Βοήθεια στην επιλογή!

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στον κατάλογο μπορεί, εκεί όλα μπαλαρίνες είναι. Ενδεικτικά οι μετρήσεις της Τούρατεκ στην Αμερική (είχε και στο advrider ένα νήμα με ζυγίσματα, αν το βρω θα το ποστάρω). Το ποστ αυτό είχε ενδιαφέρον και αναφορικά με το πόσα κιλά φτάνει το μηχανάκι ενός ταξιδευτή (αρκετοί είναι διάσημοι) έτοιμο για ταξίδι "γύρω από τον κόσμο".

Weekend Weigh-In Results | Touratech-USA
Βρε Γιάννη... Τα έχουμε ξαναπει
Όλα είναι θέμα προταιρεοτητας
Έχουμε εδώ μέσα το καλύτερο παραδειγμα
Μέχρι το διπλό σταντ έχει αφαιρεθεί για την δίαιτα.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να ξέρουμε μέσα μας είναι τι χρήση θα κανοτμε
Σε όλες τις περιπτώσεις έχουμε θετικά και αρνητικά.





Advphone....
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Και γιατί δε χτυπάς ένα gs 1100 με 2500 Ε max, του πετάς και 2 καλά αμορτισέρ, του κάνεις μια πολύ καλή συντήρηση και θα είσαι άρχοντας. Υπάρχουν πολυ καλά μηχανάκια ακόμα. Kαι δεν υπάρχει θέμα μεταπώλησης, υπάρχει ακόμα κοινό που τα θέλει.

Και είναι και πιο αξιόπιστο από τα καινούργια gs.

(Τα αεροελαιοψυχτα gs 1200 τα απλά+adv , παπάδες κάνουν στο χώμα, στα κατάλληλα χέρια αλλά οι καλές πτώσεις κοστίζουν πολύ. )
^^^Αυτο^^^

Ειτε 1100 ειτε 1150GS ψηφιζω κι εγω. Και ας εχει και 100,000χλμ , ειχα ενα με 180,000χλμ και ηταν στη 2η νιοτη του, δεν μασανε απο χλμ αυτες. Σιδερια φουλ, δεν σπαει σε πτωσεις, και παρολο που το δικο μου ηταν 260+ κιλα σηκωνοταν εξισου ευκολα με το Βεστρομ που ειχα απο πτωση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βρε Γιάννη... Τα έχουμε ξαναπει
Όλα είναι θέμα προταιρεοτητας
Έχουμε εδώ μέσα το καλύτερο παραδειγμα
Μέχρι το διπλό σταντ έχει αφαιρεθεί για την δίαιτα.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να ξέρουμε μέσα μας είναι τι χρήση θα κανοτμε
Σε όλες τις περιπτώσεις έχουμε θετικά και αρνητικά.





Advphone....
Είπα μιά γνώμη βασισμένη στο δεδομένο αρχάριος στο χώμα.

Όπως είπε και ο άλλος Κώστας "τα κατάλληλα χέρια". Αυτά δεν είναι ενός αρχάριου. Και είχα πει και τότε με τον Στέφανο και επιμένω πως στην "όρεξη" δεν χωράει συζήτηση και αν αυτό θέλει το παιδί αυτό θα πάρει. Θα ζοριστεί λίγο παραπάνω να μάθει, αν έχει την θέληση.
 

dgiotsop

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Suzuki v strom 650
Και η v strom πάντως τα είχε τα κιλάκια της. 219 γεμάτη 199 άδεια. Άρα κοντά παίζει .2 μηχανές δε παίζει. υπάρχει παπάκι δυνατό για τις δουλειές. Η μηχανή είναι για τη προσωπική μου τρέλα και απόλαυση. Φίλε Κώστα η φωτό τα σπάει. Να πω την αλήθεια μου η 1100 gs δε με ικανοποιεί εμφανισιακά. (Ψωνάρα). Σα μηχανή έχω ακούσει τα καλύτερα.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
199 στεγνο
225 φουλ

Μ'αρέσει βρε Κώστα που σε άλλο θέμα πάντως επέμενες για τα κιλά που δίνει ο κατασκευαστής σε σχέση με τα πραγματικα!
Αν μιλάμε για gs δεν μετράει!
:ha
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Καλησπέρα! Θα επαναφέρω ένα πολύ γνωστό πρόβλημα όπως διάβασα σε παλαιότερα post και θα ζητήσω τη βοήθεια σας. Πουλάω (κλασσικά) τη v strom 650 και θέλω να ανέβω κυβικά. Πάνω που είχα αποφασίσει μπήκε το μικρόβιο για off road ταξίδια κατόπιν συζητήσεως με φίλο που ασχολείται . Ήταν πάντα το όνειρο μου τα ταξίδια με φίλους, βουνό,σκηνή και τα σχετικά. Η εμπειρία μου με το χώμα μηδενική είμαι 1.75, το budget μέγιστο 6000 και οι μηχανές που έχω καταλήξει είναι οι εξής: 1) BMW 1200 GS, 2)BMW 800 GS, 3)KTM 950,990. Η καλύτερη απόφαση για μένα γνωρίζω εκ των προτέρων οτι είναι η 800 gs. Κατόπιν έρευνα αγοράς διαπίστωσα οτι στα χρήματα μου υπάρχουν αρκετές αλλά με παρα πολλά χιλιόμετρα. Η 1200 gs βρίσκω πάρα πολλές αλλα του 5 ή 6,7 με πάρα πάρα πολλά χιλιόμετρα. Έχω βρει κάποιές πραγματικά ευκαιρίες σε KTM 950 και 990 (έρωτας) αλλά φοβάμαι ότι δε θα μπορέσω να ανταποκριθώ στο ύψος και το βάρος της μηχανής. Εσείς τι μου προτείνετε? Επίσης οι bmw για το λόγο που τις θέλω πρέπει να είναι οι adventure ή είναι εντάξει και οι σκέτες GS? Αυτά τα ολίγα! Παρακαλώ τα φώτα σας μη κανω καμιά μαλα..ία που μετά θα το μετανιώσω!
καλημερα εγω που ειμαι κατηγορια φτερου(1,73-70κ) και χωρις εμπειρια στο χωμα με το 1200 μια χαρα παω ακομα και με ασφαλτινα λαστιχα...μην σε φοβιζει καθολου
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μ'αρέσει βρε Κώστα που σε άλλο θέμα πάντως επέμενες για τα κιλά που δίνει ο κατασκευαστής σε σχέση με τα πραγματικα!
Αν μιλάμε για gs δεν μετράει!
:ha
Δεν θυμάμαι να το έχω γράψει, αλλά για να το λες
Σίγουρα πάντως δεν είναι 240 κιλά, όχι ότι τα 220 είναι λίγα
Εγώ απαντάω στην ερώτηση του φίλου μας που ψάχνεται και του είπα ότι το gs λάστιχα θέλει και είναι έτοιμο.
Ξαναλέω... Εχω δει πάρα πολλούς αρχάριους να βάζουν βαριά σε χώματα και να πηγαίνουν αριστα
Και άλλους τόσους να βάζουν ελαφρια και να μην το έχουν
Είναι πολύ απλό αυτό με την οδήγηση και τον καβαλαρη
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Η αλήθεια είναι ότι τα boxer κρύβουν κάπως το βάρος τους λόγω διάταξης των κυλινδρων, οπότε εάν "το'χεις" κάπως γενικά με την οδήγηση, με ένα σχολείο χωμάτινης οδήγησης θα τα καταφέρεις σε βόλτες του φόρουμ εύκολα νομίζω. Η παρέα είναι καταλυτικός παράγοντας για να σε ξελασπώσει στα δύσκολα.
Εδώ τα κατάφερα εγώ που η πρώτη μου σοβαρή χωμάτινη ήταν με το 990 σε advtroffy, και χωρίς σχολείο.

Ενα πλεονέκτημα που έχουν επίσης (τα boxer) είναι η smooth αίσθηση του γκαζιού στα τεχνικά κομμάτια που σε συνδυασμό με τη ροπή περνάς από παντού. Γενικά το βάρος θέλει να διατηρείς ένα momentum στην κίνηση για να λειτουργεί υπέρ σου, ιδιαιτερα στα σαθρά ανηφορικά ή στη λάσπη. Με διαρκή κίνηση της μοτό, εκμεταλευεσαι το βάρος της και σε συνδυασμό με σωστή θέση του σώματος και το βλέμμα μπροστά, περνάς το μηχανάκι από σημεία που ούτε θα το φανταζόσουν.
Ετσι και σταματήσεις τη γ@μησες :roflmao::roflmao:

Και άσε τις αυθεντίες να λένε τα δικά τους.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Φιλε εφόσον εχεις το v-strom καιοχι καποιο street μηχανακι, μπορεις να του βαλεις λαστιχα 50/50 και να κανεις καποιες εκδρομες τωρα που δεν εχει λασπες, ειτε κοντα σου πχ λιμνη Φενεου ολο χωμα, ειτε πιο μακρια πχ Δίρφη με ασφαλτο και χωμα.
Δεν θα ανεβεις κυβικα, οπως θελεις, αλλα δεν θα σου λείψει και τιποτα. Σε ασχημο οδόστρωμα τον χειμωνα και σε πιο απαιτητικες διαδρομες ή μονοπατια θα χρειαστεις πιο ψηλο απ το εδαφος. Αλλα θα εχεις παρει λιγο και το κολάι, εαν ειναι πολυ πιο βαρυ το νεο.
Το να έπαιρνες ενα μικρο θα ηταν το ιδανικο για αρχη, αλλα θελεις και φορτωματα που θα σε φρεναρουν στις επιλογες σου για ορισμενες μακρινες βολτες.
Και το GS800 το ψαχνεις με την ησυχία σου για να βρεις κατι καλο.
Με το καλο.
 

dgiotsop

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Suzuki v strom 650
Σίγουρα θα το ψάξω πολύ για να καταλήξω σε ότι είναι πιο συμφέρον. Πάντως με παρότρυνση φίλου με το που καταλήξω και την έχω στα χέρια μου θα περάσω τη σχολή του Νίκου Σπανού all road training ;η αν έχετε να προτείνετε κάτια άλλο. Δε θα πάω να κα΄νω τον καουμπόι.
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Δε μπορω να φανταστω καλυτερο μεγαλο μηχανακι για off οδηγηση απο το 990. Υστερει αρκετα σε σχεση με το 1200 σε ολα τα υπολοιπα αλλα ρεφαρει σε καυλα :cool:
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Σίγουρα θα το ψάξω πολύ για να καταλήξω σε ότι είναι πιο συμφέρον. Πάντως με παρότρυνση φίλου με το που καταλήξω και την έχω στα χέρια μου θα περάσω τη σχολή του Νίκου Σπανού all road training ;η αν έχετε να προτείνετε κάτια άλλο. Δε θα πάω να κα΄νω τον καουμπόι.
Δοκίμασε το patahoma.gr και μίλα με τον Ιορδάνη.
Κανουν μαθήματα για αρχάριους κατά διαστηματα με τον γνωστό εντουρα Κίμων Καραμπελα.
 

dgiotsop

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Suzuki v strom 650
Δοκίμασε το patahoma.gr και μίλα με τον Ιορδάνη.
Κανουν μαθήματα για αρχάριους κατά διαστηματα με τον γνωστό εντουρα Κίμων Καραμπελα.
Ωραίος ο Χρήστος.Δεν γνώριζα τη σχολή
 

LARRY

ADVENTURA ADRENALINA
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Dimitris
Μοτό
T 7 - KMX200
Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.Η αλήθεια είναι οτι σκέφτηκα να βάλω μεταχειρισμένα χωματινα ελαστικά στη v strom αλλά θεώρησα ότι η φθορά που θα προκαλούσαν χώματα ,πέτρες κ.α θα μείωναν τη μεταπολιτική της αξία σε ένα πιαθνό αγοραστή. Το gs 800 είναι η ιδανική επιλογή αλλά όπως αναφέρετε και παραπάνω κρατάει τιμή. Δε ξέρω αν αξίζει να την αγοράσω με παρα πολλά χιλιόμετρα πάνω απο 80000 και να προσθέσω άλλα τόσα. Η benelli πανέμορφη μηχανή, πάμφτηνη αλλά πολύ λίγα τα κύβικα. Είχα βρει μία KTM 950 αλλά κατόπιν των συμβουλών του φίλου akis92 μάλλον είναι αρκετά παλιές. Επίσης όλοι με ενημερώνουν οτι είναι τεράστια η κατανάλωση καυσίμου. Κάτι άλλο σημαντικό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν οι gs 1200/800 όχι adventure, με ελαστικά χωμάτινα είναι οκ για βουνό η μόνο για άσφαλτο. Αν τελικά καταλήξω σε κάποια απο τις 2 θα πρέπει να γίνουν αλλαγές σε αναρτήσεις κ.α.?
Με τα 1200/800 GS (όχι adventure) και χωμάτινα ελαστικά κινείσαι αξιοπρεπώς σε δασικούς χωματόδρομους.
Για πιο extreme καταστάσεις τύπου troffy κλπ θέλει μεγαλύτερη εμπειρία
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Εγώ στη θέση σου θα κράταγε το VSTROM και θα μάζευα λεφτά να πάρω κάτι καινούργιο......αυτά τα μηχανάκια που κοιτάς τα φάγανε τα ψωμιά τους.......άσε που με τέτοιες μάρκες που πάς να μπλέξεις θα σε κοιτάνε οταν πας για σερβις όπως κοιτάς εσύ τα μακαρόνια με κιμά......κρίμα είναι........από αυτά που λές σε κόβω και ολίγον ξεσηκωμένο και ψάχνεις δικαιολογία να πάρεις ΚΤΜ, ΒΜW......ποιός σου είπε ότι το βστρομ δεν κάνει εκδρομές/κατασκηνώσεις κλπ όπως λές παραπάνω, ισα-ισα αυτό το μηχανάκι είναι για αυτή τη δουλειά καλύτερο από το 990 και το GS.......Οι φίλοι σου δηλαδή τι έχουνε ??? Super enduro ????????
Και για να απαντήσω στην τελευταία πρόταση της ερώτησης σου.....αν θα κάνεις μαλακία δηλαδή.....μάλλον θα κάνεις......
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Και αυτό μέσα στο παιχνίδι ειναι
Και τα "μικρά" όπως τα πάμε χώμα με βοήθεια σηκώνονται

Εγω είπα στον φίλο αν θέλει τίποτα άλλο εκτος από χωμάτινα λαστιχα
Και η αλήθεια είναι ότι δεν θέλει
Και εγώ είπα άλλη μια αλήθεια!
Εκτός από χωμάτινα, θέλει και... μπράτσα!!!!!! Δυο αλήθειες :)
Και το μικρό με βοήθεια θα σηκωθεί, και το μεγάλο. Καμμία σχέση το ένα με το άλλο όμως!

Δες και την δικιά σου περίπτωση:
Απ´τον καιρό που πήρες το ντομι, έχεις ξεχάσει την αγελάδα, να την παιρνεις στα χωμάτινα!!!!! Αυτό το παθαίνουν όλοι. Εάν υπάρχει επιλογή, όλοι τα μικρά τους παίρνουν!
Είναι βαριά η καλογερική....... :sneaky:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: STF

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
καλημερα εγω που ειμαι κατηγορια φτερου(1,73-70κ) και χωρις εμπειρια στο χωμα με το 1200 μια χαρα παω ακομα και με ασφαλτινα λαστιχα...μην σε φοβιζει καθολου
Φαντάσου δηλαδή με ένα μικρό!!!!

Από αυτό στάδιο περάσαμε όλοι. Μέχρι που γνωρίσαμε την πραγματική διασκέδαση και «ξεγνοιασιά» στα χώματα!!!
Επιστροφή μετά δεν υπάρχει. Όταν συζητιέται χωμάτινη βόλτα, το πρώτο μηχανάκι που θα σου έρχεται στο μυαλό, είναι το «μικρό»! (εφόσον υπάρχει πάντα αυτή η επιλογή)

Είναι μονόδρομος τα «μικρά» (και εδώ κολλάει, αλλά αφορά όλες τις μάρκες)
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ξαναλέω... Εχω δει πάρα πολλούς αρχάριους να βάζουν βαριά σε χώματα και να πηγαίνουν αριστα
Και άλλους τόσους να βάζουν ελαφρια και να μην το έχουν
Είναι πολύ απλό αυτό με την οδήγηση και τον καβαλαρη
Σκέψου λοιπόν, οι πρώτοι, πόσο καλύτερα θα πήγαιναν με ένα «μικρό», και τους δεύτερους που δεν θα έκαναν βήμα με ένα μεγάλο!!!!

Ότι και να λέμε, τα κιλά είναι πρόβλημα στο χώμα!
 
Top Bottom