Αφαιρεση άδειας οδήγησης για τροχαία παράβαση, βεβαίωμενη από φώτο ραντάρ. .

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
αφου ομως το κρατος ειναι οι πολιτες του,τοτε η επιβαλλομενη πειθαρχια θεωρειται αυτοπειθαρχια.Αφου εγω ο ιδιος σαν κρατος επιβαλλω πειθαρχια σε μεναν σαν πολιτη.Επισης δεν ειδα γιαπωνεζο σε αλλο κρατος που δεν επεβαλλετο η πειθαρχεια, να μην αντιδρa πειθαρχημενα.Π.Χ καθαρισμα γηπεδων μετα απο ματς σε ξενα κρατη που επαιζε η ομαδα του,πειθαρχια σε ξενους αρχαιολογικους χωρους κλπ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: STF

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
αφου ομως το κρατος ειναι οι πολιτες του,τοτε η επιβαλλομενη πειθαρχια θεωρειται αυτοπειθαρχια.Αφου εγω ο ιδιος σαν κρατος επιβαλλω πειθαρχια σε μεναν σαν πολιτη.Επισης δεν ειδα γιαπωνεζο σε αλλο κρατος που δεν επεβαλλετο η πειθαρχεια, να μην αντιδρουν πειθαρχημενα.Π.Χ καθαρισμα γηπεδων μετα απο ματς σε ξενα κρατη που επαιζε η ομαδα τους,πειθαρχια σε ξενους αρχαιολογικους χωρους κλπ.
Όπως τα ανέφερα είναι δύο τελείως διαφορετικές έννοιες που έχουν ανάλογες επιδράσεις. Δεν μπορούμε να τις συγχέουμε για αυτό και επεσήμανα τους Γερμανούς και όχι τους Ιάπωνες που λειτουργούν σε όλο το φάσμα της κοινωνίας τους τελείως διαφορετικά απο όλο τον υπόλοιπο πλανήτη.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Όπως τα ανέφερα είναι δύο τελείως διαφορετικές έννοιες που έχουν ανάλογες επιδράσεις. Δεν μπορούμε να τις συγχέουμε για αυτό και επεσήμανα τους Γερμανούς και όχι τους Ιάπωνες που λειτουργούν σε όλο το φάσμα της κοινωνίας τους τελείως διαφορετικά απο όλο τον υπόλοιπο πλανήτη.
ολοι αλλαζουν αν ζησουν ,σε διαφορετικο περιβαλλον,αλλοι αργοτερα αλλοι γρηγοροτερα,κι εμεις θα ''χαλασουμε'' αμα ζησουμε γερμανια και ιαπωνια. :ha
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αυτή η συζήτηση, προς το τέλος της, μου θύμησε το ανέκδοτο που:
-Ρωταει ο πρόεδρος του δικαστηρίου τον κατηγορούμενο: Γιατί έκλεψες την τράπεζα;
Και απαντάει ο κατηγορούμενος: Δεν το ξεκίνησα εγώ πρώτος!!!!!!!
:ha:ha
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
αφου ομως το κρατος ειναι οι πολιτες του,τοτε η επιβαλλομενη πειθαρχια θεωρειται αυτοπειθαρχια.Αφου εγω ο ιδιος σαν κρατος επιβαλλω πειθαρχια σε μεναν σαν πολιτη.Επισης δεν ειδα γιαπωνεζο σε αλλο κρατος που δεν επεβαλλετο η πειθαρχεια, να μην αντιδρουν πειθαρχημενα.Π.Χ καθαρισμα γηπεδων μετα απο ματς σε ξενα κρατη που επαιζε η ομαδα τους,πειθαρχια σε ξενους αρχαιολογικους χωρους κλπ.
Παράλληλα με την αυτοπειθαρχία έρχεται και η επιβίωση ανάλογα με τις συνθήκες αλλά και το μπούχτισμα. Σε ένα εχθρικό περιβάλλον θα κάνεις και ότι μπορείς να επιβιώσεις. Και ο νοών νοείτω. Αν έχεις ας πούμε σε επιχείρηση σε ένα εχθρικό περιβάλλον για τις επιχειρήσεις θα κάνεις ότι μπορείς να επιβιώσεις. Αν ρίχνεις πράγματα στην ανακύκλωση και έρχεται ο γύφτος και πετάει τα σκουπίδια και χαλάει όλο τον κάδο στο τέλος θα μπουχτίσεις. Αν σου παίρνουν το δίπλωμα επειδή πήγες 30χλμ παραπάνω θα κάνεις ότι μπορείς να το πάρεις πίσω να μπορέσεις να δουλέψεις να βγάλεις μεροκάμματο. Προσωπικά κάνω ότι μπορώ να μην χάσω δίπλωμα αλλά μπορεί να συμβεί μια ατυχία στον καθένα να ξεχαστεί. ¨Οποιος τρέχει συστηματικά να το κόψει.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
¨Οποιος τρέχει συστηματικά να το κόψει.
Έδωσες 20000 ευρώ για να πάρεις τους 130 ίππους, και θα τηρείς όρια ταχύτητος; Μη λέτε ανέκδοτα.

Όποιος έχει σκοπό να κινείται κοντά στα όρια ταχύτητος, δηλαδή +20% το πολύ επιπλέον χιλιόμετρα, παίρνει μία μηχανή μεσαίου κυβισμού.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Καλά,όλα αυτά σαν επιχειρηματολογία, αρκεί βέβαια να έχετε την ίδια γνώμη,όταν η εφαρμογή της από κάποιον άλλον είναι ανωφελης έως τραγική για σας.Π.χ κάποιος που έχοντας μηχανή με 130 ίππους ως ελέχθη,παραβιασε το όριο ταχύτητας κατά πολύ, έχασε τον έλεγχο,έπεσε επάνω σας και σας άφησε ανάπηρους ας πούμε.Αν λοιπόν τον δικαιολόγειτε στα πλαίσια των προαναφερομενων,τότε καλώς.Συνεχιστε έτσι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Το πρόβλημα είναι πως, ενώ η σύζυγος ήξερε πως ήσουν στην εργασία σου, πως βρέθηκε φωτό με τη μηχανή σου σε μέρος άσχετο...
Με την υποψία πως μπορεί να έχει φάει κέρατο σε δίνει κανονικά :ha
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έδωσες 20000 ευρώ για να πάρεις τους 130 ίππους, και θα τηρείς όρια ταχύτητος; Μη λέτε ανέκδοτα.

Όποιος έχει σκοπό να κινείται κοντά στα όρια ταχύτητος, δηλαδή +20% το πολύ επιπλέον χιλιόμετρα, παίρνει μία μηχανή μεσαίου κυβισμού.
Καλά τα λες. Γι αυτό ποτέ δεν πήρα μοτοσυκλέτα με 150 άλογα επειδή κατα βάση είναι άχρηστη, είναι μόνο για το μυαλό και το χούφτωμα του γκαζιού της στιγμής. Όπου και να ταξιδέψεις στην Ευρώπη ποτέ δεν θα ξεπεράσεις τα όρια ταχύτητας, φοβάσαι. Στην Ελλάδα οι δρόμοι είναι τέτοιοι που έτσι κι αλλιώς θα ψάχνεις που θα πιάσεις τα 200 και αυτά μόνο εθνικη. Και μάλιστα εθνική παλι είσαι παράνομος και πρέπει ή να βγάζεις πινακίδες ή να ρισκάρεις κάθε μέρα να σε βγάλουν καμιά φωτό ή να κυνηγιέσαι.

Συνεπώς μια μοτοσυκλέτα να ταξιδέυει με 140-150 άνετα είσαι άρχοντας, χωρίς άγχος και γρήγορος. ¨Ετσι κι αλλιώς στα σωστα χέρια ένα Vstrom 800 η παρόμοιο αρκεί για να δικάσει τον οποιονδήποτε ακόμα και εφάμιλλο οδηγό σε δημόσιους επαρχιακούς δρόμους καθώς τα 150-160 άλογα ποτέ δεν θα περάσουν κάτω στην άσφαλτο μας, και αν κάνεις τα τα περάσεις παίζει και να σκοτώθηκες. Λίγοι μπορούν να το κάνουν, ελάχιστοι. Αυξάνει το ρίσκο κατακόρυφα για ελάχιστα δευτερόλεπτα στο ΄΄γυρολόγιο΄΄

Στη πράξη με όποιο μεσαίο και αν είχα ποτέ σε βόλτες δεν ένιωσα αργός ή να έμεινα πίσω σε επαρχιακό. Να πώ το αντίθετο? Περιέργως πολύ συχνά έβλεπα τριψήγφια άλογα να χάνονται στους καθρέπτες. Συνεπως όποιος θέλει 150-160 άλογα και περιμένει να τρέχει σε δημόσιους δρόμους με 200-250 είτε να είναι έτοιμος για αυτόφωρα είτε θα κινείται παράνομα χωρίς πινακίδα και φυσικά θα ρισκάρει και πολύ παραπάνω για τον ίδιο και τους άλλους χρήστες.

Πολλοί θα πουν οκ τα 150-160 άλογα αξίζουν και μόνο για την αίσθηση της επιτάχυνσης. Προσωπικά με 80-90 άλογα περνάω καλά, έτσι κι αλλιώς δεν ένιωσα ποτέ ιδιαίτερα ντραγκστεράκιας ή ευθειάκιας. Αν υπάρχει κάνα δεκάρικο βέβαια για ξόδεμα ωραία είναι να υπάρχουν έτσι για την αίσθηση όντως. Απλά σε μένα φαίνεται μεγάλο έξοδο για λίγη παροχή.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλά τα λες. Γι αυτό ποτέ δεν πήρα μοτοσυκλέτα με 150 άλογα επειδή κατα βάση είναι άχρηστη, είναι μόνο για το μυαλό και το χούφτωμα του γκαζιού της στιγμής. Όπου και να ταξιδέψεις στην Ευρώπη ποτέ δεν θα ξεπεράσεις τα όρια ταχύτητας, φοβάσαι. Στην Ελλάδα οι δρόμοι είναι τέτοιοι που έτσι κι αλλιώς θα ψάχνεις που θα πιάσεις τα 200 και αυτά μόνο εθνικη. Και μάλιστα εθνική παλι είσαι παράνομος και πρέπει ή να βγάζεις πινακίδες ή να ρισκάρεις κάθε μέρα να σε βγάλουν καμιά φωτό ή να κυνηγιέσαι.

Συνεπώς μια μοτοσυκλέτα να ταξιδέυει με 140-150 άνετα είσαι άρχοντας, χωρίς άγχος και γρήγορος. ¨Ετσι κι αλλιώς στα σωστα χέρια ένα Vstrom 800 η παρόμοιο αρκεί για να δικάσει τον οποιονδήποτε ακόμα και εφάμιλλο οδηγό σε δημόσιους επαρχιακούς δρόμους καθώς τα 150-160 άλογα ποτέ δεν θα περάσουν κάτω στην άσφαλτο μας, και αν κάνεις τα τα περάσεις παίζει και να σκοτώθηκες. Λίγοι μπορούν να το κάνουν, ελάχιστοι. Αυξάνει το ρίσκο κατακόρυφα για ελάχιστα δευτερόλεπτα στο ΄΄γυρολόγιο΄΄

Στη πράξη με όποιο μεσαίο και αν είχα ποτέ σε βόλτες δεν ένιωσα αργός ή να έμεινα πίσω σε επαρχιακό. Να πώ το αντίθετο? Περιέργως πολύ συχνά έβλεπα τριψήγφια άλογα να χάνονται στους καθρέπτες. Συνεπως όποιος θέλει 150-160 άλογα και περιμένει να τρέχει σε δημόσιους δρόμους με 200-250 είτε να είναι έτοιμος για αυτόφωρα είτε θα κινείται παράνομα χωρίς πινακίδα και φυσικά θα ρισκάρει και πολύ παραπάνω για τον ίδιο και τους άλλους χρήστες.

Πολλοί θα πουν οκ τα 150-160 άλογα αξίζουν και μόνο για την αίσθηση της επιτάχυνσης. Προσωπικά με 80-90 άλογα περνάω καλά, έτσι κι αλλιώς δεν ένιωσα ποτέ ιδιαίτερα ντραγκστεράκιας ή ευθειάκιας. Αν υπάρχει κάνα δεκάρικο βέβαια για ξόδεμα ωραία είναι να υπάρχουν έτσι για την αίσθηση όντως. Απλά σε μένα φαίνεται μεγάλο έξοδο για λίγη παροχή.
Σοφά λόγια γέροντα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σοφά λόγια γέροντα
Μόνο η άποψη μου Κώστα. Ο μέσος ιδιοκτήτης 1000+ θα διαφωνήσει και είναι λογικό καθώς είχε τους λόγους του που το πήρε.

Αν σε κάτι υπερτερούν οι μοτοσυκλέτες όσο ανεβαίνουν τα άλογα έιναι συνήθως σε περιφερειακά καθώς συνήθως αυτά πάνε αναλογικά. Ανεβαίνει η τιμή, ανεβαίνουν τα άλογα, βελτιώνουν τα περιφερειακά.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Ένας νόμος πριν καν φτάσει στην βουλή για να φηφιστει υποθέτω ότι εξετάζεται από νομικούς και συνταγματολογους ώστε να μην έρχεται σε αντίθεση με το σύνταγμα, που ως γνωστόν υπερισχύει οποιουδήποτε νόμου.
ENAΣ πρόεδρος της δημοκρατίας πέρασε απ την Ελλάδα και ήταν ο Κύριος Σαρτζετάκης
Ο μόνος που τους έστελνε να νομοσχέδια πίσω ως.... αντισυνταγματικά
Τον εξευτέλισαν οι ίδιοι που τον έβαλαν πρόεδρο με αρχηγό διασυρμού το Λάκη το Λαζόπουλο
που είπε στο δικαστήριο
-Πως μπορείς να μη γελάσεις μ αυτή τη μουράκλα

Όταν όμως ζεις σε μια χώρα που οι θεσμοί έχουν αντικατασταθεί από τους κομματικούς μηχανισμούς....
Αυτά θα τρώμε στη μάπα μια ζωή !
υγ
Καταφέραμε μάλιστα να νομοθετήσουμε και για το ακαταδίωκτο!
Ανθρώπους υπεράνω νόμου
Όπως στη μοναρχία!

:wacky:
 

Tol

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Στην ίδια (δυστοπική για εμένα) νοοτροπία υπάρχουν και ιδέες σε πολιτικούς κύκλους όπως remote περιορισμός ταχύτητας. Δηλαδή το λογισμικό που έχει πάνω το όχημα θα συνδέεται (WiFi, 5g κοκ) με κεντρική πλατφόρμα ελέγχου ανα περιοχή και χώρα και θα μπαίνει κόφτης by default. Προφανώς θα έχεις πρόστιμο αν πειράξεις/απενεργοποιήσεις το λογισμικό. Επίσης κάθετη λύση περιορισμού στην αγορά ανα κυβικά και άλογα. Δεν θα πουλιούνται μηχανές για χρήση στον δρόμο π.χ. με >150hp (που είχε πέσει σαν πρόταση σε κάποια βουλή νομίζω χώρας Ευρωπαϊκής.) Γιατί δηλαδή να αγοράζουμε μοτοσυκλέτες ικανές για παράνομες ταχύτητες.

Τα 140-150 που αναφέρθηκαν σαν παράδειγμα είναι και αυτά παράνομα στην Ελλάδα και προφανώς όχι 150 άλογα, όχι 80 αλλά και 25 να έχεις μπορείς να πας με 150km/h. Και γενικά η νοοτροπία "πήγες ~30 πάνω από το όριο άρα τρέχεις" είναι στην ίδια συνομοταξία με τα παραπάνω και εμπεριέχει υποκρισία κατ εμε .

Γενικά αρχίζει και ανοίγει το θέμα αυτό και είναι διαχρονικό στους μοτοσυκλετιστές και όχι μόνο. Είμαστε ατελή όντα και τα ατυχήματα (που χρησιμοποιούνται σαν επιχείρημα όχι άδικα) δεν αποφεύγονται όσο και να σφίξουν οι νόμοι. Αντίθετα, σημάδι μιας προοδευτικής κοινωνίας είναι οι όλο και λιγότεροι νόμοι. Σαφώς δεν είμαστε σε αυτό το level αλλά καλό είναι να ξέρουμε προς τα που θέλουμε να κινούμαστε και που στοχεύουμε. *

Για περαιτέρω ανάγνωση αν έχει όρεξη κάποιος αναγνώστης, το πλατιάζω:
Με ποιο σκεπτικό θεσπίζεται ένας νόμος και πώς σχετίζεται με την ιδιοσυγκρασία του εκάστοτε λαού; Ποια σχέση έχει το πολίτευμα του κάθε κράτους με τους νόμους που θεσπίζει και κατά πόσο ο λαός δέχεται τον κάθε νόμο ως κάτι το σωστό και αδιαπραγμάτευτο; Νομιμοποιείται η λαϊκή εξέγερση απέναντι σε έναν άδικο νόμο; Ο νόμος ούτως ή άλλως εμπεριέχει το στοιχείο της αυθαιρεσίας. Γιατί ποιος καθορίζει ότι ο νομοθέτης σκέφτηκε όλες τις πιθανές περιπτώσεις πριν θεσπίσει έναν νόμο; Ή ακόμα χειρότερα ποιος διασφαλίζει στον πολίτη ότι ένας νόμος δεν θεσπίζεται για να εξασφαλίζονται προνόμια σε μια μερίδα προνομιούχων; Ακόμα και τα πρόστιμα είναι εξαρτημένα από την οικονομική κατάσταση του πολίτη, αρα ένας από μια ανώτερη κλίμακα δεν ζημειώνεται από τα πρόστιμα. Σε μια πολιτική κοινωνία εκλεγμένα μέλη αυτής φέρουν την υποχρέωση να εξισορροπήσουν το κακό που υπάρχει ούτως ή άλλως στην ανθρώπινη φύση είτε προέρχεται από την άγνοια κατά τη θέση του Σωκράτη, είτε από τη καθεαυτή κακή φύση του ανθρώπου κατά τον Freud. Οι νόμοι καλούνται να παίξουν τον ρόλο του ισορροπιστή ανάμεσα στη φαυλότητα και στην τελειότητα. Ο προσδιορισμός της ορθότητας του νόμου ως ιδέας και ως αναπόφευκτης για τη δομή της κοινωνίας πράξης, σκοντάφτει ακριβώς πάνω στην υποκειμενικότητα της ορθότητας, της ηθικής και του δικαίου. Η δεδομένη δυσκολία σημαίνει προφανώς και τη δυσκολία της θέσπισης νόμων σωστών, καλών και ηθικών. Εντούτοις, οι νόμοι θεσπίζονται και καταργούνται σε καθημερινή βάση, οπότε καλούμαστε να αναρωτηθούμε ποιος είναι αυτός που αποφασίζει, με ποια κριτήρια και με ποιον σκοπό.

*
Αν οι άνθρωποι δεν μπορούν να συμβιώσουν σε μια κοινότητα, αυτό σημαίνει την ατέλειά τους. Αλλά κατά έναν περίεργο τρόπο δέχονται να υπακούν σε νόμους που θεσπίζονται από άλλους ανθρώπους και κατά συνέπεια δεν είναι απαλλαγμένοι από το ανθρώπινο στοιχείο. Είναι η ανάγκη για καθοδήγηση ή/και ο φόβος και άρα υπακοή. Τι ορίζεται λοιπόν ως υπερβατική κατάσταση; Οι σωστοί νόμοι είναι ανέφικτοι όπως είδαμε. Η ουσία της υπέρβασης είναι οι ολοένα και λιγότεροι νόμοι. Γνώμονας το συμφέρον των πολιτών, προς την ισότητα και τον ανθρωπισμό. Βέβαια μιλάμε για έναν απόλυτο, έναν κόσμο ιδεατό όπου κυριαρχούν οι ιδέες, ίσως και δεδομένου ότι η ατέλεια του ανθρώπου τον εμποδίζει να ζήσει χωρίς περιορισμούς και άρα καλείτε να επαναπροσδιορίσει ο ίδιος τον βαθμό της ελευθέρίας του.

Η απάντηση σαφώς είναι η τέχνη, σε όλες τις μορφές της, που φροντίζει ώστε ο άνθρωπος να βιώσει την, έστω και ψεύτικη, ευδαιμονία που αισθάνεται ο Zarathustra, όταν μπορεί και βλέπει τη ζωή από ένα άλλο επίπεδο «πέραν του καλού και του κακού» όπως όταν οδηγάει μοτοσυκλέτα ;).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
140-150 κοντέρ στο 99% των μοτοσυκλετών που κλέβουν τα κοντέρ σημάινει πραγματικά πώς κινείσαι 130-140 GPS ταχύτητα. Με τα όρια στις εθνικές (πλήν σημεία που ορίζονται με ταμπέλες) στα 130km/h είσαι άνετα μέσα σε ένα οριο 0 ως 20km/h πάνω απο το όριο που είτε δεν θα ασχοληθεί ποτε κανένας μαζί σου είτε αν φας πρόστιμο δεν κινδυνευει το δίπλωμα σου και το ποσό είναι μικρό. Εγώ αυτό κάνω με την υπάρχουσα νομοθεσία. Οριακά νόμιμος ή οικονομικά ελαφρώς παράνομος.
 

Tol

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Ήταν ένα μικρό point αυτού που έλεγα και δεκτόν αλλά η παρένθεση σου αλλάζει την δυναμική. Οι περισσότερες κάμερες είναι λίγο μετά από αυτά τα σημεία που ξαφνικά το όριο από 130 γίνεται 70 με μια πινακίδα οπότε τα 130-140 GPS ξαφνικά γίνονται παράνομα. Κατ εμε η τοποθεσία των καμερών στα εν λόγω σημεία είναι σκόπιμη.

Για την ιστορία, χρησιμοποιώ καθημερινά την Αττική οδό και σε τέτοια σημεία με έχουν γράψει για 130-140 (προφανώς και όχι μόνο στην Αττική οδό, και η κλήση που είχα στο άλλο thread ήταν από ένα τέτοιο κομμάτι που από 120 το όριο έγινε για λίγο 50, το ξέρουν Λαμιώτες το σημείο). Έπειτα έμαθα ότι η τοποθεσία των καμερών είναι δημόσια πληροφορία. Όλη η ροή της κίνησης των οχημάτων είναι καθημερινά σχεδόν εκεί στα 120-130 ως γνωστόν. Σαφώς υπάρχει φαινομενικός λόγος που μειώνεται το όριο στα εν λόγω σημεία (και ουκ ολίγες φορές τα έχουν πάρει πίσω ή τα μεταφέρουν) αλλά το bigger picture είναι αυτό που προσπάθησα να πω στην προηγούμενη ανάρτηση μου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Κατ εμε η τοποθεσία των καμερών στα εν λόγω σημεία είναι σκόπιμη.
Είναι για τον ίδιο λόγο που πολλές φορές στήνονται με ραντάρ πιστόλι, ειδικά ημέρες εορτών, καθαρά εισπρακτικοί λόγοι !
Τώρα που έρχονται οι ημέρες θα το παρατηρήσετε περισσότερο
 
Reactions: Tol

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Θα έχετε μάθει ότι στην Κύπρο έβαλαν παντού στους δρόμους κάμερες και τα πρόστιμα πέφτουν αυτοματοποιημένα βροχή.

Εμένα δεν με πειράζει, έχω παλιά μηχανή και πάω αργά. Να δω μετά αυτούς που έχουν τα 150 άλογα.:D

Επίσης μακάρι να βάλουν κάμερες παντού στους δρόμους, για να μην τρέχει και ο γιος μου.:D
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Θα έχετε μάθει ότι στην Κύπρο έβαλαν παντού στους δρόμους κάμερες και τα πρόστιμα πέφτουν αυτοματοποιημένα βροχή.

Εμένα δεν με πειράζει, έχω παλιά μηχανή και πάω αργά. Να δω μετά αυτούς που έχουν τα 150 άλογα.:D

Επίσης μακάρι να βάλουν κάμερες παντού στους δρόμους, για να μην τρέχει και ο γιος μου.:D
170 άλογα...σατανά...
 
Top Bottom