Δειξτε μας το ποδηλατο σας.....

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Παιδιά τι λέει η εμπειρία μέχρι τώρα με τα ηλεκτρικά; Έχει κάποιος από εδώ; Πως είναι στην πράξη η χρήση τους; Πρακτικά θέματα;
Κάτι που μπορεί να μην έχει σκεφτεί ο υποψήφιος αγοραστής;
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Παιδιά τι λέει η εμπειρία μέχρι τώρα με τα ηλεκτρικά; Έχει κάποιος από εδώ; Πως είναι στην πράξη η χρήση τους; Πρακτικά θέματα;
Κάτι που μπορεί να μην έχει σκεφτεί ο υποψήφιος αγοραστής;
Περιεργη φαση τα ηλεκτρικα. Αναλογα αν θα δεις το ποτηρι μισοαδειο η μισογεματο.
Παντως στην αρχη σε συνεπαιρνει η ροπη τους σιγουρα. Στη πορεια μπορει να σε κουρασει το βαρος και η περιπλοκοτητα τους.
Κατα την αποψη μου ειναι ιδανικα αν ειτε δε βλεπεις την ποδηλασια αθλητικα, ειτε εισαι υπερβαρος και θες να ξεκινησεις απο καπου, ειτε υποφερεις απο καποιο μονιμο προβλημα υγειας που δε σου επιτρεπει να κανεις ανετα αναλογικο ποδηλατο. Επισης αν το οικονομικο δεν ειναι θεμα και ηδη εχεις τα ποδηλατα που χρειαζεσαι το να εχεις και ενα ηλεκτρικο στη συλλογη ειναι καλη φαση, γιατι οχι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27



Sent from my iPhone using Tapatalk

Πάντως φοράει το παρακάτω Κιτ, το οποίο έχει και "γκάζι" στο τιμόνι όπως οι γουρούνες.

Δεν ξέρω τι παίζει με την υποβοήθηση στο πετάλι και αν έχει το συγκεκριμένο Κιτ. Πωλείται αρκετούς μήνες αυτό το ποδήλατο.

 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τα retro-fit μοτερ ειναι ψιλο αποτυχια, τουλαχιστον σε ποδηλατα επιδοσεων. Ειδικα τα μεγαλης ισχυος και βαρους.
Με το συγκεκριμενο paradox αποφευγεται μερικως το προβλημα τοποθετησης της μπαταριας γατι την κουβαλας στη πλατη. Αλλα για να βγαλει την ισχυ του πρεπει να κουβαλας στην πλατη 4-5 κιλα.
Απο την δικη μου εμπειρια με ηλεκτρικα ψηφιζω υπερ μονο σε πολυ ελαφρες κατασκευες χαμηλης ισχυος οπως πχ οσα φερουν το αποσπωμενο μοτερ fazua η το retro fit μοτερ της ιταλικης lightest.
 

nikos_pc

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
TIGER 800 XC
Εδώ και πολύ καιρό ψάχνω να βάλω ένα μοτέρ στο δικό μου ( trekking 28" ) γιατί μετά απο κάθε βόλτα έχω να ανέβω ανηφόρα για το σπίτι μου συν ότι θέλω να ανέβω προς άνω πόλη στην Θεσσαλονίκη και εκεί δύσκολα πας με πηδάλι. Έχει δοκιμάσει κάποιος φίλος κάποιο έτσι για μία άποψη παραπάνω.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εδώ και πολύ καιρό ψάχνω να βάλω ένα μοτέρ στο δικό μου ( trekking 28" ) γιατί μετά απο κάθε βόλτα έχω να ανέβω ανηφόρα για το σπίτι μου συν ότι θέλω να ανέβω προς άνω πόλη στην Θεσσαλονίκη και εκεί δύσκολα πας με πηδάλι. Έχει δοκιμάσει κάποιος φίλος κάποιο έτσι για μία άποψη παραπάνω.
Τα Κιτ που μπαίνουν στην μεσαία τριβή είναι οκ αλλά ειναι ακριβά και με προβληματίζει πως τα παλιότερα πλαίσια είναι σχεδιασμένα για ένα συγκεκριμένο βάρος και με το επιπλέον κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να γίνει .
Συμφέρει να πουλήσεις το ποδήλατο και να πάρεις καινούργιο ηλεκτρικό. Είναι ακριβά αλλά με δόσεις και την επιδότηση είναι εφικτή η αγορά και για commuting είναι πολύ καλή λύση .
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Περιεργη φαση τα ηλεκτρικα. Αναλογα αν θα δεις το ποτηρι μισοαδειο η μισογεματο.
Παντως στην αρχη σε συνεπαιρνει η ροπη τους σιγουρα. Στη πορεια μπορει να σε κουρασει το βαρος και η περιπλοκοτητα τους.
Κατα την αποψη μου ειναι ιδανικα αν ειτε δε βλεπεις την ποδηλασια αθλητικα, ειτε εισαι υπερβαρος και θες να ξεκινησεις απο καπου, ειτε υποφερεις απο καποιο μονιμο προβλημα υγειας που δε σου επιτρεπει να κανεις ανετα αναλογικο ποδηλατο. Επισης αν το οικονομικο δεν ειναι θεμα και ηδη εχεις τα ποδηλατα που χρειαζεσαι το να εχεις και ενα ηλεκτρικο στη συλλογη ειναι καλη φαση, γιατι οχι.
Προσπαθώ να καταλάβω αν μπορεί να συνδυάσει δυο πράγματα.
Ένα ωραίο παιχνίδι στο βουνό, το οποίο θα μεγαλώσει σημαντικά την εμβέλεια μου λόγω της υποβοήθησης. Παράδειγμα, πολύ θα ήθελα να εξερευνήσω περισσότερα μονοπάτια στην Πάρνηθα από αυτά που έχω πάει εκατό φορές αλλά αν κατέβω κάτι ωραίες κατηφόρες που έχω σταμπάρει με βλέπω να βγάζω την νύχτα με τους λύκους :laugh:
Με ένα ηλεκτρικό σκέφτομαι ότι αυτός ο κύκλος ξαφνικά θα γίνει κατά πολύ μεγαλύτερος.

Το άλλο που σκέφτομαι είναι ξανά το ποδηλατικό ταξίδι.
Χωρίς το τεραίν πλέον να γίνεται τόσο καθοριστικός παράγοντας, να μπορείς να σχεδιάσεις διαδρομές πιο ελεύθερα, ίσως και με μια δεύτερη μπαταρία μαζί. Φόρτωμα μπαγκάζια σκοινάκι και βουρ για 10ήμερη διάσχιση.

Στην θεωρία όλα αυτά γίνονται, αυτό που ρωτάω είναι μήπως χάνω κάτι στην όλη εικόνα που το ανακαλύπτει κάποιος μετά την αγορά.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Προσπαθώ να καταλάβω αν μπορεί να συνδυάσει δυο πράγματα.
Ένα ωραίο παιχνίδι στο βουνό, το οποίο θα μεγαλώσει σημαντικά την εμβέλεια μου λόγω της υποβοήθησης. Παράδειγμα, πολύ θα ήθελα να εξερευνήσω περισσότερα μονοπάτια στην Πάρνηθα από αυτά που έχω πάει εκατό φορές αλλά αν κατέβω κάτι ωραίες κατηφόρες που έχω σταμπάρει με βλέπω να βγάζω την νύχτα με τους λύκους :laugh:
Με ένα ηλεκτρικό σκέφτομαι ότι αυτός ο κύκλος ξαφνικά θα γίνει κατά πολύ μεγαλύτερος.

Το άλλο που σκέφτομαι είναι ξανά το ποδηλατικό ταξίδι.
Χωρίς το τεραίν πλέον να γίνεται τόσο καθοριστικός παράγοντας, να μπορείς να σχεδιάσεις διαδρομές πιο ελεύθερα, ίσως και με μια δεύτερη μπαταρία μαζί. Φόρτωμα μπαγκάζια σκοινάκι και βουρ για 10ήμερη διάσχιση.

Στην θεωρία όλα αυτά γίνονται, αυτό που ρωτάω είναι μήπως χάνω κάτι στην όλη εικόνα που το ανακαλύπτει κάποιος μετά την αγορά.
Αυτο που ισως χανεις ειναι πως στο ισιωμα ενα κλασσικο ποδηλατο πχ gravel ειναι πολυ πιο γρηγορο απο ενα ηλεκτρικο χωρις αντικοφτη. Με αντικοφτη κι αν ειναι να πεις πως θα χαρεις το γκαζι του ηλεκτρικου, η αυτονομια σου θα πεσει στα 50κμ στην καλλιτερη περιπτωση.
Απο την αλλη, η αισθηση της ταχυτητας ειναι θεμα αναπροσαρμογης του εγκεφαλου. Δεν αξιζει δηλαδη το ηλεκτρικο για να πηγαινεις πιο γρηγορα. Αν τωρα εχεις την συνολικη μπαταρια που χρειαζεσαι για την αποσταση που θα διανυσεις και ξερεις πως θα βρεις πριζα για κανα 4ωρο και μετα μπυρες μεχρι την επομενη μερα τοτε οκ.

Επισης ηλεκτρικο 25 κιλα χωρις αντικοφτη που τερματιζει στα 25κμ/ω ειναι σπασιμο νευρων και λιγα λεω. Η τεχνολογια και νομοθεσια των ηλ ποδηλατων ειναι ακομα στην εποχη των σπηλαιων. Προσωπικα θα τα σκασω για ηλεκτρικο οταν θα βγουνε ολοκληρωμενες προτασεις με μοτερ στα 2000w, μπαταριες τουλαχιστον 2000wh, που θα πηγαινουνε νομιμα και με πινακιδα, τελη κλπ καμια 60αρα κμ/ω, θα εχουνε ενσωματωμενο κιβωτιο στο μοτερ και οχι την κλασσικη κασσετα και αλυσιδα μενταγιον που εχουν τα αναλογικα και βεβαια θα ζυγιζουν κοντα 40 κιλα. Αλλα τοτε θα τα βλεπεις σα μοτοποδηλατα με πραγματικες ικανοτητες μοτοποδηλατου.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πουλάει φίλος ποιοτικό gravel για αναβάτη 1.83 και πάνω σε άψογη κατάσταση και με πολυ καλά περιφερειακά στα 1200 ευρώ.

Αν ενδιαφέρεται κάποιος ας μου στείλει πμ να του στείλω λεπτομέρειες.
 
Top Bottom