Ελαστικά για εργάτες

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Αλλαγη οπωσδηποτε. Πρωτης τοποθετησησης σε sym ειναι σιγουρα τυπου nylon.
Pirelli angel τα εχω στο δικο μου cruisym 300, εξαιρετικα.
Και απο παιδια με μεγαλη εμπειρια σε σκουτερ και τους εχω εμπιστοσυνη metzeler roadtec.
Πάει άμεσα για αντικατάσταση με metzeler. Είχε σήμερα 2 πολύ καλά γλιστρήματα στο πίσω έχοντας σωστές πιέσεις και οδηγώντας πολύ φυλαγμένα.
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Τα angel, ηταν και ειναι αντικειμενικα στην κορυφη των σκουτεροελαστικων.
Εγω δεν μπορω να εξηγησω την αισθηση που εχει ο φιλος aldebaran.

Μια χαρα στριβουν. Και δεν το παω και 100% γιατι ειμαι σε δρομους που δεν ξερω.
Αχιλλεα, μαλλον εχει να κανει με την ποιοτητα του δρομου.Σε δρομο σαν του βιντεο, νομιζω ολα τα λαστιχα θα ηταν μια χαρα.
Το προβλημα ειναι η συμπεριφορα σε λερωμενη, γλυστερη, απαραδεκτη ασφαλτο, την τυπικη δηλαδη των πολεων μας, οπου
περνανε την περισσοτερη ζωη τους τα σκουτερ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα angel, ηταν και ειναι αντικειμενικα στην κορυφη των σκουτεροελαστικων.
Εγω δεν μπορω να εξηγησω την αισθηση που εχει ο φιλος aldebaran.

Μια χαρα στριβουν. Και δεν το παω και 100% γιατι ειμαι σε δρομους που δεν ξερω.
Η απάντηση βρίσκεται στο ανήθικο και επικίνδυνο παιχνίδι των εταιρειών (κατασκευαστών σε συνεργασία με τις εταιρείες ελαστικών) να χρησιμοποιούν τις μήτρες απο γνωστά λάστιχα και να χρησιμοποιούν το όνομα τους και το μίγμα του ελαστικού να είναι τελείως διαφορετικό σε υλικά για λόγους εξοικονόμησης κόστους. Αυτή η γελοιότητα έχει βρει έδαφος κυρίως στα σκουτερ και έχει αντιγράψει τακτικές που κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Μόνο που στα αυτοκίνητα έχεις 4 ρόδες να πατάνε κάτω και δεν είναι τόσο επικίνδυνο ενδεχομένως (και πάλι είναι αλλά ίσως όχι όσο ένα δίτροχο).

Πρόχειρα μου έρχονται δύο άλλα παραδείγματα απο πολύ γνωστά μοντέλα (πέρα απο το voge του καπετάνιου). Honda PCX125 και Piaggio Medley 125-150. Έρχονται με εργοστασιακά τοποθετημένα Michelin CITYGRIP!! Ένα απο τα καλύτερα λάστιχα για σκούτερ μικρά. Και κατα γενική ομολογία είναι άχρηστα και θέλουν πεταμα. Ίσα δηλαδή για το μάτι να φαίνεται πως δεν έχουν βάλει επάνω οι κατασκευαστές κάτι μή επώνυμο και στην πράξη να είναι τελευταίας ποιότητας λάστιχο.

Δεν ξέρω πόσα χρήματα εξοικονομούν απο αυτή τη γελοία τακτική αλλά είναι και επικίνδυνο και οι ίδιες οι εταιρείες ελαστικών δεν έπρεπε να το δεχτούν αυτή τη συμφωνία που χαλάει τη φήμη τους αλλά προφανώς το χρήμα είναι πολύ...

οπότε το νου σας. Μην σας ξεγελάει ακόμα και μια επώνυμη μάρκα στα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης. Αν πάρετε το ίδιο λάστιχο (ονομαστικά) εμπορίου μετά είναι άλλο λάστιχο.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Δεν ξέρω ,το έχω ακούσει αυτό κι εγώ ,αλλά η πρόσφατη εμπειρία μου στο στρόμα με τα bridgestone A41 πρώτης τοποθέτησης που έβγαλαν 24χ.χιλιομετρα με ήπια οδήγηση και καθόλου φορτωματα μάλλον θα με κάνει να μην συμφωνήσω .
Τώρα για τα μικρομηχανα παπί έχω ,δεν περιμένω τρελά πράγματα .
Ας πούνε κι άλλοι τις εμπειρίες τους .
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το τελευταίο μηχανάκι που είχα αγοράσει καινούργιο, ήταν το Yamaha crypton r!!!
Δεν είχα πρόβλημα με τα λάστιχα του. Με τη σέλα είχα πρόβλημα και με τις αναρτήσεις του. Αυτός ήταν και ο λόγος που το έδωσα μετά από ένα χρόνο.
Πρόλαβα να κάνω γύρω στα επτά χιλιάδες χλμ, χωρίς πρόβλημα στο κράτημα του!!!
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Πρωτης τοποθετησησης σε sym ειναι σιγουρα τυπου nylon.
εχω την αισθηση οτι κατι εχεις καταλαβει λαθος οσον αφορα το τι ακριβως σημαινει naylon στα ελαστικα...:thnkg:
σε περιπτωση που εχω παρεξηγησει εκ των προτερων σου ζητω ταπεινα συγγνωμη...:friendship:
.
.
.
TPI = Threads Per Inch = Νηματα ανα Ιντσα.
Αναφερεται στον υφασματινο σκελετο του ελαστικου, και πιο συγκεκριμενα στην πυκνοτητα της πλεξης του. Οι ινες του "σκελετου" του ελαστικου κατασκευαζονται συνηθως απο nylon, η αλλα πιο "μοντερνα" τεχνολογικα υλικα (kevlar, κλπ).
Οσο περισσοτερα ΤΡΙ εχει ενα λαστιχο, τοσο πιο λεπτα κι ευκαμπτα πλαϊνα εχει, με αποτελεσμα να ειναι ελαφρυτερο και να παρουσιαζει (λογω ευκαμπτων πλαϊνων) μικροτερη αντισταση κυλισης. Συνηθως τετοια ελαστικα ειναι και ακριβοτερα.
Αντιθετα, ελαστικα με μικροτερο αριθμο ΤΡΙ, εχουν παχυτερα πλαϊνα (περισσοτερη ποσοτητα λαστιχου), πραγμα που τα κανει βαρυτερα αλλα και περισσοτερο "αναισθητα" σε κακομεταχειριση.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν ξέρω ,το έχω ακούσει αυτό κι εγώ ,αλλά η πρόσφατη εμπειρία μου στο στρόμα με τα bridgestone A41 πρώτης τοποθέτησης που έβγαλαν 24χ.χιλιομετρα με ήπια οδήγηση και καθόλου φορτωματα μάλλον θα με κάνει να μην συμφωνήσω .
Τώρα για τα μικρομηχανα παπί έχω ,δεν περιμένω τρελά πράγματα .
Ας πούνε κι άλλοι τις εμπειρίες τους .
Μα δεν σημαίνει πως το κάνουν σε όλα τα μοντέλα. Εγώ το έχω δει αυτό κυρίως σε σκουτερ. Σε μοτοσυκλετες μεγάλου κυβισμού όχι. Τα Pirelli Scorpion ας πουμε που βάζουν σε πολλά μηχανακια όπως το tuareg Μια χαρά.
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Αυτο με τα City Grip το εχω δει και εγω

τα φοραω χρονια "πληρωμενα" και ειναι εξαιρετικα λαστιχα, αλλα στα 1ης τοποθετησης οχι τοσο αρα κατι παιζει εκει..
 
Top Bottom