Φιλαράκι μου.... Εισαι πολυ τυχερός που δεν το έφερες σε 2 κομματια!
Το έχει γράψει ο Λευκάδιος και έχει συμβεί σε πολλά domi.
Δεν είναι για φόρτωμα.
Advphone....
Υπερβάλλεις Κώστα όχι και σε δύο κομμάτια.
Το φόρτωμα μιας μοτοσυκλέτας δεν γίνεται σώνει και καλά μόνο στην σχάρα. Το ότι μπορεί να σπάσουν ένα δύο σπειρώματα στο πίσω (αφαιρούμενο) κομμάτι της ουράς που κρατάει την σχάρα δεν είναι και μεγάλο θέμα και ούτε δείχνει ότι το μηχανάκι δεν αντέχει το φόρτωμα.Το κυρίως υποπλαίσιο είναι αρκούντως στιβαρό για φόρτωμα.
Στο δικό μου έσπασαν 2 απ'τα 4 αυτάκια που φιλοξενούν τα σπείρωματα το 2016 (ή '17),δηλαδή όταν το μηχανάκι ήταν ήδη 20+χρονών και με περιπου 80.000χλμ στα χέρια μου που έφαγε πολύ κοπάνημα+φόρτωμα.
Αν θες να το παραφορτώνεις και θες να έχεις 100% ήσυχο το κεφάλι σου βάλε τσόντες ανάμεσα στα σπειρώματα όπως στην άλλη φωτογραφία που έχω βάλει στο νήμα απ'όπου και η παραπάνω φωτό.
Οσο για τα πολυήμερα ταξίδια εχει να κάνει καθαρά με το τι ζητάει ο κάθε αναβάτης.Προσωπικά αυτο που θελω εγώ ειναι να ειμαι άνετος και να παίζω στο χώμα (και στα κλειστα ασφάλτινα) και ας κανω και 2-3 ωρες παραπάνω στην ασφάλτινη επιστροφή.Εξάλλου τις περισσότερες φορές η επιστροφή γίνεται με όλη την παρέα είτε έχει 250,400,600+ κυβικά (ενός ή δύο κυλίνδρων).
Η φωτογραφία από το τελευταίο ταξίδι που έκανα με το ντομί και όχι δεν είχε γίνει έξτρα ενίσχυση στο κομμάτι της ουράς.Σκηνή,υπόστρωμα,αρκετά εργαλεία,δύο σώβρακα και τσίπουρο ειναι αρκετά για να περάσω καλά.Άμα ήταν να πάρω καρέκλες,τραπέζια κλπ θα πήγαινα με αυτοκίνητο.
Πέντε χωμάτινες μέρες στην Πίνδο μέχρι τον Γράμμο,επιστροφή από άσφαλτο και Δευτέρα φρέσκος φρέσκος για δουλειά και λοιπές υποχρεώσεις (με το μηχανάκι φυσικά).