Βοήθεια στην επιλογή!

dgiotsop

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Suzuki v strom 650
Καλησπέρα! Θα επαναφέρω ένα πολύ γνωστό πρόβλημα όπως διάβασα σε παλαιότερα post και θα ζητήσω τη βοήθεια σας. Πουλάω (κλασσικά) τη v strom 650 και θέλω να ανέβω κυβικά. Πάνω που είχα αποφασίσει μπήκε το μικρόβιο για off road ταξίδια κατόπιν συζητήσεως με φίλο που ασχολείται . Ήταν πάντα το όνειρο μου τα ταξίδια με φίλους, βουνό,σκηνή και τα σχετικά. Η εμπειρία μου με το χώμα μηδενική είμαι 1.75, το budget μέγιστο 6000 και οι μηχανές που έχω καταλήξει είναι οι εξής: 1) BMW 1200 GS, 2)BMW 800 GS, 3)KTM 950,990. Η καλύτερη απόφαση για μένα γνωρίζω εκ των προτέρων οτι είναι η 800 gs. Κατόπιν έρευνα αγοράς διαπίστωσα οτι στα χρήματα μου υπάρχουν αρκετές αλλά με παρα πολλά χιλιόμετρα. Η 1200 gs βρίσκω πάρα πολλές αλλα του 5 ή 6,7 με πάρα πάρα πολλά χιλιόμετρα. Έχω βρει κάποιές πραγματικά ευκαιρίες σε KTM 950 και 990 (έρωτας) αλλά φοβάμαι ότι δε θα μπορέσω να ανταποκριθώ στο ύψος και το βάρος της μηχανής. Εσείς τι μου προτείνετε? Επίσης οι bmw για το λόγο που τις θέλω πρέπει να είναι οι adventure ή είναι εντάξει και οι σκέτες GS? Αυτά τα ολίγα! Παρακαλώ τα φώτα σας μη κανω καμιά μαλα..ία που μετά θα το μετανιώσω!
 
Τελευταία επεξεργασία:

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Καλησπέρα! Θα επαναφέρω ένα πολύ γνωστό πρόβλημα όπως διάβασα σε παλαιότερα post και θα ζητήσω τη βοήθεια σας. Πουλάω (κλασσικά) τη v strom 650 και θέλω να ανέβω κυβικά. Πάνω που είχα αποφασίσει μπήκε το μικρόβιο για off road ταξίδια κατόπιν συζητήσεως με φίλο που ασχολείται . Ήταν πάντα το όνειρο μου τα ταξίδια με φίλους, βουνό,σκηνή και τα σχετικά. Η εμπειρία μου με το χώμα μηδενική είμαι 1.75, το budget μέγιστο 6000 και οι μηχανές που έχω καταλήξει είναι οι εξής: 1) BMW 1200 GS, 2)BMW 800 GS, 3)KTM 950,990. Η καλύτερη απόφαση για μένα γνωρίζω εκ των προτέρων οτι είναι η 800 gs. Κατόπιν έρευνα αγοράς διαπίστωσα οτι στα χρήματα μου υπάρχουν αρκετές αλλά με παρα πολλά χιλιόμετρα. Η 1200 gs βρίσκω πάρα πολλές αλλα του 5 ή 6,7 με πάρα πάρα πολλά χιλιόμετρα. Έχω βρει κάποιές πραγματικά ευκαιρίες σε KTM 950 και 990 (έρωτας) αλλά φοβάμαι ότι δε θα μπορέσω να ανταποκριθώ στο ύψος και το βάρος της μηχανής. Εσείς τι μου προτείνετε? Επίσης οι bmw για το λόγο που τις θέλω πρέπει να είναι οι adventure ή είναι εντάξει και οι σκέτες GS? Αυτά τα ολίγα! Παρακαλώ τα φώτα σας μη κανω καμιά μαλα..ία που μετά θα το μετανιώσω!
Αυτα ειναι....αν ειναι ερωτας στον ερωτα να πας...δεν θα χεις θεμα με το 990 λογω υψους...τωρα αν θες το λογικο ειναι το 800.αν πας σε 990 ομως ξεχνα τον τροπο που αντιμετωπιζες τη μηχανη μεχρι σημερα.βαζω μπροστα και φευγω...το μηχανακι πρεπει να εχεις το νου σου και να το προσεχεις αλλα και αυτο θα σε αποζημιωνει αναλογα.δεν ξερω αν ειναι καταλληλο μηχανακι να ξεκινησεις το χωμα γιατι δεν εχω εμπειρια αλλα σιγουρα θα κολλησεις μαζι του.once at the orange side you never go back
Α και 950 οχι...ειναι μιας καποιας ηλικιας και δεν αξιζει να μπλεξεις...ενδεικτικα πουλιεται 5000€ στο car τωρα μηχανακι που το ειχα δωσει εγω ισως και κατω απο 3000 πριν 2 χρονια..

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Καλησπέρα! Θα επαναφέρω ένα πολύ γνωστό πρόβλημα όπως διάβασα σε παλαιότερα post και θα ζητήσω τη βοήθεια σας. Πουλάω (κλασσικά) τη v strom 650 και θέλω να ανέβω κυβικά. Πάνω που είχα αποφασίσει μπήκε το μικρόβιο για off road ταξίδια κατόπιν συζητήσεως με φίλο που ασχολείται . Ήταν πάντα το όνειρο μου τα ταξίδια με φίλους, βουνό,σκηνή και τα σχετικά. Η εμπειρία μου με το χώμα μηδενική είμαι 1.75, το budget μέγιστο 6000 και οι μηχανές που έχω καταλήξει είναι οι εξής: 1) BMW 1200 GS, 2)BMW 800 GS, 3)KTM 950,990. Η καλύτερη απόφαση για μένα γνωρίζω εκ των προτέρων οτι είναι η 800 gs. Κατόπιν έρευνα αγοράς διαπίστωσα οτι στα χρήματα μου υπάρχουν αρκετές αλλά με παρα πολλά χιλιόμετρα. Η 1200 gs βρίσκω πάρα πολλές αλλα του 5 ή 6,7 με πάρα πάρα πολλά χιλιόμετρα. Έχω βρει κάποιές πραγματικά ευκαιρίες σε KTM 950 και 990 (έρωτας) αλλά φοβάμαι ότι δε θα μπορέσω να ανταποκριθώ στο ύψος και το βάρος της μηχανής. Εσείς τι μου προτείνετε? Επίσης οι bmw για το λόγο που τις θέλω πρέπει να είναι οι adventure ή είναι εντάξει και οι σκέτες GS? Αυτά τα ολίγα! Παρακαλώ τα φώτα σας μη κανω καμιά μαλα..ία που μετά θα το μετανιώσω!
Το 990 είναι όντως έρωτας σε σχέση με τα άλλα που αναφέρεις και μην φοβάσαι το ύψος η το βάρος (αλλώστε και τα άλλα είναι το ίδιο ή βαρυτερα) αλλά πιο πολυ να φοβάσαι την απαιτητική του συντήρηση.
Το GS 800 ακούγεται λογική επιλογή αλλά αν λειτουργούσαμε με την λογική δεν θα καβαλαγαμε μοτοσυκλέτες,
Τωρα βέβαια αν πας στις 6.000€ όλο και κάτι θα χρειαστείς για να ξεκινήσεις με μια μότο 12+ ετών, + το ότι ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να προκύψει σε μια Ευρωπαϊκή μότο αυτής της ηλικίας, για εμένα μια άλλη ιδέα είναι ίσως να σκεφτόσουν αν μπορείς και θέλεις να χρηματοδότησεις άλλες 4,000€ για ένα ολοκαίνουριο Τενερε 700 και να μην ξανά ασχοληθείς με τίποτα για δέκα η και περισσότερα χρόνια ανάλογα με την χρήση.
Βέβαια από την δική μου σκοπιά είναι πιο εύκολο να ξοδεύω τα λεφτά των άλλων...
Καλό ψάξιμο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μη σε φοβίζει το ύψος, και εγώ 1,75 είμαι, απλά τα μηχανάκια που αναφέρεις έχουν αυξημένο βάρος και απαιτήσεις στην χωμάτινη οδήγηση.
Θα σου πρότεινα να μείνεις μακρυά από 950/990, εκτός αν είσαι διατεθειμένος να βάλεις τα χέρια σου στη μουτζούρα. Θέλει πολύ ψάξιμο και μελέτη πριν πάρεις στην κατοχή σου ένα τόσο απαιτητικό μηχανάκι. Σε αποζημιώνει βέβαια και με το παραπάνω όπως λέει και ο Άκης.
Η διαφορά δε με το v-strom θα σου φανεί χαοτική.
Επίσης να έχεις πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι δεν υπάρχει μηχανάκι που τα κάνει όλα και θα πρέπει εκ των πραγμάτων να συμβιβαστείς σε ορισμένα πράγματα.

Στη θέση σου θα κοίταζα σε Benelli TRK 502 Trk502X '19 - 5.800 € - Car.gr
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μη σε φοβίζει το ύψος, και εγώ 1,75 είμαι, απλά τα μηχανάκια που αναφέρεις έχουν αυξημένο βάρος και απαιτήσεις στην χωμάτινη οδήγηση.
Θα σου πρότεινα να μείνεις μακρυά από 950/990, εκτός αν είσαι διατεθειμένος να βάλεις τα χέρια σου στη μουτζούρα. Θέλει πολύ ψάξιμο και μελέτη πριν πάρεις στην κατοχή σου ένα τόσο απαιτητικό μηχανάκι. Σε αποζημιώνει βέβαια και με το παραπάνω όπως λέει και ο Άκης.
Η διαφορά δε με το v-strom θα σου φανεί χαοτική.
Επίσης να έχεις πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι δεν υπάρχει μηχανάκι που τα κάνει όλα και θα πρέπει εκ των πραγμάτων να συμβιβαστείς σε ορισμένα πράγματα.

Στη θέση σου θα κοίταζα σε Benelli TRK 502 Trk502X '19 - 5.800 € - Car.gr


Είναι καλος ταξιδευτής το TRX αλλά έχει πολύ όγκο και βάρος για τα κυβικά του. Το έκανα test drive και δεν με έπεισε για χωμάτινη οδήγηση. Δεν θα το αγόραζα δηλαδή για τέτοια χρήση.

Το 800 είναι αυτό που ταιριάζει πιο πολύ στον φίλο αλλά του 11 και μετά που έχουν λυμένα κάποια σοβαρά θέματα κρατάνε τιμή.
 

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει εμπειρία στο χώμα, μονόδρομος το 800. Ικανό σε κάθε τερέν, και σαφώς πιο εύκολο οδηγικά από GS 1200 και 9Χ0. Με λίγο ψάξιμο θα βρεις ένα σε καλή κατάσταση, κι ας έχει φορτωμένα χλμ αν έχει συντηρηθεί σωστά. Το ΚΤΜ δεν το έχω οδηγήσει, γιατί μετά άντε να κοιμηθώ...Το 1200 σε άσφαλτο μια χαρά, σε χώμα υπερβολικό βάρος. Το 800 σε άσφαλτο μια χαρά, σε χώμα μετά από V Strom ναι, θα το ευχαριστηθείς. Με χάλασε πολύ η αργή γεωμετρία του,η απόδοση της πίσω ανάρτησης, και οι θόρυβοι στους χωματόδρομους. Αλλά αυτά τα τελευταία σε σχέση με 640 Adv. Θα το ήθελα πλάι του στο πάρκινγκ όμως...
Ότι και να πάρεις να το ευχαριστηθείς, και καλώς να έρθεις στα χωμάτινα κατατόπια μας.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Χμ....ωραίες απορίες έχεις :)
Παρά πολύ σωστές οι επισημάνσεις των παιδιών παραπάνω, οπότε να κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου και να προτείνω το εξής....
Δε βάζεις πρώτα στο μηχανάκι σου ένα ζευγάρι χωμάτινα έστω και μεταχειρισμένα, και να δεις αν σου αρέσει το χώμα;;;
Αυτό ίσως να σε βοηθήσει και ενδεχομένως να σε ξεμπερδέψει πολύ περισσότερο από όσο φαντάζεσαι στην επιλογή της επόμενης μοτο σου...
 

JACOBS95

Μέλος
Περιοχή
ΔΡΑΜΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R1100 GS
να πεταχτω και εγω για να πω τη γνωμη μου..
φιλε μου ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ,κακως εδωσες το vstrom αν σου αρεσε σαν μοτο, θα το κρατουσες και με 1500-2000 (που θα δωσεις σαν διαφορά περισσοτερα),θα επαιρνες και ενα μονοκυλινδρο και θα διασκεδαζες στο βουνο απείρως περισσοτερο και οικονομικοτερα απο οποιοδηποτε μαστοδοντο, οσο και σου λενε οτι πηγαινουνε μερικα απο αυτα αερα πατερα.
φαντασου με την παρεα σου στο βουνο, να κανετε χαβαλε ποιος θα ανέβει την αποτομη ανηφορα που συναστησατε σε κάποια διαδρομη ,να προσπαθείτε ,να πέφτετε ,να γελατε ,να βγαζετε φωτο, να βγαινετε σε αδιεξοδα και να ψαχνετε μεσα σε πικνη βλαστηση διεξοδο. Αυτα είναι γούστα στο βουνο. πως φανταζεσαι να τα κανεις αυτα με μια μοτο 200++ κιλά, με πανακριβα πλαστικά? και τι φθορές θα της προξενήσεις? βγαινω στο βουνο πανω απο 20 χρονια. εχω και ενα KTM και μια 1100GS με την οποία έχω κάνει τουριστικό χωμα σε όλη την Ελλάδα ,όμως δεν βασανίζομαι ούτε τη βασανίζω για κάτι που δεν είναι φτιαγμενη να κάνει( αντιθετα με αυτο που προσπαθουν να μας πεισουν οι μαρκετιστες των εταιριων)
 

dgiotsop

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Suzuki v strom 650
Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.Η αλήθεια είναι οτι σκέφτηκα να βάλω μεταχειρισμένα χωματινα ελαστικά στη v strom αλλά θεώρησα ότι η φθορά που θα προκαλούσαν χώματα ,πέτρες κ.α θα μείωναν τη μεταπολιτική της αξία σε ένα πιαθνό αγοραστή. Το gs 800 είναι η ιδανική επιλογή αλλά όπως αναφέρετε και παραπάνω κρατάει τιμή. Δε ξέρω αν αξίζει να την αγοράσω με παρα πολλά χιλιόμετρα πάνω απο 80000 και να προσθέσω άλλα τόσα. Η benelli πανέμορφη μηχανή, πάμφτηνη αλλά πολύ λίγα τα κύβικα. Είχα βρει μία KTM 950 αλλά κατόπιν των συμβουλών του φίλου akis92 μάλλον είναι αρκετά παλιές. Επίσης όλοι με ενημερώνουν οτι είναι τεράστια η κατανάλωση καυσίμου. Κάτι άλλο σημαντικό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν οι gs 1200/800 όχι adventure, με ελαστικά χωμάτινα είναι οκ για βουνό η μόνο για άσφαλτο. Αν τελικά καταλήξω σε κάποια απο τις 2 θα πρέπει να γίνουν αλλαγές σε αναρτήσεις κ.α.?
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.Η αλήθεια είναι οτι σκέφτηκα να βάλω μεταχειρισμένα χωματινα ελαστικά στη v strom αλλά θεώρησα ότι η φθορά που θα προκαλούσαν χώματα ,πέτρες κ.α θα μείωναν τη μεταπολιτική της αξία σε ένα πιαθνό αγοραστή. Το gs 800 είναι η ιδανική επιλογή αλλά όπως αναφέρετε και παραπάνω κρατάει τιμή. Δε ξέρω αν αξίζει να την αγοράσω με παρα πολλά χιλιόμετρα πάνω απο 80000 και να προσθέσω άλλα τόσα. Η benelli πανέμορφη μηχανή, πάμφτηνη αλλά πολύ λίγα τα κύβικα. Είχα βρει μία KTM 950 αλλά κατόπιν των συμβουλών του φίλου akis92 μάλλον είναι αρκετά παλιές. Επίσης όλοι με ενημερώνουν οτι είναι τεράστια η κατανάλωση καυσίμου. Κάτι άλλο σημαντικό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν οι gs 1200/800 όχι adventure, με ελαστικά χωμάτινα είναι οκ για βουνό η μόνο για άσφαλτο. Αν τελικά καταλήξω σε κάποια απο τις 2 θα πρέπει να γίνουν αλλαγές σε αναρτήσεις κ.α.?
Eιδικα αν ειναι αυτο το 950 το πορτοκαλι εκει στην πολη σου μακρια..

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Για τα gs... Βάζεις χωμάτινα και φεύγεις
Μετά είναι θέμα αναβάτη τα πάντα ολα.
Ε ρε φιλε, θα παει το ¨σηκωμα¨συννεφο!!!!!! :ha
Ειναι και θεμα αναβατη βεβαια. Ποσο αρσηβαριστας ειναι....... :laugh:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ε ρε φιλε, θα παει το ¨σηκωμα¨συννεφο!!!!!! :ha
Ειναι και θεμα αναβατη βεβαια. Ποσο αρσηβαριστας ειναι....... :laugh:
Και αυτό μέσα στο παιχνίδι ειναι
Και τα "μικρά" όπως τα πάμε χώμα με βοήθεια σηκώνονται

Εγω είπα στον φίλο αν θέλει τίποτα άλλο εκτος από χωμάτινα λαστιχα
Και η αλήθεια είναι ότι δεν θέλει
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και αυτό μέσα στο παιχνίδι ειναι
Και τα "μικρά" όπως τα πάμε χώμα με βοήθεια σηκώνονται

Εγω είπα στον φίλο αν θέλει τίποτα άλλο εκτος από χωμάτινα λαστιχα
Και η αλήθεια είναι ότι δεν θέλει
σε αυτό που λες, έχεις κάποιο δίκιο. το μηχανάκι μετά τόσα χρόνια εξέλιξης είναι εξαιρετικό για τα πάντα, στην κατηγορία του.

το θέμα είναι, πρώτο μηχανάκι χώμα, 240-250 κιλά, δεν είναι λίγο... υπερβολή;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
σε αυτό που λες, έχεις κάποιο δίκιο. το μηχανάκι μετά τόσα χρόνια εξέλιξης είναι εξαιρετικό για τα πάντα, στην κατηγορία του.

το θέμα είναι, πρώτο μηχανάκι χώμα, 240-250 κιλά, δεν είναι λίγο... υπερβολή;
Είναι... Από την άλλη ξέρω πολλούς που έκαναν τα πρώτα τους χωματα με βαριά μηχανάκια.
Και από ότι κατάλαβα δεν μπορεί να έχει 2 μηχανές ο φίλος μας.

Δεν είναι 240 κιλά το απλό gs... Το αεροελαιοψυκτο
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
τα mega test του motomag είχαν μετρημένο 238 το 990 και 245 το gs, έχω σίγουρα ένα πρόχειρο στο σπίτι, θέλει ανασκαφή για περισσότερα. θα επιβεβαιώσω.

τέλος πάντων, λέω τώρα και εγώ μιά χαζομάρα έχοντας δοκιμάσει διάσχιση χωματόδρομου με 230 κιλά, με 200 κιλά και με 165 κιλά, είναι τρελή η διαφορά στον άσχετο με το πιο χαμηλό βάρος.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
199 στεγνο
225 φουλ
Στον κατάλογο μπορεί, εκεί όλα μπαλαρίνες είναι. Ενδεικτικά οι μετρήσεις της Τούρατεκ στην Αμερική (είχε και στο advrider ένα νήμα με ζυγίσματα, αν το βρω θα το ποστάρω). Το ποστ αυτό είχε ενδιαφέρον και αναφορικά με το πόσα κιλά φτάνει το μηχανάκι ενός ταξιδευτή (αρκετοί είναι διάσημοι) έτοιμο για ταξίδι "γύρω από τον κόσμο".

Weekend Weigh-In Results | Touratech-USA
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Και γιατί δε χτυπάς ένα gs 1100 με 2500 Ε max, του πετάς και 2 καλά αμορτισέρ, του κάνεις μια πολύ καλή συντήρηση και θα είσαι άρχοντας. Υπάρχουν πολυ καλά μηχανάκια ακόμα. Kαι δεν υπάρχει θέμα μεταπώλησης, υπάρχει ακόμα κοινό που τα θέλει.

Και είναι και πιο αξιόπιστο από τα καινούργια gs.

(Τα αεροελαιοψυχτα gs 1200 τα απλά+adv , παπάδες κάνουν στο χώμα, στα κατάλληλα χέρια αλλά οι καλές πτώσεις κοστίζουν πολύ. )
 
Top Bottom