καμμια σχεση, η εξατμιση εχει πολυ μικρη επιδραση σε σχεση με τις επιδρασεις της εισαγωγης, οι οποιες δινουν καθοριζουν την ποσοτητα του καυσιμου που θα τραβηξει ο κινητηρας απο το καρμπυρατερ...τεσπα, υπαρχει μεγαλη συγχυση με τα καρμπς βλεπω, οποτε καποια στιγμη οταν βρω χρονο (και κουραγιο) θα προσπαθησω να ανοιξω ενα θεμα εξηγωντας μερικα πραγματακια μιας και υπαρχει ακομα κοσμος που ασχολειται με αυτες τις παλιατζουρεςΦιλτρο και εξατμιση το ιδιο αποτελεσμα εχουν οσον αφορα ενα καρμπυρατερ, περισσοτερο αερα στη μοναδα του χρονου. Τεσπα, θα μαθουμε αυριο απο τον επαγγελματια που θα παει ο Γιαννης γιατι κι εγω απο χομπυ το κανω.
Ναι αυτά τα λάστιχα είναι καινούργια σχεδόν.Τι λαστιχα φορουσε στη δυναμομετρηση? Τα Dunlop που φαινονται στις φωτο?
H αλυσιδα ειναι καινουρια ή εχει χιλιομετρα? Ο-ρινγκ φανταζομαι.
Για τα λαστιχα ρωταω γιατι εαν ηταν τακουνατα θα ειχες μεγαλες απωλειες. Αλλα τα συγκεκριμενα ειναι ψιλονορμαλ.Ναι αυτά τα λάστιχα είναι καινούργια σχεδόν.
Η αλυσίδα είναι με o ring και είναι για αλλαγή.
Όχι ξεκινάει με ZDCRD08Α ποια η διαφορα του Β;Για τα λαστιχα ρωταω γιατι εαν ηταν τακουνατα θα ειχες μεγαλες απωλειες. Αλλα τα συγκεκριμενα ειναι ψιλονορμαλ.
Γενικα ειναι χαμηλη η δυναμομετρηση, απο 45 μαμα με τοση δουλεια και ανοιχτη εξατμιση επρεπε να δεις τουλαχιστον 40.
Μηπως ο αριθμος πλαισιου σου ξεκιναει απο ZDCRD08B...........?
Tα Β ειναι αυτα που ερχονταν φιμωμενα απο εργοστασιο για Α1 διπλωμα. Συνηθως μια μηχανη με αλυσιδα και φυσιολογικα λαστιχα εχει περιπου 7 με 10% απωλειες απο στροφαλο σε τροχο, αλλα ναι, σιγουρα παιζει και το δυναμομετρο, αφου στην ουσια για να ξερεις τι πραγματικα εχει παιχτει ηθελες μια δυναμομετρηση πριν -προτου καν αλλαξεις την εξατμιση- ωστε να εχεις μπουσουλα. Ενα δυναμομετρο με ενα νουμερο σκετο δεν λεει κατι. Οι καμπυλες παντως ειναι μια χαρα και αφου εσυ λες οτι το νιωθεις καλυτερο τοτε δεν υπαρχει θεμα!Όχι ξεκινάει με ZDCRD08Α ποια η διαφορα του Β;
Τα 40 μου φαίνονται πολλά. 44 δίνει η honda, εξάτμιση φίλτρο να πούμε συν δύο άλογα 46, δε γίνεται οι απώλειες να είναι μόνο 6 άλογα.
Ενα xr 650l με φίλτρο εξάτμιση και Κιτ καρμπ 36,5 είδα ίντερνετικα. Παίζει και το δυναμομετρο βέβαια.