"Για μιά ζωή..." VS "όλη μας η ζωή είναι στιγμές"

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θυμάμαι σε κάποιο άρθρο το διάβασα αυτό το πράγμα. Κάποτε όταν αγόραζες όχημα η ευχή (και η προσδοκία εδώ που τα λέμε) ήταν να κρατήσει "όσο ζεις". Γιατί οι καιροί ήταν τέτοιοι, γιατί η φιλοσοφία των ανθρώπων ήταν τέτοια. Μετά έγιναν όλα "για την στιγμή", να την ζήσεις δεν λέω ωραία είναι. Η προσδοκία για ολοένα αυξανόμενες πωλήσεις και το μάρκετινγκ οδήγησε σε εποχή που το μηχανάκι έπαψε να είναι σύντροφος. Όχι μόνο το μηχανάκι δηλαδή, τα πάντα έγιναν στιγμές και η στιγμή δεν κρατάει πολύ.

Αφορμή για την επαναφορά της σκέψης στο προσκήνιο ήταν η απρόσμενη συνάντηση με φίλο νεκρόφιλο, αν δουλεύει το μηχανάκι δεν του αρέσει ένα πράγμα, κατσαβίδιασμα μέχρι το θάνατο, απλά για το φαν. Εκδρομές τύπου σαν την Κυριακάτικη δεν τον ενδιαφέρουν ή... ίσως η ανάγκη του για κατσαβίδι να είναι μεγαλύτερη από την ανάγκη του για βόλτα, δεν έχω καταλάβει αλλά τον αποδέχομαι ως έχει και ως διαφορετικό λήπτη απόλαυσης από αυτές που παρέχει το δίτροχο. Αν δεν μπορεί να βάλει χέρι παντού δεν του κάνει προφανώς, οπότε το αρχαίο/αναλογικό στα πάντα του μηχανάκι είναι μονόδρομος.

Φτάνω στο ραντεβού όπου περίμενα τον κολλητό και βλέπω το χρεπ... εννοώ το επιμελώς φτιαγμένο αρχαίο πράγμα, το οποίο ξεχωρίζει γιατί δεν είναι (ακόμα) αμετάκλητα σφαγμένο. Μοτοσικλέτα του 1981 αν θυμάμαι καλά, 23 άλογα λέει το γκούγκλ, ταμπούρα μπρος πίσω, διαστάσεις παιδικού παιχνιδιού δίπλα σε οτιδήποτε σύγχρονο. Και συζητάμε τώρα για μηχανάκια, έρχεται και στο μεταξύ η παρέα που περίμενε εκείνος, αργεί ο δικός μου φίλος, οπότε συνεχίζουμε να συζητάμε για μηχανάκια και το ρεζουμέ είναι... τα μηχανάκια του 2021 θα μπορούν να παρκάρουν έξω από το μπαράκι του 2061 και να συζητάς δίπλα τους; Παλιότερα είχαμε παρέα και ένα κάποιο παλιό μπόξερ του ιδιοκτήτη, του 196κάτι. Άσε το θέμα καυσίμου απ' έξω και την Γκρέτα να φαντάζεται ό,τι την φτιάχνει, μηχανικά λέμε τώρα. Το πράγμα που έχει φέρει λειτουργεί "με τα κέφια του" γιατί έχει μιά απροσδιόριστη βλάβη, αλλά λειτουργεί. Δεν έχει πλαίσιο, δεν έχει φρένα, δεν έχει αναρτήσεις, δεν έχει φώτα, δεν έχει καν χώρο για έναν φυσιολογικό άνθρωπο επάνω (είναι πιο ψηλός από εμένα), έχει δυό ρολόγια κοντέρ που δεν ξέρω αν δουλεύουν κιόλας. Αλλά θεωρητικά ως πλήρως αναλογικά τι στο καλό είναι, μιά ντίζα και γρανάζια, φτιάχνονται και αν είναι χαλασμένα, μεράκι και θρι ντι πρίντερ, ένα κομμάτι πλαστικό και λίμα νυχιών αν είσαι ο Τσακ Νόρις.

Ο "ρετρολάγνος" του 2061 θα μπορεί να βολτάρει ένα R1250GS, ένα 1290R, μιά 1260 Pikes Peak και να θυμάται αυτή την περίοδο σαν κάτι ξεχωριστό; Ταμπλετίτσα, εγκεφαλάκι, ρανταράκι, CANBUSάκι, πανικουλίνος, άσε το αν τα μέταλλα και πλαστικά αντέξουν. Πες ότι κρασάρει η οθόνη και βρίσκει άλλη στην χωματερή, είναι plug and play ή θα ψάχνει GS911 το άγιο δισκοπότηρο μήπως και την ενεργοποιήσει στο πενφέ (παθών συγγενής με διακοπτάκι παραθύρου που ήθελε προγραμματισμό εκ νέου και update το αυτοκίνητο - όχι πενφέ αλλά δεν αμφιβάλλω ότι όλα έτσι είναι ή έτσι θα γίνουν); Ομοίως για το ραντάρ και τους διακόπτες και το οτιδήποτε στα υπόλοιπα σούπερ χάι τεκ μοντέλα. Η χαζομάρα του νεκρόφιλου θα δουλεύει και τότε, στανταράκι. Μπορεί να μην βγαίνει για 500άρες, αλλά για καφέ θα είναι talk of the town και ποιός ξέρει, αν είναι τυχερός θα σκάνε και οι φέμεν γυμνόστηθες "gasoline is murder". Μπορεί να μην προσφέρει τίποτα απολαυστικό σε εμένα σήμερα, αλλά το ότι θα δουλεύει "για μιά ζωή" είναι και αυτό κάτι, καλή ώρα σαν το ακόμα πιο παλιό μπόξερ του άλλου με το φίλτρο αέρα/συρματάκι κουζίνας και τις πλατίνες.

Μήπως μηχανάκια σαν το fazer ή το 950 (αναφέρω αυτά γιατί τα έχω απ' έξω από το σπίτι αλλά εννοείται οτιδήποτε "παλιακό" τέτοιου τύπου) είναι... "τελευταίοι αθάνατοι" περίπου; Καλά για το αθάνατο ΚΤΜ γελάει και ο Πίρερ, πάρτε το σαν σχήμα λόγου (αν και ο Π.Λίντον λέει ότι δεν σε αφήνει ποτέ πουθενά). Μήπως να καβατζάρω κανένα ακόμα πιο παλιό/πλήρως αναλογικό ή τέλος πάντων όσο γίνεται λιγότερα ηλεκτρονικά... Ή απλά να το πάρω απόφαση ότι θα αλλάζω στιγμές από εδώ και πέρα; (αυτά παθαίνεις σε ημέρες που δεν μπορείς να πας πουθενά και κάθεσαι να κοιτάς ανταλλακτικά στο ιμπέι και στα ξένα παρτς φις)
 

ektor

Μέλος
Όνομα
Έκτωρ
Μοτό
ΧΤ600Ε
Η λιτότητα και η ανθεκτικότητα είναι αυταξίες. Ακόμα περισσότερο σε καθεστώς σαφως "εχθρικό" για αυτά τα δαιμονικά εσωτερικής καύσης που πλημμυρίζουν τον πλανήτη και εξαφανίσουν τα πουλάκια. Ένας underdog against all odds (σε νέα ελληνική), που θα ανάβει ακόμα κι όταν σβήσει ο ιδιοκτήτης, αρμόζει σε κάθε ονειροπόλο.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Μιας και λέμε πόσο θα ζήσουν τα καινούργια και πόσο ζούσαν τα παλιά ας ξαναβάλω πάλι το παρακάτω που τα εξηγεί ωραία...


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Θα αλλαξουμε λαστιχα σε καποιο απ τα παραπανω?
Για την ενοτητα λεω...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο αλοκτακοσια στα 90 του θα περιμένει ακόμα να βγει μοντέλο ονοφ από την ντουκατι που να φτάνει να πατήσει κάτω.


Οι υπόλοιποι ίσως ζήσουμε μια τέτοια στιγμή. Αν δεν μας φάνε πανδημίες και ζόμπι στο ενδιάμεσο.

 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ο αλοκτακοσια στα 90 του θα περιμένει ακόμα να βγει μοντέλο ονοφ από την ντουκατι που να φτάνει να πατήσει κάτω.


Οι υπόλοιποι ίσως ζήσουμε μια τέτοια στιγμή. Αν δεν μας φάνε πανδημίες και ζόμπι στο ενδιάμεσο.

Καλο.
Προσεξες πιστευω οτι ειχε μαζεψει τα χαλια για να μην τα λαδωσει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Γιάννη κρατά το Fazer, το οποίο θα είναι πιθανότατα ένα μελλοντικό κλασσικό.

Τα FZR 1000 exup θα είναι σίγουρα και ακόμα τα δίνουν σε λογικές τιμές τα καλά κομματια. Σε μερικά χρόνια θα είναι απλησίαστα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ο Θένος λέει ότι είναι καλό να στάζει λάδι, σημαίνει ότι έχει. Όλοι ψέματα πια;
Εάν είναι η σταγόνα που ξεχειλίζει το ποτήρι τότε υπάρχει θέμα...
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Εάν είναι η σταγόνα που ξεχειλίζει το ποτήρι τότε υπάρχει θέμα...
Ακομα να το βαλεις απο "το περι ροδας λογος" στο "χαριζεται".... μηπως και μου χαρισει τιποτα?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιάννη κρατά το Fazer, το οποίο θα είναι πιθανότατα ένα μελλοντικό κλασσικό.

Τα FZR 1000 exup θα είναι σίγουρα και ακόμα τα δίνουν σε λογικές τιμές τα καλά κομματια. Σε μερικά χρόνια θα είναι απλησίαστα.
Το παλιό... Δεν είναι απαραίτητα κλασσικο
Είναι ξεκάθαρο ότι πρέπει να τα δώσει όλα και να πάρει ένα xt600 benetton
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πωλειται Σουπερτενεκες καρμπυρατερατος γνησιος λαδιερικος με σαπια σωληνακια βενζινης, εγγυημενο κατσαβιδιασμα καθε 2η βδομαδα, εχω ηδη φαει 2 μπαταριες λιθιου σε ηλεκτρικα κατσαβιδια.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το παλιό... Δεν είναι απαραίτητα κλασσικο
Είναι ξεκάθαρο ότι πρέπει να τα δώσει όλα και να πάρει ένα xt600 benetton
Όχι δεν θα γίνουν όλα κλασσικά, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είναι ανάγκη να πάρει κάποιος "κλασικό μόνο για γνώστες". Η ουσία είναι να είναι... Κορακοζώητο. Ας είναι και Βεστρομ.

Δεν έχω ιδέα αν θα είναι οικονομικά συμφέροντα να διατηρούνται τα σημερινά τοπ μοντέλα σε βάθος 15-20 ετών όπως αυτά που καβαλάμε τώρα, φτιαγμένα 2000λίγο. Έχουμε φτάσει σε μια εποχή που η μοτοσυκλέτα ίσως έχει γίνει... τηλέφωνο, αναλώσιμο γρήγορα. Καλό για τις εταιρείες, κακό για εμάς.

Και αν γίνει ο προβλεπόμενος χαμός που λένε οι ειδικοί αναλυτές η ώρα του "το πετάς" ίσως έρθει πιο γρήγορα.
 
Top Bottom