Παιδιά αυτό το topcase το είδα σε r1150gs πριν 5 μέρες στον Παναγιωτόπουλο. Φρίκαρα.
Το είχε φτιάξει αυτή η εταιρία στα Τρίκαλα (δεν θυμάμαι όνομα).
Πάντως του είχε σπάσει τη σχάρα, και στο σπάσιμο είχε βάλει βίδες.
Να είμαι ειλικρινής μου θύμησε οστεοφυλάκιο
Το top case που λέει ο Τάσος το είδα και εγώ στον Παναγιωτόπουλο. Εντάξει δεν ήταν σαν του θέματος, ήταν απλώς ένα γύρω στα 55 λίτρα κατασκευασμένο από την Ατλας (το λέω μήπως θέλει ο Φώτης να απαντήσει και ο ίδιος - τα ίδια πάντως ισχύουν και για τον Βαγγέλη).
Να πώ ότι όντως ειχε σπάσει το πλαίσιο (? - είναι πλαίσιο ή απλώς σχάρα?) ακριβώς εκεί που τελειώνει η σέλα του συνεπιβάτη.
καταρχήν καμία από τις δύο εταιρίες δεν έχει στην γκάμα της τεράστια top case και αν κατασκευάσουν κάποιο, το κάνουν μόνο κατόπιν παραγγελίας του ιδιοκτήτη. Ολονών μας οι μηχανές έχουν αυτοκόλητα στη σχάρα σχετικά με το μέγιστο φορτίο που μπορούν να κουβαλήσουν και τα top case που πουλάνε τα παιδιά έχουν αυτοκόλητα εσωτερικά που ενημερώνουν ότι δεν πρέπει να τις φορτώνουμε με παραπάνω από 10 κιλά.
Το να θέλει κάποιος να φτιάξει ένα μεγαλύτερο top case για να βάζει απλώς 2 κράνη μέσα ή τον φωτογραφικό του εξοπλισμό, δεν σημαίνει ότι πρεπει και να κουβαλάει τσιμέντα με αυτό. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τη σωστή χρήση της μηχανής του και των αξεσουάρ της.
ΟΙ εταιρείες και δή οι Ελληνικές είναι ευέλικτες και προσπαθούν να ικανοποιήσουν τα γούστα μας, αλλιώς δεν θα υπήρχαν καθόλου.
Πρέπει και μεις να είμαστε λίγο πιο ευαίσθητοι στις προδιαγραφές και τα όρια των προϊόντων που χρησιμοποιούμε!