Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
-
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εχθές άλλαξα πίσω τακάκια.
Βγαίνω να δοκιμάσω τα φρένα, όλα καλά.
Ξαφνικά, εκεί που πηγαίνω σε μια παραλία, εντελώς ξαφνικά σβήνει το μηχανάκι.
Νεκρό. Ούτε μα, ούτε μου.
Ενόσω ακόμα τσουλαγε, το βάζω σε ένα στενό να είμαι μακρυά από την πολυκοσμία, να μη λένε και ότι τα ΚΤΜ χαλάνε, άντε μπράβο....
Τραγική ειρωνεία? Κοιτάζω δεξιά, και διαπιστώνω ότι είμαι ακριβώς απ'εξω από το εξοχικό του EMC Οικονόμου ρε μλκ χαχαχα, ο Θεός καβαλαει πενφε. Ο Νίκος έχει εξοχικό στη Σαλαμίνα και το μηχανάκι με άφησε έξω από το σπίτι του.
Τεσπα, στο θέμα μας.
Ανοίγω ασφαλειοθηκη, διαπιστώνω ότι μου έχει κάψει την ασφάλεια "ignition / fuel pump"
Αλλάζω ασφάλεια, με το που γυρνάω τον διακόπτη, τσαφ. Την καίει.
Αλλάζω ασφάλεια (πάντα έχω μπόλικες), τσαφ, τα ίδια.
Ξεκονεξάρω την φισα της αντλίας βενζινης μήπως κάπου κάνει σώμα, αλλάζω ασφάλεια, ανοίγω διακόπτη, τσαφ, την καίει.... αρχίζουν και με ζωνουν τα φίδια μαζί με τσι αγίους.
Βλέπω το κινητό, δεν έχει σήμα.... καθόλου. Σπάνια έχω δει το κινητό να μην έχει καθόλου σήμα. Πάντα έχει έστω μια μικρή παυλιτσα...
Συμπτωματικά βγαίνει ένας παπουλης από το απέναντι σπίτι, ο οποίος ποτιζε όλη αυτήν την ώρα αλλά δεν τον είχα πάρει χαμπάρι.
Πιάσαμε την κουβέντα για μηχανές, κόμματα, κορονοϊούς, το νησί, τα κουνούπια που έχει η περιοχή και όλο το καλοκαίρι δεν ψέκασαν οι αλήτες του Δήμου και γενικά για ό, τι θέμα υπάρχει το οποίο θα με καθυστερούσε και θα έκανε το φως του ήλιου σιγά σιγά να σβήσει.
Με τα πολλά, καταφέρνω να ξεγλιστρησω από τον παππού προφασιζομενος (υπάρχει αυτή η λέξη?) ότι πρέπει να περπατήσω λίγο για να βρω σήμα να πάρω ένα φίλο να με βοηθήσει.
-"Έχω σταθερό παλικάρι μου" λέει ο παππούς με δυνατή φωνή αλλά εγώ ακούω "οοοχι πουστη! εδώ θα κάτσεις, έχουμε πολλά θέματα να αναλύσουμε ακόμα"
Με τα πολλά καταφέρνω και φεύγω να μιλήσω με τον Κώστα.
Πράγματι, μετά από κάποια ώρα βρίσκομαι να καθομαι σε ένα πεζούλι, να ξυνομαι από τα κουνούπια (όντως είχε πολλά η περιοχή) και να μιλάω με τον Κώστα εξηγώντας του το συμβάν.
Μου πρότεινε να κοιτάξω την καλωδίωση από τον διακόπτη έως την πρώτη φυσά, γιατί πολλές φορές με την κίνηση του τιμονιου τα καλώδια τριβοντε πάνω στο πλαίσιο και φθείρονται, οπότε ίσως να συμβαίνει αυτό και να κάνει σώμα.
Η ώρα όμως δυστηχως είχε περάσει και γύρισα στο μηχανάκι, το κλείδωσα και πήρα τηλ το έτερον ημιση να έρθει να με πάρει.
Ξημερώνει ο Θεός τη μέρα και εγώ βρίσκομαι γεμάτος κέφι και όρεξη να φορτώνω το αμάξι εργαλεία και να πηγαίνω να λύσω το μηχανάκι. Δυστηχως άργησα να φύγω από το σπίτι και ο ήλιος ο αλήτης είχε αρχίσει να δείχνει τα δόντια του.
Φτάνω στο μεκανάκι, λύνω το δεξί μάγουλο, βλέπω την καλωδίωση, βγάζω το πλαστικό τρίγωνο που καλύπτει ένα κενό που έχει το πλαίσιο και με μια φαλτσετα κόβω την πλαστική καπότα που καλύπτει τα 6 καλώδια που δρομολογουντε από τον διακόπτη έως την πρώτη κλεμα.
Πράγματι, βρίσκω το κίτρινο καλώδιο, το ένα από τα έξι, φαγωμενο με τα σύρματά του να φαινοντε σε κοινή θέα.
Λέω το βρήκαμε, θα το βγάλω στα νέτα, θα το κόψω, θα το μοντάρω και θα το σιγουρεψω με ένα θερμοσυστελόμενο.
Πριν κάνω όλα αυτά όμως, κόβω και εννονω εκ νέου το καλώδιο, έτσι ώστε να το δοκιμάσω.
Αλλάζω ασφάλεια, ανοίγω διακόπτη και, τσαφ καίει πάλι την ασφάλεια.
To make a long story, short, που λέμε στην Κουλουρη, ψάχνω και τα υπόλοιπα καλώδια, όπου δηλαδή μπορώ να δω με γυμνό μάτι αλλά όλα φαίνονται φυσιολογικά.
Φωνάζω λοιπόν μια ωραιότατη οδική, και είναι η πρώτη φορά που βλέπω το μηχανάκι μου πάνω σε οδική να απομακρύνεται και το ίδιο φορτηγό να σέρνει και τον πληγωμένο μου εγωισμό.
Φτάνω στο γκαράζ μαζί με το φορτηγό, και αμέσως αρχίζω να λύνω τον διακόπτη μπας και είναι βραχυκυκλωμενος.
Διαπιστώνω ότι όλα είναι όπως πρέπει, καθαρίζω και με σπρευ επαφών όλο το σύστημα και τον ξαναμονταρω.
ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΦΤΑΊΕΙ??
Στο μεσοδιάστημα μιλάω και τον Κώστα, προσπαθώντας να δούμε τι συμβαίνει.
Εντελώς ξαφνικά, τρώω φλασια και θυμάμαι ότι παλαιότερα, είχε κάψει την ίδια ασφάλεια το αριστερό φλας, επειδή είχα τα καλώδια του κάπως χύμα και εδώ να πω, ότι μου το είχε πει ο Κώστας να το φτιάξω, και μάλιστα προσφέρθηκε και ο ίδιος επιτόπου να μου το φτιάξει, βάζοντας μια κλεμα αλλά εγώ ο ξύπνιος, του είπα ότι θα το κανω εγώ, αλλά ξεχάστηκα και δεν ασχοληθηκα.
Οπότε μετά από αυτήν την φλασια, λέω, για κάτσε να αποσυνδέσω το αριστερό φλας..... και τσουπ! με μια καινούργια ασφάλεια άναψαν το καντράν και τα φώτα και είδαμε το φως το αληθινό.
ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ....
Σύμφωνα με το ηλεκτρολογικό σχεδιάγραμμα δεν φαίνεται να έχει σχέση η καλωδίωση των φλας με την καιομενη ασφάλεια....
Πως διάολο την έκαιγε??
Όποιος έχει όρεξη και θέλει να ασχοληθεί, στον παρακάτω σύνδεσμο στη σελίδα 13-177 είναι το ηλεκτρολογικό διάγραμμα της μοτοσυκλέτας.
Αυτά... Κουράστηκα..
Επίσης ευχαριστώ για ακόμη μια φορά τον Γάτο για τη βοηθεια
Γειά σου ρε Γαταρε!
Νιάουυυυ
Βγαίνω να δοκιμάσω τα φρένα, όλα καλά.
Ξαφνικά, εκεί που πηγαίνω σε μια παραλία, εντελώς ξαφνικά σβήνει το μηχανάκι.
Νεκρό. Ούτε μα, ούτε μου.
Ενόσω ακόμα τσουλαγε, το βάζω σε ένα στενό να είμαι μακρυά από την πολυκοσμία, να μη λένε και ότι τα ΚΤΜ χαλάνε, άντε μπράβο....
Τραγική ειρωνεία? Κοιτάζω δεξιά, και διαπιστώνω ότι είμαι ακριβώς απ'εξω από το εξοχικό του EMC Οικονόμου ρε μλκ χαχαχα, ο Θεός καβαλαει πενφε. Ο Νίκος έχει εξοχικό στη Σαλαμίνα και το μηχανάκι με άφησε έξω από το σπίτι του.
Τεσπα, στο θέμα μας.
Ανοίγω ασφαλειοθηκη, διαπιστώνω ότι μου έχει κάψει την ασφάλεια "ignition / fuel pump"
Αλλάζω ασφάλεια, με το που γυρνάω τον διακόπτη, τσαφ. Την καίει.
Αλλάζω ασφάλεια (πάντα έχω μπόλικες), τσαφ, τα ίδια.
Ξεκονεξάρω την φισα της αντλίας βενζινης μήπως κάπου κάνει σώμα, αλλάζω ασφάλεια, ανοίγω διακόπτη, τσαφ, την καίει.... αρχίζουν και με ζωνουν τα φίδια μαζί με τσι αγίους.
Βλέπω το κινητό, δεν έχει σήμα.... καθόλου. Σπάνια έχω δει το κινητό να μην έχει καθόλου σήμα. Πάντα έχει έστω μια μικρή παυλιτσα...
Συμπτωματικά βγαίνει ένας παπουλης από το απέναντι σπίτι, ο οποίος ποτιζε όλη αυτήν την ώρα αλλά δεν τον είχα πάρει χαμπάρι.
Πιάσαμε την κουβέντα για μηχανές, κόμματα, κορονοϊούς, το νησί, τα κουνούπια που έχει η περιοχή και όλο το καλοκαίρι δεν ψέκασαν οι αλήτες του Δήμου και γενικά για ό, τι θέμα υπάρχει το οποίο θα με καθυστερούσε και θα έκανε το φως του ήλιου σιγά σιγά να σβήσει.
Με τα πολλά, καταφέρνω να ξεγλιστρησω από τον παππού προφασιζομενος (υπάρχει αυτή η λέξη?) ότι πρέπει να περπατήσω λίγο για να βρω σήμα να πάρω ένα φίλο να με βοηθήσει.
-"Έχω σταθερό παλικάρι μου" λέει ο παππούς με δυνατή φωνή αλλά εγώ ακούω "οοοχι πουστη! εδώ θα κάτσεις, έχουμε πολλά θέματα να αναλύσουμε ακόμα"
Με τα πολλά καταφέρνω και φεύγω να μιλήσω με τον Κώστα.
Πράγματι, μετά από κάποια ώρα βρίσκομαι να καθομαι σε ένα πεζούλι, να ξυνομαι από τα κουνούπια (όντως είχε πολλά η περιοχή) και να μιλάω με τον Κώστα εξηγώντας του το συμβάν.
Μου πρότεινε να κοιτάξω την καλωδίωση από τον διακόπτη έως την πρώτη φυσά, γιατί πολλές φορές με την κίνηση του τιμονιου τα καλώδια τριβοντε πάνω στο πλαίσιο και φθείρονται, οπότε ίσως να συμβαίνει αυτό και να κάνει σώμα.
Η ώρα όμως δυστηχως είχε περάσει και γύρισα στο μηχανάκι, το κλείδωσα και πήρα τηλ το έτερον ημιση να έρθει να με πάρει.
Ξημερώνει ο Θεός τη μέρα και εγώ βρίσκομαι γεμάτος κέφι και όρεξη να φορτώνω το αμάξι εργαλεία και να πηγαίνω να λύσω το μηχανάκι. Δυστηχως άργησα να φύγω από το σπίτι και ο ήλιος ο αλήτης είχε αρχίσει να δείχνει τα δόντια του.
Φτάνω στο μεκανάκι, λύνω το δεξί μάγουλο, βλέπω την καλωδίωση, βγάζω το πλαστικό τρίγωνο που καλύπτει ένα κενό που έχει το πλαίσιο και με μια φαλτσετα κόβω την πλαστική καπότα που καλύπτει τα 6 καλώδια που δρομολογουντε από τον διακόπτη έως την πρώτη κλεμα.
Πράγματι, βρίσκω το κίτρινο καλώδιο, το ένα από τα έξι, φαγωμενο με τα σύρματά του να φαινοντε σε κοινή θέα.
Λέω το βρήκαμε, θα το βγάλω στα νέτα, θα το κόψω, θα το μοντάρω και θα το σιγουρεψω με ένα θερμοσυστελόμενο.
Πριν κάνω όλα αυτά όμως, κόβω και εννονω εκ νέου το καλώδιο, έτσι ώστε να το δοκιμάσω.
Αλλάζω ασφάλεια, ανοίγω διακόπτη και, τσαφ καίει πάλι την ασφάλεια.
To make a long story, short, που λέμε στην Κουλουρη, ψάχνω και τα υπόλοιπα καλώδια, όπου δηλαδή μπορώ να δω με γυμνό μάτι αλλά όλα φαίνονται φυσιολογικά.
Φωνάζω λοιπόν μια ωραιότατη οδική, και είναι η πρώτη φορά που βλέπω το μηχανάκι μου πάνω σε οδική να απομακρύνεται και το ίδιο φορτηγό να σέρνει και τον πληγωμένο μου εγωισμό.
Φτάνω στο γκαράζ μαζί με το φορτηγό, και αμέσως αρχίζω να λύνω τον διακόπτη μπας και είναι βραχυκυκλωμενος.
Διαπιστώνω ότι όλα είναι όπως πρέπει, καθαρίζω και με σπρευ επαφών όλο το σύστημα και τον ξαναμονταρω.
ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΦΤΑΊΕΙ??
Στο μεσοδιάστημα μιλάω και τον Κώστα, προσπαθώντας να δούμε τι συμβαίνει.
Εντελώς ξαφνικά, τρώω φλασια και θυμάμαι ότι παλαιότερα, είχε κάψει την ίδια ασφάλεια το αριστερό φλας, επειδή είχα τα καλώδια του κάπως χύμα και εδώ να πω, ότι μου το είχε πει ο Κώστας να το φτιάξω, και μάλιστα προσφέρθηκε και ο ίδιος επιτόπου να μου το φτιάξει, βάζοντας μια κλεμα αλλά εγώ ο ξύπνιος, του είπα ότι θα το κανω εγώ, αλλά ξεχάστηκα και δεν ασχοληθηκα.
Οπότε μετά από αυτήν την φλασια, λέω, για κάτσε να αποσυνδέσω το αριστερό φλας..... και τσουπ! με μια καινούργια ασφάλεια άναψαν το καντράν και τα φώτα και είδαμε το φως το αληθινό.
ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ....
Σύμφωνα με το ηλεκτρολογικό σχεδιάγραμμα δεν φαίνεται να έχει σχέση η καλωδίωση των φλας με την καιομενη ασφάλεια....
Πως διάολο την έκαιγε??
Όποιος έχει όρεξη και θέλει να ασχοληθεί, στον παρακάτω σύνδεσμο στη σελίδα 13-177 είναι το ηλεκτρολογικό διάγραμμα της μοτοσυκλέτας.
Google Drive: Sign-in
Access Google Drive with a Google account (for personal use) or Google Workspace account (for business use).
drive.google.com
Αυτά... Κουράστηκα..
Επίσης ευχαριστώ για ακόμη μια φορά τον Γάτο για τη βοηθεια
Γειά σου ρε Γαταρε!
Νιάουυυυ
Τελευταία επεξεργασία: