amyroukai
Big Membered Wunderkind
Θυμάμαι σε κάποιο άρθρο το διάβασα αυτό το πράγμα. Κάποτε όταν αγόραζες όχημα η ευχή (και η προσδοκία εδώ που τα λέμε) ήταν να κρατήσει "όσο ζεις". Γιατί οι καιροί ήταν τέτοιοι, γιατί η φιλοσοφία των ανθρώπων ήταν τέτοια. Μετά έγιναν όλα "για την στιγμή", να την ζήσεις δεν λέω ωραία είναι. Η προσδοκία για ολοένα αυξανόμενες πωλήσεις και το μάρκετινγκ οδήγησε σε εποχή που το μηχανάκι έπαψε να είναι σύντροφος. Όχι μόνο το μηχανάκι δηλαδή, τα πάντα έγιναν στιγμές και η στιγμή δεν κρατάει πολύ.
Αφορμή για την επαναφορά της σκέψης στο προσκήνιο ήταν η απρόσμενη συνάντηση με φίλο νεκρόφιλο, αν δουλεύει το μηχανάκι δεν του αρέσει ένα πράγμα, κατσαβίδιασμα μέχρι το θάνατο, απλά για το φαν. Εκδρομές τύπου σαν την Κυριακάτικη δεν τον ενδιαφέρουν ή... ίσως η ανάγκη του για κατσαβίδι να είναι μεγαλύτερη από την ανάγκη του για βόλτα, δεν έχω καταλάβει αλλά τον αποδέχομαι ως έχει και ως διαφορετικό λήπτη απόλαυσης από αυτές που παρέχει το δίτροχο. Αν δεν μπορεί να βάλει χέρι παντού δεν του κάνει προφανώς, οπότε το αρχαίο/αναλογικό στα πάντα του μηχανάκι είναι μονόδρομος.
Φτάνω στο ραντεβού όπου περίμενα τον κολλητό και βλέπω το χρεπ... εννοώ το επιμελώς φτιαγμένο αρχαίο πράγμα, το οποίο ξεχωρίζει γιατί δεν είναι (ακόμα) αμετάκλητα σφαγμένο. Μοτοσικλέτα του 1981 αν θυμάμαι καλά, 23 άλογα λέει το γκούγκλ, ταμπούρα μπρος πίσω, διαστάσεις παιδικού παιχνιδιού δίπλα σε οτιδήποτε σύγχρονο. Και συζητάμε τώρα για μηχανάκια, έρχεται και στο μεταξύ η παρέα που περίμενε εκείνος, αργεί ο δικός μου φίλος, οπότε συνεχίζουμε να συζητάμε για μηχανάκια και το ρεζουμέ είναι... τα μηχανάκια του 2021 θα μπορούν να παρκάρουν έξω από το μπαράκι του 2061 και να συζητάς δίπλα τους; Παλιότερα είχαμε παρέα και ένα κάποιο παλιό μπόξερ του ιδιοκτήτη, του 196κάτι. Άσε το θέμα καυσίμου απ' έξω και την Γκρέτα να φαντάζεται ό,τι την φτιάχνει, μηχανικά λέμε τώρα. Το πράγμα που έχει φέρει λειτουργεί "με τα κέφια του" γιατί έχει μιά απροσδιόριστη βλάβη, αλλά λειτουργεί. Δεν έχει πλαίσιο, δεν έχει φρένα, δεν έχει αναρτήσεις, δεν έχει φώτα, δεν έχει καν χώρο για έναν φυσιολογικό άνθρωπο επάνω (είναι πιο ψηλός από εμένα), έχει δυό ρολόγια κοντέρ που δεν ξέρω αν δουλεύουν κιόλας. Αλλά θεωρητικά ως πλήρως αναλογικά τι στο καλό είναι, μιά ντίζα και γρανάζια, φτιάχνονται και αν είναι χαλασμένα, μεράκι και θρι ντι πρίντερ, ένα κομμάτι πλαστικό και λίμα νυχιών αν είσαι ο Τσακ Νόρις.
Ο "ρετρολάγνος" του 2061 θα μπορεί να βολτάρει ένα R1250GS, ένα 1290R, μιά 1260 Pikes Peak και να θυμάται αυτή την περίοδο σαν κάτι ξεχωριστό; Ταμπλετίτσα, εγκεφαλάκι, ρανταράκι, CANBUSάκι, πανικουλίνος, άσε το αν τα μέταλλα και πλαστικά αντέξουν. Πες ότι κρασάρει η οθόνη και βρίσκει άλλη στην χωματερή, είναι plug and play ή θα ψάχνει GS911 το άγιο δισκοπότηρο μήπως και την ενεργοποιήσει στο πενφέ (παθών συγγενής με διακοπτάκι παραθύρου που ήθελε προγραμματισμό εκ νέου και update το αυτοκίνητο - όχι πενφέ αλλά δεν αμφιβάλλω ότι όλα έτσι είναι ή έτσι θα γίνουν); Ομοίως για το ραντάρ και τους διακόπτες και το οτιδήποτε στα υπόλοιπα σούπερ χάι τεκ μοντέλα. Η χαζομάρα του νεκρόφιλου θα δουλεύει και τότε, στανταράκι. Μπορεί να μην βγαίνει για 500άρες, αλλά για καφέ θα είναι talk of the town και ποιός ξέρει, αν είναι τυχερός θα σκάνε και οι φέμεν γυμνόστηθες "gasoline is murder". Μπορεί να μην προσφέρει τίποτα απολαυστικό σε εμένα σήμερα, αλλά το ότι θα δουλεύει "για μιά ζωή" είναι και αυτό κάτι, καλή ώρα σαν το ακόμα πιο παλιό μπόξερ του άλλου με το φίλτρο αέρα/συρματάκι κουζίνας και τις πλατίνες.
Μήπως μηχανάκια σαν το fazer ή το 950 (αναφέρω αυτά γιατί τα έχω απ' έξω από το σπίτι αλλά εννοείται οτιδήποτε "παλιακό" τέτοιου τύπου) είναι... "τελευταίοι αθάνατοι" περίπου; Καλά για το αθάνατο ΚΤΜ γελάει και ο Πίρερ, πάρτε το σαν σχήμα λόγου (αν και ο Π.Λίντον λέει ότι δεν σε αφήνει ποτέ πουθενά). Μήπως να καβατζάρω κανένα ακόμα πιο παλιό/πλήρως αναλογικό ή τέλος πάντων όσο γίνεται λιγότερα ηλεκτρονικά... Ή απλά να το πάρω απόφαση ότι θα αλλάζω στιγμές από εδώ και πέρα; (αυτά παθαίνεις σε ημέρες που δεν μπορείς να πας πουθενά και κάθεσαι να κοιτάς ανταλλακτικά στο ιμπέι και στα ξένα παρτς φις)
Αφορμή για την επαναφορά της σκέψης στο προσκήνιο ήταν η απρόσμενη συνάντηση με φίλο νεκρόφιλο, αν δουλεύει το μηχανάκι δεν του αρέσει ένα πράγμα, κατσαβίδιασμα μέχρι το θάνατο, απλά για το φαν. Εκδρομές τύπου σαν την Κυριακάτικη δεν τον ενδιαφέρουν ή... ίσως η ανάγκη του για κατσαβίδι να είναι μεγαλύτερη από την ανάγκη του για βόλτα, δεν έχω καταλάβει αλλά τον αποδέχομαι ως έχει και ως διαφορετικό λήπτη απόλαυσης από αυτές που παρέχει το δίτροχο. Αν δεν μπορεί να βάλει χέρι παντού δεν του κάνει προφανώς, οπότε το αρχαίο/αναλογικό στα πάντα του μηχανάκι είναι μονόδρομος.
Φτάνω στο ραντεβού όπου περίμενα τον κολλητό και βλέπω το χρεπ... εννοώ το επιμελώς φτιαγμένο αρχαίο πράγμα, το οποίο ξεχωρίζει γιατί δεν είναι (ακόμα) αμετάκλητα σφαγμένο. Μοτοσικλέτα του 1981 αν θυμάμαι καλά, 23 άλογα λέει το γκούγκλ, ταμπούρα μπρος πίσω, διαστάσεις παιδικού παιχνιδιού δίπλα σε οτιδήποτε σύγχρονο. Και συζητάμε τώρα για μηχανάκια, έρχεται και στο μεταξύ η παρέα που περίμενε εκείνος, αργεί ο δικός μου φίλος, οπότε συνεχίζουμε να συζητάμε για μηχανάκια και το ρεζουμέ είναι... τα μηχανάκια του 2021 θα μπορούν να παρκάρουν έξω από το μπαράκι του 2061 και να συζητάς δίπλα τους; Παλιότερα είχαμε παρέα και ένα κάποιο παλιό μπόξερ του ιδιοκτήτη, του 196κάτι. Άσε το θέμα καυσίμου απ' έξω και την Γκρέτα να φαντάζεται ό,τι την φτιάχνει, μηχανικά λέμε τώρα. Το πράγμα που έχει φέρει λειτουργεί "με τα κέφια του" γιατί έχει μιά απροσδιόριστη βλάβη, αλλά λειτουργεί. Δεν έχει πλαίσιο, δεν έχει φρένα, δεν έχει αναρτήσεις, δεν έχει φώτα, δεν έχει καν χώρο για έναν φυσιολογικό άνθρωπο επάνω (είναι πιο ψηλός από εμένα), έχει δυό ρολόγια κοντέρ που δεν ξέρω αν δουλεύουν κιόλας. Αλλά θεωρητικά ως πλήρως αναλογικά τι στο καλό είναι, μιά ντίζα και γρανάζια, φτιάχνονται και αν είναι χαλασμένα, μεράκι και θρι ντι πρίντερ, ένα κομμάτι πλαστικό και λίμα νυχιών αν είσαι ο Τσακ Νόρις.
Ο "ρετρολάγνος" του 2061 θα μπορεί να βολτάρει ένα R1250GS, ένα 1290R, μιά 1260 Pikes Peak και να θυμάται αυτή την περίοδο σαν κάτι ξεχωριστό; Ταμπλετίτσα, εγκεφαλάκι, ρανταράκι, CANBUSάκι, πανικουλίνος, άσε το αν τα μέταλλα και πλαστικά αντέξουν. Πες ότι κρασάρει η οθόνη και βρίσκει άλλη στην χωματερή, είναι plug and play ή θα ψάχνει GS911 το άγιο δισκοπότηρο μήπως και την ενεργοποιήσει στο πενφέ (παθών συγγενής με διακοπτάκι παραθύρου που ήθελε προγραμματισμό εκ νέου και update το αυτοκίνητο - όχι πενφέ αλλά δεν αμφιβάλλω ότι όλα έτσι είναι ή έτσι θα γίνουν); Ομοίως για το ραντάρ και τους διακόπτες και το οτιδήποτε στα υπόλοιπα σούπερ χάι τεκ μοντέλα. Η χαζομάρα του νεκρόφιλου θα δουλεύει και τότε, στανταράκι. Μπορεί να μην βγαίνει για 500άρες, αλλά για καφέ θα είναι talk of the town και ποιός ξέρει, αν είναι τυχερός θα σκάνε και οι φέμεν γυμνόστηθες "gasoline is murder". Μπορεί να μην προσφέρει τίποτα απολαυστικό σε εμένα σήμερα, αλλά το ότι θα δουλεύει "για μιά ζωή" είναι και αυτό κάτι, καλή ώρα σαν το ακόμα πιο παλιό μπόξερ του άλλου με το φίλτρο αέρα/συρματάκι κουζίνας και τις πλατίνες.
Μήπως μηχανάκια σαν το fazer ή το 950 (αναφέρω αυτά γιατί τα έχω απ' έξω από το σπίτι αλλά εννοείται οτιδήποτε "παλιακό" τέτοιου τύπου) είναι... "τελευταίοι αθάνατοι" περίπου; Καλά για το αθάνατο ΚΤΜ γελάει και ο Πίρερ, πάρτε το σαν σχήμα λόγου (αν και ο Π.Λίντον λέει ότι δεν σε αφήνει ποτέ πουθενά). Μήπως να καβατζάρω κανένα ακόμα πιο παλιό/πλήρως αναλογικό ή τέλος πάντων όσο γίνεται λιγότερα ηλεκτρονικά... Ή απλά να το πάρω απόφαση ότι θα αλλάζω στιγμές από εδώ και πέρα; (αυτά παθαίνεις σε ημέρες που δεν μπορείς να πας πουθενά και κάθεσαι να κοιτάς ανταλλακτικά στο ιμπέι και στα ξένα παρτς φις)