Ενδοεπικοινωνία - Bluetooth (Μοντέλα και Κριτική)

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 950 ADV
Οι συσκευές επικοινωνίας bluetooth για μοτο που κυκλοφορούν ,μπορούν να φτάσουν σε εμβέλεια τις αποστάσεις που αναφέρονται στο manual ,κατόπιν σύζευξης διαδοχικών συσκευών μεταξύ τους.
Συνδέεται η 1η με την 2η ,η 2η με την 3η ,κοκ...
Λειτουργούν σαν αναμεταδότες μεταξύ τους.
Με αυτό τον τρόπο μπορούν να φτασουν την ΜΑΧ αναγραφόμενη απόσταση σύνδεσης.
Αν σπάσει η αλυσίδα (βγει μια ενδιάμεση μονάδα εκτός) αποσυνδέονται οι επόμενοι.

Βασική προυπόθεση της αναγραφόμενης ΜΑΧ απόστασης/εμβέλειας σύδεσης 2 μονάδων μεταξύ τους ,είναι η "οπτική επαφή"
(να μην υπάρχουν σταθερά εμπόδια μεταξύ τους δηλ)

Αναγράφονται όλα αναλυτικά στα specs ,και ισχύουν ,γιατί αν δεν...θα ήταν η ΧΑΡΑ του μυνητή ΑμερικΛάνου.
 

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χαλκίδα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
vstrom dl650
Αν και είμαι ικανοποιημένος με την SENA, κάποια στιγμή θελω να δομικάσω και το Helmchat... (διαθέσιμο για android στο play store)
HelmChat.eu - Free motorcycle group chat software for headsets

Είναι free, πρέπει να έχεις android phone, mobile δεδομένα και ένα οποιοδήποτε bluetooth headset (αυτό που θα χρησιμοποιούσες για να ακούς gps οδηγίες).

Λόγω μηδενικού κόστους θα μπορούσε να αποτελέσει μια καλή backup επιλογή για επικοινωνία μεγάλων αποστάσεων.
Όσο φθηναίνουν τα data plan και τα δίκτυα κινητής έχουν καλύτερη κάλυψη θα δούμε περισσότερες τέτοιες επιλογές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Οι συσκευές επικοινωνίας bluetooth για μοτο που κυκλοφορούν ,μπορούν να φτάσουν σε εμβέλεια τις αποστάσεις που αναφέρονται στο manual ,κατόπιν σύζευξης διαδοχικών συσκευών μεταξύ τους.
Συνδέεται η 1η με την 2η ,η 2η με την 3η ,κοκ...
Λειτουργούν σαν αναμεταδότες μεταξύ τους.
Με αυτό τον τρόπο μπορούν να φτασουν την ΜΑΧ αναγραφόμενη απόσταση σύνδεσης.
Αν σπάσει η αλυσίδα (βγει μια ενδιάμεση μονάδα εκτός) αποσυνδέονται οι επόμενοι.

Βασική προυπόθεση της αναγραφόμενης ΜΑΧ απόστασης/εμβέλειας σύδεσης 2 μονάδων μεταξύ τους ,είναι η "οπτική επαφή"
(να μην υπάρχουν σταθερά εμπόδια μεταξύ τους δηλ)

Αναγράφονται όλα αναλυτικά στα specs ,και ισχύουν ,γιατί αν δεν...θα ήταν η ΧΑΡΑ του μυνητή ΑμερικΛάνου.
Ενα μονο ζευγος πομπού (με ισχύ στα 20dbm και κερδος 10dbi) δεκτη ( με ευαισθησία -98dbm και κερδος 10dbi) σε bluetooth με PHY LE 1M έχει ακτινα επικοινωνίας 1100-1600 μετρα.
Οι λογοι που οι χρηστες δεν βλέπουν τις τιμές αυτες έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες.
 
Reactions: STF

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Nasos
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000, 2011
Πάντως η cardo που έχω κοντά στα δεκατρία χρονια, έχει εμβέλεια κοντά στα πενήντα μέτρα. Καλή ακουστική όμως σε αυτήν την απόσταση. Εκεί που χάνει το σήμα, είναι οταν στρίβει σε στροφή κάποιος από τους δύο μας και δεν υπάρχει "οπτική" επαφη. Όχι από δέντρα κτλ, αλλά από βράχους ή χώμα.
Τώρα, ύστερα από τόσα χρόνια, θα έχουν βελτιωθεί πολύ και σίγουρα δεν θα είναι πενήντα μέτρα.
Αυτό που πρέπει να τονίσω και είναι ΒΑΣΙΚΟ, η cardo που είχα και έχω ακόμα όπως είπα, δεν είναι για επικοινωνία μεταξύ μηχανών, αλλά οδηγου-συνεπιβατη. Δοκιμή είχαμε κάνει τότε, και βάλαμε την συσκευή του συνεπιβάτη, στου φίλου μου το κρανος για να δούμε μήπως και ακουγομαστε. Ε, μέχρι την απόσταση που ανέφερα πριν, ακουγομαστε μια χαρά.
Οι σημερινές που είναι φτιαγμένες όντως για επικοινωνία οδηγού με οδηγό, θεωρώ ότι θα έχουν σίγουρα μεγάλη εμβέλεια (μιας και είναι φτιαγμένες για αυτό). Δεν μπορώ να έχω γνώμη για την απόσταση, αλλά σίγουρα θα κάνουν τρομερή δουλειά!!!
Σύμφωνα με το τεστ, που δεν έχω κάνει ο ίδιος, 410 μέτρα εμβέλεια έχει, με οπτική επαφή, κάτι που από μόνο του είναι εξαιρετικό για bt.
Και σαφώς κάνουν τρομερή δουλειά σε όλους τους υπόλοιπους τομείς και στη δική μου περίπτωση που είμαστε ένα ζευγάρι με μία μηχανή για ταξίδια και ενδεχομένως 2 μηχανές για εξάσκηση οδήγησης (της γυναίκας), θα είναι άψογο.
Αλλά δεν ήταν εκεί το ζήτημά μου, ενοχλήθηκα από αυτό που θεωρώ κοροϊδία.

Υπάρχει κάτι πολύ απλό που ένα τμήμα μάρκετινγκ ξερει.Ότι ο καταναλωτής δεν ενδιαφέρεται για τεχνικες λεπτομέρειες που δεν καταλαβαίνει. Δυστυχώς το bluetooth δεν ειναι FM για να μπορει να εξηγηθεί σε μια παράγραφο. Και ο καταναλωτής δεν πρόκειται ποτε να καταλάβει το κοστος και τις εργατοώρες που κρύβονται πισω από μια λέξη "bluetooth". Οπότε στρέφεται στο απλό : Οσο μεγαλύτερη απόσταση τοσο καλυτερα.
Μπορεί και να το μεταφράζω λάθος αυτό το μήνυμα, αλλά ευχαριστώ που υποθέτεις ότι δεν καταλαβαίνω. Ελαφρώς αυθαίρετη η υπόθεσή σου, αλλά δεν πειράζει.
Το ζήτημα δεν είναι η εμβέλεια του bt ή της συγκεκριμένης συσκευής. Τα 410 μέτρα για εμένα είναι απόλυτα αρκετά. Όπως έγραψα (αρκετά καθαρά θεωρώ, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος) με ενοχλεί η κοροϊδία. Γιατί στα συνοπτικά specs δεν λέει 410 μέτρα και 1,2 km υπό ιδανικές συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας, υγρασία α%, ηλιοφάνεια και πανσέληνο την προηγούμενη νύχτα για να πιάσει το ξόρκι, λέει σκέτο up to 1,2 km. Και αυτό που είναι πολύ απλό και το τμήμα μάρκετινγκ ξέρει καλά είναι ότι μπορείς να κρύψεις πολλή κοροϊδία πίσω από ότι ένας ισχυρισμός δεν είναι "τεχνικά λάθος" αν δεν είναι επαρκώς ξεκάθαρος στο πακέτο αλλά διευκρινίζεται στα ψιλά γράμματα. Έχουν κλείσει σπίτια τα ψιλά γράμματα, μην τα ξεχνάμε αυτά, ε; Σε κάθε περίπτωση, δεν έχω διάθεση για διαδικτυακή διαφωνία, στο χαλαρό συζητάμε και όσο περισσότερο με διάθεση χαβαλέ γίνεται, αλλά όπως λες κι εσύ, οι λόγοι για τους οποίους οι χρήστες δεν βλέπουν αυτές τις τιμές (και που πιθανώς δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να τις δουν ποτέ εκτός εργαστηρίου) έχουν να κάνουν με πολλούς παράγοντες, ο κυριότερος απ' τους οποίους είναι κατά το μάλλον ή ήττον... η πραγματικότητα.

Οι συσκευές επικοινωνίας bluetooth για μοτο που κυκλοφορούν ,μπορούν να φτάσουν σε εμβέλεια τις αποστάσεις που αναφέρονται στο manual ,κατόπιν σύζευξης διαδοχικών συσκευών μεταξύ τους.
Συνδέεται η 1η με την 2η ,η 2η με την 3η ,κοκ...
Λειτουργούν σαν αναμεταδότες μεταξύ τους.
Με αυτό τον τρόπο μπορούν να φτασουν την ΜΑΧ αναγραφόμενη απόσταση σύνδεσης.
Αν σπάσει η αλυσίδα (βγει μια ενδιάμεση μονάδα εκτός) αποσυνδέονται οι επόμενοι.

Βασική προυπόθεση της αναγραφόμενης ΜΑΧ απόστασης/εμβέλειας σύδεσης 2 μονάδων μεταξύ τους ,είναι η "οπτική επαφή"
(να μην υπάρχουν σταθερά εμπόδια μεταξύ τους δηλ)

Αναγράφονται όλα αναλυτικά στα specs ,και ισχύουν ,γιατί αν δεν...θα ήταν η ΧΑΡΑ του μυνητή ΑμερικΛάνου.
Το mesh δεν είναι αυτό που περιγράφεις; Το packtalk μοντέλο της Cardo έχει mesh, η freecom νομίζω δεν έχει.
Αν και είμαι ικανοποιημένος με την SENA, κάποια στιγμή θελω να δομικάσω και το Helmchat... (διαθέσιμο για android στο play store)
HelmChat.eu - Free motorcycle group chat software for headsets

Είναι free, πρέπει να έχεις android phone, mobile δεδομένα και ένα οποιοδήποτε bluetooth headset (αυτό που θα χρησιμοποιούσες για να ακούς gps οδηγίες).

Λόγω μηδενικού κόστους θα μπορούσε να αποτελέσει μια καλή backup επιλογή για επικοινωνία μεγάλων αποστάσεων.
Όσο φθηναίνουν τα data plan και τα δίκτυα κινητής έχουν καλύτερη κάλυψη θα δούμε περισσότερες τέτοιες επιλογές.
Αυτό μου φαίνεται ότι θα το δοκιμάσω το επόμενο σαββατοκύριακο κιόλας!!! Ευχαριστώ πολύ!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Ακόμα και στο mesh πολλοί λένε ότι έχουν dropouts που λύνονται μόνο με επανεκκίνηση και ξόρκια, όπως επίσης το "συνδέεται με όλα τα BT όλων των εταιριών" είναι μισο-αληθές.

Το θέμα είναι να δουλεύει επαρκώς σωστά.

Πολλοί γράφουν ότι συσκευές δεν είναι αρκετά στεγανές και χαλάνε στην βροχή, το οποίο είναι σοβαρό ζήτημα όταν δίνεις ένα 300άρι την μονάδα.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Μπορεί και να το μεταφράζω λάθος αυτό το μήνυμα, αλλά ευχαριστώ που υποθέτεις ότι δεν καταλαβαίνω. Ελαφρώς αυθαίρετη η υπόθεσή σου, αλλά δεν πειράζει.
Ηταν γενικό σχόλιο και οχι προσωπικό.
Και αναφέρομαι κυρια στο γεγονός ότι η εταιρίες ψάχνοντας τρόπο προώθησης για εξελιγμένα τεχνολογικά προιόντα που δεν εχουν εμφανείς διαφορές με προηγούμενες εκδοσεις τους στο ευρύ κοινό χρησιμοποιούν υπεραπλουστευσεις για τις δυνατότητες των προϊόντων που μπορεί να είναι παραπλανητικές.
Παρόλα αυτά εγώ θεωρω οτι ενα μερίδιο ευθύνης έχει και ο καταναλωτής διότι αν δέχεται σαν ντεφάκτο αληθινή την πληροφορία της διαφήμισης μπαίνει οικιοθελώς στην λογική του μάρκετινγκ.
Δυστυχώς η τεχνολογία απομακρύνεται πολύ από την μέση γνώση ακόμα και για ανθρωπους που έχουν επαγγελματική ενασχόληση με συναφή αντικείμενα. Οπότε είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς τι ισχύει και τι είναι μάρκετινγκ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Να σου πω που διαφωνώ με αυτό. Λέει η εταιρία "γραμμή ως 24Μbps" για παράδειγμα, στο πολύπαθο ίντερνετ.

Πως ξέρεις τι πιάνει σπίτι σου;

Δεν ξέρεις μέχρι να αγοράσεις και να σου πουν "λατρεμένε πελάτη 2 και πολλά σου είναι, φίλα μας και τα χέρια που φτάνει ο χαλκός στο σπίτι σου".

Ομοίως και με τα ακουστικά. "Ως 1.2 χιλιόμετρα στην έρημο χωρίς αμμόλοφους, μεσημέρι χωρίς υγρασία, χωρίς αέρα να σηκώνει άμμο και με την κεραία σηκωμένη" σε πραγματικές συνθήκες... Ποιές είναι οι πραγματικές του καθ' ενός; Άλλος μιλάει στην εντουράδα, άλλος στο κυνηγητό στο βουνό, άλλος στην πόλη, δεν υπάρχουν "πραγματικές συνθήκες" να σου πουν με ακρίβεια. Οπότε πετάνε ένα θεωρητικό ανέφικτο νούμερο και ως καταναλωτής μόνο από άλλους χρήστες στο ίντερνετ μπορείς να μάθεις πως δουλεύει εκεί που το θες. Και σε άλλες χώρες που δεν είναι μπανανίες μπορείς να αγοράσεις και αν δεν κάνει αυτό που θες, να το γυρίσεις πίσω και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Nasos
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000, 2011
Ηταν γενικό σχόλιο και οχι προσωπικό.
Και αναφέρομαι κυρια στο γεγονός ότι η εταιρίες ψάχνοντας τρόπο προώθησης για εξελιγμένα τεχνολογικά προιόντα που δεν εχουν εμφανείς διαφορές με προηγούμενες εκδοσεις τους στο ευρύ κοινό χρησιμοποιούν υπεραπλουστευσεις για τις δυνατότητες των προϊόντων που μπορεί να είναι παραπλανητικές.
Παρόλα αυτά εγώ θεωρω οτι ενα μερίδιο ευθύνης έχει και ο καταναλωτής διότι αν δέχεται σαν ντεφάκτο αληθινή την πληροφορία της διαφήμισης μπαίνει οικιοθελώς στην λογική του μάρκετινγκ.
Δυστυχώς η τεχνολογία απομακρύνεται πολύ από την μέση γνώση ακόμα και για ανθρωπους που έχουν επαγγελματική ενασχόληση με συναφή αντικείμενα. Οπότε είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς τι ισχύει και τι είναι μάρκετινγκ.
Δεν ξέρω αν είχες διαβάσει και το πρώτο μου μήνυμα στο οποίο έθετα την ερώτηση για την F4+, αλλά ήδη εκεί έγραφα "πώς το υλοποιούν αυτό με bt, δεν το έχω καταλάβει" (ή κάπως έτσι). Δεν έχω σπουδάσει επικοινωνίες, αλλά με τα λίγα που έχω διαβάσει, ψάξει και κυρίως βιώσει από άλλες συσκευές, το 1,2 km με bluetooth σε πραγματικές συνθήκες μόνο στα πιο υγρά μου όνειρα θα μπορούσα να το φανταστώ.
Από εκεί και μετά, θεωρώ ξεκάθαρα ότι το up to 1,2 km δηλώνει ότι σε θεωρούν κορόιδο γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει περίπτωση να τα δεις αυτά τα 1,2 km. Το ότι κάποιοι καταναλωτές ενθουσιάζονται απ' τα νούμερα και ψαρώνουν, είναι άλλο ζήτημα, όμως όχι, δεν θα ρίξω ευθύνη στον καταναλωτή που είτε λόγω έλλειψης γνώσης ή αντίληψης ή και απλά αν θες χρόνου (δεν έχουν όλοι ίσως το χρόνο που έχουμε εμείς να ψάχνουμε reviews και να συζητάμε για να βρούμε άκρη) εμπιστεύεται τους κατασκευαστές.

Επίσης είμαι γενικά αλλεργικός στο μάρκετινγκ και είναι βαρβάτη αλλεργία που δεν μου περνάει ούτε με αντιισταμινικά, ούτε καν με ενέσεις, γι' αυτό και ξενέρωσα τόσο.

Να σου πω που διαφωνώ με αυτό. Λέει η εταιρία "γραμμή ως 24Μbps" για παράδειγμα, στο πολύπαθο ίντερνετ.

Πως ξέρεις τι πιάνει σπίτι σου;

Δεν ξέρεις μέχρι να αγοράσεις και να σου πουν "λατρεμένε πελάτη 2 και πολλά σου είναι, φίλα μας και τα χέρια που φτάνει ο χαλκός στο σπίτι σου".

Ομοίως και με τα ακουστικά. "Ως 1.2 χιλιόμετρα στην έρημο χωρίς αμμόλοφους, μεσημέρι χωρίς υγρασία, χωρίς αέρα να σηκώνει άμμο και με την κεραία σηκωμένη" σε πραγματικές συνθήκες... Ποιές είναι οι πραγματικές του καθ' ενός; Άλλος μιλάει στην εντουράδα, άλλος στο κυνηγητό στο βουνό, άλλος στην πόλη, δεν υπάρχουν "πραγματικές συνθήκες" να σου πουν με ακρίβεια. Οπότε πετάνε ένα θεωρητικό ανέφικτο νούμερο και ως καταναλωτής μόνο από άλλους χρήστες στο ίντερνετ μπορείς να μάθεις πως δουλεύει εκεί που το θες. Και σε άλλες χώρες που δεν είναι μπανανίες μπορείς να αγοράσεις και αν δεν κάνει αυτό που θες, να το γυρίσεις πίσω και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.
Ακριβώς αυτό, και ειδικά αυτό με το ίντερνετ το έχω νιώσει στο πετσί μου στο σπίτι μου στην Κρήτη. Αλλά είναι εκτός θέματος και δεν το περιγράφω.
Επίσης επιβεβαιώνω ότι όντως αν ένα προϊόν δεν σου κάνει, το γυρίζεις πίσω (εντός χρονικού ορίου) και παίρνεις πίσω τα λεφτά σου.

Εν πάση περιπτώσει, να ξαναπώ για να μη φαίνομαι βλαμμένος, δεν θεωρώ (απ' αυτά που είδα) κακό προϊόν το Freecom, ούτε πιστεύω ότι δεν με καλύπτουν τα specs του. Γαμάτο είναι σίγουρα, έχει άλλες τρομερές λειτουργίες (σαφώς και αντιλαμβάνομαι και εκτιμώ τις εργατοώρες που υπάρχουν και πίσω απ' το πρωτόκολλο και πίσω απ' την υλοποίηση) και ο μόνος λόγος για τον οποίο ξενέρωσα είναι η μαρκετινίστικη παπάτζα του 1,2 km, την οποία παρεμπιπτόντως έχουν όλοι οι κατασκευαστές απ' ότι είδα, γεγονός που με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι όλοι γράφουν το θεωρητικό max του πρωτοκόλλου και από εκεί και μετά άσε τον καταναλωτή να κουρεύεται.

For the record, δοκίμασα ήδη με τη γυναίκα το HelmChat (όχι πάνω στη μηχανή ωστόσο) και είδα ότι για αυτό που το θέλουμε στην παρούσα φάση, είναι τρρρρρρρομερό! (βέβαια για τους 2 μας και ένα απλό skype θα έκανε - περισσότερα άτομα στην παρέα θα κάνει τρομερή δουλειά το helmchat). Όταν με το καλό θα ανοίξουν τα σύνορα και θα ξεκινήσουμε τις μεγαλύτερες διαδρομές, θα παίξει μάλλον ένα Freecom, για να έχουμε και τα υπόλοιπα features στη διάθεσή μας.

:)
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Να σου πω που διαφωνώ με αυτό. Λέει η εταιρία "γραμμή ως 24Μbps" για παράδειγμα, στο πολύπαθο ίντερνετ.

Πως ξέρεις τι πιάνει σπίτι σου;

Δεν ξέρεις μέχρι να αγοράσεις και να σου πουν "λατρεμένε πελάτη 2 και πολλά σου είναι, φίλα μας και τα χέρια που φτάνει ο χαλκός στο σπίτι σου".

Ομοίως και με τα ακουστικά. "Ως 1.2 χιλιόμετρα στην έρημο χωρίς αμμόλοφους, μεσημέρι χωρίς υγρασία, χωρίς αέρα να σηκώνει άμμο και με την κεραία σηκωμένη" σε πραγματικές συνθήκες... Ποιές είναι οι πραγματικές του καθ' ενός; Άλλος μιλάει στην εντουράδα, άλλος στο κυνηγητό στο βουνό, άλλος στην πόλη, δεν υπάρχουν "πραγματικές συνθήκες" να σου πουν με ακρίβεια. Οπότε πετάνε ένα θεωρητικό ανέφικτο νούμερο και ως καταναλωτής μόνο από άλλους χρήστες στο ίντερνετ μπορείς να μάθεις πως δουλεύει εκεί που το θες. Και σε άλλες χώρες που δεν είναι μπανανίες μπορείς να αγοράσεις και αν δεν κάνει αυτό που θες, να το γυρίσεις πίσω και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.
Όπως έγραψε και ο nasosrr νομίζω ότι η μόνη λύση σε αυτό είναι η επιστροφή του προϊόντος και η ενημέρωση πριν την αγορα.

Δεν ξέρω αν είχες διαβάσει και το πρώτο μου μήνυμα στο οποίο έθετα την ερώτηση για την F4+, αλλά ήδη εκεί έγραφα "πώς το υλοποιούν αυτό με bt, δεν το έχω καταλάβει" (ή κάπως έτσι). Δεν έχω σπουδάσει επικοινωνίες, αλλά με τα λίγα που έχω διαβάσει, ψάξει και κυρίως βιώσει από άλλες συσκευές, το 1,2 km με bluetooth σε πραγματικές συνθήκες μόνο στα πιο υγρά μου όνειρα θα μπορούσα να το φανταστώ.
Από εκεί και μετά, θεωρώ ξεκάθαρα ότι το up to 1,2 km δηλώνει ότι σε θεωρούν κορόιδο γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει περίπτωση να τα δεις αυτά τα 1,2 km. Το ότι κάποιοι καταναλωτές ενθουσιάζονται απ' τα νούμερα και ψαρώνουν, είναι άλλο ζήτημα, όμως όχι, δεν θα ρίξω ευθύνη στον καταναλωτή που είτε λόγω έλλειψης γνώσης ή αντίληψης ή και απλά αν θες χρόνου (δεν έχουν όλοι ίσως το χρόνο που έχουμε εμείς να ψάχνουμε reviews και να συζητάμε για να βρούμε άκρη) εμπιστεύεται τους κατασκευαστές.

Επίσης είμαι γενικά αλλεργικός στο μάρκετινγκ και είναι βαρβάτη αλλεργία που δεν μου περνάει ούτε με αντιισταμινικά, ούτε καν με ενέσεις, γι' αυτό και ξενέρωσα τόσο.



Ακριβώς αυτό, και ειδικά αυτό με το ίντερνετ το έχω νιώσει στο πετσί μου στο σπίτι μου στην Κρήτη. Αλλά είναι εκτός θέματος και δεν το περιγράφω.
Επίσης επιβεβαιώνω ότι όντως αν ένα προϊόν δεν σου κάνει, το γυρίζεις πίσω (εντός χρονικού ορίου) και παίρνεις πίσω τα λεφτά σου.

Εν πάση περιπτώσει, να ξαναπώ για να μη φαίνομαι βλαμμένος, δεν θεωρώ (απ' αυτά που είδα) κακό προϊόν το Freecom, ούτε πιστεύω ότι δεν με καλύπτουν τα specs του. Γαμάτο είναι σίγουρα, έχει άλλες τρομερές λειτουργίες (σαφώς και αντιλαμβάνομαι και εκτιμώ τις εργατοώρες που υπάρχουν και πίσω απ' το πρωτόκολλο και πίσω απ' την υλοποίηση) και ο μόνος λόγος για τον οποίο ξενέρωσα είναι η μαρκετινίστικη παπάτζα του 1,2 km, την οποία παρεμπιπτόντως έχουν όλοι οι κατασκευαστές απ' ότι είδα, γεγονός που με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι όλοι γράφουν το θεωρητικό max του πρωτοκόλλου και από εκεί και μετά άσε τον καταναλωτή να κουρεύεται.

For the record, δοκίμασα ήδη με τη γυναίκα μου το HelmChat (όχι πάνω στη μηχανή ωστόσο) και είδα ότι για αυτό που το θέλουμε στην παρούσα φάση, είναι τρρρρρρρομερό! (βέβαια για τους 2 μας και ένα απλό skype θα έκανε - περισσότερα άτομα στην παρέα θα κάνει τρομερή δουλειά το helmchat). Όταν με το καλό θα ανοίξουν τα σύνορα και θα ξεκινήσουμε τις μεγαλύτερες διαδρομές, θα παίξει μάλλον ένα Freecom, για να έχουμε και τα υπόλοιπα features στη διάθεσή μας.

:)
Διαβαζοντας το αρχικό σου πόστ και την ακολουθία των μηνυμάτων αλλά και μέσα από την δικιά μου αναζήτηση για bt ενδοεπικοινωνία εκανα το πρώτο σχόλιο.

Ακομα και για μενα που είμαι και καλά του χώρου της ηλεκτρονικής μπορώ να πώ ότι το δελεαρ του μαρκετινγκ ειναι μεγάλο. Ισως να πέφτω και θυμα της εκ των έσω γνώσης κάποιον πραγμάτων. Οταν πηρα την πρώτη bt ενδοεπικοινωνία το πρώτο που με τράβηξε ήταν το θέμα της απόστασης. Όπως λές και εσύ έαν εχει εμβέλεια 600 μετρα φαντάσου πόσο καλά θα ακούγεται μεταξύ επιβάτη συνεπιβάτη.
Και τελικα για αυτο τον σκοπό ήταν παραπάνω άπο οκ.

Πληροφοριακά όμως όπως έγραψα και στον ελ-γατο εγώ θεωρώ ότι το θεωρητικό max (οπως αναγραφεται σε διάφορες συσκευες : με οπτικη επαφή σε ανοιχτό χωρο) ειναι εφικτό.
Το αν αυτο πρέπει να είναι το κυρίαρχο στοιχείο για την επιλογή είναι θέμα του καταναλωτή. Και για αυτο θεωρώ ότι έχει μερίδιό στην ευθύνη.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Δεν είναι θέμα μάρκετινγκ, απλά το μάρκετινγκ υπόσχεται μέχρι εκεί που μπορεί να εξαντληθεί μια δυνατότητα υπό ιδανικές συνθήκες και αυτές οι συνθήκες σίγουρα δεν είναι εργαστηριακές αλλά πραγματικές, απλά ταυτοχρόνως είναι και σπάνιες. Αυτό δεν είναι κάτι καινούριο, υπάρχει από τότε που κατασκευάστηκε το πρώτο καταναλωτικό προϊόν. Στην εποχή της πληροφόρησης είναι εύκολο αν ψαχτεί κανείς να βρει ποια είναι τα όρια του marketing το οποίο σας διαβεβαιώνω πως σπάνια λέει ψέματα, γιατί αλλιώς κάθε εταιρεία θα ήταν ευάλωτη σε αγωγές. Το αν στα πασάρει με τις μισές πληροφορίες ή τις κατά συνθήκη αλήθειες είναι άλλο θέμα. Όπως έγραψα, ζούμε στην εποχή της πληροφορίας και αυτό είναι που μας επιτρέπει να τσαντιζόμαστε με το marketing και ναι... θέλει φίλτρα κάθε επιλογή, ψάχνοντας απλά ανακαλύπτεις και τα κομμάτια του παζλ που λείπουν.

Από εκεί και πέρα στο θέμα μας, πρέπει απλά να αποδεχθούμε ότι έτσι λειτουργούν τα ραδιοκύματα και ότι επηρεάζονται από πολλές συνθήκες και όσο πιο καλή είναι -η απαραίτητη σε μια μοτοσυκλέτα- ποιότητα του ήχου τόσο πιο επιρρεπές είναι το σήμα και όσο πιο δυνατό θέλεις να είναι το σήμα τόσο μεγαλύτερη είναι η ανάγκη για ενέργεια (επίσης ανασταλτικό στο στήσιμο μιας τέτοιας συσκευής). Αυτό είναι κανόνας από την εποχή των συμβατικών ασυρμάτων και ισχύει και για τα bluetooth. Αν επικοινωνούσαμε με πομποδέκτες HF χαμηλής ισχύος θα είχαμε μεταξύ μα σήμα ακόμη και αν είμαστε στα δυο άκρα της χώρας αλλά δε θα καταλαβαινόμασταν από το εύρος των παρασίτων.

Εν προκειμένω, όπως λίγο-πολύ όλοι παραδεχόμαστε αν σήμερα καταφέρνουμε να έχουμε επικοινωνία με "σήμα" καμπάνα στα 300 μέτρα -με τέτοιες συσκευές/παπαράκια- αυτό είναι απλά κάτι υπέροχο.

Μην παρεξηγηθώ, δεν αντιπαρατίθεμαι την άποψη μου καταθέτω με κάποιες ελάχιστες γνώσεις που έχω σχετικές με το φάσμα των ραδιοσυχνοτήτων οι οποίες φυσικά περισσεύουν στο μέσο άνθρωπο όπως συμβαίνει για κάθε τι εξειδικευμένο.
 

bebes

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
V-strom 650
Προσωπικα, μόλις πηρα την cardo freedcom 2+.
Απ'οσο κατάλαβα, για επικοινωνία μονο με τον συνεπιβάτη υπάρχουν και πιο φτηνες λύσεις.

Ψάχνοντας (σε θεωρητικό επίπεδο) πάνω απο δυο μηνες, ενας απο τους λόγους που διαλεξα την cardo, είναι το οτι βρισκω πολλέ πληροφορίες στο ιντερνετ, δοκιμες, κριτικές, tutorials κλπ.
Ο άλλος λόγος ήταν οτι χθές (Μ.Πέμπτη) που αποφάσισα οτι θα έπαιρνα ενδοεπικοινωνία, η συγκεκριμένη ήταν ετοιμοπαράδοτη :yew:, πηγα με τα δυο κράνη, μου την εγκατέστησαν και ολα καλά
Μεθάυριο θα κανω μια μακρυα βόλτα να την τσεκάρω
Οι ενδοεπικοινωνίες δοκιμάστηκαν σε μια βόλτα 6 ωρών, όταν λειτουργούν κανονικά ειναι ωραία. Ακουγομαστε δυνατα και καθαρα ακόμα και με ανοιχτή τη ζελατίνα.

Βλέπω όμως οτι μετά απο κάποια ώρα λειτουργίας άρχισαν να κάνουν διακοπές.
Στην αρχή μόνο της γυναίκας, αλλά κάποια στιγμή και το δικό μου.
Μετά δούλευαν κανονικά, αλλά κατα διαστήματα κανει πάλι κάποιες διακοπές.

Στης γυναίκας τις διακοπες τις κατάλαβα ήδη σε μια δοκιμη στο σπίτι, οπότε πηγα στο κατάστημα και μου άλλαξαν μικρόφωνο.
Φαίνεται όμως οτι δεν ειναι αυτό το πρόβλημα.

Αυριο θα τσεκάρω τις συνδέσεις των καλωδίων στο κράνος, και αν συνεχίσει το πρόβλημα θα παω απο κει που τα πηρα να τα τσεκάρω.
Η εύκολη (και "επιθυμητή") λύση, είναι να μην κάνουν καλή επαφή κάποιες συνδέσεις των καλωδίων μέσα απο τα μαξιλαράκια του κράνους. Ηδη τα τσέκαρα λίγο μήπως διορθωθεί η κατάσταση.

Επιπλέον, στης γυναίκας το κράνος (LS2), οι θέσεις που υπάρχουν για τα ηχεία της ενδοεπικοινωνίας είναι ρηχές και πιέζονται πολύ τα πτερύγια των αυτιών της. Θα πρέπει να βρω πιο λεπτά ηχεία, ή να σκάψω λίγο το φελιζόλ.
Στο δικο μου Shoei οι θέσεις είναι βαθιές.
 
Top Bottom