XLGeorge
Μέλος
- Όνομα
- George
- Μοτό
- αργά τζαμπανέζικα
Αυτο ειναι κατι που ψαχνουν/εχουν πειραματιστει και οι κατοχοι των Τρανσαλπ 650. Το συμπερασμα ειναι οτι μακρυτερη σχεση ναι μεν ριχνει τις στροφες στην 5η και βοηθαει το μηχανακι σε εθνικες αλλα οπουδηποτε αλλου το μηχανακι "χανει". Μερικοι εχουν πειραματιστει και με 1 δοντι μεγαλυτερο γραναζι μπροστα που ειναι σαν 3 πισω (αντι για 2 πισω - το πλεονεκτημα του μπροστινου ειναι οτι μπαινοβγαινει σχετικα "ευκολα") αλλα αυτο παρα-κρεμαει το μηχανακι.
Αυτος που ξερω οτι τοχε κανει σε Αφρικα 750 ειναι ο φιλτατος Κωστας @kordix, αν το δει θα σου πει. Γενικα παντως με Αφρικα 750 πρεπει να συμβιβαστεις για ταξιδια με 130χμω maximum στις Εθνικες λογω στροφων με μαμα γραναζωμα, λειτουργια κινητηρα ψηλα (υποτετραγωνος) και καταναλωση λαδιου. Το μηχανακι εχει αλλα χαρισματα, αποφυγε κατα το δυνατον τις εθνικες
Αυτος που ξερω οτι τοχε κανει σε Αφρικα 750 ειναι ο φιλτατος Κωστας @kordix, αν το δει θα σου πει. Γενικα παντως με Αφρικα 750 πρεπει να συμβιβαστεις για ταξιδια με 130χμω maximum στις Εθνικες λογω στροφων με μαμα γραναζωμα, λειτουργια κινητηρα ψηλα (υποτετραγωνος) και καταναλωση λαδιου. Το μηχανακι εχει αλλα χαρισματα, αποφυγε κατα το δυνατον τις εθνικες