων περναει απο τους τοίχους οπου υπάρχουν και αντιστοιχα κουτιά διακλαδωσης, οπως επισης οι σωλήνες υδραυλικου καλυπτονται απο αλλο υποστρωμα πριν πεσει η τσιμεντοκονια για τα πλακακια που θα ειναι το τελικο υποστρωμα... Παρολα αυτα πρέπει να γνωρίζουμε τι περνάει από κατω πριν γινει οποιαδήποτε εργασια, εχεις δίκιο.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Μια διόρθωση χωρίς παρεξήγηση, δεν συνηθίζεται να περνανε καλωδια απο το δαπεδο, η εγκατάσταση καλωδιων περναει απο τους τοίχους οπου υπάρχουν και αντιστοιχα κουτιά διακλαδωσης, οπως επισης οι σωλήνες υδραυλικου καλυπτονται απο αλλο υποστρωμα πριν πεσει η τσιμεντοκονια για τα πλακακια που θα ειναι το τελικο υποστρωμα... Παρολα αυτα πρέπει να γνωρίζουμε τι περνάει από κατω πριν γινει οποιαδήποτε εργασια, εχεις δίκιο.
Τα καλώδια περνάνε στο 220 στους τοίχους, αλλά αν είναι δύσκολο περνάνε και στο δάπεδο σε μεταλλικούς σωλήνες κατά τον κανονισμό.
Κανείς όμως δεν βάζει μεταλλικούς σωλήνες γιατί δεν κάνουν καμπύλες όπως οι πλαστικοί.
Υπάρχουν πολλά σπίτια και ολόκληρες πολυκατοικίες που τα περισσότερα καλώδια περνάνε στο δάπεδο, ειδικά τα τελευταία χρόνια που τα καλώδια είναι τόσα πολλά που δεν χωράνε να περάσουν στους τοίχους πάνω από πόρτες που κρέμεται και δοκάρι. Μπορεί στο δοκάρι να πατάει κατευθείαν η κάσα του ανοίγματος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Τα καλώδια περνάνε στο 220 στους τοίχους, αλλά αν είναι δύσκολο περνάνε και στο δάπεδο σε μεταλλικούς σωλήνες κατά τον κανονισμό.
Κανείς όμως δεν βάζει μεταλλικούς σωλήνες γιατί δεν κάνουν καμπύλες όπως οι πλαστικοί.
Υπάρχουν πολλά σπίτια και ολόκληρες πολυκατοικίες που τα περισσότερα καλώδια περνάνε στο δάπεδο, ειδικά τα τελευταία χρόνια που τα καλώδια είναι τόσα πολλά που δεν χωράνε να περάσουν στους τοίχους πάνω από πόρτες που κρέμεται και δοκάρι. Μπορεί στο δοκάρι να πατάει κατευθείαν η κάσα του ανοίγματος.
Ναι Γιώργο δεν διαφωνούμε καπου εγραψα τι συνηθίζεται και οτι εχεις δίκιο οτι πρέπει να γνωρίζουμε τι περνάει από κατω πριν γινει οποιαδήποτε εργασια... :ok:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στο κλειστό πάρκινγ που βάζω το αμάξι, έβαλα ένα κανονικό ψαλιδωτό ανυψωτικό-ραμπα μοτοσυκλέτας.

Και μετά εφτιαξα δύο μικρούς διαδρόμους-ράμπες με φαρδος όσο χρειαζεται για να πατάνε οι ρόδες
του αυτοκινήτου.

Αποτέλεσμα... το αυτοκίνητο παρκάρει ανεβαίνοντας στις δυο ράμπες και η ράμπα-μοτό μένει από κάτω
και όποτε θέλω εργασίες για τη μοτό σε ράμπα ... απλά βγάζω το αμάξι έξω...

Οι ράμπες είναι 8εκ ύψος Χ 45εκ πλάτος και είναι μια κατασκευή από λαμαρίνα και ξυλο (εσωτερικά) για να αντέχει το βάρος

Όσο για πάγκο εργασίας που αναφέρθηκε παραπάνω, είναι πάρα πολύ καλή λυση... δεν σκύβεις σχεδόν καθόλου...
μιας και τα 84εκ. του είναι μια χαρά... από το να σκυβω στο πάτωμα....

Αυτο που εκανες ειναι μια καλη λυση, χωρις να σκαψεις καθολου στην πλακα!
Με το σκαψιμο της πλακας τι γινεται; Ενδεικνυται ή οχι; Και αν ναι, υπο ποιες προυποθεσεις; Αυτο ειναι το ερωτημα.


Απ΄το να σκυβεις στο πατωμα, οπως εγραψα πιο πανω, συμφωνουμε.....

Σαν λύση ανάγκης ή λόγο έλλειψης κανονικού πάγκου εργασίας, είμαι μαζί σου!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Τα τραπέζια έχουν όλα ύψος 72 με 75 εκατοστά και οι πάγκοι στην κουζίνα είναι όλοι 85 cm.
Μία χαρά κάνεις δουλειά με τα 80 εκατοστά που σηκώνεται η ράμπα. Μερικές φορές χρειάζεται να βάλεις πάνω ογκώδη αντικείμενα και την θέλεις ακόμα χαμηλότερη από τα 80 εκατοστά.
Καλό είναι βέβαια ο κύριος πάγκος σου να είναι ψηλότερος ανάλογα με το ύψος σου. Εγώ τον έχω κάνει 95 εκατοστά.
Τα τραπεζια που θα κατσεις να φας, ή ο παγκος της κουζινας, καμμια σχεση δεν εχουν με εναν παγκο εργασιας!!!!

80 εκατοστα ειναι λιγο για παγκο εργασιας. Κουραζει γιατι ειναι χαμηλα. Δες πχ μηχανουργεια ή συνεργεια αυτοκινητων κτλ. Ανθρωπους που βγαζουν οκταωρο στο παγκο εργασιας.
Οι περισσοτεροι παγκοι εργασιας εχουν υψος στο ενα μετρο περιπου.
Για "συντομες" δουλειες, ή για δουλειες που υπαρχουν μεγαλα διαλειμματα "ξεκουρασης", θα κανει δουλεια ο ογδονταρης. Ή οπως ειπαμε πριν "απ΄το τιποτα..."!!!! Δεν ειναι το σωστο υψος ομως.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Με το σκαψιμο της πλακας τι γινεται; Ενδεικνυται ή οχι; Και αν ναι, υπο ποιες προυποθεσεις; Αυτο ειναι το ερωτημα.
Κάποτε φοιτητές που έμεναν σε ένα διαμέρισμα στην Πάτρα, είχαν κάνει τρύπες στους τοίχους στο επίπεδο του δαπέδου, για να περνάει το μπαλάκι σε ένα παιχνίδι σαν γκολφ που παίζανε μέσα στο σπίτι.:D
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Υπαρχουν πιο ασφαλης χειροποιητες ραμπες.Εγω προσωπικα θα φοβουμουν να χρησιμοποιησω ραμπα που χρειαζεται να ασφαλιζω με τετοιο τροπο την μηχανη.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Με το σκαψιμο της πλακας τι γινεται;
Στην Ελλάδα που ζούμε καποιοι κόβουν και τον οπλισμο να 'ουμε, δε μασαμε, προκειμένου να κανουν οτι μ@λακια τους κατεβει στο κεφάλι, κανονικά από οσο ξερω, θέλει μελέτη απο στατικό μηχανικό... για οποιαδήποτε τροποποίηση..
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στην Ελλάδα που ζούμε καποιοι κόβουν και τον οπλισμο να 'ουμε, δε μασαμε, προκειμένου να κανουν οτι μ@λακια τους κατεβει στο κεφάλι, κανονικά από οσο ξερω, θέλει μελέτη απο στατικό μηχανικό... για όποιαδηποτε τροποποίηση..
Ετσι. Δεν κανουμε του κεφαλιου μας!!! :ok:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλά, χαλαρώστε λίγο.

Ο μηχανικός θα σας πει ότι κάθε παλιό σπίτι έπρεπε να έχει πέσει μαθηματικά, αν το φορτώσεις σε μοντέλα και το συγκρίνεις με σύγχρονους κανονισμούς. Για κάποιο διαβολικό λόγο και δεν πέφτουν και δεν σκοτώνεται ο κόσμος όπως σε άλλες περιοχές του πλανήτη με το πρώτο κούνημα, μάλλον το φως του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη, οι Ελ, οι Ανουνάκι από τον Νιμπίρου μας διαφυλάσσουν.

Γενικά αποφεύγουμε να κόβουμε/ράβουμε οτιδήποτε σε δομικό στοιχείο σε οποιαδήποτε στάθμη του κτιρίου, Τώρα αν μιλάμε για μπετόν υπογείου ή πιλοτί χωρίς υπόγειο από κάτω (γενικά την πρώτη στάθμη μετά τα θεμέλια όπου συνήθως απαντάται μπετόν με πλέγμα για γέμισμα και όχι πλάκα κανονική) δεν κάνεις ζημιά στο κτίριο.
 
Top Bottom