Δειξτε μας το ποδηλατο σας.....

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Αν θυμάμαι σωστά, εμάς μας πρότειναν το cube aim, orbea mx, trek marlin, σε εκδόσεις με πιο φτηνά η πιο ακριβά περιφερειακά, θυμάμαι από σχεδόν 500 ως σχεδόν 800 ευρώ.
Μια χαρά ποδήλατα είναι όλα αυτά για εισαγωγή στην ορεινή ποδηλασία, με αυτά που είναι κοντά στο 500άρικο να είναι καλά για μια βόλτα στο Τρίτση. Όταν μιλάμε για μετακίνηση όμως τα δεν είναι τα σωστά ποδήλατα. Φυσικά εάν έχεις ένα ποδήλατο βουνού μπορείς να μετακινηθείς με αυτό αλλά από την στιγμή που αγοράζεις ποδήλατο μετακίνησης η επιλογή ενός ποδηλάτου βουνού είναι εντελώς λάθος. Από την γεωμετρία μέχρι τα γραναζώματα, από το βάρος μέχρι τα λάστιχα. Το να πάρεις ένα ποδήλατο βουνού για να ανεβοκατέβεις 5 φορές ένα πεζοδρόμιο με 7χλμ είναι εντελώς λάθος σκέψη το κάνω με κούρσα χωρίς κανένα πρόβλημα. Φυσικά πολλοί έμποροι πουλάνε ότι να ναι γιατί βαριούνται να μπαίνουν στην διαδικασία να εξηγούν ή γιατί απλά δεν κάνουν καν οι ίδιοι ποδήλατο για να έχουν εμπειρία.
Στο cyclocross όταν το χω στημένο για μετακίνηση έχω 1Χ10 αλλά με πατήματα δρόμου(44T δίσκος με 11-32 κασσέτα). Πρώτον γιατί η mountainάδικη κασσέτα έχει γρανάζια που δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ (οτιδήποτε πάνω από 32-34 ΤΟΠΟΛΥ) και δημιουργεί "κενά" ανάμεσα στα υπόλοιπα γρανάζια που μου είναι χρήσιμα. Δεύτερον γιατί οτιδήποτε κάτω από 40-42 δόντια στον δίσκο δεν σου επιτρέπει να κρατήσεις σταθερή ταχύτητα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τα μτβ μεχρι περιπου 600 ευρω ειναι πεταμενα λεφτα γιατι δεν υπαρχει τιποτε απανω τους που να αξιζει να κρατησεις σε ενδεχομενες αναβαθμισεις. Κυριως το πηρουνι που σε αυτα τα χρηματα ειναι σουστα.

Για τις καθημερινες μου μετακινησεις χρησιμοποιω ενα hard tail 27.5+ 1x10 με 34Τ δισκο και 11-42Τ κασσετα. Αν ξεφυγεις απο το τριπ να πηγαινεις οσο πιο γρηγορα γινεται, ειναι πολυ ξεκουραστο ποδηλατο, το γραναζωμα αρκει απο πολυ ζορικες ανηφορες μεχρι ελαφρες κατηφορες και μαλιστα επειδη το spin out λογω κοντης τελικης σχεσης ερχεται ευκολα (ποτε ομως σε ισιωμα) προπονεισαι και σε γρηγορο cadence πραγμα που με αλλα γραναζωματα συνηθως (και κακως) το αποφευγουμε. Για μενα ενα hard tail με μεγαλα ελαστικα σε φαρδιες ζαντες ειναι η καλλιτερη λυση για καθημερινες μετακινησεις σε μαπα δρομους.
Το κακο βεβαια ειναι πως σχεδον κανενα ποδηλατο δεν ειναι αυτο που ακριβως θελεις για την δουλεια που το θελεις, οποτε καταληγεις να μαθαινεις δε χαρντ γουεϊ και τελικα στηνεις αυτο που θελεις οταν μαθεις 5 πραματα.

Εδιτ.
Για γενικη μετακινηση εντος πολης, με χαραδρες, πεζοδρομια, πτωματα κλπ, θεωρω πως οτιδηποτε ποδηλατο επιλεξει κανεις, καλο ειναι να εχει στεφανια το λιγοτερο 25μμ (ιδανικα κοντα στα 30μμ) εσωτερικου ευρους και ο σκελετος να χωραει λαστιχα τουλαχιστον 40μμ.
Επισης, τα 29ρια ειναι over rated μοδα. Η 27.5 διασταση ειναι για μενα ιδανικη για γενικη χρηση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Τα μτβ μεχρι περιπου 600 ευρω ειναι πεταμενα λεφτα γιατι δεν υπαρχει τιποτε απανω τους που να αξιζει να κρατησεις σε ενδεχομενες αναβαθμισεις. Κυριως το πηρουνι που σε αυτα τα χρηματα ειναι σουστα.

Για τις καθημερινες μου μετακινησεις χρησιμοποιω ενα hard tail 27.5+ 1x10 με 34Τ δισκο και 11-42Τ κασσετα. Αν ξεφυγεις απο το τριπ να πηγαινεις οσο πιο γρηγορα γινεται, ειναι πολυ ξεκουραστο ποδηλατο, το γραναζωμα αρκει απο πολυ ζορικες ανηφορες μεχρι ελαφρες κατηφορες και μαλιστα επειδη το spin out λογω κοντης τελικης σχεσης ερχεται ευκολα (ποτε ομως σε ισιωμα) προπονεισαι και σε γρηγορο cadence πραγμα που με αλλα γραναζωματα συνηθως (και κακως) το αποφευγουμε. Για μενα ενα hard tail με μεγαλα ελαστικα σε φαρδιες ζαντες ειναι η καλλιτερη λυση για καθημερινες μετακινησεις σε μαπα δρομους.
Το κακο βεβαια ειναι πως σχεδον κανενα ποδηλατο δεν ειναι αυτο που ακριβως θελεις για την δουλεια που το θελεις, οποτε καταληγεις να μαθαινεις δε χαρντ γουεϊ και τελικα στηνεις αυτο που θελεις οταν μαθεις 5 πραματα.

Εδιτ.
Για γενικη μετακινηση εντος πολης, με χαραδρες, πεζοδρομια, πτωματα κλπ, θεωρω πως οτιδηποτε ποδηλατο επιλεξει κανεις, καλο ειναι να εχει στεφανια το λιγοτερο 25μμ (ιδανικα κοντα στα 30μμ) εσωτερικου ευρους και ο σκελετος να χωραει λαστιχα τουλαχιστον 40μμ.
Επισης, τα 29ρια ειναι over rated μοδα. Η 27.5 διασταση ειναι για μενα ιδανικη για γενικη χρηση.
Για ξανά πες το βρε αμυρού!!!! :laugh:

Στο....................... ποστ αντιλαμβάνεσαι ότι μιλάς σε άπταιστα αραμαϊκά. :)
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Τα μτβ μεχρι περιπου 600 ευρω ειναι πεταμενα λεφτα γιατι δεν υπαρχει τιποτε απανω τους που να αξιζει να κρατησεις σε ενδεχομενες αναβαθμισεις. Κυριως το πηρουνι που σε αυτα τα χρηματα ειναι σουστα.

Για τις καθημερινες μου μετακινησεις χρησιμοποιω ενα hard tail 27.5+ 1x10 με 34Τ δισκο και 11-42Τ κασσετα. Αν ξεφυγεις απο το τριπ να πηγαινεις οσο πιο γρηγορα γινεται, ειναι πολυ ξεκουραστο ποδηλατο, το γραναζωμα αρκει απο πολυ ζορικες ανηφορες μεχρι ελαφρες κατηφορες και μαλιστα επειδη το spin out λογω κοντης τελικης σχεσης ερχεται ευκολα (ποτε ομως σε ισιωμα) προπονεισαι και σε γρηγορο cadence πραγμα που με αλλα γραναζωματα συνηθως (και κακως) το αποφευγουμε. Για μενα ενα hard tail με μεγαλα ελαστικα σε φαρδιες ζαντες ειναι η καλλιτερη λυση για καθημερινες μετακινησεις σε μαπα δρομους.
Το κακο βεβαια ειναι πως σχεδον κανενα ποδηλατο δεν ειναι αυτο που ακριβως θελεις για την δουλεια που το θελεις, οποτε καταληγεις να μαθαινεις δε χαρντ γουεϊ και τελικα στηνεις αυτο που θελεις οταν μαθεις 5 πραματα.

Εδιτ.
Για γενικη μετακινηση εντος πολης, με χαραδρες, πεζοδρομια, πτωματα κλπ, θεωρω πως οτιδηποτε ποδηλατο επιλεξει κανεις, καλο ειναι να εχει στεφανια το λιγοτερο 25μμ (ιδανικα κοντα στα 30μμ) εσωτερικου ευρους και ο σκελετος να χωραει λαστιχα τουλαχιστον 40μμ.
Επισης, τα 29ρια ειναι over rated μοδα. Η 27.5 διασταση ειναι για μενα ιδανικη για γενικη χρηση.
Συμφωνώ σχεδόν σε όλα,
το σχεδόν αφορά την σύγκριση 27,5 vs 29
δλδ το 27,5 για χρήση δρόμου/πόλης το θεωρώ κάπως "μικρό",
για βουνό ΟΚ, ή έστω ένας συνδιασμός 29 / 27,5 ειδικά σε eMTB.
/// B
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Φίλος μου πουλάει ποιοτικό Gravel με καλά πράματα και σε άψογη κατάσταση στα 1500 συζητήσιμη γιατί έχει ήδη παραγγείλει άλλο ποδηλάτο για βουνό, aggressive hardtail το οποίο κάνει και για πετάλι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για ξανά πες το βρε αμυρού!!!! :laugh:
Σχεδόν τον κατάλαβα.

29αρι είναι αυτό που έχω τώρα, το οποίο θεωρείται "δυσκίνητο" με τα νέα στάνταρ και η αλήθεια είναι ότι περνάς πάνω από κέρμα και ξέρεις ποια πλευρά ήταν. Στα 20 ήταν αδιάφορο, τώρα είναι λίγο κάπως.

Για γενική χρήση που έλεγε το κορίτσι τύπου σπίτι παιδική χαρά τοπικό καφέ στο πολύ τσακιρ κέφι σουπερμάρκετ για δύο πράγματα για να έχει ψευδαίσθηση γυμναστικής όλα αυτά που λέμε υπερβολικά είναι.

Εμένα με άρχισαν στο ψήσιμο να πάρω ένα για τα τοπικά πιστακια, η πρώτη μέρα στο tacx ήταν απλά δραματική, ηλεκτρικό μόνο, φέρε ένα ΚΤΜ freeride μάστορα :p
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Σχεδόν τον κατάλαβα.

29αρι είναι αυτό που έχω τώρα, το οποίο θεωρείται "δυσκίνητο" με τα νέα στάνταρ και η αλήθεια είναι ότι περνάς πάνω από κέρμα και ξέρεις ποια πλευρά ήταν. Στα 20 ήταν αδιάφορο, τώρα είναι λίγο κάπως.

Για γενική χρήση που έλεγε το κορίτσι τύπου σπίτι παιδική χαρά τοπικό καφέ στο πολύ τσακιρ κέφι σουπερμάρκετ για δύο πράγματα για να έχει ψευδαίσθηση γυμναστικής όλα αυτά που λέμε υπερβολικά είναι.

Εμένα με άρχισαν στο ψήσιμο να πάρω ένα για τα τοπικά πιστακια, η πρώτη μέρα στο tacx ήταν απλά δραματική, ηλεκτρικό μόνο, φέρε ένα ΚΤΜ freeride μάστορα :p
Το tacx είναι σαν να σπας πέτρες λέμε!!!
Το ακριβώς έκανες και πόση ώρα πάρε τηλ να σου πω τι ακριβώς ;)
Κάθε αρχή και δύσκολη
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το tacx είναι σαν να σπας πέτρες λέμε!!!
Το ακριβώς έκανες και πόση ώρα πάρε τηλ να σου πω τι ακριβώς ;)
Κάθε αρχή και δύσκολη
Έβαλα το ποδήλατο επάνω και λίγη ώρα τεστ διαδρομή, βλέπω βίντεο με zwift στο σωλήνα (ανάμεσα σε άλλα) και είναι μεγάλη επιστήμη τελικά. Για την ώρα ψάχνω μέρος να μπει που θα είναι αποδεκτό από τα κορίτσια, εξορίστηκε στο υπόγειο λόγω θορύβου και κατάληψης τηλεόρασης.


Αν φτιαξω ένα ασανσέρ για μηχανάκια θα δημιουργηθεί το απόλυτο mancave.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Έβαλα το ποδήλατο επάνω και λίγη ώρα τεστ διαδρομή, βλέπω βίντεο με zwift στο σωλήνα (ανάμεσα σε άλλα) και είναι μεγάλη επιστήμη τελικά. Για την ώρα ψάχνω μέρος να μπει που θα είναι αποδεκτό από τα κορίτσια, εξορίστηκε στο υπόγειο λόγω θορύβου και κατάληψης τηλεόρασης.


Αν φτιαξω ένα ασανσέρ για μηχανάκια θα δημιουργηθεί το απόλυτο mancave.
Το χειρότερο σημείο για προπονητηριο είναι έξω από το σπίτι!
Θέλει θέα, θέλει, οθόνη, θέλει zwift, θέλει ελαστικό κούρσας αθόρυβο
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Eγω το εχω μεσα στο σπιτι και βαζω ενα λαστιχο προπονητηριου conti και η κοπελα κοιμαται παραδιπλα στον καναπε σκεψου.

Εχω την εφαρμογη tacx και με την ζωνη παλμους παιζω με σκλητοτητες manual ωστε να κραταω τους παλμους μου εκει που θελω εγω, για να πετυχω αντοχη.

Με εχει βοηθησει παρα πολυ και εχω αποφυγει τραυματισμους που ειχα παλιοτερα, καθως με κραταει σε φορμα.
Κανω 2 φορες την εβδομαδα μεσα και μια βουνο.(συνηθως)
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Δεν έχω παρακολουθήσει τις εξελίξεις στο ποδήλατο και δεν μπορώ να αξιολογήσω τι αξίζει και τι όχι και για ποια τιμή. Απίστευτη ζαλούρα :Watching:o_O

Σκεφτόμουν για ένα ηλεκτρικό χωμάτινο ποδήλατο για εξερεύνηση/διασκέδαση στο βουνό.
Σε τι τιμή παίρνεις κάτι αξιοπρεπές;
Έχετε μήπως να προτείνεται κάτι συγκεκριμένο;
Αν βγάλεις από την εξίσωση πιο εξτρήμ απαιτήσεις όπως άλματα κλπ, και πας για απλή βόλτα μειώνεται το κόστος; Αξίζει η διαφορά;


Τέλος αυτά τα χωμάτινα κλειδώνουν ανάρτηση, για την περίπτωση που θα μου καρφωθεί ξανά κάποιο περίεργο ταξίδι πολλών ημερών με μπαγκάζια κλπ.
Με λίγα λόγια συνδυάζεται βουνό και πιθανό ταξίδι ή θα είναι τόσο συμβιβασμός που δεν θα ευχαριστιέσαι τίποτα από τα δυο;
Για δώστε τα φώτα σας γιατί έχω μείνει πίσω και δεν βγάζω άκρη, Thanks :)
 

black sheep

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Vstrom 650 Xt
Είχα ρίξει μια ματιά στα ηλεκτρικά, χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις. Ένα καλό ηλεκτρικό trail/crosscountry mtb ξεκίναγε από 2500, ενώ με πίσω ανάρτηση από 3500. Στις τιμές αυτές έπαιζαν και προσφορές βέβαια, οπότε έβρισκα και φθηνότερα. Πάντα τιμές ίντερνετ, από μαγαζιά εξωτερικού. Στα entry ποδήλατα πάντα υπήρχε βέβαια κάποιο μειονέκτημα, μπορεί να είχε καλό σκελετό αλλά ανάρτηση suntour ή κάτι αντίστοιχο.

Για μεγάλο ταξίδι, θα προβληματιζόμουν με την αυτονομία, καθώς χωρίς υποβοήθηση έχουν αρκετά μεγάλο βάρος
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Αξιοπρεπες ηλεκτρικο hard tail απο 3000€ και πανω, full suspension + 1000€
Δε χρειαζεται να κλειδωνεις αναρτησεις για χρηση στο δρομο.
Σε ταξιδι ο μονος περιορισμος σου με ηλεκτρικο ειναι η μπαταρια. Τα hardtail φορτωνονται πιο ευκολα. Προσωπικα δεν θα επερνα ηλεκτρικο για ταξιδι. Η αυτονομια δεν ειναι ακομα επαρκης εκτος αν κουβαλας 2η μπαταρια και 2ο φορτιστη και συνολικα δε θα πας και πιο γρηγορα με το ηλεκτρικο στη διαρκεια ενος ταξιδιου. Simplicity rules.
Μαρκες οποιες εχουν καλη αντιπροσωπευση στην ελλαδα, οπως haibike, cube, και αυτα που φερνει το kosmoride.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αξιοπρεπες ηλεκτρικο hard tail απο 3000€ και πανω, full suspension + 1000€
Δε χρειαζεται να κλειδωνεις αναρτησεις για χρηση στο δρομο.
Σε ταξιδι ο μονος περιορισμος σου με ηλεκτρικο ειναι η μπαταρια. Τα hardtail φορτωνονται πιο ευκολα. Προσωπικα δεν θα επερνα ηλεκτρικο για ταξιδι. Η αυτονομια δεν ειναι ακομα επαρκης εκτος αν κουβαλας 2η μπαταρια και 2ο φορτιστη και συνολικα δε θα πας και πιο γρηγορα με το ηλεκτρικο στη διαρκεια ενος ταξιδιου. Simplicity rules.
Μαρκες οποιες εχουν καλη αντιπροσωπευση στην ελλαδα, οπως haibike, cube, και αυτα που φερνει το kosmoride.
Να προσθέσω πως ο αρχιμηχανικός στη hailbike είναι γαμω τα παιδιά και εξαιρετικός μάστορας που θα βρει λύση και όταν χρειαστεί, (βλέπε πατέντα) λόγω ελλείψεως ανταλλακτικών,χρημάτων κτλ.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Να προσθέσω ότι η επιδότηση ήταν μέχρι τέλος της χρονιάς.
Θα ξανά ανοίξει το πρόγραμμα βέβαια (αλλά δεν ξέρω πότε)

Δεν υπάρχουν και bike εννοείται


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Πάνω από το Λουτράκι 1 μέτρο χιόνι χαμός!!!
Δεν πάταγε καθόλου και πουθενά, Λατρεία!!


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom