ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΑ - Ερώτηση για δυνατούς λύτες.

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εχθές άλλαξα πίσω τακάκια.
Βγαίνω να δοκιμάσω τα φρένα, όλα καλά.

Ξαφνικά, εκεί που πηγαίνω σε μια παραλία, εντελώς ξαφνικά σβήνει το μηχανάκι.
Νεκρό. Ούτε μα, ούτε μου.
Ενόσω ακόμα τσουλαγε, το βάζω σε ένα στενό να είμαι μακρυά από την πολυκοσμία, να μη λένε και ότι τα ΚΤΜ χαλάνε, άντε μπράβο....

Τραγική ειρωνεία? Κοιτάζω δεξιά, και διαπιστώνω ότι είμαι ακριβώς απ'εξω από το εξοχικό του EMC Οικονόμου ρε μλκ χαχαχα, ο Θεός καβαλαει πενφε. Ο Νίκος έχει εξοχικό στη Σαλαμίνα και το μηχανάκι με άφησε έξω από το σπίτι του.

Τεσπα, στο θέμα μας.
Ανοίγω ασφαλειοθηκη, διαπιστώνω ότι μου έχει κάψει την ασφάλεια "ignition / fuel pump"

Αλλάζω ασφάλεια, με το που γυρνάω τον διακόπτη, τσαφ. Την καίει.

Αλλάζω ασφάλεια (πάντα έχω μπόλικες), τσαφ, τα ίδια.

Ξεκονεξάρω την φισα της αντλίας βενζινης μήπως κάπου κάνει σώμα, αλλάζω ασφάλεια, ανοίγω διακόπτη, τσαφ, την καίει.... αρχίζουν και με ζωνουν τα φίδια μαζί με τσι αγίους.

Βλέπω το κινητό, δεν έχει σήμα.... καθόλου. Σπάνια έχω δει το κινητό να μην έχει καθόλου σήμα. Πάντα έχει έστω μια μικρή παυλιτσα...

Συμπτωματικά βγαίνει ένας παπουλης από το απέναντι σπίτι, ο οποίος ποτιζε όλη αυτήν την ώρα αλλά δεν τον είχα πάρει χαμπάρι.
Πιάσαμε την κουβέντα για μηχανές, κόμματα, κορονοϊούς, το νησί, τα κουνούπια που έχει η περιοχή και όλο το καλοκαίρι δεν ψέκασαν οι αλήτες του Δήμου και γενικά για ό, τι θέμα υπάρχει το οποίο θα με καθυστερούσε και θα έκανε το φως του ήλιου σιγά σιγά να σβήσει.
Με τα πολλά, καταφέρνω να ξεγλιστρησω από τον παππού προφασιζομενος (υπάρχει αυτή η λέξη?) ότι πρέπει να περπατήσω λίγο για να βρω σήμα να πάρω ένα φίλο να με βοηθήσει.
-"Έχω σταθερό παλικάρι μου" λέει ο παππούς με δυνατή φωνή αλλά εγώ ακούω "οοοχι πουστη! εδώ θα κάτσεις, έχουμε πολλά θέματα να αναλύσουμε ακόμα"
Με τα πολλά καταφέρνω και φεύγω να μιλήσω με τον Κώστα.

Πράγματι, μετά από κάποια ώρα βρίσκομαι να καθομαι σε ένα πεζούλι, να ξυνομαι από τα κουνούπια (όντως είχε πολλά η περιοχή) και να μιλάω με τον Κώστα εξηγώντας του το συμβάν.
Μου πρότεινε να κοιτάξω την καλωδίωση από τον διακόπτη έως την πρώτη φυσά, γιατί πολλές φορές με την κίνηση του τιμονιου τα καλώδια τριβοντε πάνω στο πλαίσιο και φθείρονται, οπότε ίσως να συμβαίνει αυτό και να κάνει σώμα.
Η ώρα όμως δυστηχως είχε περάσει και γύρισα στο μηχανάκι, το κλείδωσα και πήρα τηλ το έτερον ημιση να έρθει να με πάρει.

Ξημερώνει ο Θεός τη μέρα και εγώ βρίσκομαι γεμάτος κέφι και όρεξη να φορτώνω το αμάξι εργαλεία και να πηγαίνω να λύσω το μηχανάκι. Δυστηχως άργησα να φύγω από το σπίτι και ο ήλιος ο αλήτης είχε αρχίσει να δείχνει τα δόντια του.
Φτάνω στο μεκανάκι, λύνω το δεξί μάγουλο, βλέπω την καλωδίωση, βγάζω το πλαστικό τρίγωνο που καλύπτει ένα κενό που έχει το πλαίσιο και με μια φαλτσετα κόβω την πλαστική καπότα που καλύπτει τα 6 καλώδια που δρομολογουντε από τον διακόπτη έως την πρώτη κλεμα.
Πράγματι, βρίσκω το κίτρινο καλώδιο, το ένα από τα έξι, φαγωμενο με τα σύρματά του να φαινοντε σε κοινή θέα.
Λέω το βρήκαμε, θα το βγάλω στα νέτα, θα το κόψω, θα το μοντάρω και θα το σιγουρεψω με ένα θερμοσυστελόμενο.
Πριν κάνω όλα αυτά όμως, κόβω και εννονω εκ νέου το καλώδιο, έτσι ώστε να το δοκιμάσω.
Αλλάζω ασφάλεια, ανοίγω διακόπτη και, τσαφ καίει πάλι την ασφάλεια.

To make a long story, short, που λέμε στην Κουλουρη, ψάχνω και τα υπόλοιπα καλώδια, όπου δηλαδή μπορώ να δω με γυμνό μάτι αλλά όλα φαίνονται φυσιολογικά.
Φωνάζω λοιπόν μια ωραιότατη οδική, και είναι η πρώτη φορά που βλέπω το μηχανάκι μου πάνω σε οδική να απομακρύνεται και το ίδιο φορτηγό να σέρνει και τον πληγωμένο μου εγωισμό.

Φτάνω στο γκαράζ μαζί με το φορτηγό, και αμέσως αρχίζω να λύνω τον διακόπτη μπας και είναι βραχυκυκλωμενος.
Διαπιστώνω ότι όλα είναι όπως πρέπει, καθαρίζω και με σπρευ επαφών όλο το σύστημα και τον ξαναμονταρω.

ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΦΤΑΊΕΙ??

Στο μεσοδιάστημα μιλάω και τον Κώστα, προσπαθώντας να δούμε τι συμβαίνει.
Εντελώς ξαφνικά, τρώω φλασια και θυμάμαι ότι παλαιότερα, είχε κάψει την ίδια ασφάλεια το αριστερό φλας, επειδή είχα τα καλώδια του κάπως χύμα και εδώ να πω, ότι μου το είχε πει ο Κώστας να το φτιάξω, και μάλιστα προσφέρθηκε και ο ίδιος επιτόπου να μου το φτιάξει, βάζοντας μια κλεμα αλλά εγώ ο ξύπνιος, του είπα ότι θα το κανω εγώ, αλλά ξεχάστηκα και δεν ασχοληθηκα.

Οπότε μετά από αυτήν την φλασια, λέω, για κάτσε να αποσυνδέσω το αριστερό φλας..... και τσουπ! με μια καινούργια ασφάλεια άναψαν το καντράν και τα φώτα και είδαμε το φως το αληθινό.

ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ....

Σύμφωνα με το ηλεκτρολογικό σχεδιάγραμμα δεν φαίνεται να έχει σχέση η καλωδίωση των φλας με την καιομενη ασφάλεια....

Πως διάολο την έκαιγε??


Όποιος έχει όρεξη και θέλει να ασχοληθεί, στον παρακάτω σύνδεσμο στη σελίδα 13-177 είναι το ηλεκτρολογικό διάγραμμα της μοτοσυκλέτας.


Αυτά... Κουράστηκα..

Επίσης ευχαριστώ για ακόμη μια φορά τον Γάτο για τη βοηθεια :inlove::inlove:
Γειά σου ρε Γαταρε!
Νιάουυυυ
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
:spam: on... Έφαγε φλασιά δηλαδή... :spam: off :fun
 

vtec

Μέλος
Όνομα
george
Μοτό
Africa 650
Χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις επί του θέματος,
μην λέΓω, μην.. η καλωδίωση του φλας συναντάει κάπου την άλλη κ βραχυκυκλώνουν;
Αποσυνδεοντας το φλας έδωσες μια λύση, δεν έλυσες το πρόβλημα.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Γιαννάκο, δεν είμαι δυνατός λύτης, δεν μπορώ να βοηθήσω
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αυτο το διάγραμμα έχει κάτι λάθος. Πίσω αριστερά και μπροστά αριστερά φλας είναι στην ίδια γραμμή (pu/br). Θα περίμενε κανείς ότι και τα δεξια φλας πρέπει να ακολουθούν την ίδια λογική να είναι στην ίδια γραμμή (bl/br). Αν διαβάσεις κοντά στις γραμμές των δεξιων φλας είναι όντως bl/br. Αν ακολουθήσεις την γραμμή όμως του μπροστά θα δεις ότι το το bl καταλήγει να είναι wh...(κοντέρ πριν 8 , και ecu πιν 16).

Εμένα αυτό δεν μου βγάζει νόημα. Που σημαίνει ότι αυτό το διάγραμμα δεν αντικατοπτρίζει την κατάσταση στο μηχανάκι σου.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Οπως ειπες δεν εχουν σχεση,αρα εχεις βραχυκυκλωμα,το οποιο θα βρεις αν ακολουθησεις την γραμμη του φλας,θελει λιγο επιμονη
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Καπτεν να πω και γω την κουτουραδα που θα έκανα πρωτου αρχίσω να ψάχνω πλεξούδα
Το φλας το αποσυνδεσες οκ,βάλε το αλλο φλας στη θέση αυτού και δοκίμασε, ετσι πρόχειρα δλδ και συνδεσε το
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είπες για τα πενφέ κακό λόγο; Κάρμα.

Δεν έχω καν πιεί καφέ και δεν ξέΒρω από ΚΤΜ αλλά #japanrulz τελικά και περαστικά στο μεκανάκι.

Το manual το κατέβασα γιατί έχω κοροϊδέψει τόσο πολύ τα 990 που είναι σίγουρο ότι θα βρεθεί ένα στο γκαράζ.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Καπτεν.. Δοκίμασε να ξανασυνδεσεις το φλας ΑΛΛΆ χωρίς λάμπα επάνω.
Ενδέχεται να βραχυκυκλωνει αυτή.
Καποτε στην δουλειά κάναμε βίδες ένα Χ-ΡΑΥ για αυτο το θεμα...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ευκολακι !!!!
Το εργαλείο είναι ματιαζμενο !!!!!
με τόσα λύσε/δέσε κατακερματιΖμένο είναι.

λες καλού κακού να πάει σε μιά εκκλησιά και αντί να πλένει μόνο με κόντακτ, να πλύνει και με αγιασμό;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις επί του θέματος,
μην λέΓω, μην.. η καλωδίωση του φλας συναντάει κάπου την άλλη κ βραχυκυκλώνουν;
Αποσυνδεοντας το φλας έδωσες μια λύση, δεν έλυσες το πρόβλημα.
Πολύ πιθανό, είναι και μια από τις περιπτώσεις που μου είπε και ο Κώστας.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αυτο το διάγραμμα έχει κάτι λάθος. Πίσω αριστερά και μπροστά αριστερά φλας είναι στην ίδια γραμμή (pu/br). Θα περίμενε κανείς ότι και τα δεξια φλας πρέπει να ακολουθούν την ίδια λογική να είναι στην ίδια γραμμή (bl/br). Αν διαβάσεις κοντά στις γραμμές των δεξιων φλας είναι όντως bl/br. Αν ακολουθήσεις την γραμμή όμως του μπροστά θα δεις ότι το το bl καταλήγει να είναι wh...(κοντέρ πριν 8 , και ecu πιν 16).

Εμένα αυτό δεν μου βγάζει νόημα. Που σημαίνει ότι αυτό το διάγραμμα δεν αντικατοπτρίζει την κατάσταση στο μηχανάκι σου.
Δεν το έχω παρατηρήσει.
Θα το κοιτάξω μόλις βρεθώ μπροστά στο Laptop.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Οπως ειπες δεν εχουν σχεση,αρα εχεις βραχυκυκλωμα,το οποιο θα βρεις αν ακολουθησεις την γραμμη του φλας,θελει λιγο επιμονη
Αυτό θα κάνω στην τελική Μήτσο, μόλις βρω χρόνο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καπτεν να πω και γω την κουτουραδα που θα έκανα πρωτου αρχίσω να ψάχνω πλεξούδα
Το φλας το αποσυνδεσες οκ,βάλε το αλλο φλας στη θέση αυτού και δοκίμασε, ετσι πρόχειρα δλδ και συνδεσε το
Καλή ιδέα Σωτήρη, θα το κάνω μόλις το ξαναπάθω. Η πλάκα είναι ότι τώρα όλα δουλεύουν κανονικά.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καπτεν.. Δοκίμασε να ξανασυνδεσεις το φλας ΑΛΛΆ χωρίς λάμπα επάνω.
Ενδέχεται να βραχυκυκλωνει αυτή.
Καποτε στην δουλειά κάναμε βίδες ένα Χ-ΡΑΥ για αυτο το θεμα...
Καλή ιδέα Γιωργο, θα το κάνω μόλις το ξαναπαθω. Προς το παρόν δουλεύει.
Δηλαδή αν συμβαίνει αυτό.... Τι να πω ρε φίλε??
Πάντως οπτικά, και η καλωδίωση μετά τη φύσα του φλας μέχρι και τη λάμπα, καβούκι κτλ, είναι μια χαρά.
Αν συμβαίνει κάτι μέσα στον γλόμπο ε.... τι να πω.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
εμενα ειχε καψει την πλεξουδα στο σημειο που περναει πανω απο τους κυλινδρους.... για κοιτα και εκει...μην το αφηνεις αν δεν το βρεις... εμενα μου εκανε τσαφ πανω σε στροφη και ειπα το πατερ ημων....
 
Top Bottom