Είσαι 40άρης και σου αρέσει το χώμα; Για ρίξε μια ματιά εδώ!

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σήμερα πραγματοποίησα κάτι το οποίο ανέβαλα συνέχεια βρίσκοντας δεκάδες δικαιολογίες.
Άλλες φορές δεν είχα κέφι, άλλες φορές δεν είχα χρόνο, άλλες φορές έδινα υποσχέσεις στον εαυτό μου -χρονικά προσδιορισμένες- τις οποίες "ξεχνούσα".
Όμως... τον περασμένο Δεκέμβριο έκλεισα πια τα 45... δεν χωρούσε άλλη αναβολή!

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-




Ναι φίλοι μου, αφορά τον βασικό καρδιολογικό μας έλεγχο, δηλ. Triplex Καρδιάς & Αορτής και κυρίως Test Κοπώσεως!

Αφορμή στάθηκε ένα κείμενο που είχε ανεβάσει το 2010 ένας "χωμάτινος" Καρδιολόγος στο dirt-bike.gr, με nickname "dr JEKYL".
Εγώ τα διάβασα το 2011 γουγλάροντας για χωμάτινες πληροφορίες γενικού ενδιαφέροντος (χρονιά που αγόρασα τη τελευταία μηχανή μου).
Ομολογώ πως το κείμενο του με είχε επηρεάσει και από τότε δε βγήκε ποτέ από το μυαλό μου. Στις ηλικίες μας και εννοώ τα άτομα άνω των 40 ετών (γιατί όχι και άνω των 35) είναι σημαντικό να κάνουμε αυτή τη προληπτική εξέταση.

Με κάθε ειλικρίνεια -και με μια κάποια ωμότητα- θα ήθελα να σας πω τι πιστεύω...
Πιστεύω πως αρκετοί από εμάς έχουμε τα ιδανικά χαρακτηριστικά της ομάδας ανθρώπων που είναι ότι πρέπει για καρδιακό επεισόδιο. Έχουμε πατήσει τα 40, η χοληστερίνη μας "τσιμπάει" λιγουλάκι παραπάνω, έχουμε τα κιλάκια μας ή το χαρακτηριστικό "σωσίβιο" στο ύψος της μέσης και κυρίως οι χωμάτινες μας επισκέψεις περιορίζονται σε 1 - 2 φορές το μήνα (λίγο περισσότερο ή λίγο λιγότερο δεν έχει σημασία).

Το σενάριο: μετά από χωμάτινη περιήγηση 2 ωρών πέφτουμε παρεούλα με τη βαριά μηχανή μας σε ένα νεροφάγωμα. Δευτερόλεπτα μετά σηκωνόμαστε λαχανιασμένοι και με βοήθεια ή όχι τη σηκώνουμε και προσπαθούμε να την σπρώξουμε στο ανηφόρι για να βγούμε στην άκρη να πάρουμε μια ανάσα μέχρι να ξανά-ανέβουμε πάνω της. Στο μεταξύ κι ενώ βρισκόμαστε σε πλήρη άγνοια η καρδιά τρομπάρει με όλη της τη δύναμη, τρομπάρει αλλά... οξυγόνο και αίμα φθάνουν στον προορισμό τους με δυσκολία και όπως συμβαίνει και σε μια "χοντρούλα" μηχανή με πρόβλημα τροφοδοσίας έρχεται το.... τσαφ!

Αισθάνθηκα την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας τη σημερινή μου "δοκιμασία" στον διάδρομο του καρδιολόγου και να σας μεταφέρω και την ανακούφιση μου στο άκουσμα: "όλα καλά, μπορείς να συνεχίσεις τις βόλτες σου στο βουνό".
Σας προτρέπω λοιπόν να το κάνετε κι εσείς φίλοι μου, για να μας βλέπουν τα βουνά αλλά κυρίως για να μας βλέπουν τα αγαπημένα μας πρόσωπα!

Παρακάτω θα σας μεταφέρω αυτούσιο το κείμενο του dr JEKYL από το dirt-bike.gr με την ελπίδα να το διαβάσετε κι εσείς όλο.

Η επικεφαλίδα του είχε τίτλο: Μέσα απο τα βάθη της καρδιάς μου...
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου…

Εκατοντάδες νέοι άνθρωποι φαίνεται πως χάνουν τη ζωή τους κάθε χρόνο σε όλο τον κόσμο από «αιφνίδιο θάνατο», η καρδιακή ανακοπή όπως ακούγεται από τα ΜΜΕ. Για πόσο μπορεί να συνεχιστεί αυτό;
Η μαστογραφία και το τεστ ΠΑΠ έχει σώσει ζωές και έχει μειώσει σημαντικά τους θανάτους με την έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση των προβλημάτων. Μήπως είναι καιρός να ασχοληθούμε και λίγο με την καρδιά μας που σκοτώνει στον δυτικό κόσμο όσο όλοι οι καρκίνοι και τα τροχαία ατυχήματα μαζί; Μήπως η λανθασμένη αντίληψη πως μόνο οι ηλικιωμένοι πάνε στον καρδιολόγο, μας έχει οδηγήσει εδώ;

Τι είναι ο καρδιολογικός έλεγχος;

Ο βασικός καρδιολογικός έλεγχος περιλαμβάνει το triplex καρδιάς και αορτής και το ηλεκτροκαρδιογράφημα (ΗΚΓ). Για την ολοκλήρωση του ελέγχου ανάλογα με τις ενδείξεις αλλά και τους παράγοντες κινδύνου(κάπνισμα, σακχαρώδης διαβήτης ,παχυσαρκία, υψηλά επίπεδα χοληστερόλης-τριγλυκεριδίων ,άγχος, οικογενειακό ιστορικό για καρδιαγγειακά νοσήματα )σημαντικότατη εξέταση είναι και η δοκιμασία κοπώσεως.
Triplex καρδιάς και αορτής

Με το triplex καρδιάς και αορτής εξετάζουμε την ανατομία της καρδιάς αφού είναι γνωστό πως η καρδιά αποτελείται από μυ (πιο εκλεπτυσμένο από τον σκελετικό μυ)αλλά λειτουργικά πρόκειται για μία αντλία που ρουφάει(κατά την διαστολή της) και εκτοξεύει αίμα σε μεγάλα αγγεία ,έτσι ώστε να τροφοδοτεί με αίμα όλο μας το σώμα . Με την βοήθεια της τεχνολογίας, και με συγκεκριμένες τεχνικές στον υπέρηχο ο καρδιολόγος εξετάζει

• τις τέσσερις αντλίες της της, (δύο κόλποι και δύο κοιλίες) ως προς το μέγεθός τους, την ανατομία τους και την λειτουργική τους ικανότητα.
• τις τέσσερις βαλβίδες της (τριγλώχινα, μιτροειδή, πνευμονική, αορτική) ως προς τη μορφολογία τους, αν ανεπαρκούν ,αν υπάρχουν στένωσεις ή δυσλειτουργία σε αυτές, η σε τμήματα αυτών.
• τα τοιχώματα από τα οποία αποτελείται η καρδιά (επικάρδιο ,μυοκάρδιο περικάρδιο) τα διαφράγματα που διαχωρίζουν τις αντλίες μεταξύ τους(μεσοκοιλιακό και μεσοκολπικό διαφραγμα) για τον αποκλεισμό επικίνδυνων συγγενών νοσημάτων της καρδιάς όπως η ‘τρύπα’ στην καρδιά( πρόκειται περί παθολογικής επικοινωνίας μεταξύ κοιλοτήτων που δεν θα έπρεπε να επικοινωνούν),
• αν υπάρχουν φυσήματα, είτε φυσιολογικά είτε επικίνδυνα για τη ζωή η υγρό γύρω απο την καρδιά(περικαρδιακή συλλογή).
• τις ταχύτητες αλλά και τις πιέσεις εσωτερικά τις καρδιάς(αιμοδυναμικές μετρήσεις)
• τη συνολική συσπαστικότητα του μυοκαρδίου ,την δύναμη δηλαδή της καρδιάς (αν για παράδειγμα ένας άνθρωπος έχει υποστεί στο παρελθόν κάποιο έμφραγμα και δεν το κατάλαβε, αυτό θα φανεί στο triplex με υποκινησία ή ακινησία του αντίστοιχου τμήματος του μυοκαρδίου, που θα είναι ακίνητο δηλαδή δεν θα συσπάται ή θα υπολειτουργεί.
• την αορτή (ανιούσα ,αορτικό τόξο και θωρακική αορτή) ως προς τη διάμετρο για τη διάγνωση παθολογικής διάτασής (ανευρύσματος) της και του διαχωρισμού (ξεφλούδισμα) .
• Είναι σαν να λέμε :ανοίγουμε το καπό ενός αυτοκινήτου και ελέγχουμε αν είναι όλα στην θέση τους και λειτουργούν καλά χωρίς περίεργους θορύβους ή διαρροές .

Το ηλεκτροκαρδιογράφημα

Αυτό που κινεί την καρδιά μας και την κάνει να πάλλεται φυσιολογικά στους ενήλικες με 60-100 σφυγμούς/λεπτό( στην ηρεμία )είναι ένα ηλεκτρικό ερέθισμα και το οποίο μεταβιβάζεται σε όλο το μυοκάρδιο με ένα εξιδικευμένο δίκτυο ινών, (ειδικά καλώδια-η πλεξούδα μας αν θέλετε )«αγκαλιάζοντάς» το.
Στο ηλεκτροκαρδιογράφημα λοιπόν βλέπουμε ‘τα ηλεκτρολογικά μας’ από πού ξεκινάει το ρεύμα και προς τα πού κινείται αν προέρχεται από το σωστό σημείο, αν μεταβιβάζεται σωστά, αν διακόπτεται η πορεία του σε κάποιο σημείο, αν εμφανίζει αρρυθμίες, κτλ
Η ηλεκτροφυσιολογία, όπως λέμε λοιπόν, της καρδιάς εξετάζεται με το ηλεκτροκαρδιογράφημα, όπου διαγιγνώσκονται οι καρδιακές αρρυθμίες, οι ακριβείς σφύξεις/λεπτό, το έμφραγμα του μυοκαρδίου, κτλ.
Προσοχή! Το ηλεκτροκαρδιογράφημα από μόνο του δεν έχει ουσιαστική διαγνωστική αξία, παρά μόνο σε συνδυασμό με το triplex καρδιάς και αορτής! Φυσιολογικό ΗΚΓ/φημα δεν αποκλείει παθολογική κατάσταση της καρδιάς(τα λεγόμενα μη διατοιχωματικά εμφράγματα-nonQ )και βέβαια μας δίνει ελάχιστα στοιχεία για την ανατομία της αλλά και την λειτουργικότητα της.
Δοκιμασία κοπώσεως

Η δοκιμασία κόπωσης είναι μια εξέταση πολύ σημαντική για την ολοκλήρωση του καρδιολογικού ελέγχου ενός ασθενή(αφού δηλαδή ελέγξαμε την μηχανή του αυτοκινήτου με τους υπερήχους ήρθε η σειρά να το βάλουμε στην ανηφόρα να διαπιστώσουμε την καλή λειτουργία της μηχανής ανεβάζοντας τις στροφές της)συνδυασμός σαν να λέμε ηλεκτροκαρδιογραφήματος και κίνησης. Ως προς το πρακτικό μέρος της, με ηλεκτρόδια που κολλώνται στο στήθος του ασθενούς βλέπουμε το ηλεκτροκαρδιογράφημα καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας, σαν «ταινία» και με το πιεσόμετρο που εφαρμόζεται στο χέρι του μετράται σε τακτά χρονικά διαστήματα η μεταβολή της πίεσης.
Κατά την εξέταση, χρησιμοποιείται συγκεκριμένο πρωτόκολλο, με συγκεκριμένα στάδια, με προκαθορισμένη από το πρωτόκολλο ταχύτητα και κλίση για το κάθε στάδιο. Στη δοκιμασία ο ασθενής ξεκινά με πολύ αργό περπάτημα και το περισσότερο που θα φτάσει είναι γρήγορο περπάτημα, ίσως στο όριο του τρεξίματος. Αν είναι πολύ γυμνασμένος ίσως να χρειαστεί να τρέξει στο τέλος της. Σημαντικό να επισημανθεί ότι στη δοκιμασία κόπωσης δεν είναι το ζητούμενο να φανεί αν ο ασθενής είναι πρωταθλητής ή αγύμναστος. Μην ξεχνάμε πως η εξέταση μπορεί να είναι απαραίτητη σε νέους αλλά και σε ηλικιωμένους. Το μηχάνημα λειτουργεί με το να θέτει ένα στόχο σφυγμών ο οποίος είναι το 220 μείον την ηλικία του ασθενούς. Αν κάποιος είναι πολύ γυμνασμένος θα φτάσει το 100% της δοκιμασίας, δηλαδή το 220 μείον την ηλικία του, σε δέκα με δεκατρία λεπτά για παράδειγμα. Αντίστοιχα κάποιος πολύ αγύμναστος, μπορεί να φτάσει το 100% της δοκιμασίας, δηλαδή το 220 μείον την ηλικία του, σε τρία με πέντε λεπτά φερ’ειπείν. Δεν εξετάζεται ο χρόνος αλλά το ποσοστό επιτυχίας. Ποσοστό επίτευξης της δοκιμασίας πάνω από 85% την κάνει διαγνωστική για να μπορεί ο καρδιολόγος να βγάλει το συμπέρασμα από την εξέταση.
Η καρδιά μας αποτελεί ένα όργανο-αντλία για τον οργανισμό μας, λαμβάνοντας όλο το μη οξυγονωμένο αίμα, περνώντας το από τους πνεύμονες για αποβολή διοξειδίου του άνθρακα και παραλαβή οξυγόνου και αποστέλλοντας το οξυγονωμένο πλέον αίμα στους ιστούς του οργανισμού μας. Το μυοκάρδιο όμως πέρα από αντλία, παραμένει ένα όργανο που και αυτό χρειάζεται οξυγόνωση. Έτσι, παίρνει ένα μικρό τμήμα από το «καθαρό» αίμα που στέλνει με την αορτή στην περιφέρεια, και με ένα δίκτυο αγγείων που αγκαλιάζουν το μυοκάρδιο, τα στεφανιαία αγγεία, αιματώνει τον «εαυτό της». Αν υπάρχει κάποια στένωση ,αθηρωματική πλάκα ή θρόμβος στα στεφανιαία αγγεία που προκαλεί αποφρακτικά φαινόμενα μιλάμε για στεφανιαία νόσο. Το κατά πόσο είναι φραγμένο ένα αγγείο μετράται με ποσοστά. Αν για παράδειγμα ένα στεφανιαίο αγγείο είναι φραγμένο κατά 75%, ο ασθενής μπορεί να έχει μια φυσιολογική καθημερινότητα, χωρίς συμπτώματα, αφού η μικρότερη ποσότητα αίματος που καταφέρνει και περνάει από το αγγείο για να αιματώσει ένα τμήμα του μυοκαρδίου, του αρκεί. Όταν όμως ο οργανισμός ζορίζεται, ανεβαίνουν οι σφύξεις και αυξάνονται οι απαιτήσεις σε οξυγόνο, όπως συμβαίνει στην κόπωση, τότε εμφανίζονται προβλήματα. Αν λόγω ενός φραγμένου αγγείου όπως το παραπάνω, το μυοκάρδιο δεν αιματώνεται σωστά σε μία περιοχή, δηλαδή όπως λέμε ισχαιμεί, τότε έχουμε ηλεκτροκαρδιογραφικές μεταβολές αλλά και πιθανό πόνο(στηθάγχη λέμε τον πόνο της καρδιάς αφού ότι διψάει για αίμα πονάει και δεν εννοώ τους βρικόλακες)και βέβαια μεγάλο κίνδυνο για έμφραγμα και ότι αυτό συνεπάγεται(υψηλή θνησιμότητα).
Ταυτόχρονα, εξετάζεται η μεταβολή της πίεσης του ασθενή η οποία είναι απόλυτα φυσιολογικό να αυξηθεί μέχρι ενός σημείου. Αν δεν αυξανόταν η πίεσή μας, θα κάναμε δυο βήματα και θα λιποθυμούσαμε. Η υπέρμετρη αύξηση της πίεσης όμως, κατά την δοκιμασία κοπώσεως, μπορεί να σημαίνει υπέρταση, προδιάθεση για υπέρταση, και διερευνάται ξεχωριστά.
Συνολικά λοιπόν, έχει εξεταστεί η ανατομία της καρδιάς, η ηλεκτροφυσιολογία της και έμμεσα τα στεφανιαία αγγεία. Ή αλλιώς, έχουμε εξετάσει τη μηχανή του αυτοκινήτου από μέσα, έχουμε δει πως διοχετεύει την ενέργεια, και το βάζουμε και στην ανηφόρα για να διαπιστώσουμε ότι σίγουρα είναι εντάξει πριν την παράδοση! Ακόμα και αυτός ο ετήσιος έλεγχος δεν μας δίνει περίπου παρά 80% ευαισθησία για την στεφανιαία νόσο(δηλαδή ανιχνεύει τους 80 περίπου από τους 100 που έχουν πρόβλημα με τα αγγεία που αρδεύουν με αίμα την καρδιά, εξέταση με 100% ακρίβεια επιτυγχάνεται μόνο με την στεφανιογραφία ). Αν μη τι άλλο όμως, είναι ότι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε για να προφυλάξουμε την υγεία μας.

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ, Ο ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ!

Μία φορά το χρόνο, από μικρά παιδάκια μέχρι ηλικιωμένα άτομα καλό είναι να κάνουμε αιματολογικές εξετάσεις και καρδιολογικό έλεγχο, όπως είναι η μαστογραφία και το τεστ ΠΑΠ για τις γυναίκες. Είναι το πολύ μία ώρα από τη ζωή μας ετησίως και είναι για να έχουμε χρόνια πολλά αλλά και καλά. Γιατί το προλαμβάνειν είναι μακράν καλύτερο από το θεραπεύειν…

Στην υγειά σας.....



Πρωτότυπο κείμενο: http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtopic.php?f=102&t=3200
 
Τελευταία επεξεργασία:

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Εκανες πολυ καλα...ειχα κανει τελευταια φορα πριν 6 χρονια(τεστ κοπωσεως) και εγω αναγκαστικα μεν λογω λισανς αγωνιστικης που εβγαλα τελευταια φορα. Και μου αρεσε εκτος των αλλων και η νοσοκομα που μου εβαλε τα καλωδια. Εννοειται οτι τα εδωσα ολα να της κανω φιγουρα και κοντευα να πεθανω...γιατι το πηρε χαμπαρι ο γιατρος και με εσκισε χαχαχα . Περα της πλακας ειναι κατι που θα επαναλαβω (τεστ κοπωσεως)συντομα μιας και λογω δουλειας ολοι μας κανουμε ανα 2 χρονια εξετασεις για την καρδια.Μπραβο Στεφ δεν ειναι μαγκια να το αφηνεις και οπου παει εκανες πολυ καλα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είναι μια εξέταση που την κάνω κάθε χρόνο, από τα 40 μου χρόνια
Ο λόγος είναι το πολύ βεβαρημένο ιστορικό του πατέρα μου.
Είναι απαραίτητη εξέταση για όλους όσους είναι δραστήριοι και όχι μόνο.
Ωραίο θέμα έθιξες.....φιλος:friendship:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τελικά όσο υγιής και αν αισθάνεσαι μόνο τα μηχανήματα δείχνουν την αλήθεια...
Μάλλον θα πρέπει να το ξεκινάμε σιγά-σιγά...
Ωραίο θέμα Στέφανε...:ok:
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Γι αυτο F800GS..γιατι εμεις μετα τα 80 θα κανουμε τετοιο τεστ κοπωσεως...μάς δινει χρονια και μας αφαιρει ιωσεις και πασαν νοσον και μαλακιαν που λενε και οι Παπαδες...:):p
Περαν του...800 καλο ειναι να προσεχουμε γενικοτερα...ειδικα οσοι περασαμε τα 25...κι ας νοιωθουμε τζόβενα :p
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γι αυτο F800GS..γιατι εμεις μετα τα 80 θα κανουμε τετοιο τεστ κοπωσεως...μάς δινει χρονια και μας αφαιρει ιωσεις και πασαν νοσον και μαλακιαν που λενε και οι Παπαδες...:):p
Περαν του...800 καλο ειναι να προσεχουμε γενικοτερα...ειδικα οσοι περασαμε τα 25...κι ας νοιωθουμε τζόβενα :p
Με τέτοιο Nickname είναι λογικό -συγκεκριμένα εσύ- να μεταθέσεις το πρώτο chek up για μετά τα 80. :rolleyes:

Για όλους τους υπόλοιπους συνεχίζει να ισχύει η προτροπή μου. Χαίρομαι που τα πρώτα σχόλια "αγκαλιάζουν" θετικά το θέμα!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Με τέτοιο Nickname μοτό είναι λογικό -συγκεκριμένα εσύ- να μεταθέσεις το πρώτο chek up για μετά τα 80. :rolleyes:!
Στεφ,ελα πες το μη ντρεπεσαι...:p

Και πολυ καλα εκανες που ανοιξες τετοιο θεμα...:yew: Προσεχουμε για να εχουμε.:friendship:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Κι εγώ όλο το λέω και όλο το αναβάλω... αλλά μου φαίνεται θα οργανωθώ να το κάνω σύντομα. Ωραίο και χρήσιμο (έμμεσα) μοτοσυκλετιστικό θέμα! Και η περιγραφή του dr Jekyl δεν αφήνει πολλά περιθώρια παρερμηνίας... ;)

_________________
Ντακάρετε-φον
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αν υποθέσουμε οτι κάθε μοτοσυκλετιστής πρεπει να φοράει κράνος !!!
Ετσι πρεπει να υποθέσουμε οτι πρεπει να κρατάει και τον εαυτο του σε μια κατα καποιο τροπο καλη ψυχική και σωματική κατάσταση
Όσο αφορα την καλη σωματική κατάσταση υπευθηνη ειναι η σωματική άσκηση
Ομως !!!για να ξεκινήσουμε την σωματική άσκηση πρεπει πρώτα ολοι !!!ανεξαιρετως ηλικίας να κανουμε μια σειρά εξετάσεων
Μια απο αυτες και πολυ βασική ειναι αυτη που μας ποσταρισε ο αγαπητός συντροχος
Πολυ ωραίο θέμα έστω οπως ειπε και μια αδερφή ψυχή έμμεσο μοτοσυκλετιστικα
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Καλά έκανες κ τό κανες φίλε μου Στέφανε ,και ακόμα καλύτερα έκανες ,που το μοιράστηκες-ανέβασες εδώ.:ok:

Διανύω την 3η χρονιά απο την τελευταία φορά που έκανα αυτά τα τέστ ,και σε συνδιασμό με τον τρόπο ζωής μου ,ήδη νιώθω ανασφαλής.
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Κρίσιμη ηλικία του άντρα. .......35 έως 45 .........όσοι δεν περάσατε τα 45 να ανησυχείτε. :sneaky::sneaky:
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Μπράβο πολύ καλή κίνηση...
Εμείς λόγω δουλειάς κάνουμε κάθε δεύτερη χρονιά...και δε φαντάζεστε τι προλαβαίνουν οι γιατροί κατά καιρούς...
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Εγώ λέω να αρχίσουμε και μιά συζήτηση για το τι φάρμακα παίρνει ο καθένας, όπως κάνουν οι γέροι στα καφενεία και στα ΚΑΠΗ.


:):):)


Υ.Γ. Περιμένετε να καβατζάρετε τα 50 για να δείτε πόσο πέφτουν οι αντοχές. Καμμιά σχέση με τα 40. Στα 40 είσαι παιδάκι ακόμα.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Εγώ λέω να αρχίσουμε και μιά συζήτηση για το τι φάρμακα παίρνει ο καθένας, όπως κάνουν οι γέροι στα καφενεία και στα ΚΑΠΗ.


:):):)


Υ.Γ. Περιμένετε να καβατζάρετε τα 50 για να δείτε πόσο πέφτουν οι αντοχές. Καμμιά σχέση με τα 40. Στα 40 είσαι παιδάκι ακόμα.

Τέτοιο παιδάκι εννοώ...












 

esel

Μέλος
Περιοχή
δωθε
Όνομα
Stelios tzianetopoulos
Μοτό
bmw R1200LC adv
ενα τετοιο τεστ "πειραγμενο" απ την συζηγατα μου ηταν η αφορμή να κοψω το καπνισμα πριν 9 χρονια ακριβως....πως "πειραχτηκε";;;... ευκολα και απλα θα σας πω στον επομενο καφε !!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ λέω να αρχίσουμε και μιά συζήτηση για το τι φάρμακα παίρνει ο καθένας, όπως κάνουν οι γέροι στα καφενεία και στα ΚΑΠΗ.


:):):)


Υ.Γ. Περιμένετε να καβατζάρετε τα 50 για να δείτε πόσο πέφτουν οι αντοχές. Καμμιά σχέση με τα 40. Στα 40 είσαι παιδάκι ακόμα.
Αυτό δεν ισχύει και πολύ. ......Έχω δει κάτι σαρανταρηδες σε ορειβατικες πρόσφατες βόλτες του φόρουμ και τους λυπήθηκε η καρδιά μου.
Η φυσική κατάσταση είναι σημαντική σε κάθε ηλικία.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πολυ καλη υπενθυμιση Στεφανε, ενω κανω διαφορες αλλες εξετασεις μετα τα 50 (στο Νησι σου ερχεται γραμμα απο το γιατρο σου οταν πατας τα 50 και κανεις καποιες εξετασεις ανα 1/2/5 χρονια), τεστ κοπωσεως δεν συμπεριλαμβανεται σ'αυτες. Τελευταια φορα που εκανα ητανε πριν καποια χρονια, οταν με καλυπτε η εταιρικη ιδιωτικη ασφαλεια της γυναικας μου, αλλα για μειωση κοστους βγαλανε τους/τις συζυγους εδω και καποια χρονια :mad: Μπαινει στην TODO λιστα.. :ok:
 
Top Bottom