Δειξτε μας το ποδηλατο σας.....

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Η ανάρτηση, τι στο καλό προσφέρει σε ποδήλατα δρόμου και την έχουν βάλει σε όλα "με μηχανικό κλείδωμα", πέρα από βάρος, πολυπλοκότητα και τιμή;
Προτίμησα ανάρτηση μπροστά για τα πεζοδρόμια και μόνο. Αν δεν κλειδώνει θα σε ζορίσει στις ανηφόρες και στις γρήγορες πεταλιες όταν είσαι όρθιος

Μηχανικό κλείδωμα είναι με το χέρι από το πιρούνι. Υπάρχουν και αυτά που έχουν κλείδωμα από το τιμόνι
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κοιτάζω ποδήλατα γιατί η μικρή θα χρειαστεί σίγουρα, η μεγάλη αν δεν βολευτεί με το mercier που είχα πάρει 6η δημοτικού (το χρησιμοποιούσε η αδερφή μου μέχρι πριν λίγα χρόνια) τότε θα πρέπει να δούμε επίσης για κάτι. Στο δικό μου ίσως πάρω ένα τιμόνι ακόμα, πιο ψηλό γιατί καλά ήταν "τότε" αλλά τώρα στις χαλαρές βόλτες δεν βολεύει.

Η ανάρτηση, τι στο καλό προσφέρει σε ποδήλατα δρόμου και την έχουν βάλει σε όλα "με μηχανικό κλείδωμα", πέρα από βάρος, πολυπλοκότητα και τιμή;

Το Mercier το κρατάτε εννοείται και το κάνετε ένα Φρεσκάρισμα αν χρειάζεται.

Τα πιρούνια στα προσιτά trekking είναι ότι πιο σαβούρα κυκλοφορεί, ουσιαστικά είναι για πέταμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Προτίμησα ανάρτηση μπροστά για τα πεζοδρόμια και μόνο. Αν δεν κλειδώνει θα σε ζορίσει στις ανηφόρες και στις γρήγορες πεταλιες όταν είσαι όρθιος

Μηχανικό κλείδωμα είναι με το χέρι από το πιρούνι. Υπάρχουν και αυτά που έχουν κλείδωμα από το τιμόνι
Καλά έκανες... Γιατί με την ανάρτηση μπροστά θα πατήσεις κάποια στιγμή λίγο χώμα και εκεί θα έρθει η μετάβαση σε ένα καλύτερο Mountain.
Η πίσω ανάρτηση χρειάζεται μόνο στα downhill... Νομιζω
Στις άλλες περιπτώσεις μόνο πρόβλημα ειναι
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το Mercier το κρατάτε εννοείται και το κάνετε ένα Φρεσκάρισμα αν χρειάζεται.

Τα πιρούνια στα προσιτά trekking είναι ότι πιο σαβούρα κυκλοφορεί, ουσιαστικά είναι για πέταμα.
Δεν είχα σκοπό να τα πετάξω, στην χειρότερη των περιπτώσεων θα τα κάνω ένα ξεσκούριασμα καθάρισμα και θα μπουν τοίχο διακόσμηση.

Μία φορά που είχα οδηγήσει με ανάρτηση, μου φάνηκε ότι "κλέβει δύναμη" στο πετάλι και δεν την συμπάθησα καθόλου. Το φαντάζομαι ότι είναι πιο πολύ εφέ παρά ουσία, για αυτό ρωτάω τι στο καλό... Μετά βέβαια σκέφτηκα ότι και στα μηχανάκια "οδηγεί η μόδα" και...
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Για περιέγραψε λίγο πως είναι με το μοτέρ paradox?
Χλμ, ανηφορικό κ. τ. λ.
Σκέφτομαι και είδα και άλλες εταιρίες με 700 _800€
Νο name όμως (12 μήνες εγγύηση)

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Δεν έχει σχέση με υποβοήθηση στο πεταλι και τέτοια είναι ανεξάρτητο 1500 w και πολύ απλά είναι μηχανη.Δεν σταματάει πουθενά ότι ανηφορικό μονοπάτι και να υπάρχει, βάζεις την κατάλληλη ταχύτητα στο σασμαν και πας.Φυσικα κάνεις πετάλι οπότε θέλεις εγώ κάνω συνεχώς, χώρις να καίω τα πόδια μου ,είναι πιο κοντά σε μηχανή όταν το έχεις συνδεμένο παρά με ποδήλατο,δεν συζητάμε για γούστα άλματα κλπ κλπ...καθώς και πολύ Τούμπα είναι απίστευτη η αίσθηση που έχεις από χλμ ανάλογα τη χρήση γύρω στα 50χλμ από ταχύτητα ανάλογα το γρανάζωμα βλέπεις και 80χλμ την ώρα.
.


Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Kαλημέρα, το πρώτο ,"πολεμικό" κατέβασμα της "Τσελιγκοπούλας" έγινε σήμερα στις 6.30 με την δροσούλα. Το μονοπάτι είναι σούπερ, τεχνικοτατο, με γλιστρα, με βραχοκηπο και γκαζερο τελος. Με ένα καλό ρυθμό-ψιλοτάπα βγαίνει η κατάβαση περίπου 2 λεπτά.

Μετά κάναμε με ένα φίλο και το "Πέτρα-χώμα" το οποίο είναι μεγάλο και τώρα χαλλλλαροί και ωραίοι πάμε να κάνουμε καμμιά δουλειά.


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν είχα σκοπό να τα πετάξω, στην χειρότερη των περιπτώσεων θα τα κάνω ένα ξεσκούριασμα καθάρισμα και θα μπουν τοίχο διακόσμηση.

Μία φορά που είχα οδηγήσει με ανάρτηση, μου φάνηκε ότι "κλέβει δύναμη" στο πετάλι και δεν την συμπάθησα καθόλου. Το φαντάζομαι ότι είναι πιο πολύ εφέ παρά ουσία, για αυτό ρωτάω τι στο καλό... Μετά βέβαια σκέφτηκα ότι και στα μηχανάκια "οδηγεί η μόδα" και...
Οι αναρτησεις ¨κλεβουν ενεργεια¨οπως λες. Ειναι χρησιμες ομως σε ανθρωπους που ενδεχομενως εχουν καποιο προβλημα στη μεση.
Εγω εχω ποδηλατο με αναρτηση εμπρος πισω. Οταν δεν κανω χαζομαρες σε καποιο χωματοδρομο, και ξερω οτι θα το περπατησω σε δρομο, εχω φτιαξει ενα μεταλλικο αποστατη, τον οποιο βαζω στην θεση της αναρτησης. Ετσι γινεται ¨κουτσουρο¨. Δυο βιδες ξεβιδωνω, δυο βιδες βιδωνω!!!
 

MikeG

Μέλος
Περιοχή
Southest Point of Europe
Όνομα
Mike
Μοτό
BMW F800GS , Haibike XDURO AllMtn 2.0
Οι αξιόλογες πίσω και μπροστινές αναρτήσεις "κλειδώνουν" ώστε όταν ποδηλατείς σε άσφαλτο να μη "τρώνε" το παραγόμενο έργο.
Επίσης οι πίσω αναρτήσεις δε χρειάζονται μόνο στο Downhill, μάλιστα στο downhill σημαντικότερο ρόλο παίζει η μπροστά ανάρτηση.
Πλέον η κατηγορία NDuro κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στα ποδήλατα, κυρίως από τα XC.
Ένα hardtail είναι καλό για να περνάς άνετα (μάλλον όχι καθισμένος στη σέλα) ένα πατημένο χωματόδρομο, δε μιλάμε για πέτρες..

Διαφορετικά αν η χρήση στην άσφαλτο είναι 90% πολύ καλύτερα να πάει κάποιος σε ένα trecking ή fit ακόμα και χωρίς μπροστά ανάρτηση.
Ο κανόνας το ότι πληρώσεις παίρνεις, ισχύει έντονα στο ποδήλατο, και δυστυχώς οι ζημιές που μπορούν να προξενηθούν σε γόνατα και μέση από ποδήλατα όχι "σωστά" ή ποδήλατα που δεν είναι στο νούμερο μας ή δε τα χρησιμοποιούμε για τη χρήση που προορίζονται, είναι μεγάλες.

Δεν είμαστε οι περισσότεροι 15 χρονών που δε καταλαβαίναμε τίποτα.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Δεν έχει σχέση με υποβοήθηση στο πεταλι και τέτοια είναι ανεξάρτητο 1500 w και πολύ απλά είναι μηχανη.Δεν σταματάει πουθενά ότι ανηφορικό μονοπάτι και να υπάρχει, βάζεις την κατάλληλη ταχύτητα στο σασμαν και πας.Φυσικα κάνεις πετάλι οπότε θέλεις εγώ κάνω συνεχώς, χώρις να καίω τα πόδια μου ,είναι πιο κοντά σε μηχανή όταν το έχεις συνδεμένο παρά με ποδήλατο,δεν συζητάμε για γούστα άλματα κλπ κλπ...καθώς και πολύ Τούμπα είναι απίστευτη η αίσθηση που έχεις από χλμ ανάλογα τη χρήση γύρω στα 50χλμ από ταχύτητα ανάλογα το γρανάζωμα βλέπεις και 80χλμ την ώρα.
.


Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τι γραναζωμα έχεις?
Έχω 3χ10 κάνει?
Μίλησα με τον Αλέξανδρο σήμερα.
Επίσης θα Καταπίνει τα πάντα μια ανάρτηση fox 32 140 mm?Η θέλω μεγαλύτερη?
Είμαι έτοιμος να ξέρεις!!!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

MikeG

Μέλος
Περιοχή
Southest Point of Europe
Όνομα
Mike
Μοτό
BMW F800GS , Haibike XDURO AllMtn 2.0
Αυτό που με προβλημάτιζε με τη Paradox είναι πόσο μειώνει το ground clearance του ποδηλάτου και τι γίνεται σε κάποια "καλά" άλματα.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Αυτό που με προβλημάτιζε με τη Paradox είναι πόσο μειώνει το ground clearance του ποδηλάτου και τι γίνεται σε κάποια "καλά" άλματα.
Δεν έχεις άδικο, αλλά δεν κάνεις και downhill

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

MikeG

Μέλος
Περιοχή
Southest Point of Europe
Όνομα
Mike
Μοτό
BMW F800GS , Haibike XDURO AllMtn 2.0
Δεν έχεις άδικο, αλλά δεν κάνεις και downhill

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εξαρτάται το τερέν που κινείσαι. Κρήτη σχεδόν όλες οι καταβάσεις έχουν κάτι βράχους Α ποιότητος. Χαχα
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Νομίζω μια χαρά θα είσαι με τη fox γρανάζωμα θα σου πω αύριο δεν θυμάμαι ,μιας και το πήρα έτοιμο το ποδήλατο δεν το εφτιαξσ εγώ.


Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Τυχερός που μένεις δίπλα... :friendship:
Τι γραναζωμα έχεις?
Έχω 3χ10 κάνει?
Μίλησα με τον Αλέξανδρο σήμερα.
Επίσης θα Καταπίνει τα πάντα μια ανάρτηση fox 32 140 mm?Η θέλω μεγαλύτερη?
Είμαι έτοιμος να ξέρεις!!!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλύτερα 34 fox.

Τώρα που παρουσιάστηκε η 38ρα fox θα βγάλουν για πούλημα πολλοί 36ρες. Για εχεωτο μου σου.
 
Top Bottom