Σαπίλα... Για να δούμε!
Advphone....
Θα δεχθούν την περιποίηση που τους αρμόζει και θα μείνουν τα 2 τελικά hrc yoshimura... Τα οποία έχουν ωραίο ήχο και είναι αρκετά σπάνια!Θα τις αφησεις ως εχουν ή θα βγαλεις ενα τελικο?
Νταξ' ο Κυριαρχος βρισκεται ναρκωμενος τωρα και κανουμε τσαμπουκαδες καταλαβες....μεχρι να ξυπνησει θα εχομε φυγει!ωπ... το σκατεμ του λαμπαδια...
βγαλτο οξωωωω...
δεν μπορει να συνυπαρχει στον ιδιο χωρο με τον κυριαρχο....
Ευκαιρία για ολόσωμη.Σαπίλα... Για να δούμε!
Advphone....
Προς το παρόν θα μείνει ως έχει.Ευκαιρία για ολόσωμη.
Και γιατί δεν το φτιάξαν απο την αρχή οι Χονταίοι έτσι ώστε να μην γίνεται ζημιά?Πήραμε δωράκια στους κυρίαρχούς μας!
Θεωρητικά προλαμβάνει το πρόβλημα στον άξονα του γραναζιού από πολύ τεντωμένη αλυσίδα.
Σεντ φρομ Dakarete-φον
Θεωρητικά (και αν θυμάμαι καλά) αυτό ακριβώς θέλει να αποτρέψει.Και γιατί δεν το φτιάξαν απο την αρχή οι Χονταίοι έτσι ώστε να μην γίνεται ζημιά?
Μπορεί δηλαδή στο Domi να συμβεί το ίδιο που είχε πάθει ο Χριστόφορος... @christof40
Εγω παλι νομιζω οτι απλα προστατευει την ακρη του αξονα απο σκουρια και ετσι ειναι ευκολη η αφαιρεση του γραναζιουΘεωρητικά (και αν θυμάμαι καλά) αυτό ακριβώς θέλει να αποτρέψει.
Υπάρχει και για Transalp, Africa Twin και XR
SPROCKETS - KKBIKE Shop
Σεντ φρομ Dakarete-φον
Στην ουσια ειναι γραναζι με εναν ανταπτορα και τις ασφαλειες δεξια αριστερα για να μαζευει τα μποσικα του αξονα και να μην υπαρξει το δυσαρεστο γεγονος της φθορας του με οτι συνεπαγεται ,σωστα;Πήραμε δωράκια στους κυρίαρχούς μας!
Θεωρητικά προλαμβάνει το πρόβλημα στον άξονα του γραναζιού από πολύ τεντωμένη αλυσίδα.
Σεντ φρομ Dakarete-φον
2 γρανάζια πήγαν 80€ με τα μεταφορικά. Αλλά λόγω του ότι το μηχανάκι το θέλω για το χώμα και σίγουρα το γρανάζι θα ζοριστεί, αποφάσισα να επενδύσω.Στην ουσια ειναι γραναζι με εναν ανταπτορα και τις ασφαλειες δεξια αριστερα για να μαζευει τα μποσικα του αξονα και να μην υπαρξει το δυσαρεστο γεγονος της φθορας του με οτι συνεπαγεται ,σωστα;
Το ειδα στους Ιταλους και εγω και μου εκανε εντυπωση η τιμη που ανεφερες για μεταφορικα. Ειναι οντως τοσα τα μεταφορικα;
Καλη συνεχεια στις βελτιωσεις.
Υγ. αν υπαρχει καμια πληροφορια για μαρσπιε με ενδιαφερει αμεσα.
Θεωρητικά (και αν θυμάμαι καλά) αυτό ακριβώς θέλει να αποτρέψει.
Υπάρχει και για Transalp, Africa Twin και XRSPROCKETS - KKBIKE ShopΣεντ φρομ Dakarete-φον
δουλευουν....βαλτε τα....και ναι... κανουν οτι υποσχονται....2 γρανάζια πήγαν 80€ με τα μεταφορικά. Αλλά λόγω του ότι το μηχανάκι το θέλω για το χώμα και σίγουρα το γρανάζι θα ζοριστεί, αποφάσισα να επενδύσω.Σεντ φρομ Dakarete-φον
Ετσι, αλυσιδα παντα χαλαροτερη απ'οτι λεει ο Σοϊχιρο γι'αυτα τα μηχανακια. Στο Τρανσαλπ 650 δινει τζογο 4-4.5εκ αλλα συμφωνα με την εμπειρια μου θελει 5.5-6εκ για να μη τεντωθει υπερβολικα η αλυσιδα στο σημειο που ευθυγραμιζεται ο αξονας του τροχου με τον αξονα κινησης και τον αξονα/εδραση του ψαλιδιου. Κατι παρομοιο φανταζομαι θελει σε ολα αυτα τα μηχανακια.και θυμηθητε επισης το εξης...
καλυτερα ενα κλικ χαλαροτερη αλυσιδα....
ελατε να δειτε το καρε του αξονα της αφρικανας μου μετα απο 265.000 και θα καταλαβετε...
το ιδιο και στο τρανσαλπ του ΧL γιωργη μετα απο 175.000 .....
και χωρις αυτο το μαραφετι....
Μην ασχοληθείς παρά πολύ με τις καλοπιστικες λεπτομέρειες, γιατί παίζει να συμβεί αυτό που λες. Την έχουν "πάθει" πολλοί έτσι!!!Στο τέλος θα το πηγαίνω μόνο για καφέ.... Ή θα το φάει το γκαράζ.
Advphone....
Ελπίζω μετά από τον καλλωπισμό και την μηχανική ανόρθωση από τον γάτο... Να καταφέρω να συντηρησω τον Γκάντι όπως την χοντρή.Μην ασχοληθείς παρά πολύ με τις καλοπιστικες λεπτομέρειες, γιατί παίζει να συμβεί αυτό που λες. Την έχουν "πάθει" πολλοί έτσι!!!
Αν και εσενα δεν σε φοβάμαι