Ασφαλεια μοτο.

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Σαφώς και η φροντίδα ατυχήματος κάνει το ίδιο, αλλά η Αστυνομία καλύτερα (προσωπικό αυτό, κ
Θα διαφωνησω οτι η αστυνομια κανει καλυτερη δουλεια οσον αφορα την καταγραφη.
Σε ατυχηματα με υλικες ζημιες δεν τραβουν φωτογραφιες με τις σημανσεις των οδων, με τα σημεια πρόσκρουσης, τα χρωματα που που εχουν αφησει το ενα αυτοκινητο πανω στο αλλο (παιζουν και πολλες μαιμουδιες και ανακαινισεις), σημαδια πανω στο οδοστρωμα (φρεναρισματα-συρσιμο κλπ). Και πολλα ακομα που θα αντιληφθει - ακουσει -ρωτησει ο υπαλληλος της ασφαλιστικης.
Ολα αυτα ειναι πολυ σημαντικα για το πορισμα των ασφαλειων.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Συμφωνώ με τα παραπάνω, αλλά δες τι έγραψα και πες πού διαφωνείς: "Η Τροχαία επιλαμβάνεται της ανταλλαγής στοιχείων και καταγράφει τη θέση καθενός πριν και μετά τη σύγκρουση. Έτσι δε μπορεί ο ανασφάλιστος να ισχυριστεί το οτιδήποτε εκ των υστέρων!"
Όλα ξεκίνησαν από το: ο ανασφάλιστος δε θα παραδέχεται την παρουσία του στο ατύχημα, όπως γράφτηκε από το φίλο ασφαλιστή πιο πάνω (2 σελίδες πριν...) και έδωσα τη λύση. Σαφώς και η φροντίδα ατυχήματος κάνει το ίδιο, αλλά η Αστυνομία καλύτερα (προσωπικό αυτό, μην το δένετε και κόμπο). Πάντως με απλή ανταλλαγή στοιχείων και υποσχέσεις, δε φεύγουμε από τον τόπο ατυχήματος!
Δεν διαφωνούμε σε γενικές γραμμές πουθενά Θοδωρή.
Ειδικά στην τελευταία σου πρόταση ,συμφωνώ απόλυτα.
Αλλά είμαι σε θέση να γνωρίζω εκ'πείρας όλα όσα ανέλυσα (τα οποία δεν θα επαναλάβω) που αφορούν την σημαντικότητα κλήσης της Φροντίδας Ατυχήματος.
Να στο πω πιό χοντρά ,οι Τροχαίοι κάνουν "αγγαρεία" σε τέτοια περιστατικά ,κ το δείχνουν με όποιον τρόπο μπορούν ,ειδικά σε περιπτώσεις που είναι φως φανάρι ότι ΔΕΝ χρειαζόταν να επιληφθούν αυτοί ,αφού ο υπάλληλος της ασφαλιστικής θα ήταν Υπέρ-αρκετός.(βλ.παραδοχή απο τον φταίχτη)

Δες τι λέει κι ο Βασίλης απο πάνω (ο οποίος μιλάει εκ των έσω) για να καταλάβεις τι εννοώ.
 

kverop

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
BMW C650GT 2014
Σχετικά με τη φροντίδα ατυχήματος. Εγώ γενικά την προτιμώ. Θα έρθει, θα τραβήξει τις απαραίτητες φωτό και μετά αναλαμβάνουν οι πραγματογνώμονες.
Η τροχαία όπως ανέφερα και παραπάνω είναι κυρίως για περιπτώσεις τραυματισμών.
Σχετικά με τους ανασφάλιστους. Αν το ανασφάλιστο όχημα μείνει εκεί δεν έχεις κάποιο θέμα. Αυτό που παρατηρούμε όμως είναι να φεύγει. Είτε σε χτυπάει και εξαφανίζεται, είτε (αν σταματήσει) παίζεις μπουνιές για να μείνει (δεν το συνιστώ!). Λίγες πάντως οι περιπτώσεις που γνωρίζω εγώ να έχουν αποζημιωθεί.

Οι καλύψεις σε μοτο είναι σχετικά στάνταρ. Οι υποχρεωτικές απο το νόμο αστικές ευθύνες και εκεί πάνω εγώ θεωρώ απαραίτητη την οδική βοήθεια και την νομική προστασία.
Αν κάποιος μπορεί να σηκώσει οικονομικά και την κλοπή, να το κάνει. Είναι πολύ σημαντικό να κοιμάσαι ήσυχος. Και εκεί όμως θέλει προσοχή στο ασφαλισμένο κεφάλαιο. Δεν πρέπει να είναι ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο. Να βρίσκεται σχετικά κοντά στην πραγματική εμπορική αξία του οχήματος. Και εννοείται να υπάρχει 100% κάλυψη σε περίπτωση που επέλθει ο κίνδυνος. Όσοι απο εμάς έχουν BMW καινούρια ή σχετικά καινούρια υπάρχουν τα προγράμματα της Allianz που τρέχει η ίδια η BMW. Σε αυτά για την πρώτη τριετία δεν μειώνεται η εμπορική αξία της μοτοσυκλέτας (τρομερή κάλυψη που θα έπρεπε να την προωθούν περισσότερο!!!).

Στα αυτοκίνητα πέρα απο τα παραπάνω που ισχύουν και για τις μοτο, θα πρέπει να συμπληρώνεται απαραίτητα η θραύση κρυστάλλων. Απο μεγάλο κόστος θα σας βγάλει και η κάλυψη για αερόσακους. Εδώ και μέχρι ενός ποσού καλύπτεται το άνοιγμα των αερόσακων, όταν η ευθύνη είναι δική σας.

Απο εκεί και πέρα επειδή μίλησα για "άχρηστες". Για να μην παρεξηγηθώ, τελείως άχρηστη δεν είναι ποτέ μια κάλυψη. Απλά δεν είναι όλες έτσι όπως τις φανταζόμαστε πολλές φορές.

Για παράδειγμα κάτι υπηρεσίες τηλεφωνικής βοήθειας γιατρού και κάτι άλλα περίεργα με πολλές φανφάρες καλό είναι να δείτε κατά πόσο αξίζει να τα πληρώνετε ή αν είναι δωρεάν κατά πόσο αξίζει να προτιμήσετε τη συγκεκριμένη ασφαλιστική για αυτά. Εγώ, για παράδειγμα, ως μέλος μιας Ένωσης Φοροτεχνικών - Οικονομολόγων έχω μια δωρεάν κάρτα υγείας που μου προσφέρει πολύ περισσότερα απο μια συνήθως ανούσια κάλυψη ενός ασφαλιστηρίου αυτοκινήτου (εξετάσεις σε τιμές ΕΟΠΥΥ, έκπτωση σε γιατρούς και νοσηλεία κλπ).

Σχετικά με τις καλύψεις κλοπής όπως ανέφερα παραπάνω θέλει προσοχή στην αξία που δηλώνεται. Υπάρχει εταιρεία που έχει σχεδόν στάνταρ για όλους πακέτο με κλοπή με αξία 2 με 3 χιλιάδες €. Αυτό που ακούω συνήθως απο πελάτες είναι "ε, αν είναι να μου το κλέψουν ας πάρω τουλάχιστον αυτά". Αμ δε!!!!
Αυτό λέγεται υπασφάλιση και θεωρείται παράνομη απο τη νομοθεσία.
Παράδειγμα: Αν ένα αυτοκίνητο έχει αξία 10.000€ και είναι ασφαλισμένο για κλοπή για 2.000€ και το κλέψουν, τότε η αποζημίωση που θα πάρει κάποιος θα είναι στο 1/5, δηλαδή 400€.
Παρόμοια είναι η κατάσταση και με την υπερασφάλιση (να δηλώνεις μεγαλύτερη εμπορική αξία απο την κανονική). Δεν πρόκειται να πάρεις παραπάνω χρήματα ποτέ.

Για να μην έχουμε τίποτα έριδες. Για κάθε απορία συμβουλευτείτε τον ασφαλιστή σας.
Τα παραπάνω τα ανέφερα απλά για ενημέρωση όλων μας χωρίς να αποβλέπω πουθενά.
Έτσι για να είμαι ξεκάθαρος!!!

Αρκετά σας ζάλισα Δευτεριάτικα!!!! Καλημέρα σε όλους!
 
Τελευταία επεξεργασία:

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
μια απορια για την υπερασφαλιση... αν εγω εχω μια μηχανη που η αξια της ειναι ας πουμε 6000, αλλα εχω βαλει εξτρα αλλα 2000... την ασφαλιζω για 8000 η οχι?? και πως το ξερει ο εκαστοτε πραγματογνωμονας ποσο κοστιζουν τα εξτρα μου??
 

kostas

Μέλος
Περιοχή
Orestiáda, Evros, Greece
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1200GS ADV
Vespa lxv 50
μια απορια για την υπερασφαλιση... αν εγω εχω μια μηχανη που η αξια της ειναι ας πουμε 6000, αλλα εχω βαλει εξτρα αλλα 2000... την ασφαλιζω για 8000 η οχι?? και πως το ξερει ο εκαστοτε πραγματογνωμονας ποσο κοστιζουν τα εξτρα μου??
Δεν ασφαλίζεται ο έξτρα εξοπλισμός αλλα το όχημα στην εμπορική του αξία.
Και η αποζημίωση (στην AIG που ειχα το 800 ήταν για το 75%.
Για εκτίμηση 7000€ πχ έπαιρνα 5200€ αν θυμάμαι καλά. Περσυ αυτο για μοντέλο 2010.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

kverop

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
BMW C650GT 2014
Δεν ασφαλίζεται ο έξτρα εξοπλισμός αλλα το όχημα στην εμπορική του αξία.
Και η αποζημίωση (στην AIG που ειχα το 800 ήταν για το 75%.
Για εκτίμηση 7000€ πχ έπαιρνα 5200€ αν θυμάμαι καλά. Περσυ αυτο για μοντέλο 2010.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Όπως ακριβώς τα λες είναι. Ο εξοπλισμός δεν καλύπτεται απο κλοπή. Εξοπλισμός μόνο κατά περίπτωση μετά απο ατύχημα και αποδεικνύεται με τις αποδείξεις αγοράς.

Όταν είπα για 100% κάλυψη την AIG είχα στο μυαλό μου!
 
Top Bottom