mAthosalas
I love my GS
Μια κ αρχισαμε να μαζευουμε τα θεματακια για το 800αρι,βαζω κι εδω να υπαρχει μια εργασια τοποθετησης βολτομετρου που εχω κανει για το 800αρι...
Ενας απο τους τροπους για να εχεις μια σωστη ενδειξη υγειας της μπαταριας και ρευματος στο μοτο,ειναι η τοποθετηση ενος βολτομετρου.Ετσι θα εχεις ανα πασα στιγμη ενδειξη για την κατασταση της μοτο σου σε ρευματα.
Η εγκατασταση ειναι αρκετα απλη,ενα δυο σημεια πρεπει να προσεχθουν και αξιζει ο κοπος.
Οπότε παμε μια περιγραφη:
Υλικα μαγειρεματος:
Επελεξα προσωπικα,ενα βολτομετρο datel
κομματι ακριβο,καπου στα 50€ η τιμη του,αλλά ειλικρινα ειναι απαικτο σε ποιοτητα,αδιαβροχο πληρως και αξιοπιστο σε μετρηση...3η μοτοσυκλετα που τοποθετειται(το ιδιο κομματι,άρα απο θεμα χρονου δειχνει και την αντοχη του)
Για οποιον θελει το ιδιο,ειναι αυτο εδω
και αγορα απο ΕΔΩ
Για τη συνδεση χρησιμοποιησα το ειδικο (κιτρινο) καλωδιο της BMW
που προμηθευτηκα απο τη BMW...οχι ομως μοτοσυκλετας γιατι εκει δεν ηξεραν καν τι καλωδιο ειναι και εννοειται για παραγγελία ουτε λογος!!,αλλά μεσω της αντιπροσωπειας οχηματων με τον κωδικό 97777611656,με κοστος καπου 17€.
Αυτο το καλωδιο εχει το πλεονεκτημα οτι συνδεεται στην ετοιμη υποδοχη,μια φυσα αναμονης GPS που εχει ακριβως διπλα(και κατω προς τη σελα)στη μπαταρια του F800GS.
Mια λεπτομερεια εδω...
Το καλωδιο βγαζει βγάζει 3 παροχές.,
1η παροχή ειναι η γείωση(αρνητικο)
2η παροχή. Είναι ο παλμός ταχύτητας 12V.
3η παροχή. Κόκκινο άσπρο παροχη ρευματος 12V(θετικο).
Οπότε στο βολτόμετρο συνδέεις το νούμερο 1 και 3.(έχει αριθμούς επάνω στο κίτρινο καλώδιο).Το 2 το αφηνεις ασυνδετο.
Φαινεται ακριβως εδω η θεση της ετοιμης αναμονης(φυσας) στη φωτο που βρηκα στο διαδικτυο
Κοπιδια,σιλικονη,μετρο,πενσες και λοιπα εργαλεια....και παμε να το φτιαξουμε
Επιλεχθηκε η καλυτερη θεση(για μενα) με την κατασκευη αυτης της βασης στα οργανα που εγραφα ΕΔΩ
Η συνδεση με τη φυσα πανευκολη(σχετικα...),ενα κλικ.Στην ακρη των καλωδιων εγινε μια προεκταση τοση ωστε να φθανουν τα καλωδια στο σημειο εγκαταστασης και στο τελειωμα συνδεθηκαν-κολληθηκαν δυο ειδικες πιαστρες (ακροφυσια) ωστε να βιδωθει στο βολτομετρο.
Στη συνεχεια ενα κλικ στη φυσα(αυτη που εχει ετοιμη για gps)και προσωπικα μονωσα με ζεστη σιλικονη το κατω μερος του βολτομετρου στην υποδοχη που εφτιαξα για να κουμπωσει.Δεν εχει θεμα αλλά ετσι ειμαι 1000% σιγουρος για σταθεροτητα και μονωση...
Μετα δεσιμο και παλι των πλαστικων στην F800GS και ετοιμοι!
Να πω εδω διευκρινιστικα,οτι επιλεχθηκε το ειδικο κιτρινο καλωδιακι και η ετοιμη υποδοχη/φυσα για να εχουμε τη δυνατοτητα ενα λεπτο αφου μπει το κλειδι στη μιζα στο off να κλεινει και το βολτομετρο. Αλλιως μπορεις καλλιστα να τραβηξεις μια καλωδιωση θετικο/αρνητικο απευθειας στη μπαταρια και εισαι κομπλε.Εκει ομως θα εχεις αναμμενη ενδειξη παντα(δεν τραβα ρευμα,απλα τραβα τα..βλεμματα).
Βουαλα λοιπον το αποτελεσμα και με χαρα διαπιστωσα οτι η μπαταρια χαιρει ακρας υγειας...οπότε και οπτικα πανω στην F8 μια χαρα ειμαστε και ευδιακριτο ειναι το σημειο τοποθετησης εν ωρα οδηγησης χωρις να ενοχλει...
Αυτα περι βολτομετρου για F800GS
Ενας απο τους τροπους για να εχεις μια σωστη ενδειξη υγειας της μπαταριας και ρευματος στο μοτο,ειναι η τοποθετηση ενος βολτομετρου.Ετσι θα εχεις ανα πασα στιγμη ενδειξη για την κατασταση της μοτο σου σε ρευματα.
Η εγκατασταση ειναι αρκετα απλη,ενα δυο σημεια πρεπει να προσεχθουν και αξιζει ο κοπος.
Οπότε παμε μια περιγραφη:
Υλικα μαγειρεματος:
Επελεξα προσωπικα,ενα βολτομετρο datel
κομματι ακριβο,καπου στα 50€ η τιμη του,αλλά ειλικρινα ειναι απαικτο σε ποιοτητα,αδιαβροχο πληρως και αξιοπιστο σε μετρηση...3η μοτοσυκλετα που τοποθετειται(το ιδιο κομματι,άρα απο θεμα χρονου δειχνει και την αντοχη του)
Για οποιον θελει το ιδιο,ειναι αυτο εδω
και αγορα απο ΕΔΩ
Για τη συνδεση χρησιμοποιησα το ειδικο (κιτρινο) καλωδιο της BMW
που προμηθευτηκα απο τη BMW...οχι ομως μοτοσυκλετας γιατι εκει δεν ηξεραν καν τι καλωδιο ειναι και εννοειται για παραγγελία ουτε λογος!!,αλλά μεσω της αντιπροσωπειας οχηματων με τον κωδικό 97777611656,με κοστος καπου 17€.
Αυτο το καλωδιο εχει το πλεονεκτημα οτι συνδεεται στην ετοιμη υποδοχη,μια φυσα αναμονης GPS που εχει ακριβως διπλα(και κατω προς τη σελα)στη μπαταρια του F800GS.
Mια λεπτομερεια εδω...
Το καλωδιο βγαζει βγάζει 3 παροχές.,
1η παροχή ειναι η γείωση(αρνητικο)
2η παροχή. Είναι ο παλμός ταχύτητας 12V.
3η παροχή. Κόκκινο άσπρο παροχη ρευματος 12V(θετικο).
Οπότε στο βολτόμετρο συνδέεις το νούμερο 1 και 3.(έχει αριθμούς επάνω στο κίτρινο καλώδιο).Το 2 το αφηνεις ασυνδετο.
Φαινεται ακριβως εδω η θεση της ετοιμης αναμονης(φυσας) στη φωτο που βρηκα στο διαδικτυο
Κοπιδια,σιλικονη,μετρο,πενσες και λοιπα εργαλεια....και παμε να το φτιαξουμε
Επιλεχθηκε η καλυτερη θεση(για μενα) με την κατασκευη αυτης της βασης στα οργανα που εγραφα ΕΔΩ
Η συνδεση με τη φυσα πανευκολη(σχετικα...),ενα κλικ.Στην ακρη των καλωδιων εγινε μια προεκταση τοση ωστε να φθανουν τα καλωδια στο σημειο εγκαταστασης και στο τελειωμα συνδεθηκαν-κολληθηκαν δυο ειδικες πιαστρες (ακροφυσια) ωστε να βιδωθει στο βολτομετρο.
Στη συνεχεια ενα κλικ στη φυσα(αυτη που εχει ετοιμη για gps)και προσωπικα μονωσα με ζεστη σιλικονη το κατω μερος του βολτομετρου στην υποδοχη που εφτιαξα για να κουμπωσει.Δεν εχει θεμα αλλά ετσι ειμαι 1000% σιγουρος για σταθεροτητα και μονωση...
Μετα δεσιμο και παλι των πλαστικων στην F800GS και ετοιμοι!
Να πω εδω διευκρινιστικα,οτι επιλεχθηκε το ειδικο κιτρινο καλωδιακι και η ετοιμη υποδοχη/φυσα για να εχουμε τη δυνατοτητα ενα λεπτο αφου μπει το κλειδι στη μιζα στο off να κλεινει και το βολτομετρο. Αλλιως μπορεις καλλιστα να τραβηξεις μια καλωδιωση θετικο/αρνητικο απευθειας στη μπαταρια και εισαι κομπλε.Εκει ομως θα εχεις αναμμενη ενδειξη παντα(δεν τραβα ρευμα,απλα τραβα τα..βλεμματα).
Βουαλα λοιπον το αποτελεσμα και με χαρα διαπιστωσα οτι η μπαταρια χαιρει ακρας υγειας...οπότε και οπτικα πανω στην F8 μια χαρα ειμαστε και ευδιακριτο ειναι το σημειο τοποθετησης εν ωρα οδηγησης χωρις να ενοχλει...
Αυτα περι βολτομετρου για F800GS
Τελευταία επεξεργασία: