Αυτό έχω και 'γω...το GB40... λίγο ακριβό σχετικά με άλλα, όμως πάρα πολύ
καλό, ποιοτικό, με αναγνώριση πολικότητας και έλεγχο θερμοκρασίας.
'Υπάρχει λύση βέβαια αλλά έχει κάποια έξοδα:
- Μεγάλη μπαταρία αυτοκινήτου (πχ 45άρα) στο πάτωμα δίπλα στη μοτό (45€)
- Σύνδεση στους πόλους της ένα Invereter 12V σε 220V (25€)
- Διάταξη-Σύνδεση : Invereter - Συντηρητής - Μπαταρία μοτό... (συντηρητής Lidl,20€)
Οπότε κάπου κάπου (περί τις 15-20 μέρες) παίρνεις τη μεγάλη μπαταρία στο σπίτι για φόρτιση...
Εναλλακτικά μπορείς να μην την έχεις συνέχεια συνδεδεμένη, αλλά να κάνεις τη παραπάνω
διάταξη-σύνδεση από βραδύς για να πας εκδρομή την επόμενη το πρωί....ή όποτε βλέπεις τη
μπαταρία της μοτό να έχει τάση κάτω από 11,5V
Σημείωση:
Αντί για μπαταρία αυτοκινήτου μπορείς να βάλεις και starter παλαιάς τεχνολογίας(πχ AGM) που
είναι πιο μαζεμένος...αλλά έχει μικρότερη χρονική διάρκεια παροχής (ανάλογα το starer)...
Οι νέας τεχνολογίας starter έχουν ηλεκτρονικά που δεν δίνουν ρεύμα αν δεν απαιτηθεί, με μιζιά ...
για λόγους ασφαλείας....