Εκκίνηση με φορτιστή

Georgnik

Μέλος
Περιοχή
Πλέον St. Gallen
Όνομα
Γιώργος Νικολαΐδης
Μοτό
R1200GS - 2011
Καλησπέρα σας,

καθώς η μηχανή (R1200GS, 2012) θα παραμείνει ακινητοποιημένη για μεγάλο διάστημα (1-2 μήνες ίσως και παραπάνω) σκέφτομαι να προμηθευτώ έναν starter ώστε όταν χρειαστεί, να βαλω μπρος τη μηχανή σε περίπτωση που η μπαταρία δεν τα καταφέρει (Oddysey). Τα προβλήματα που έχω είναι ότι δεν υπάρχει πρίζα ούτε δυνατότητα να μπει πρίζα στο πάρκινγκ. Άρα ο starter θα πρέπει να είναι αυτόνομος.
Έχετε να προτίνετε κάποια καλή λύση;
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Εγω θα σου προτεινα να παρεις συντηρητη και οχι εκκινητη.
Ο συντηρητης θα κρατησει την μπαταρια φρεσκια.
Η δουλεια του εκκινητη ειναι να σου δωσει ρευμα για 3-4 μιζιες (αναλογα τον εκκινητη).

Επισεις ξεσυνδεσε την μπαταρια γοα το διαστημα που θα ειναι σε ακκινησια
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Βγάλε την μπαταρία από την μηχανή , να την πάρεις στο σπίτι και συνδεσε την με ένα συντηρητή .
Υπάρχει περίπτωση αν την βγάλεις και την έχεις σε ένα δωμάτιο με κανονική θερμοκρασία να μην χρειάζεται ούτε συντηρητή .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγω θα σου προτεινα να παρεις συντηρητη και οχι εκκινητη.
Ο συντηρητης θα κρατησει την μπαταρια φρεσκια.
Η δουλεια του εκκινητη ειναι να σου δωσει ρευμα για 3-4 μιζιες (αναλογα τον εκκινητη).

Επισεις ξεσυνδεσε την μπαταρια γοα το διαστημα που θα ειναι σε ακκινησια
Βγάλε την μπαταρία από την μηχανή , να την πάρεις στο σπίτι και συνδεσε την με ένα συντηρητή .
Υπάρχει περίπτωση αν την βγάλεις και την έχεις σε ένα δωμάτιο με κανονική θερμοκρασία να μην χρειάζεται ούτε συντηρητή .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Απλά και ωραία.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εγω θα σου προτεινα να παρεις συντηρητη και οχι εκκινητη.
Ο συντηρητης θα κρατησει την μπαταρια φρεσκια.
Η δουλεια του εκκινητη ειναι να σου δωσει ρευμα για 3-4 μιζιες (αναλογα τον εκκινητη).

Επισεις ξεσυνδεσε την μπαταρια γοα το διαστημα που θα ειναι σε ακκινησια
Βγάλε την μπαταρία από την μηχανή , να την πάρεις στο σπίτι και συνδεσε την με ένα συντηρητή .
Υπάρχει περίπτωση αν την βγάλεις και την έχεις σε ένα δωμάτιο με κανονική θερμοκρασία να μην χρειάζεται ούτε συντηρητή .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Και αν τελικα την βαλεις σε συντηρητη φροντισε ωστε ο χωρος να αεριζεται επαρκως
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αναθυμιασεις
Μόνο για μπαταρίες ανοικτού τυπου. Οι κλειστές δεν έχουν τέτοιο θέμα. Τα GS φοράνε κλειστού τύπου κι όλες οι after market προτάσεις, είναι επίσης ίδιου τύπου (εκτός αν κάποιος κάνει του κεφαλιού του).
 

panGS

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS 05
Ωρε παλικάρια , για προτείνετε κανά συντηρητή . Εγώ γνωρίζω αυτούς
Ctek
Techmate Optimate
Noco (ακούω καλά λόγια)
Εβγαλε και η motobatt .
Δείχνει καλός , αλλά είναι μικρός για εμένα (τον θέλω και για το αυτοκίνητο) .
https://www.smart-cover.gr/fortistis-mpatarion-motobatt-pdcfb-p-4611.html
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Noco εχω εκκινητη, Παρα πολυ καλος. (τον εφερα απο Αμερικη)

Φορτιστη/Συντηρητη (απο το εξωτικο LIDL me 19.90 ευρωπαικα)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ωρε παλικάρια , για προτείνεται κανά συντηρητή . Εγώ γνωρίζω αυτούς
Ctek
Techmate Optimate
Noco (ακούω καλά λόγια)
Εβγαλε και η motobatt .
Δείχνει καλός , αλλά είναι μικρός για εμένα (τον θέλω και για το αυτοκίνητο) .
https://www.smart-cover.gr/fortistis-mpatarion-motobatt-pdcfb-p-4611.html
Έχω ctek 5.0 για φόρτιση αυτοκινήτου/μοτό από 1,2-110 Ah και συντήρηση μπαταριών έως 160 Ah. Έχει διάφορα προγράμματα φόρτισης σε φυσιολογικές ή σε συνθήκες κρύου (-20 έως +5) με 8 βήματα στα οποία γίνονται τα εξής:

1) έλεγχο θειωμένης μπαταρίας και απομάκρυνση θείου/επαναφορά χωρητικότητας φόρτισης
2) σταδιακό επίπεδο φόρτισης για αναγνώριση χαλασμένης μπαταρίας (δεν επιτρέπει τη περαιτέρω φόρτιση)
3) αρχική φουλ φόρτιση έως το 80% της φόρτισης
4) μειωμένο επίπεδο φόρτισης έως το 100% της χωρητικότητας
5) έλεγχος διατήρησης της φόρτισης της μπαταρίας
6) πρόγραμμα recond με αυξανόμενη τάση ρεύματος για δημιουργία αερίου στο εσωτερικό της μπαταρίας. Το αέριο αυτό σε συνδυασμό με το οξύ της μπαταρίας έχει ως αποτέλεσμα την επαναφορά/αποκατάσταση "πεθαμένων" μπαταριών (δεν είναι κανόνας όμως, έχω επαναφέρει μπαταρία που δε φόρτιζε με κανονικό φορτιστή αλλά ο ctek έμεινε πάνω στη μπαταρία 5 μέρες. Κάποια άλλη περίπτωση μπαταρίας δεν κατάφερα να την επαναφέρω).
7) Διατήρηση της τάσης της μπαταρίας στο μέγιστο επίπεδο παρέχοντας σταθερή τάση φόρτισης.
8) Συντήρηση της μπαταρίας στο 95-100%. Ο φορτιστής παρακολουθεί την τάση της μπαταρίας και δίνει έναν παλμό όταν είναι απαραίτητο για να διατηρηθεί η μπαταρία πλήρως φορτισμένη.

Λόγω παραδομένων πινακίδων τον χρησιμοποιώ συχνά και τον έχω δανείσει αρκετές φορές σε γείτονες. Δηλώνω παραπάνω από ικανοποιημένος.
 

panGS

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS 05
Η noco έχει βγάλει φορτιστές διπλούς και για τις μπαταρίες που έχουμε , αλλά και τις λιθίου .
 

panGS

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS 05
Το αυτοκίνητο είναι diesel , οπότε θέλει λίγη δύναμη .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Georgnik

Μέλος
Περιοχή
Πλέον St. Gallen
Όνομα
Γιώργος Νικολαΐδης
Μοτό
R1200GS - 2011
Εγω θα σου προτεινα να παρεις συντηρητη και οχι εκκινητη.
Ο συντηρητης θα κρατησει την μπαταρια φρεσκια.
Η δουλεια του εκκινητη ειναι να σου δωσει ρευμα για 3-4 μιζιες (αναλογα τον εκκινητη).

Επισεις ξεσυνδεσε την μπαταρια γοα το διαστημα που θα ειναι σε ακκινησια
Καλησπέρα,

Συντηρητή έχω. Είχα αγοράσει. Αλλά στο καινούργιο σπίτι - γκαράζ δεν υπάρχει διαθέσιμη πρίζα. Οπότε δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω.
Τη μπαταρία προσπάθησα να τη βγάλω αλλά η 10 λεπτή προσπάθεια ήταν άκαρπη. Συνεπώς δεν θέλω να συνεχίσω τις προσπάθειες. Αν μου πήρε 10 λεπτά να προσπαθώ να τη βγάλω, δεν μπορώ να φανταστώ πόση ώρα θα χρειαστεί να τη βάλω ξανά. Συνεπώς, η μόνη λύση, την οποία ούτως ή άλλως είχα κάνει, ήταν να βγάλω το θετικό (κόκκινο) πόλο.
Οπότε το ερώτημα παραμένει.
Έχετε να προτείνετε κάποιο καλό Starter σε περίπτωση που μετά από 4 μήνες δεν παίρνει μπρος;
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Καλησπέρα,

Συντηρητή έχω. Είχα αγοράσει. Αλλά στο καινούργιο σπίτι - γκαράζ δεν υπάρχει διαθέσιμη πρίζα. Οπότε δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω.
Τη μπαταρία προσπάθησα να τη βγάλω αλλά η 10 λεπτή προσπάθεια ήταν άκαρπη. Συνεπώς δεν θέλω να συνεχίσω τις προσπάθειες. Αν μου πήρε 10 λεπτά να προσπαθώ να τη βγάλω, δεν μπορώ να φανταστώ πόση ώρα θα χρειαστεί να τη βάλω ξανά. Συνεπώς, η μόνη λύση, την οποία ούτως ή άλλως είχα κάνει, ήταν να βγάλω το θετικό (κόκκινο) πόλο.
Οπότε το ερώτημα παραμένει.
Έχετε να προτείνετε κάποιο καλό Starter σε περίπτωση που μετά από 4 μήνες δεν παίρνει μπρος;
Τον Noco

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

Georgnik

Μέλος
Περιοχή
Πλέον St. Gallen
Όνομα
Γιώργος Νικολαΐδης
Μοτό
R1200GS - 2011

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Άνα γεια σου! Αυτό φαντάζομαι είναι φορητό. Το φορτίζεις, πας στο γκαράζ όπου δεν έχεις πρίζα, συνδέεις πόλους και πήρε μπρος. Σωστά;
Ακριβως.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Top Bottom