Fcr και ΤΜ, καμμια ουσιαστικη διαφορα απο πλευρας αποδοσης αν ρυθμιστουν σωστα. Απο τα τελευταια που ακουω, πλεον ελαχιστοι εχουν ιδεα πως να τα σεταρουν, και αυτοι που λενε οτι τα σεταρουν, σπανιως ξερουν τι κανουν.
Ακομα και στην περιπτωση του σωστου μειν για αποδοση στο τερμα γκαζι, στο μερικο γκαζι τα πραγματα ειναι συνηθως για κλαματα. Το "καλο" με τα μηχανικα καρμπς σε σχεση με τα υποπιεσης ειναι οτι ακομα και με χαλια τζετινγκ, δεν ειναι οσο ασχημα ειναι ενα cv με χαλια τζετινγκ. Το "κακο" ειναι, αν εχεις ενα αρυθμιστο ομως, και οδηγησεις ενα ρυθμισμενο...