Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- KTM 690 Enduro '08
Από την περσινή χωμάτινη βόλτα στον Πάρνωνα είχα ξεκινήσει και καταλάβαινα μια σχετική ανωμαλία στο μπροστινό, που όσο παιρνούσε ο καιρός όλο και γίνοταν πιο έντονη. Η αίσθηση γίνοταν πιο δυσάρεστη όταν προσπαθούσα να αλλάξω διεύθυνση φρενάροντας.
Νόμιζα πως φταίει το λάδι των πηρουνιών, μιας και τουλάχιστον στα χέρια μου δεν είχε αλλαχτεί ποτέ, αλλα τελικά δεν ήταν αυτό γιατί η ανωμαλία συνεχίστηκε και μετά το σέρβις του μπροστινού άσχετα αν βελτιώθηκε κατά πολύ η οδική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας και η πληροφόρηση από το μπροστινό, ειδικά στο κλειστό στροφιλίκι και στις μεγάλες γρήγορες ανοιχτές καμπές αλλά και στην απόσβεση των ανωμαλιών στο χώμα.
Αφού λοιπόν έλεγξα και τα ρουλεμάν του τροχού για τοιχόν τζογους, αλλοιώσεις κτλ, δε βρέθηκε κάποια ανωμαλία που να εξηγεί το πρόβλημα. Συμπτωματικά, ξεκινούσε και "σκαλοπάτιαζε" στο κέντρο το τιμόνι όταν προσπαθούσα στο διπλό σταντ να το γυρίσω τέρμα δεξιά, τέρμα αριστερά. Το θέμα ήταν ότι δεν σκαλοπάτιαζε απότομα, αλλά μόλις το τιμόνι έφτανε στο κέντρο τότε αυξάνοταν η αντίστασή του κατά πολύ και αμέσως μετά επανέρχοταν στο κανονικό.
Είχα λοιπόν ελέγξει όλα τα πιθανά σενάρια και αυτό που έμενε ήταν να δω τα ρουλεμάν της άνω και κάτω τιμονόπλακας.
Ξεκίνησα ένα ωραίο μεσημέρι με καφέ και μελέτη μέσω διαδικτύου, για να δω ποια είναι η διαδικασία και τι εργαλεία θα χρειαστώ.
Συνεχίζεται..
Νόμιζα πως φταίει το λάδι των πηρουνιών, μιας και τουλάχιστον στα χέρια μου δεν είχε αλλαχτεί ποτέ, αλλα τελικά δεν ήταν αυτό γιατί η ανωμαλία συνεχίστηκε και μετά το σέρβις του μπροστινού άσχετα αν βελτιώθηκε κατά πολύ η οδική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας και η πληροφόρηση από το μπροστινό, ειδικά στο κλειστό στροφιλίκι και στις μεγάλες γρήγορες ανοιχτές καμπές αλλά και στην απόσβεση των ανωμαλιών στο χώμα.
Αφού λοιπόν έλεγξα και τα ρουλεμάν του τροχού για τοιχόν τζογους, αλλοιώσεις κτλ, δε βρέθηκε κάποια ανωμαλία που να εξηγεί το πρόβλημα. Συμπτωματικά, ξεκινούσε και "σκαλοπάτιαζε" στο κέντρο το τιμόνι όταν προσπαθούσα στο διπλό σταντ να το γυρίσω τέρμα δεξιά, τέρμα αριστερά. Το θέμα ήταν ότι δεν σκαλοπάτιαζε απότομα, αλλά μόλις το τιμόνι έφτανε στο κέντρο τότε αυξάνοταν η αντίστασή του κατά πολύ και αμέσως μετά επανέρχοταν στο κανονικό.
Είχα λοιπόν ελέγξει όλα τα πιθανά σενάρια και αυτό που έμενε ήταν να δω τα ρουλεμάν της άνω και κάτω τιμονόπλακας.
Ξεκίνησα ένα ωραίο μεσημέρι με καφέ και μελέτη μέσω διαδικτύου, για να δω ποια είναι η διαδικασία και τι εργαλεία θα χρειαστώ.
Συνεχίζεται..