Επισκευή KTM 990 ADV

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Αυτό!!! Φαίνεται το δοχείο αζώτου ,μαζί με το ρυθμιστικό της υδρ.προφόρτισης ,να στρέφεται (ελάχιστα) δεξιά-αριστερά.

Σταμάτη ,απ'ότι βλέπω ,όλα τα άλλα αμορτισέρ έχουν flexibility ,εκτός απ'το δικό σου.
Να το κοιτάξεις φίλε...Πρέπει να'χεις θέμα. :p:laugh:
το (ελαχιστα) ηταν η λεξη κλειδι :Dok κουνιεται κουνιεται :wacky:......και όχι από σεισμο χα χα .παμε παρακατω!:banghead:
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Άλλος για κούνημααααααααα....:roflmao:
....Τώρα που γυρίζει.....
....Για περάστε....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
ΚΤΜ λεμεναι.............και τα μυαλά στα κάγκελα !!!!!!!!!!!!! :sneaky:
Ειδήσεις-Austria TV1:
Μαζικά Έλληνες πολίτες κατεβαίνουν σε χώρους στάθμευσης, γκαράζ, πεζοδρόμια, βάζουν τα χέρια τους στα ενδότερα συγκεκριμένων πορτοκαλί δικύκλων και προσπαθούν -ανεπιτυχώς- σε στάση κτηνοτρόφου να τις αρμέξουν με διάφορες περιστροφικές ή άλλες δονητικές κινήσεις. Η επιδημία γνωστή στην Ελλάδα ως "νόσος των ελατηρίων" ή λατινικά "El Gatto-spring tilt" απασχολεί την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα...

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ειδήσεις-Austria TV1:
Μαζικά Έλληνες πολίτες κατεβαίνουν σε χώρους στάθμευσης, γκαράζ, πεζοδρόμια, βάζουν τα χέρια τους στα ενδότερα συγκεκριμένων πορτοκαλί δικύκλων και προσπαθούν -ανεπιτυχώς- σε στάση κτηνοτρόφου να τις αρμέξουν με διάφορες περιστροφικές ή άλλες δονητικές κινήσεις. Η επιδημία γνωστή στην Ελλάδα ως "νόσος των ελατηρίων" ή λατινικά "El Gatto-spring tilt" απασχολεί την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα...

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
:pointu::pointu::pointu:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
το (ελαχιστα) ηταν η λεξη κλειδι :Dok κουνιεται κουνιεται :wacky:......και όχι από σεισμο χα χα .παμε παρακατω!:banghead:
ΟΚ Σταμάτη ,αφού κουνιέται κ το δικό σου ,ηρέμησε ρε φίλε ,όλα καλά. :p
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ειδήσεις-Austria TV1:
Μαζικά Έλληνες πολίτες κατεβαίνουν σε χώρους στάθμευσης, γκαράζ, πεζοδρόμια, βάζουν τα χέρια τους στα ενδότερα συγκεκριμένων πορτοκαλί δικύκλων και προσπαθούν -ανεπιτυχώς- σε στάση κτηνοτρόφου να τις αρμέξουν με διάφορες περιστροφικές ή άλλες δονητικές κινήσεις. Η επιδημία γνωστή στην Ελλάδα ως "νόσος των ελατηρίων" ή λατινικά "El Gatto-spring tilt" απασχολεί την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα...

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
Άμεση ανταπόκριση λέμε...!!!
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Είδα ότι:
1. Το ελατήριο έχει πετάξει σκουριά.
2. Η μηχανή θέλει πλύσιμο.
3. Η αλυσίδα λάδωμα.
4. Ο λασπωτήρας είναι φαγωμένος από την αλυσίδα.

Δεν κατάφερα να δω:
1. Αν ο λασπωτήρας έχει λιμάρει το ψαλίδι.
2. Αν κουνιέται το ελατήριο.

Βασικά δεν χώραγαν τα χέρια μου! Τουλάχιστον όχι χωρίς να λερωθώ. Με το 1 χέρι που κατάφερα τελικά να περάσω από την δεξιά μεριά δεν κούναγε τίποτα.

Βρε τι πάθαμε....

_________________
Ντακάρετε-φον
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Είχα βάλει 16άρι κ στο ADV950 στο SM950 που είχα.
Η κατανάλωση είχε μειωθεί ,γιατί σε ορεινό επαρχιακό κ χώμα ,μπορούσα να είμαι με 1 πάνω παντού ,με λιγότερες στροφές κ ελαχιστοποιώντας τις αλλαγές.

Στο τελευταίο 36άωρο που έκανα με το SM ,όπου οι διαδρομές ήταν κατά 90% επαρχιακό δίκτυο ,είχα μέση κατανάλωση 6,5lt/100km.
Και είμαι σίγουρος γι'αυτό ,μια κ κράτησα...
Στατιστικά Στοιχεία:
Μοτοσυκλέτα: ΚΤΜ-950sm
Συνολο kmέτρων: 1,860
Συνολικά: 9 Ανεφοδιασμοι
Συνολικά: 120 lt Βενζίνη - ( 201,7 € )
Mέση Κατανάλωση: 6,45 lt / 100km


Τώρα ,αν κάποιος θέλει να ταξιδέψει όλο ΕΟ ,Αθήνα-θεσσαλονίκη ,με 160-180 ,τότε ΝΑΙ ,εκεί θα κάψει περισσότερο.
εμεις ειπαμε να το αλλαξουμε το γραναζι σε 16αρι για να μειωθουνε τα σκορτσαρισματα στα χαμηλα
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
εμεις ειπαμε να το αλλαξουμε το γραναζι σε 16αρι για να μειωθουνε τα σκορτσαρισματα στα χαμηλα
Και εκεί υπάρχει κέρδος ρε μάστορη ,αφού το βήμα γίνεται πιό γλήγορο. ;)
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
μιλας για εναν ανθρωπο (τον γατο) που τον παιρνουν καθε μερα διαφημιστικα τηλεφωνα τα γηροκομεια:pointu:
Χεχε! ;)
Αφού το δατε, προχωράμε με επιτυχία! Ζούμε όλοι για να δούμε το KTM του @stavrouliasp στο δρόμο!
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ειδήσεις-Austria TV1:
Μαζικά Έλληνες πολίτες κατεβαίνουν σε χώρους στάθμευσης, γκαράζ, πεζοδρόμια, βάζουν τα χέρια τους στα ενδότερα συγκεκριμένων πορτοκαλί δικύκλων και προσπαθούν -ανεπιτυχώς- σε στάση κτηνοτρόφου να τις αρμέξουν με διάφορες περιστροφικές ή άλλες δονητικές κινήσεις. Η επιδημία γνωστή στην Ελλάδα ως "νόσος των ελατηρίων" ή λατινικά "El Gatto-spring tilt" απασχολεί την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα...
:roflmao::laugh::roflmao::laugh:



εμεις ειπαμε να το αλλαξουμε το γραναζι σε 16αρι για να μειωθουνε τα σκορτσαρισματα στα χαμηλα
Και εκεί υπάρχει κέρδος ρε μάστορη ,αφού το βήμα γίνεται πιό γλήγορο. ;)
spam on Και δεν μου λέτε ρε μαστόρια,το λάστιχο του γραναζιού απο ποιά μεριά μπαίνει? :pointu: spam off
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
:roflmao::laugh:spam on Και δεν μου λέτε ρε μαστόρια,το λάστιχο του γραναζιού απο ποιά μεριά μπαίνει? :pointu: spam off
Είνι ντουμπλΦας Ωρι ασχετι....χααααααααααααα....ζαγΑρρρρρρρρρρρρ. :friend:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Εχει παρατηρηθει οτι ο πισω κύλινδρος χανει στη βαση του κατα καιρούς. Ξερω 2 περιπτώσεις. Δηλ θελει κατεβασμα; απλο σβηξιμο δεν θα λυσει το θεμα; δεν αναφέρομαι στην συγκεκριμένη περίπτωση που αναλυθηκε διεξοδικα
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Εχει παρατηρηθει οτι ο πισω κύλινδρος χανει στη βαση του κατα καιρούς. Ξερω 2 περιπτώσεις. Δηλ θελει κατεβασμα; απλο σβηξιμο δεν θα λυσει το θεμα; δεν αναφέρομαι στην συγκεκριμένη περίπτωση που αναλυθηκε διεξοδικα
με σφιξιμο δεν κανεις τιποτα,ασε που δεν υπαρχει περιπτωση να εχει λασκαρει
και αν δεν εχει λασκαρει,εσυ τι θα κανεις?
θα τον σφιξεις μεχρι να σπασουν τα μπουλονια?
και ετσι να το κανεις δεν υπαρχει περιπτωση να σταματησουν οι διαρροες
2 λυσεις υπαρχουν...
1η αλλαζεις τις φλαντζες
2η σηκωνεις λιγο τον κυλινδρο και πλακωνεις στην φλαντζοκολλα την φλαντζα και επειτα το βαζεις αγγελια γιατι δεν θα αργησει να ξανακανει διαρροες
 

Postman

Head of Neuroscience, Psychology & Medicine
Περιοχή
Alpha Centauri
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Africa Twin 1100
φαγωμενο και σπασμενο(βαση βιδας) λασπωτηρα εχω και εγω αλλα ειναι καιρο ετσι δεν εχει θεμα (καινουριο 19ε με σετ βιδες)!! :friendship::friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom