Δεύτερο βεντιλατερ στο ktm

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Λαμπρο το ιδιο εχω διαβασει και γω
απλα λεω αμα δεν εχουμε προβλημα ιδιαιτερο με θερμοκρασιες
γιατι να προβουμε σε μοντες κοστοβορες?Εγω για παραδειγμα το βρηκα επανω απο τον προηγουμενο,δε θα ασχολουμουνα, αφου δε το χω το μηχανακι για καθε μερα
Οπως μου ειπε και μια αγαπημενη ψυχη...γραψε χλμ και μη το μελετας πολυ και αμα ποναει καπου-αφου πιανουν λιγο τα ξερά σου- το γιατρευεις...:)
 

johnrock

Μέλος
Περιοχή
Αλεξανδρουπολη
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
KTM Αdventure 990 2010
Εγω εχω βρει στο site του motoraid ετοιμο κιτ της twalcom γυρω στα 130-140 ευρω.Νομιζω πως ειναι πολλα αλλα φαινετε πολυ ποιοτικο.Ισως αν μαζευομασταν αρκετοι να ειχαμε μια εκπωση.Εγω ενδιαφερομαι εκτος αν βρουμε κατι αναλογο σε καλυτερη τιμη
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Έχω βάλει το 2ο βεντιλατέρ της twalcom και βαλβίδα από 640.Παρά τις αντίθετες απόψεις μερικών.Για Ελλάδα πιστεύω είναι αναγκαίο. Πόλη σπάνια το δουλέυω. Σε χαμηλές ταχύτητες πχ όπως στο τροφφυ δούλευαν τα βεντιλατέρ σχεδόν όλη την ώρα.Αν είχα μόνο το ένα θα είχε λιώσει.
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Αξίζει το δευτερο βεντιλατερ σε αυτο το μηχανακι... Εδω δίνουμε λ7 για χιλιεσδυο βλακίες!! Εκτός απο το twalcom παίζει και στην θηβων σε έναν με 110€ νομιζω...
 
Τελευταία επεξεργασία:

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
της εν λογω εταιριας φοραω και γω και την κανει μια χαρα τη δουλεια του
 

chaosm

Μέλος
Ο ανεμιστήρας είναι ο ίδιος spal. Η βάση αλλάζει. Και της twalcom είναι καλύτερη ποιοτικά η βάση. Το έβαλα κ εγώ μαζί με βαλβίδα από 640 και αλλαγή τάπας ψυγείου με του 990. Δεν είδα ξανά 5η μπάρα
 

johnrock

Μέλος
Περιοχή
Αλεξανδρουπολη
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
KTM Αdventure 990 2010
Περιμένω να παραλαβω το δεύτερο βεντιλατερ της twalcom από motoraid.Το παρήγγειλα με έκπτωση 15% τέλος Ιουλίου αλλά οι Ιταλοί έχουν ελειψη και αναμένεται το πρώτο 10ημερο του Σεπτέμβρη. Μέχρι τότε πήρα ένα διακόπτη που κάνει χειροκίνητη τη λειτουργεί του βεντιλατερ.Είναι ελληνικής κατασκευής και έρχεται κομπλέ με Φίσες και καλωδια.Η εταιρία λέγεται smartmoto και υπάρχει στο car.gr και στο e-bay με κόστος 22€.Εγώ το βρήκα πολύ χρήσιμο μέσα στην πόλη σε φανάρια η σε χαμηλές ταχύτητες στο χωμα
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Έχω βάλει το 2ο βεντιλατέρ της twalcom και βαλβίδα από 640.Παρά τις αντίθετες απόψεις μερικών.Για Ελλάδα πιστεύω είναι αναγκαίο. Πόλη σπάνια το δουλέυω. Σε χαμηλές ταχύτητες πχ όπως στο τροφφυ δούλευαν τα βεντιλατέρ σχεδόν όλη την ώρα.Αν είχα μόνο το ένα θα είχε λιώσει.
ε που θα παει? θα λιωσουν και αυτα καποτε αν δουλευουν συνεχεια υπερωριες...τι διαολο τον ακαυτο εχουνε?:D
δευτερο βεντιλατερ το θεωρω απαραιτητο,μικροτερη βαλβιδα ομως,ειμαι απο αυτους που δεν συμφωνω
 

chaosm

Μέλος
ε που θα παει? θα λιωσουν και αυτα καποτε αν δουλευουν συνεχεια υπερωριες...τι διαολο τον ακαυτο εχουνε?:D
δευτερο βεντιλατερ το θεωρω απαραιτητο,μικροτερη βαλβιδα ομως,ειμαι απο αυτους που δεν συμφωνω
Γιατί όχι μικρότερη βαλβίδα;
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Γιατι το μοτερ στην ουσια δουλευει σε χαμηλοτερη θερμοκρασια απ οτι θελει ο κατασκευαστης.. αφου αναβει νωριτερα το βεντιλατερ..
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Yπαρχει βεντιλατερ απο φιλο που το αγορασε καινουριο και δεν το τοποθετησε ποτε. Ειναι spal σαν το γνησιο του 990. To πηρε σε κιτ 110 ευρω και το δινει 80. Αν καποιος το θελει ας επικοινωνησει μαζι μου.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Yπαρχει βεντιλατερ απο φιλο που το αγορασε καινουριο και δεν το τοποθετησε ποτε. Ειναι spal σαν το γνησιο του 990. To πηρε σε κιτ 110 ευρω και το δινει 80. Αν καποιος το θελει ας επικοινωνησει μαζι μου.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεως το παραπάνω βεντιλατέρ με κωδικό 59035041044 μπαίνει σε KTM EXC απο 2001 εως 2007 και μόνο...
 

chaosm

Μέλος
Γιατι το μοτερ στην ουσια δουλευει σε χαμηλοτερη θερμοκρασια απ οτι θελει ο κατασκευαστης.. αφου αναβει νωριτερα το βεντιλατερ..
Η διαφορά με την αλλαγή βαλβίδας είναι ότι βλέπεις σπάνια 5 γραμμές. Δεν είναι ότι τις 4 στις κάνει 3. Και μιλάμε για ένα μοτέρ που βράζει για πλάκα. Δε νομίζω ότι αυτό είναι πρόβλημα. Το θέμα με όλο αυτό το σετ είναι ότι σου μαμαει τη μπαταρία
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Η διαφορά με την αλλαγή βαλβίδας είναι ότι βλέπεις σπάνια 5 γραμμές. Δεν είναι ότι τις 4 στις κάνει 3. Και μιλάμε για ένα μοτέρ που βράζει για πλάκα. Δε νομίζω ότι αυτό είναι πρόβλημα. Το θέμα με όλο αυτό το σετ είναι ότι σου μαμαει τη μπαταρία
και στο αμμεσο μελλον θα διαπυστωσεις οτι δεν σου μαμαει μονο την μπαταρια αλλα και τα βεντιλατερ,αυτο ειχα γραψει παραπανω αλλα μαλλον δεν το καταλαβες.
 

chaosm

Μέλος
και στο αμμεσο μελλον θα διαπυστωσεις οτι δεν σου μαμαει μονο την μπαταρια αλλα και τα βεντιλατερ,αυτο ειχα γραψει παραπανω αλλα μαλλον δεν το καταλαβες.
Το κατάλαβα αλλά εγώ σπάνια το δουλεύω πόλη. Οπότε και να βγάλει ένα βεντιλατερ στα 5 χρόνια κ αν δεν είναι θέμα
 
Top Bottom