Γραναζια

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Νομιζω το μαμά σεταριζμα στα γρανάζια ειναι το καλύτερο !!!!!
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Καλησπέρα. Είναι καιρός να αλλάξω αλυσίδα γραναζια και σκέφτομαι να βάλω πίσω με 47 δόντια. Τι χάνω τι κερδίζω?

Sent from my MI 5 using Tapatalk
μπροστα ''μαμα'' και μονο ''μαμα''....
πισω 47 ???????:wacky:γιατι ?????
ιδανικο 45.....
εαν βεβαια κοβεις βολτες θα ελεγα 43.....
λιγοτερες στροφες στο μοτερ , τα ιδια χλμ....
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Η μοτο είναι AT750 και έχει το μαμά σεταρισμα. Το πίσω έχει 49 δόντια και σκέφτομαι να βάλω με 47. Το μπροστά θα μπει μανισιο

Sent from my MI 5 using Tapatalk
βενο....επαναλαμβανω....
μπροστα μαμα και πισω 45....
συγκρατησε αυτο...
Τύπος Αλυσίδας: Αυτολιπαινόμενη VX (X-Ring)
Χρώμα αλυσίδας: Μαύρη
Σύνδεσμοι: 124
Βήμα: 525

Γρανάζι εμπρός: 16 Δόντια
Γρανάζι πίσω : 45 Δόντια
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
μπροστα ''μαμα'' και μονο ''μαμα''....
πισω 47 ???????:wacky:γιατι ?????
ιδανικο 45.....
εαν βεβαια κοβεις βολτες θα ελεγα 43.....
λιγοτερες στροφες στο μοτερ , τα ιδια χλμ....
δεν θα χασει ετσι σε αποκριση? δεν υπαρχει περιπτωση να σου ακυρωσει την 5η γιατι ισως δεν μπορει να την γεμισει??? ειδικα αν εχεις και 2ο ατομο και μπαγαζια...
 

kazaven

Μέλος
Όνομα
Βενος
Μοτό
Africa twin
Απλά σκέφτομαι να κατεβάσω λιγο τις στροφές όταν πάω με 130-140. Αν βάλω 43 πίσω θα κερδίσω καμία 500ρια στροφές αλλά δεν ξέρω τι θα χάσω στις χαμηλές. Το έχει κάνει κανείς να μου πει εντυπώσεις?

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Απλά σκέφτομαι να κατεβάσω λιγο τις στροφές όταν πάω με 130-140. Αν βάλω 43 πίσω θα κερδίσω καμία 500ρια στροφές αλλά δεν ξέρω τι θα χάσω στις χαμηλές. Το έχει κάνει κανείς να μου πει εντυπώσεις?

Sent from my MI 5 using Tapatalk
βενο στο ξαναλεω....
για εντος - εκτος το ιδανικοτερο ειναι 16 - 45....;):friendship:
 

korobilis7

Μέλος
Περιοχή
rentis
Όνομα
kostas
Μοτό
AFRICA TWIN XRV 750 rd07a
Αν εισαι επαρχια ή το μηχανακι το δουλευεις σε ανοιχτους δρομους και οχι σε πολη ή σε χωματινες διαδρομες κατεβασε το σε 43.
Θα χασεις σε σπιρταρισμα στο ξεκινημα αλλα θα κερδισεις σε οικονομια καυσιμου, καθως θα δουλευει 500 στροφες κατω απο το τωρινο σου,μαμα, σεταρισμα.
Για ολες τις χρησεις,(κινηση σε πολη,δικαβαλα φορτωματα,χωματα κτλ) το μαμα ειναι το ικανοποιητικο οπως σου λεει και ο γλυκογιωργης.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η οικονομία είναι σχετική και πάλι αναλόγως χρήσης γιατί μπορεί να κατεβάζεις στροφές και να κουράζεις περισσότερο τον κινητήρα. Εγώ πάντως στο Tenere είχα μεγαλώσει το πίσω κατά 2 δόντια (47 από 45) και δεν είδα σημαντικές διαφορές στη κατανάλωση καις ας ήμουν 500 στροφές ψηλότερα.
 

korobilis7

Μέλος
Περιοχή
rentis
Όνομα
kostas
Μοτό
AFRICA TWIN XRV 750 rd07a
Σιγουρα παιζει ρολο η χρηση και το σπασιμο του καρπου.
Σε πορεια με 120 χλμ το αφρικα ειναι στις 5500 στρ/λεπτο
Οταν στα 120 χλμ με δυο δοντια λιγοτερα πεφτεις στις 5000 στροφες,εχεις μικροτερη καταναλωση και αυτο εξ υπακουετε.
 
Top Bottom