Εχω φορεσει τα λαστιχα που αναφερονται στο αρχικο ποστ (ή πολυ κοντινα τους) σε μεσαιου κυβισμου sports touring μηχανακι - VFR800 VTEC - με στριφτερη χρηση ομως που περιλαμβανει και ταξιδια:
Pilot Power 3 (προηγουμενη βερσιον του 5, power 4 δε βγηκε ποτέ)
Bridgestone S21
Dunlop Sportsmart Mk3 (ενα σκαλι κατω απο το φουλ ρεησονι ΤΤ)
Για στριφτερη χρηση, και τα τρια μου δωσανε εξαιρετικη εμπιστοσυνη στο στριψιμο "ολα κατω". Εκει που ειδα διαφορά ειναι σε βαθος χρονου / χμ με χρηση που περιλαμβανει και ψηλες ταχυτητες δηλ συνεχη 200++ χμω. Με τετοια χρηση, το Pilot Power βγαζει 10000 χμ (ισως και λιιγο παραπανω) αλλά απο τις 7-8000χμ αρχιζει να γλυστραει πια στο πιεσμενο στριψιμο (ευτυχως πισω μονο, οχι μπροστα). Απο την αλλη, το S21 κραταει πολυ καλα απο αποψη γομας μεχρι το τελος της ζωης του αλλά απο τις 5000χμ και μετα τετραγωνιζει τοσο που δημιουργει "σκαλι" στο ξαπλωμα που δινει μια παραξενη αισθηση και δεν σ'αφηνει να το φχαριστηθεις. Επισης το πισω δικο μου "εδειξε λινα" στα 8000χμ σε σχεση με τα 10-11000χμ του Power 3. Συνολικα, σε χρηση με μεγαλες ταχυτητες το Power 3 αντεχει σαφως καλυτερα.
Τα Sportsmart Mk3 ειναι το τελευταιο ζευγαρι που εβαλα (μετα απο αρκετα ζευγαρια Power 3 και ενα ζευγαρι S21) και εχω κανει 5000χμ. Μεχρι στιγμης δειχνει εξαιρετικο αλλά τοχω "φυλαξει" απο πολυ ψηλες ταχυτητες, ελπιζω να δειξει την αντοχη του Power 3 σε χμ με γομα που δε γλυστραει ως το τελος της ζωης του ελαστικου οπως το S21, ειδωμεν...
ΥΓ Ο Τζανής
Pektis εχει βαλει επισης τα Power 3 και S21 σε ιδιο μηχανακι.